Mies luuhaa kalassa vähän väliä. Viipyy tuntitolkulla. Juhannuksenakin.
Kalaa ei vaan tule kuin joskus, hyvin harvoin, jotain pieniä sinttejä.
Pelit ja vehkeet on viimeisen päälle eikä pieni lisä (satoja uistimia jne) ole pahitteeksi, kun koskaan ei tiedä mikä uistin "purisi", kuulemma.
Pitäisikö epäillä jotain vai onko kalojen saaminen ylös todella niin vaikeaa kuin annetaan ymmärtää?
Mies käy kalassa?
5
1667
Vastaukset
- alkkisholisti
se varmaa käy piilopullolla
- lolloz
Ei se kalojen saanti ole pääasia, vaan ahdistavasta perhe-elämästä pakoileminen.
- Kalassako aina
Lähde kalakaveriksi, sellaista itse ainakin haluaisin vaikka harvoin tulee kalaa!
- Kalamies123
Kyllä se sun ukkos käy kalassa ihan vaan sen takia, että pääsee välillä omiin ajatuksiin ja eroon arjesta, myös sinusta. Välillä tekee hyvää olla omissa puuhissa. Jatkuva yhdessä vehtaaminen ei tee välttämättä hyvää parisuhteelle.
Itse käyn kalassa ja lasken kaikki kalat takaisin jotka vain voi. Ne mitä otan on sitten pahoin kiinni jäänneitä tai poikkeuksellinen saalis. Kalavehkeet maksaa ja se on harrastus, vähän niinkuin moottoripyöräily monella. Moni perheen iskä pitää prätkää ihan vain sen takia, että pääsee itsekseen vähän tuulettumaan.
Anna ukollesi tilaa.
Hanki joku oma harrastus missä ajatus lepää ja mieli virkistyy, enkä tarkoita nyt vieraissa juoksemista.. - näin on
Kyllä se sun ukkos taitaa käydä uittamassa matoa ihan jossain muualla....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115157Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493352Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle883132Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku382558- 811827
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411560450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1221515Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311266Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1191169- 161129