Kauneuspiste Kimalle

bb;)

Oletteko käyneet? Entä mitä mieltä uudesta Kelan talon kauneushoitolasta?

15

2396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuntokimalainen

      En tykännyt. Kävin ottamassa rakenne kynnet jotka ei todellakaan vastannut odotuksiani.

      • palaute.

        Voiko suomalainen kehuja keltään odottaakaan! Jos vain moittia voi, niin sehän tehdään. Mutta jos kehua pitäisi, niin ei piruuttansakaan kehuta, niin kateita ollaan sanoista.


      • .................

        Mikä kynsissä oli vikana, ettet tykännyt? Annoitko asiakaspalautetta?


      • aito on aito

        mikset kasvata luomukynsiä , ällöttää nämä tekokynnet .


    • fldjfklöasdjf

      ihan ok:ta, aineet eivät "kirvelleet" ja ensimmäistä kertaa kosmetologilta lähtiessäni naama ei ollut punaisen kirjava. sitä kyllä hieman ihmettelin, että muistaakseni puhdistuksen ja naamion jälkeen ei käytetty kasvovettä ennen kosteusvoidetta? hinta kohdallaan.

    • biuku

      mua vähä ihmetyttää tuo kimalten ihminen ku menee laittaan kalliin hoitolan pystyyn eikä oo ees ammattilainen !?

      • abc.123

        Onko kokemusta ko. hoitolasta tai hoitolan perustamisesta? Vai mikä närästää?


      • kyllä se ammattilainen on sinä vaan jostain syystä kade paska laittasit ittekki jos rahas riittäs. kateus puhuu!!!


      • neih ikäpäevänä sin
        tiupiupau kirjoitti:

        kyllä se ammattilainen on sinä vaan jostain syystä kade paska laittasit ittekki jos rahas riittäs. kateus puhuu!!!

        Parempi kuin hunajainen, tai itse hunajaisen omistajan oikea ammattitaito, ei oo ees koskaan vielä valmistunu kosmetologiksi!! Taito vain rahanpesuun ja osaa olla inhottava asiakkaille ja myös niin "piilokivakin"!


      • ''''''''''''''''
        neih ikäpäevänä sin kirjoitti:

        Parempi kuin hunajainen, tai itse hunajaisen omistajan oikea ammattitaito, ei oo ees koskaan vielä valmistunu kosmetologiksi!! Taito vain rahanpesuun ja osaa olla inhottava asiakkaille ja myös niin "piilokivakin"!

        Onko Kimalle vielä olemassa? Mä luulin, et se sulki kesällä ovensa.


      • biuku
        tiupiupau kirjoitti:

        kyllä se ammattilainen on sinä vaan jostain syystä kade paska laittasit ittekki jos rahas riittäs. kateus puhuu!!!

        ookkos kysyny häneltä????

        ittellä on hoitola täs pirkanmaan alueelle. kimalteen pitäjä on tietääkseni työterveyshoitaja ammatiltaan, on käyny kuulemma kurssin. itte opiskelin 3 vuotta kosmetologiksi ja esim. jaloista ei todellakaan opi kaikkea ees vuodessa saati sitten viikonloppu kurssilla.


      • klö'kå0ugugu
        biuku kirjoitti:

        ookkos kysyny häneltä????

        ittellä on hoitola täs pirkanmaan alueelle. kimalteen pitäjä on tietääkseni työterveyshoitaja ammatiltaan, on käyny kuulemma kurssin. itte opiskelin 3 vuotta kosmetologiksi ja esim. jaloista ei todellakaan opi kaikkea ees vuodessa saati sitten viikonloppu kurssilla.

        Hunajainen on kyllä tosi kallis. Kimalle on hintalaatusuhteeltaan ok paikka.


      • h2
        klö'kå0ugugu kirjoitti:

        Hunajainen on kyllä tosi kallis. Kimalle on hintalaatusuhteeltaan ok paikka.

        Voisitteko rakkaat keskustelijat ottaa huomioon, että Kimalle ei ole kauneushoitola kuten esim. Hunajainen. Siellä ei tosiaankaan tehdä kasvohoitoja yms. Omistaja ei ole tietääkseni missään mainostanut kosmetologihoitoja, koska hänellä ei ole ko. koulutusta. Joten, vertailut kauneushoitoloihin voi unohtaa, kynsiteknikon koulutus hänellä tietääkseni on :)


      • juupajoopa
        h2 kirjoitti:

        Voisitteko rakkaat keskustelijat ottaa huomioon, että Kimalle ei ole kauneushoitola kuten esim. Hunajainen. Siellä ei tosiaankaan tehdä kasvohoitoja yms. Omistaja ei ole tietääkseni missään mainostanut kosmetologihoitoja, koska hänellä ei ole ko. koulutusta. Joten, vertailut kauneushoitoloihin voi unohtaa, kynsiteknikon koulutus hänellä tietääkseni on :)

        tuollahan oli että Hunajaisen omistajalla ei ole ammattipätevyyttä..eikä sillain verrattu..


      • h2
        juupajoopa kirjoitti:

        tuollahan oli että Hunajaisen omistajalla ei ole ammattipätevyyttä..eikä sillain verrattu..

        Oliko lukemisen ymmärtämisessä vaikeuksia? Hunajainen tarjoaa esim. kasvohoitoja, joita luokittelisin kosmetologin koulutuksen vaativiksi.. Kimalle ei edes mainosta tuollaisia. Ja, en ole käynyt Hunajaisissa hoidoissa enkä edes Kimalteessa, mutta pikkusen ärsyttää tuollainen ihmisten mollaaminen, jos ei ole tosiasioista perillä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1489
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1218
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe