kuinka nopeasti jousimies etenee suhteessa?

ÖÖRNI

Niin otsikossa se viesti jo tulikin... Lämpeneekö jouskarit hitaasti vai nopeasti? Kuinka nopeasti jousimies tekee päätöksen että seurustellaanko vai ei.. Kiitos :)

7

1073

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jouskariN :)

mutta itse olen jousimiesnainen ja olen erittäin helposti ihastuvaa sorttia. Tuntuu usein siltä, että kiirehdin liikaa suhteessa. Alitajunnassani kaikuu, että "kaikki nyt ja heti" :))

• eräs jouskari

jousimiesnainen myös. Siis kiirehdin ehkä liikaa. Myös niinkin käynyt, että juuri tuosta syystä voin olla myös liiankin "varovainen". Ja molempi pahempi... ja yritttää edelleen ottaa opikseen=))

• Jousimiesnainen!

Minä olen ihan samanlainen kuin sinä kerroit. ;D Siksipä ehkä en uskalla seurustella kenekään kanssa, kun olen mustasukkainen ja liian rakastunut. Miehen siis pitäisi näyttää minulle, että pystyn luottamaan häneen.

• ÖÖRNI
        Jousimiesnainen! kirjoitti:

Minä olen ihan samanlainen kuin sinä kerroit. ;D Siksipä ehkä en uskalla seurustella kenekään kanssa, kun olen mustasukkainen ja liian rakastunut. Miehen siis pitäisi näyttää minulle, että pystyn luottamaan häneen.

Ihanaa, kiitos jouskarit vastauksista!!! Ootte ihania :)

• aaltojassu

se oo ihan yksiselitteistä, mut luulenpa että jouskarit etenee melko pitkälti MuTu- tuntumalla. Jos toinen tuntuu hyvälle kokonaisuutena, eteneminen saattaa olla nopeaaki :) Itse olen nopea kun miellyttää, jos ei kolahda kokonaan heti, hitailen :)

• Sa-gi

Erittäin nopea ja erittäin avoin. Mikään pelailu ei ole mun juttu, näytän heti ihastumiseni ja se voi karkoittaa pelokkaat jaanaajat.

• Sagittarius/m
        Sa-gi kirjoitti:

Erittäin nopea ja erittäin avoin. Mikään pelailu ei ole mun juttu, näytän heti ihastumiseni ja se voi karkoittaa pelokkaat jaanaajat.

ei voi olla huomaamatta. En piilottele itseäni tai jarruttele, mutta jos huomaan toisen vähänkin epäröivän, niin peräännyn takavasemalle odottamaan. Ikuisuuksia en kuitenkaan odota :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1329
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      65
      1115
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1108
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      163
      1033
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1019
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      973
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      121
      813
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      745
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      744
    Aihe