VAROITUS!!! myykultaa.fi

jennaorvokki

Myykultaa.fi tarjoaa romukullastasi euroja paremman grammahinnan kuin muut ostajat. Lähettämäni kultapussi on nyt ollut vastaanottajan noudettavissa lähes kaksi viikkoa. Pussia ei ole noudettu. Kaksi sähköpostitse tapahtunutta yhteydenottoani ko. yhtiön asiakaspalveluun ovat olleet tuloksettomia. Yhtiölle ei löydy minkäänlaista puhelinnumeroa. Varokaa siis ihmiset tätä firmaa houkuttelevasta tarjouksesta huolimatta.

54

13716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sonic Empire

      Myykultaa.fi on näemmä Kemissä toimivan, Kultainstituutti Oy:n aputoiminimi. Puhelinnumero on 46 705 179 886. Suuntanumero 46 osoittaa Ruotsiin.

      • jennaorvokki

        Kiitos tiedosta! 020202:kaan ei löytänyt Kultainstituutti Oy:n puhelinnumeroa - ei ihme kun se menee Ruotsiin. Soitin antamaasi numeroon, johon vastasi "Leila". Ensin hän ei suostunut kertomaan onko hänellä jotain tekemistä myykultaa.fi:n kanssa. Viimein hän myönsi olevansa Kultainstituutti Oy:n toimitusjohtaja. Eipä juuri herättänyt luottamusta. Aikoi kuulemma selvittää asiaa. Katsotaan nyt. Palvelupyyntö lähdössä postille paketin palauttamisesta minulle.


      • jennaorvokki
        jennaorvokki kirjoitti:

        Kiitos tiedosta! 020202:kaan ei löytänyt Kultainstituutti Oy:n puhelinnumeroa - ei ihme kun se menee Ruotsiin. Soitin antamaasi numeroon, johon vastasi "Leila". Ensin hän ei suostunut kertomaan onko hänellä jotain tekemistä myykultaa.fi:n kanssa. Viimein hän myönsi olevansa Kultainstituutti Oy:n toimitusjohtaja. Eipä juuri herättänyt luottamusta. Aikoi kuulemma selvittää asiaa. Katsotaan nyt. Palvelupyyntö lähdössä postille paketin palauttamisesta minulle.

        joka siis selittää seuraavaa: Ainoa henkilö firmassa jolla on pakettien lunastusoikeus on kesälomalla. Hänen sijaisellaan ei oikeutta ole (mitä tekee ko. sijainen siinä tapauksessa?). Sanoi saavansa kuitenkin pakettini todennäköisesti ulos postista. Sanoin ettei juurikaan luottamusta herätä, epäilin myös saanko koskaan rahojani. Hän ilmoitti että he tekevät yhteistyötä poliisin kanssa. Pyysin häntä antamaan paketin olla, lähetin juuri palvelupyynnön muutoksen postille, jotta palauttaisivat paketin minulle. Siitä joudun maksamaan 13,80 pienlaskutuslisän eli tyhmyydestä sakotetaan. Toistan vielä varoitukseni ja pyydän myös kertomaan kokemuksestani kullan myyntiä harkitseville ihmisille.


      • hoh,hoh
        jennaorvokki kirjoitti:

        joka siis selittää seuraavaa: Ainoa henkilö firmassa jolla on pakettien lunastusoikeus on kesälomalla. Hänen sijaisellaan ei oikeutta ole (mitä tekee ko. sijainen siinä tapauksessa?). Sanoi saavansa kuitenkin pakettini todennäköisesti ulos postista. Sanoin ettei juurikaan luottamusta herätä, epäilin myös saanko koskaan rahojani. Hän ilmoitti että he tekevät yhteistyötä poliisin kanssa. Pyysin häntä antamaan paketin olla, lähetin juuri palvelupyynnön muutoksen postille, jotta palauttaisivat paketin minulle. Siitä joudun maksamaan 13,80 pienlaskutuslisän eli tyhmyydestä sakotetaan. Toistan vielä varoitukseni ja pyydän myös kertomaan kokemuksestani kullan myyntiä harkitseville ihmisille.

