Hei!
Olen 8 rv, minulla on aina välillä hirveän kylmä. onko se ihan tavallista? luetessani raskausoireista siinä yleensä mainitaan lämmön noususta muttei mitään että voisi olla kylmäkin. Onko kenelläkään kokemuksia? itselleni koko raskaus on ensimmäinen.
raskaana + kylmä
3
10412
Vastaukset
- rv 24
eli ihan normia..:) ite olin ekan raskauden ajan kolmen peiton sisällä ja aina vaan paleli.. ja sitä kesti n.pari kuukautta..:) tärisin ja hytisin...:) toisessa raskaudessa ei mitään, ja nyt tässä taas... ku alko ne ekat kovat helteet, olin takapihalla auringossa pitkäpaita ja 2 täkkiä päällä... oli naapureilla ihmettelemistä ku auringossa mittari näytti 35 astetta..:D
- mullakinonkylmä
Raskausviikolla 9 ja kylmissään!
Yöt nukun kahden peiton kanssa kippurassa, ja ulkona tuntuu pieni viimakin jo entistä kylmemmältä.
Toisinaan myös tuntuu että nousee lämpö, mutta erilaisesti kun oikeasti kylmä!
Normaalia tämä kai on :)
Onnea raskauteen :)- syysmami
Mua taas ei palele ollenkaan, päinvastoin olen paljon tavallista lämpimämpi kauttaaltaan ja varsinkin kädet on aina lämpöiset mikä on mulle tosi epätavallista. Normaalisti kärsin ennemmin palelusta mutta nyt on koko raskaus ollut sellainen lämpöinen olo. Varmaan veren tiheneminen ja hormoonit aiheuttaa näitä tuntemuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294