kuinka nopeasti jousimies etenee suhteessa?

ÖÖRNI

Niin otsikossa se viesti jo tulikin... Lämpeneekö jouskarit hitaasti vai nopeasti? Kuinka nopeasti jousimies tekee päätöksen että seurustellaanko vai ei.. Kiitos :)

7

1105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jouskariN :)

mutta itse olen jousimiesnainen ja olen erittäin helposti ihastuvaa sorttia. Tuntuu usein siltä, että kiirehdin liikaa suhteessa. Alitajunnassani kaikuu, että "kaikki nyt ja heti" :))

• eräs jouskari

jousimiesnainen myös. Siis kiirehdin ehkä liikaa. Myös niinkin käynyt, että juuri tuosta syystä voin olla myös liiankin "varovainen". Ja molempi pahempi... ja yritttää edelleen ottaa opikseen=))

• Jousimiesnainen!

Minä olen ihan samanlainen kuin sinä kerroit. ;D Siksipä ehkä en uskalla seurustella kenekään kanssa, kun olen mustasukkainen ja liian rakastunut. Miehen siis pitäisi näyttää minulle, että pystyn luottamaan häneen.

• ÖÖRNI
        Jousimiesnainen! kirjoitti:

Minä olen ihan samanlainen kuin sinä kerroit. ;D Siksipä ehkä en uskalla seurustella kenekään kanssa, kun olen mustasukkainen ja liian rakastunut. Miehen siis pitäisi näyttää minulle, että pystyn luottamaan häneen.

Ihanaa, kiitos jouskarit vastauksista!!! Ootte ihania :)

• aaltojassu

se oo ihan yksiselitteistä, mut luulenpa että jouskarit etenee melko pitkälti MuTu- tuntumalla. Jos toinen tuntuu hyvälle kokonaisuutena, eteneminen saattaa olla nopeaaki :) Itse olen nopea kun miellyttää, jos ei kolahda kokonaan heti, hitailen :)

• Sa-gi

Erittäin nopea ja erittäin avoin. Mikään pelailu ei ole mun juttu, näytän heti ihastumiseni ja se voi karkoittaa pelokkaat jaanaajat.

• Sagittarius/m
        Sa-gi kirjoitti:

Erittäin nopea ja erittäin avoin. Mikään pelailu ei ole mun juttu, näytän heti ihastumiseni ja se voi karkoittaa pelokkaat jaanaajat.

ei voi olla huomaamatta. En piilottele itseäni tai jarruttele, mutta jos huomaan toisen vähänkin epäröivän, niin peräännyn takavasemalle odottamaan. Ikuisuuksia en kuitenkaan odota :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      145
      3985
    2. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      64
      3650
    3. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      12
      2954
    4. Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?

Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -
      Maailman menoa
      115
      2534
    5. Voiko kaivattu olla liian vanha?

Tai muuten huonokuntoinen...
      Ikävä
      175
      2206
    6. Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?

Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa
      Työpaikat
      32
      1564
    7. Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?

SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka
      Maailman menoa
      49
      1447
    8. Missä näit viimeksi kaivattusi?

Menikö kohtaaminen hyvin vai ujousko esti lähestymästä?
      Ikävä
      54
      1272
    9. IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...

71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih
      Terveys
      16
      1063
    10. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      110
      1043
    Aihe