        Oikein sinulle, ahneelle keinottelijalle.


      • asiaoistaperillä67
        hoh,hoh kirjoitti:

        Oikein sinulle, ahneelle keinottelijalle.

        Olen nyt selvittänyt tätä kultainstituutti oytä..sen omistaja Leila Pirkko on Ville-veli saaren äiti eli Ville-veli saari on toinen kultarahaksi.fi palvelun omistajista!!!!tällä Ville veli saarella ja kultarahaksi omistajalla Antti häklillä on myös muita firmoja aika rutkasti..mm.pikku Antti oy,pieni sininen vasara oy,iceland holding,soft dog oy yms...eli pojat yrittää leikkiä pisnesmiehiä mutta onnistuvat lähinnä muistuttamaan jotain volvo markkasen suuria pisnesskuvioita...nyt oli kultarahaksi oylle tullult kesäkuussa 68päivän maksuviive merkintä asiakastietoon eli alkaa rakoilla toi homma...kun ei osaa ei kannata luulla osaavansa!sen häklin pelasti täydelliseltä katastroofilta asianajaja Laine viimekeralla,mutta sekin järjestely on niin läpinäkyvä että kun sitä nyt aletaan tutkia löytyy paljon mistä pyydetään lisäselvitys.


      • 0sm00
        asiaoistaperillä67 kirjoitti:

        Olen nyt selvittänyt tätä kultainstituutti oytä..sen omistaja Leila Pirkko on Ville-veli saaren äiti eli Ville-veli saari on toinen kultarahaksi.fi palvelun omistajista!!!!tällä Ville veli saarella ja kultarahaksi omistajalla Antti häklillä on myös muita firmoja aika rutkasti..mm.pikku Antti oy,pieni sininen vasara oy,iceland holding,soft dog oy yms...eli pojat yrittää leikkiä pisnesmiehiä mutta onnistuvat lähinnä muistuttamaan jotain volvo markkasen suuria pisnesskuvioita...nyt oli kultarahaksi oylle tullult kesäkuussa 68päivän maksuviive merkintä asiakastietoon eli alkaa rakoilla toi homma...kun ei osaa ei kannata luulla osaavansa!sen häklin pelasti täydelliseltä katastroofilta asianajaja Laine viimekeralla,mutta sekin järjestely on niin läpinäkyvä että kun sitä nyt aletaan tutkia löytyy paljon mistä pyydetään lisäselvitys.

        27.7.10 on toi firma lisännyt ytjlle numeron joka ei vastaa ollenkaan 0401594999 oisko prepaid liittymä!! tosi hämärää!!


      • 00nak0
        0sm00 kirjoitti:

        27.7.10 on toi firma lisännyt ytjlle numeron joka ei vastaa ollenkaan 0401594999 oisko prepaid liittymä!! tosi hämärää!!

        ei vastaa mullekaan, tää on mielenkiintoista ja tosi hämärää..


      • Pk
        00nak0 kirjoitti:

        ei vastaa mullekaan, tää on mielenkiintoista ja tosi hämärää..

        ei tosiaan vastaa toi numero,ihan outo pulju!


      • hjll

        Voin vahvistaa tiedon että tämä yritys vie kullan mutta ei maksa. 2 kuukautta on nyt jo kulunut kullan lähettämisestä...

        Pysykää erossa tästä firmasta. (myykultaa.fi, kultainstituutti oy)


      • nlisun
        hjll kirjoitti:

        Voin vahvistaa tiedon että tämä yritys vie kullan mutta ei maksa. 2 kuukautta on nyt jo kulunut kullan lähettämisestä...

        Pysykää erossa tästä firmasta. (myykultaa.fi, kultainstituutti oy)

        lähetin kultapaketin 14.1 eikä mitään ole vielä kuulunut.
        Olen lähettänyt useita sähköposteja,tuloksetta.
        Puhelinnumeroa ei löydy.


      • Leeamari
        nlisun kirjoitti:

        lähetin kultapaketin 14.1 eikä mitään ole vielä kuulunut.
        Olen lähettänyt useita sähköposteja,tuloksetta.
        Puhelinnumeroa ei löydy.

        Jos lähetyksesi on vielä postissa, niin ota yhteyttä sinne pikimmiten ja pyydä palauttamaan se takaisin sinulle. Onkohan yhtään rehellistä yritystä tällä alalla?


      • onomus
        Leeamari kirjoitti:

        Jos lähetyksesi on vielä postissa, niin ota yhteyttä sinne pikimmiten ja pyydä palauttamaan se takaisin sinulle. Onkohan yhtään rehellistä yritystä tällä alalla?

        mitä nyt kuuluisi tehdä ?


      • Leeamari
        onomus kirjoitti:

        mitä nyt kuuluisi tehdä ?

        Onkohan kukaan muuten tehnyt rikosilmoitusta?


      • pihku
        Leeamari kirjoitti:

        Onkohan kukaan muuten tehnyt rikosilmoitusta?

        Postissa käskettiin tehdä rikosilmoitus, muuten huijaus jatkuu vaan !!!


      • Leeamari
        pihku kirjoitti:

        Postissa käskettiin tehdä rikosilmoitus, muuten huijaus jatkuu vaan !!!

        Saitko sinä lähetyksesi takaisin postista?


      • pihkun
        Leeamari kirjoitti:

        Saitko sinä lähetyksesi takaisin postista?

        En saanut,olivat jo ehtineet lunastaa sen postikokerostansa.
        Postin virkailija käski ehdottamasti tehdä rikosilmoituksen koska muuten tämä huijaus ei lopu koskaan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Leeamari
        pihkun kirjoitti:

        En saanut,olivat jo ehtineet lunastaa sen postikokerostansa.
        Postin virkailija käski ehdottamasti tehdä rikosilmoituksen koska muuten tämä huijaus ei lopu koskaan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Tein eilen postiin pyynnön, että palauttaisivat lähetykseni takaisin. Lähetyksen seurannassa näkyy, että lähetystä ei noudettu, palautetaan lähettäjälle. Saa nähdä tuleeko takaisin ja jos tulee, niin milloin. Nyt ois ehdottomasti ja pian tehtävä rikosilmoitus.

        Olen todella pahoillani, että sinulle kävi niin.


      • HUIJATTU
        Leeamari kirjoitti:

        Tein eilen postiin pyynnön, että palauttaisivat lähetykseni takaisin. Lähetyksen seurannassa näkyy, että lähetystä ei noudettu, palautetaan lähettäjälle. Saa nähdä tuleeko takaisin ja jos tulee, niin milloin. Nyt ois ehdottomasti ja pian tehtävä rikosilmoitus.

        Olen todella pahoillani, että sinulle kävi niin.

        Kaikkeen sitä ahne ihminen ryhtyy!!!
        Nyt sieppaa niin, etten tiedä miten päin olisin. Naamassa pistelee, v****aaaa tosissaan ja on muutenkin apee olo. Meni sinne sit mummon vanhat rannerenkaat ja armottoman paksu kultasormus. Voi helvetin helvetti, kun olisin vaan ensin lukenut näitä, enkä vasta jälkeenpäin. Eli toivottavasti ihmiset ovat viisaampia, kuin minä!!!!


      • HUIJATTU
        HUIJATTU kirjoitti:

        Kaikkeen sitä ahne ihminen ryhtyy!!!
        Nyt sieppaa niin, etten tiedä miten päin olisin. Naamassa pistelee, v****aaaa tosissaan ja on muutenkin apee olo. Meni sinne sit mummon vanhat rannerenkaat ja armottoman paksu kultasormus. Voi helvetin helvetti, kun olisin vaan ensin lukenut näitä, enkä vasta jälkeenpäin. Eli toivottavasti ihmiset ovat viisaampia, kuin minä!!!!

        jatkotarinaa edelliseen viestiin. Lähetin paketin 18.1. ja aloin viikonloppuna miettimään soittoa tänään firmaan. En sitten löytänyt numeroa, mutta onneksi "eksyin" tälle sivulle ja sain vahvistuksen epäilyihini. Työpäivä oli yhtä piinaa, kun lähetyksen postituslappu oli kotona. Ehdin postiin lapun kanssa ennen viittä ja ONNEKSENI pakettini oli noutamatta vielä postitoimipaikassa (Helsinki Hakaniemi). Laittoivat sen oikopäätä tulemaan takaisin osoitteeseeni. Minulla oli onnea, kaikilla ei näin hyvä tuuri liene käynyt. Joutuuhan siitä jonkun (10-15euroa) maksamaan, mutta useamman satasen kullat saan takaisin. Huomenna menen tekemään firmasta rikosilmoituksen.


      • Leeamari
        HUIJATTU kirjoitti:

        jatkotarinaa edelliseen viestiin. Lähetin paketin 18.1. ja aloin viikonloppuna miettimään soittoa tänään firmaan. En sitten löytänyt numeroa, mutta onneksi "eksyin" tälle sivulle ja sain vahvistuksen epäilyihini. Työpäivä oli yhtä piinaa, kun lähetyksen postituslappu oli kotona. Ehdin postiin lapun kanssa ennen viittä ja ONNEKSENI pakettini oli noutamatta vielä postitoimipaikassa (Helsinki Hakaniemi). Laittoivat sen oikopäätä tulemaan takaisin osoitteeseeni. Minulla oli onnea, kaikilla ei näin hyvä tuuri liene käynyt. Joutuuhan siitä jonkun (10-15euroa) maksamaan, mutta useamman satasen kullat saan takaisin. Huomenna menen tekemään firmasta rikosilmoituksen.

        Lähetykseni on tullut kotipaikkakuntani postiin. Soitin ja varmistin sen tutulta virkailijalta. Vihdoin tää monen päivän piina loppuu. Onnea oli minullakin. Joko teit rikosilmoituksen?


      • HUIJATTU
        Leeamari kirjoitti:

        Lähetykseni on tullut kotipaikkakuntani postiin. Soitin ja varmistin sen tutulta virkailijalta. Vihdoin tää monen päivän piina loppuu. Onnea oli minullakin. Joko teit rikosilmoituksen?

        Tein nettiin ilmoituksen (laitoksella tuskin olisivat vaivautuneet, sainhan omani pois ja pikavauhdilla). Lopulta sain paketin seuraavana päivänä kotiin tuotuna ilman kustannuksia. Ystävällinen postitäti otti asian vakavasti ja laittoi tiedotteen omiin rekistereihinsä.
        Eiköhän laiteta kultamme seuraavaan jakoon. Olen seurannut, että korutrahaksi.fi olisi turvallinen. Uskalletaankohan???
        KIITOKSET KUULUVAT TÄYSIN TÄMÄN PALSTAN KIRJOITTAJILLE!!!


      • Leeamari
        HUIJATTU kirjoitti:

        Tein nettiin ilmoituksen (laitoksella tuskin olisivat vaivautuneet, sainhan omani pois ja pikavauhdilla). Lopulta sain paketin seuraavana päivänä kotiin tuotuna ilman kustannuksia. Ystävällinen postitäti otti asian vakavasti ja laittoi tiedotteen omiin rekistereihinsä.
        Eiköhän laiteta kultamme seuraavaan jakoon. Olen seurannut, että korutrahaksi.fi olisi turvallinen. Uskalletaankohan???
        KIITOKSET KUULUVAT TÄYSIN TÄMÄN PALSTAN KIRJOITTAJILLE!!!

        Minunkin "kultani" on turvallisesti kotona. Kiitos! Jospa se olisi rehellinen kullanostaja.


      • Höynäytty
        HUIJATTU kirjoitti:

        Tein nettiin ilmoituksen (laitoksella tuskin olisivat vaivautuneet, sainhan omani pois ja pikavauhdilla). Lopulta sain paketin seuraavana päivänä kotiin tuotuna ilman kustannuksia. Ystävällinen postitäti otti asian vakavasti ja laittoi tiedotteen omiin rekistereihinsä.
        Eiköhän laiteta kultamme seuraavaan jakoon. Olen seurannut, että korutrahaksi.fi olisi turvallinen. Uskalletaankohan???
        KIITOKSET KUULUVAT TÄYSIN TÄMÄN PALSTAN KIRJOITTAJILLE!!!

        En lukenut näitä ketjun juttuja kun lähetin viime viikolla oman pakettini kyseiseen firmaan.Sinnekö nyt jäi.Olen laittanut meilin heille jossa sanon ottavani yhteyttä poliisiin jos eivät vastaa minulle.Ja kehtaanko edes sanoa että hulautin pussin postin hihnalle ilman leimaamista että mulla ei ole siitä nyt siis todistusta muuta kuin turvapaketin muovinen reuna jossa on numeroita.Ottaa päähän raskaasti,olisin rahaa tarvinnut kipeästi.Teen rikosilmoituksen ilman muuta jos asia ei etene.


      • Höynäytetty
        Höynäytty kirjoitti:

        En lukenut näitä ketjun juttuja kun lähetin viime viikolla oman pakettini kyseiseen firmaan.Sinnekö nyt jäi.Olen laittanut meilin heille jossa sanon ottavani yhteyttä poliisiin jos eivät vastaa minulle.Ja kehtaanko edes sanoa että hulautin pussin postin hihnalle ilman leimaamista että mulla ei ole siitä nyt siis todistusta muuta kuin turvapaketin muovinen reuna jossa on numeroita.Ottaa päähän raskaasti,olisin rahaa tarvinnut kipeästi.Teen rikosilmoituksen ilman muuta jos asia ei etene.

        Finnmanian sivuilta löytyi puh.nro 0600 04004 josta mies vastasi.Kerroin ettei meileihini ole vastattu ja lupasi selvittää pakettini kohtaloa.Lupasi soittaa takaisin-odotan!


      • weatgefwa
        Höynäytetty kirjoitti:

        Finnmanian sivuilta löytyi puh.nro 0600 04004 josta mies vastasi.Kerroin ettei meileihini ole vastattu ja lupasi selvittää pakettini kohtaloa.Lupasi soittaa takaisin-odotan!

        Tästä myykultaa-hommasta ei ole kokemuksia, mutta kultarahaksi.fi:tä olen kerran käyttänyt ja rahat tulivat tilille alle viikossa..


      • HUIJATTU
        Höynäytetty kirjoitti:

        Finnmanian sivuilta löytyi puh.nro 0600 04004 josta mies vastasi.Kerroin ettei meileihini ole vastattu ja lupasi selvittää pakettini kohtaloa.Lupasi soittaa takaisin-odotan!

        Jos sulla on vähänkään pienen puoleinen postitoimisto, missä voit asioida, mene kiireesti! Kerrot asiasi, epäilysi, rikosilmoitukset jne...kokemukset meiltä, jotka ovat toimineet, niin saatat saada pakettisi takaisin. Kuten aiemmissa olen kertonut, niin reiluun viikkoon eivät noutaneet pakettia. Postitäti tai -setä voi soittaa (kuten minun tapauksessa) suoraan Helsinkiin, Hakaniemen postiin ja käydä vilkaisemassa lokeron, PL 41 00530 Helsinki. Sano, että teet rikosilmoituksen, jos eivät usko tämän ketjun juttuja. Toivottavasti voit liittyä meidän onnekkaiden joukkoon. Kerro kuulumiset, miten onnistuit.


      • Höynäytetty
        Höynäytetty kirjoitti:

        Finnmanian sivuilta löytyi puh.nro 0600 04004 josta mies vastasi.Kerroin ettei meileihini ole vastattu ja lupasi selvittää pakettini kohtaloa.Lupasi soittaa takaisin-odotan!

        Tänään tuli tilille rahat,mutta vaati kyllä monta puh.soittoa.Syvä huokaisu nyt.


      • Golden Eye
        Höynäytetty kirjoitti:

        Finnmanian sivuilta löytyi puh.nro 0600 04004 josta mies vastasi.Kerroin ettei meileihini ole vastattu ja lupasi selvittää pakettini kohtaloa.Lupasi soittaa takaisin-odotan!

        Finnmania on ainakin luotettava yritys alalla, toimivat niin kuin lupaavat.
        Kannattaa varoa noita muita kaiken maailman nettifirmoja jotka ostaa romukultaa ja lupaavat parhaimman hinnan , kullan hinta nousussa houkuttelee monenlaisia huijarifirmoja päästä tekeen tiliä!


      • pappa437
        hoh,hoh kirjoitti:

        Oikein sinulle, ahneelle keinottelijalle.

        Hoh hoh
        En minä noin sanoisi . En katsoisi sitä keinotteluksi. Eihän "romukullasta sitä saa mitä on maksanut (tai perinyt) Jokainen yrittää hankkia omaa leipäänsä .
        Voi olla tarvekin noille Glondyken tuotteiden rahoille. Minulla sentään on -63 hankittu leveä kultasormus jossain ja vaimolla samoin . Vähän keveämpänä vaan. Tarvitsisin minäkin nuo rahat. Juuri tänään aioin mennä Pankin johtajan puheille lainasta . Ihan totta
        Tre.


      • Itse tekisin heti
        HUIJATTU kirjoitti:

        Kaikkeen sitä ahne ihminen ryhtyy!!!
        Nyt sieppaa niin, etten tiedä miten päin olisin. Naamassa pistelee, v****aaaa tosissaan ja on muutenkin apee olo. Meni sinne sit mummon vanhat rannerenkaat ja armottoman paksu kultasormus. Voi helvetin helvetti, kun olisin vaan ensin lukenut näitä, enkä vasta jälkeenpäin. Eli toivottavasti ihmiset ovat viisaampia, kuin minä!!!!

        Ethän sinä ole ollut tyhmä.Eikä sinulla ole syytä hävetä:Sillä ostajalla ,joka ei ole maksanut ostostaan on syytä hävetä.Anna anteeksi tai tee rikosilmoitus-vai onko kiva ,että joku keksi hyvän tavan rikastua rikollisella tavalla ja huijaa edelleen tuhansia muitakin anteeksiantavaisia.


      • yhtäläisyys suuri
        asiaoistaperillä67 kirjoitti:

        Olen nyt selvittänyt tätä kultainstituutti oytä..sen omistaja Leila Pirkko on Ville-veli saaren äiti eli Ville-veli saari on toinen kultarahaksi.fi palvelun omistajista!!!!tällä Ville veli saarella ja kultarahaksi omistajalla Antti häklillä on myös muita firmoja aika rutkasti..mm.pikku Antti oy,pieni sininen vasara oy,iceland holding,soft dog oy yms...eli pojat yrittää leikkiä pisnesmiehiä mutta onnistuvat lähinnä muistuttamaan jotain volvo markkasen suuria pisnesskuvioita...nyt oli kultarahaksi oylle tullult kesäkuussa 68päivän maksuviive merkintä asiakastietoon eli alkaa rakoilla toi homma...kun ei osaa ei kannata luulla osaavansa!sen häklin pelasti täydelliseltä katastroofilta asianajaja Laine viimekeralla,mutta sekin järjestely on niin läpinäkyvä että kun sitä nyt aletaan tutkia löytyy paljon mistä pyydetään lisäselvitys.

        Onkohan myös tämä samaa sakkia, thaimaassa samalla nimellä putiikkia pitävä. http://goldtomoney.co.th/


      • Omat kullat kotona.
        Leeamari kirjoitti:

        Saitko sinä lähetyksesi takaisin postista?

        Minun lähetykseni oli vielä noutamatta postista.Soitin sinne ja saan takaisin omani!Onneksi tulin lukeneeksi täältä. KIITOS ketjun aloittajalle.


