Eskon Ahon pääministeriaikana Suomen kansantalous romahti.
Nyt Aho heiluu Nokian leivissä ja Nokian osakekurssi...
http://www.taloussanomat.fi/informaatioteknologia/2010/06/24/oho-esko-aho-johtaakin-nokiaa/20108945/12
Sattumaako???
Aho ja
5
221
Vastaukset
- Jeesus-
EI ole sattumaa. Esko Ahon kyvyt johtaa maata tai yritystä ovat onnettomat. Tuollaiset lahjattomat luuseit pitäisi laittaa mieluummin varastoja siivoamaan. Suoraan sanottuna Aho on uhka Suomen kansantaloudelle ja hänet pitäisi erottaa töistään välittömästi. Kämmäri mikä kämmäri.
Jos vähän kerrattas historiaa, niin huomattas, ettei se Aho sitä kansantaloutta alas ajanut, vaan edellinen hallitus( sinipuna) ja pankit holtittomalla lainanannolla. Kaikki vaan kaatu Ahon hallitukselle vaalien jälkeen. Ahohan itseasiassa pelasti Suomen velkasaneeraukselta ja sai Suomen nousuun, Lipposen aikaan käyrä vähän loiveni. Lipponen ajoi Suomea emuun ja talous piti saada emukuntoon, leikattiin lapsilisistä, eläkkeistä ja peruspäivärahoista ja mistä liekää. Kotimainen kulutus pysähty kun kansalta loppu rahat.Aho ei muuten johda Nokiaa, lukekaapa uutiset tarkemmin.
- väärin numero
sannu6 kirjoitti:
Jos vähän kerrattas historiaa, niin huomattas, ettei se Aho sitä kansantaloutta alas ajanut, vaan edellinen hallitus( sinipuna) ja pankit holtittomalla lainanannolla. Kaikki vaan kaatu Ahon hallitukselle vaalien jälkeen. Ahohan itseasiassa pelasti Suomen velkasaneeraukselta ja sai Suomen nousuun, Lipposen aikaan käyrä vähän loiveni. Lipponen ajoi Suomea emuun ja talous piti saada emukuntoon, leikattiin lapsilisistä, eläkkeistä ja peruspäivärahoista ja mistä liekää. Kotimainen kulutus pysähty kun kansalta loppu rahat.Aho ei muuten johda Nokiaa, lukekaapa uutiset tarkemmin.
No on se niin raskasta, elämä! Onneksi pian on taas vaalit ja kansa äänestää ketä haluaa. Ja äänestämättömät parkuu krapuloissaan että väärin meni!
- Iivan
viennin suhde bruttokansantuotteeseen, alkoi laskea jo Sorsan hallituksen loppupuoliskolla, ja jatkui estottomasti koko Holkerin hallituksen ajan. Tämä oli Suomenpankin ja Koiviston töppäilyjen tulosta. Myös Aho teki virheitä, kokemattomuuttaan, ja Koiviston järjettömän pankki- ja talouspolitiikan painostamana. Mutta Ahon hallitus oli oli suurin pelastaja siinä tilanteessa.
- Iivan
Iivan kirjoitti:
viennin suhde bruttokansantuotteeseen, alkoi laskea jo Sorsan hallituksen loppupuoliskolla, ja jatkui estottomasti koko Holkerin hallituksen ajan. Tämä oli Suomenpankin ja Koiviston töppäilyjen tulosta. Myös Aho teki virheitä, kokemattomuuttaan, ja Koiviston järjettömän pankki- ja talouspolitiikan painostamana. Mutta Ahon hallitus oli oli suurin pelastaja siinä tilanteessa.
http://www.ek.fi/www/fi/talous/tietoa_Suomen_taloudesta/kuvat/tal42.pdf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504