Kauneuspiste Kimalle

bb;)

Oletteko käyneet? Entä mitä mieltä uudesta Kelan talon kauneushoitolasta?

15

2344

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuntokimalainen

En tykännyt. Kävin ottamassa rakenne kynnet jotka ei todellakaan vastannut odotuksiani.

• palaute.

Voiko suomalainen kehuja keltään odottaakaan! Jos vain moittia voi, niin sehän tehdään. Mutta jos kehua pitäisi, niin ei piruuttansakaan kehuta, niin kateita ollaan sanoista.

• .................

Mikä kynsissä oli vikana, ettet tykännyt? Annoitko asiakaspalautetta?

• aito on aito

mikset kasvata luomukynsiä , ällöttää nämä tekokynnet .

• fldjfklöasdjf

ihan ok:ta, aineet eivät "kirvelleet" ja ensimmäistä kertaa kosmetologilta lähtiessäni naama ei ollut punaisen kirjava. sitä kyllä hieman ihmettelin, että muistaakseni puhdistuksen ja naamion jälkeen ei käytetty kasvovettä ennen kosteusvoidetta? hinta kohdallaan.

• biuku

mua vähä ihmetyttää tuo kimalten ihminen ku menee laittaan kalliin hoitolan pystyyn eikä oo ees ammattilainen !?

• abc.123

Onko kokemusta ko. hoitolasta tai hoitolan perustamisesta? Vai mikä närästää?

• kyllä se ammattilainen on sinä vaan jostain syystä kade paska laittasit ittekki jos rahas riittäs. kateus puhuu!!!

• neih ikäpäevänä sin
        tiupiupau kirjoitti:

kyllä se ammattilainen on sinä vaan jostain syystä kade paska laittasit ittekki jos rahas riittäs. kateus puhuu!!!

Parempi kuin hunajainen, tai itse hunajaisen omistajan oikea ammattitaito, ei oo ees koskaan vielä valmistunu kosmetologiksi!! Taito vain rahanpesuun ja osaa olla inhottava asiakkaille ja myös niin "piilokivakin"!

• ''''''''''''''''
        neih ikäpäevänä sin kirjoitti:

Parempi kuin hunajainen, tai itse hunajaisen omistajan oikea ammattitaito, ei oo ees koskaan vielä valmistunu kosmetologiksi!! Taito vain rahanpesuun ja osaa olla inhottava asiakkaille ja myös niin "piilokivakin"!

Onko Kimalle vielä olemassa? Mä luulin, et se sulki kesällä ovensa.

• biuku
        tiupiupau kirjoitti:

kyllä se ammattilainen on sinä vaan jostain syystä kade paska laittasit ittekki jos rahas riittäs. kateus puhuu!!!

ookkos kysyny häneltä????

ittellä on hoitola täs pirkanmaan alueelle. kimalteen pitäjä on tietääkseni työterveyshoitaja ammatiltaan, on käyny kuulemma kurssin. itte opiskelin 3 vuotta kosmetologiksi ja esim. jaloista ei todellakaan opi kaikkea ees vuodessa saati sitten viikonloppu kurssilla.

• klö'kå0ugugu
        biuku kirjoitti:

ookkos kysyny häneltä????

ittellä on hoitola täs pirkanmaan alueelle. kimalteen pitäjä on tietääkseni työterveyshoitaja ammatiltaan, on käyny kuulemma kurssin. itte opiskelin 3 vuotta kosmetologiksi ja esim. jaloista ei todellakaan opi kaikkea ees vuodessa saati sitten viikonloppu kurssilla.

Hunajainen on kyllä tosi kallis. Kimalle on hintalaatusuhteeltaan ok paikka.

• h2
        klö'kå0ugugu kirjoitti:

Hunajainen on kyllä tosi kallis. Kimalle on hintalaatusuhteeltaan ok paikka.

Voisitteko rakkaat keskustelijat ottaa huomioon, että Kimalle ei ole kauneushoitola kuten esim. Hunajainen. Siellä ei tosiaankaan tehdä kasvohoitoja yms. Omistaja ei ole tietääkseni missään mainostanut kosmetologihoitoja, koska hänellä ei ole ko. koulutusta. Joten, vertailut kauneushoitoloihin voi unohtaa, kynsiteknikon koulutus hänellä tietääkseni on :)

• juupajoopa
        h2 kirjoitti:

Voisitteko rakkaat keskustelijat ottaa huomioon, että Kimalle ei ole kauneushoitola kuten esim. Hunajainen. Siellä ei tosiaankaan tehdä kasvohoitoja yms. Omistaja ei ole tietääkseni missään mainostanut kosmetologihoitoja, koska hänellä ei ole ko. koulutusta. Joten, vertailut kauneushoitoloihin voi unohtaa, kynsiteknikon koulutus hänellä tietääkseni on :)

tuollahan oli että Hunajaisen omistajalla ei ole ammattipätevyyttä..eikä sillain verrattu..

• h2
        juupajoopa kirjoitti:

tuollahan oli että Hunajaisen omistajalla ei ole ammattipätevyyttä..eikä sillain verrattu..

Oliko lukemisen ymmärtämisessä vaikeuksia? Hunajainen tarjoaa esim. kasvohoitoja, joita luokittelisin kosmetologin koulutuksen vaativiksi.. Kimalle ei edes mainosta tuollaisia. Ja, en ole käynyt Hunajaisissa hoidoissa enkä edes Kimalteessa, mutta pikkusen ärsyttää tuollainen ihmisten mollaaminen, jos ei ole tosiasioista perillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      30
      4602
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3346
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3144
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      2208
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      27
      1760
    6. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      160
      1751
    7. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1748
    8. Terveiset kaivatullesi

kesän aluksi tähän ketjuun.
      Ikävä
      101
      1267
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      137
      1097
    10. Mua ei ole rengastettu, vaikka asunkin jonkun kanssa

Siihen on esteitä. Sinä taas olet rengastettu yksilö. En jaa aviovuodetta kenenkään kanssa, enkä mitään muutakaan.
      Ikävä
      14
      954
    Aihe