Mies luuhaa kalassa vähän väliä. Viipyy tuntitolkulla. Juhannuksenakin.
Kalaa ei vaan tule kuin joskus, hyvin harvoin, jotain pieniä sinttejä.
Pelit ja vehkeet on viimeisen päälle eikä pieni lisä (satoja uistimia jne) ole pahitteeksi, kun koskaan ei tiedä mikä uistin "purisi", kuulemma.
Pitäisikö epäillä jotain vai onko kalojen saaminen ylös todella niin vaikeaa kuin annetaan ymmärtää?
Mies käy kalassa?
5
1637
Vastaukset
- alkkisholisti
se varmaa käy piilopullolla
- lolloz
Ei se kalojen saanti ole pääasia, vaan ahdistavasta perhe-elämästä pakoileminen.
- Kalassako aina
Lähde kalakaveriksi, sellaista itse ainakin haluaisin vaikka harvoin tulee kalaa!
- Kalamies123
Kyllä se sun ukkos käy kalassa ihan vaan sen takia, että pääsee välillä omiin ajatuksiin ja eroon arjesta, myös sinusta. Välillä tekee hyvää olla omissa puuhissa. Jatkuva yhdessä vehtaaminen ei tee välttämättä hyvää parisuhteelle.
Itse käyn kalassa ja lasken kaikki kalat takaisin jotka vain voi. Ne mitä otan on sitten pahoin kiinni jäänneitä tai poikkeuksellinen saalis. Kalavehkeet maksaa ja se on harrastus, vähän niinkuin moottoripyöräily monella. Moni perheen iskä pitää prätkää ihan vain sen takia, että pääsee itsekseen vähän tuulettumaan.
Anna ukollesi tilaa.
Hanki joku oma harrastus missä ajatus lepää ja mieli virkistyy, enkä tarkoita nyt vieraissa juoksemista.. - näin on
Kyllä se sun ukkos taitaa käydä uittamassa matoa ihan jossain muualla....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221