KENEN warrantti??!!

vihtori.pontto

Warrantit on käteviä. Olen hävinnyt niissä omaisuuksia. Tuhansia taaloja. Jopa kymmeniä tuhansia, mutta KENEN warrantteihin???
Mistä helskutista tällainen puolisokea, työtön tyhmyri löytää luettelon, tms. mistä selviäisi, että KENEN tai minkä 'firman' yms. warrantti on kyseessä?
Nokia on helpoin. Stora, Neste, Nordea, Oilbrent, jne menee vielä, mutta mitä ne muut on? Hä?
Tv: Vihtori PÖNTTÖ!

6

1154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vakuusvaje

      Voihan näitä kaivaa vaikka liikkeellelaskijan verkkosivuilta, mutta niitähän on monta eikä kaikissa ole tältä kannalta kehumista. Kauppalehden palvelussa on perustiedot warranteista ja varmaan välittäjäsikin sivuilla. Niistä selviää liikkeellelaskija, voimassaoloaika, kohde-etuus, hinnat ja kertoimet sekä paljon muuta tärkeää.

      • Sitähän tässä on ennenkin ihmetelty: "Ota yhteys ylläpitäjääsi..." yms. eihän tässä löydä ees omaan postiinsa. Nytkin oli salasana hukassa. Saati sitten johonkin pitäjään, tai kylään, josta ei tiedä pöläystäkään. On se vähä huonoo, tämmöseltä nörttipöllöltä. Mutta yrittämisen puutetta ei oo.
        Esim NY täytyi yrittää pari kymmentä kertaa, ennenkuin tää helvetin kone hyväksyi tunnukset. Ei edes hyväksynyt tunnisteena käytettyä laskutoimitusta, vaikka tiedän, että 9 10=19 Kysyi kymmeniä kertoja.
        TV: Nörttipöllö


      • Vakuusvaje
        vihtori.pontto kirjoitti:

        Sitähän tässä on ennenkin ihmetelty: "Ota yhteys ylläpitäjääsi..." yms. eihän tässä löydä ees omaan postiinsa. Nytkin oli salasana hukassa. Saati sitten johonkin pitäjään, tai kylään, josta ei tiedä pöläystäkään. On se vähä huonoo, tämmöseltä nörttipöllöltä. Mutta yrittämisen puutetta ei oo.
        Esim NY täytyi yrittää pari kymmentä kertaa, ennenkuin tää helvetin kone hyväksyi tunnukset. Ei edes hyväksynyt tunnisteena käytettyä laskutoimitusta, vaikka tiedän, että 9 10=19 Kysyi kymmeniä kertoja.
        TV: Nörttipöllö

        Kaipa sinulla pörssivälittäjä on kun kerran olet hävinnyt warranteilla rahaa. Ilman välittäjää on kaupankäynti aika vaikeaa. En minä tiedä kaikkien sivuista, mutta omalla välittäjälläni on nämä tiedot saatavilla hyvin helposti. Ja niin siellä Kauppalehdessäkin.


      • Vakuusvaje kirjoitti:

        Kaipa sinulla pörssivälittäjä on kun kerran olet hävinnyt warranteilla rahaa. Ilman välittäjää on kaupankäynti aika vaikeaa. En minä tiedä kaikkien sivuista, mutta omalla välittäjälläni on nämä tiedot saatavilla hyvin helposti. Ja niin siellä Kauppalehdessäkin.

        ...mutta mikä se ON, se välittäjä?
        Onks sese se, toi, ninku OSUUSPANKKI!? Eli kai nykyään Pohjola, jonka kautta 'kauppaa' käy? Kas, kun nää KÄSITTEET nörtti-, ym. oudossa maailmassa on hepreaa?
        Samahan se on 'verkkosivujen ylläpitäjä'. Ei harmainta aavistustakaan, mitä sillä tarkoitetaan?
        Vähän on vaikeeta, kun ei ees kieltä ymmärrä. Tää vehjekin takkuaa nin pirusti samasta syystä.
        TV: Nörtti-Pönttö


      • Vakuusvaje
        vihtori.pontto kirjoitti:

        ...mutta mikä se ON, se välittäjä?
        Onks sese se, toi, ninku OSUUSPANKKI!? Eli kai nykyään Pohjola, jonka kautta 'kauppaa' käy? Kas, kun nää KÄSITTEET nörtti-, ym. oudossa maailmassa on hepreaa?
        Samahan se on 'verkkosivujen ylläpitäjä'. Ei harmainta aavistustakaan, mitä sillä tarkoitetaan?
        Vähän on vaikeeta, kun ei ees kieltä ymmärrä. Tää vehjekin takkuaa nin pirusti samasta syystä.
        TV: Nörtti-Pönttö

        Kyllä, Pohjola se välittäjä tosiaankin on, jos Osuuspankin kautta käyt kauppaa. Ja niillä on verkkosivut, joiden kautta homma toimii ja sieltä myös löytyvät warranttien perustiedot.

        P.S. Ennen kuin sijoitat kovin paljon oikeaa rahaa, kannattaa käydä Pörssisäätiön sivuilla lukemassa muutama perusopas. Seuraavasta linkistä pääsee sinne suoraan, jos kone toimii.
        http://www.porssisaatio.fi/asiasanat/Oppaat


      • Vakuusvaje kirjoitti:

        Kyllä, Pohjola se välittäjä tosiaankin on, jos Osuuspankin kautta käyt kauppaa. Ja niillä on verkkosivut, joiden kautta homma toimii ja sieltä myös löytyvät warranttien perustiedot.

        P.S. Ennen kuin sijoitat kovin paljon oikeaa rahaa, kannattaa käydä Pörssisäätiön sivuilla lukemassa muutama perusopas. Seuraavasta linkistä pääsee sinne suoraan, jos kone toimii.
        http://www.porssisaatio.fi/asiasanat/Oppaat

        Yritin tähänkin vastata, mut kone herjaa, että suksi suohon, senkin äijä.
        Kiitos kuitenkin ohjeista. Yritetään.
        TV: Pönttis & h...tin kone


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe