mustasukkaisuuskohtauksiin? Päätit sitten tehdä niistä lopun purkamalla kiukkusi täysin ulkopuoliseen ihmiseen??!! Sinä se tykkäät ratkaista ongelmia tuottamalla kärsiymystä muille. Nautitko? Kiitoksia vain, paljon tuhoa saitkin aikaan. En olisi ikinä uskonut, mikä ihminen voi olla toiselle.
Vastaukset 4
- monelta muultakin
kyllä oma typerä käytöksesi sai kaiken pahan aikaan .Eikä ulkopuolisiin kiukkuani ole purkanut .Vaan hänelle kerroin koska hänen kuului tietää. Sinä tuotit kärsimystä minulle todellakin enemmän kuin kukaan koskaan .tunteeton kylmä petollinen nainen. Pidä sitä peliäsi sen äijän kanssa
- ..
Todellisuudessa mulla ei ole mintään tekemistä teidän riitojenne kanssa. En ole syypää joka ikiseen pikku perheriitaanne. Et edes tunne minua. Mutta pitäähän teilläkin olla joku, jota potkia. Joku jota syyttää, kun itse mokaa
- ..
tämä siis vastaukseksi kirjoittajalle "monelta muultakin".
- parasta ennen 03
Miltäs nyt tuntuu . Miltä meno maistuu vieläkö hän käy kerran viikossa kääntymässä hommat hoitamassa. Taisit luulla itsestäsi liikoja.Joo olet käynnyt markkina arvosi testaamassa treffi puolellakin taisit kuvitella että sieltä nappaat alfa uroksen alta aika yksikön .Vaan miten kävi yksiksesi olet ollut jo pitemmän aikaa.Varoitinhan sinua ettei se niin mene kova kisa sielläkin osastolla. Terve tuloa tänne maan kamaralle takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761510
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88708Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126526
- 37516
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50508Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483