Rakkaat vanhemmat...pitäkää edelleen se pullonkorkki kiinni! Lapset eivät saa kärsiä juopottelusta ja kokea oloonsa turvattomaksi kun vanhemmat juovat ja muuttuvat erilaisiksi. Itse olen ollut täysi absolutisti jo 4 vuotta ja en todellakaan ymmärrä mikä siinä alkoholissa viehättää. Eikö ihmiset osaa "rentoutua" muuten kuin pää jäässä tai vähän tissutellen..."Ei ku mä otan tää yhren vaa" Tuokin lause on niin kulunut juttu. Lapset eivät todellakaan ymmärrä aikuisten tekosyitä juomiseen! Itse ainakin haluan antaa lapselleni raikkaan lapsuuden johon ei kuulu tupakan savut ja viinahöyryt.
Itse sain lapsena kärsiä ja pelätä isäni ja hänen kavereidensa juopottelua vähän liian usein. Sitten äitini otti isästäni eron ja rehellisesti sanottuna minulla ollut isä vasta eron jälkeen. Se on myöhästä sitten pyllistää kun paskat on housuissa...
Humalaiset äidit ja isät
14
399
Vastaukset
- alkoanassuunnam
sovittaisko myös että tänä juhannuksena yksikään porilainen ei sitten huku kännipäissään tai muutenkaan? kiitos ja hyvää juhannusta kaikille!
- örvl
minä ainaskin juo perseet olalle ja meen uimaan ja annan vaimolle selkään ja ajan lapset evakkoon. olen kunnon suomalainen juntti örveltäjä..
örvl kirjoitti:
minä ainaskin juo perseet olalle ja meen uimaan ja annan vaimolle selkään ja ajan lapset evakkoon. olen kunnon suomalainen juntti örveltäjä..
"örv örv!" =D Asiani oli kyllä vakava, mutta kyllä mä silti huumorii ymmärrän.
- Anonyymi
Barachiel kirjoitti:
"örv örv!" =D Asiani oli kyllä vakava, mutta kyllä mä silti huumorii ymmärrän.
Toivomuksia on monenlaisia.
Minä toivon, etten enää toivoisi yhtään mitään.
- Anonyymi
Huumeiden vastainen kirjoitus oli sheriffineidille liikaa? Narkkeja on koko kylä täynnä ja joku mussuttaa parista kaljasta.
- Anonyymi
Alkoholismi on samanlainen ongelma ja prosentuaalisesti paljon suurempikin, kulissien takana vedetään viinaa naamaan ja perheissä voidaan huonosti, moni kakku päältä korea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkoholismi on samanlainen ongelma ja prosentuaalisesti paljon suurempikin, kulissien takana vedetään viinaa naamaan ja perheissä voidaan huonosti, moni kakku päältä korea.
Nistejä on suuri osa käviksen porukasta.Kustaan surutta maahan vessaa ei tarvita ja kävellessä tulee taisteluliikkeitä näkymätöntä vainolaista kohtaan.
Toiset kriminaalin näköiset polttavat julkisesti marihuanaa kaupan sisäänkäynnillä vähät välittämättä näkeekö joku.Pilvenhaju tarttuu pikkulasten vaatteisiin kun menevät äidin kanssa kenkäostoksille.
Missä poliisi? Varmaan arnolds donitsissa leimakortin kanssa kädet himosta täristen valkkailemassa ruskeita rinkuloita kuola virkamerkille valuen.Sokeria koppalakkiin niin jaksaa sitten ryystää kahvia päälle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nistejä on suuri osa käviksen porukasta.Kustaan surutta maahan vessaa ei tarvita ja kävellessä tulee taisteluliikkeitä näkymätöntä vainolaista kohtaan.
Toiset kriminaalin näköiset polttavat julkisesti marihuanaa kaupan sisäänkäynnillä vähät välittämättä näkeekö joku.Pilvenhaju tarttuu pikkulasten vaatteisiin kun menevät äidin kanssa kenkäostoksille.
Missä poliisi? Varmaan arnolds donitsissa leimakortin kanssa kädet himosta täristen valkkailemassa ruskeita rinkuloita kuola virkamerkille valuen.Sokeria koppalakkiin niin jaksaa sitten ryystää kahvia päälle.Onko nuo porukat muka jotenkin vaaralisia vai miksi he häiritsevät sinua, vinkumisesi ei tee sinusta parempaa ihmistä, katse peiliin, mitä hyvää itsessäsi on, entä huonoa, mietihän noita hommia nyt ensin.
- Anonyymi
Minä ainaskin olen parempi ihminen, kuin Käviksen nistit. Olen maksanut veroja tähän yhteiskuntaan. En ole varastanut jne...
Toista ovat nämä huumerikolliset, jotka ei muuta kuin vie yhteiskunnan varoja..- Anonyymi
se kävisporukka on uhreja ja lapsuudessa traumatisoituja, huumerikolliset on niitä jotka hommavat kamaa maahan ja levittävät sen tänne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se kävisporukka on uhreja ja lapsuudessa traumatisoituja, huumerikolliset on niitä jotka hommavat kamaa maahan ja levittävät sen tänne
Miten toimia jos "uhri" uhkailee toisia väkivallalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten toimia jos "uhri" uhkailee toisia väkivallalla?
kirjoitat tänne vinkumiskirjoituksen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, huumerikolliset ovat niitä, jotka asuvat Espanjassa ja ajavat ökyautolla. Porissa ei ole kuin käyttäjiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, huumerikolliset ovat niitä, jotka asuvat Espanjassa ja ajavat ökyautolla. Porissa ei ole kuin käyttäjiä.
tietysti täällä on myyjiäkin, mutta kyllä ne "kilomiehet" on muualla kuin Käviksellä notkumassa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä402977- 702417
- 1742314
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331998- 181396
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411356Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221353- 131239
- 101234
- 221211