Onko A-link RR24 tarpeeksi tehokas ADSL2 full rate (max.24 megaa?)yhteyteen?
Onko A-link RR24 tehokas?
3
605
Vastaukset
- asdfgööööö
Kannattaisko opetella käyttämään hakukoneita?
itselläni on aika ajoin käytössä a-link wnap ja wnu(l) ja kyllä ne ainakin raportoivat parhaimmillaan 140 mbit/s ... siis kentänvoimakkuuden mukaan vaihdellen. Ei pitäisi muodostua pullonkaulaksi
tarkista netistä mutta ihme olisi jollei riittäisi- 1616
Ainakin Elisan mukaan on:
"Elisa ADSL 24M/1M Full Rate tai Elisa Kotikaista 24M/1M Full Rate -liittymässä suositellaan ADSL2 -tekniikkaa tukevan ADSL-modeemin käyttöä.
ADSL2 -tuki on seuraavissa Elisan myymissä laitteissa:
•A-Link Roadrunner 24
•A-Link Roadrunner 24 (i)
•A-Link Roadrunner 24AP
•A-Link Roadrunner 24AP (i)
•A-Link Roadrunner 24AP(i )
•A-Link Roadrunner 24AP (C)
•A-Link Roadrunner 24AP (D)
•Elisa Kotiboksi/Elisa Viihde laajakaistamodeemi
•Telewell TW-EA501 v.3
•Telewell TW-EA510 v.3
•Siemens Speedstream 5450
•Siemens Speedstream 6515
•Zyxel Prestige 660-HW-D1
Yleensä laitteen pohjassa on merkintä ADSL2 , jos laite tukee ADSL2 -tekniikkaa. Jos merkintää ei ole, voit tarkistaa ADSL2 -tuen laitteen käyttöoppaasta tai laitevalmistajalta."
http://www.elisa.fi/asiakastuki/1991.02/adsl-2-modeemit/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101060
- 102928
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96797- 86713
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16590- 35511
- 25505
- 43492
- 46486