      • Huijareita riittää
        HUIJATTU kirjoitti:

        Tein nettiin ilmoituksen (laitoksella tuskin olisivat vaivautuneet, sainhan omani pois ja pikavauhdilla). Lopulta sain paketin seuraavana päivänä kotiin tuotuna ilman kustannuksia. Ystävällinen postitäti otti asian vakavasti ja laittoi tiedotteen omiin rekistereihinsä.
        Eiköhän laiteta kultamme seuraavaan jakoon. Olen seurannut, että korutrahaksi.fi olisi turvallinen. Uskalletaankohan???
        KIITOKSET KUULUVAT TÄYSIN TÄMÄN PALSTAN KIRJOITTAJILLE!!!

        Niinpä. Muistaa kannattaa, että löytyy "ihmisiä", jotka kusettavat silmäänsä räpäyttämättä.

        ainoa reaktio huijareilla on:
        - JIIHAA! JIHHUU!! ÄÄLIÖÖT!! NYT DOKAAN; HEHEHEE JIIHAA!!

        Älkää siis olko pässejä liean päässä.


    • tr

      Iso kiitos sinulle joka kehuit korutrahaksi palvelua ja Finnmani Oy:tä. Sain tililleni 98,15 euroa koruista jotka painoivat 27 grammaa. Yritin perua tilaukseni, muttei onnistunut. Vastasi joku mies asiakaspalvelussa ja sanoi, että heillä ei ole enää kultaani. Lupasi hyvittää vielä 30 euroa, mutta ilmoitin tekeväni rikosilmoituksen, jonka jälkeen sain luurin korvaani, eikä puheluihini vastattu. Ei taida olla alalla yhtään rehellistä firmaa, kun kaikkia on kusetettu jossain.

      • kullan kaipuu

        Älkääpä hyvät ihmiset myykö ainakaan mitään vanhoja koruja pois. Ne on oikeaa arvotavaraa nykyrihkamaan verrattuna. Nämä nyky korut, 14 karaattia ne voitte huoletta myydä ,niillä mitään arvoa ole, massatuotantoa vain. Mutta vanhemmat tuolta1960 lukua vanhemmat ovat jo yksilöllisempiä, kukaties vaikka aivan uniikkeja ja kultapitoisuus on aivan eriluokkaa, mitä nykyrihkama.Nämä kullanostajat jemmaavat arvokorut itselleen tai myyvät antiikkiliikkeisiin, kun ensin puoli ilmaiseksi saavat.Sitä paitsi se myynti alkaa harmittamaan jälkeenpäin, kun ei niitä enää takaisin saa. Menetetyt kalliit muistot on tuhottu.


    • Rahat loppu!

      Ostaako kultasepät leimattua 14K kultaa? Maksavatko rehdin hinnan jos ostavat vai vienkö suosiolla paikalliseen panttilainaamoon...

    • Vanha KUNNON tapa

      Menkää ihmiset hyvät Helsingin panttiin (löytyy myös Turusta, Tampereelta jne.. www.pantti.fi).

      Maksaa grammahinnalta keskimäärin enemmän kuin nuo nettihuijarit, sen lisäksi et tule petkutetuksi ja jos korullasi on vielä jotain "koru"arvoa ts. ei ole ihan romu, niin saat esineenä siitä paremman korvauksen kuin grammamäärältä!

      Ja jos vielä alkaa kaduttaa niin on 4 kk aikaa hakea esineet takaisin.. :)

    • kultaaeikäkunniaa

      Kiitos tästä threadista. Olen meinannut mennä samaan halpaan,mutta tosiaan jotenkin epäilyttänyt...

      Kullan hinta on nyt korkea ja hyvän hinnan saa ihan menemällä kultasepänliikkeisiin ja tarjoamalla romukultaa.

    • aa

      aa

      • Hei hei kulta

      • asiantunteva

    • kalama

      Kiitos varoituksista. Olin aikeissa ottaa myy kultaa;n yhteyttä, koska hinnat näyttivät olevan markkinoiden parhaat. Myin vuosi sitten kultaa kultarahaksi firmalle ja rahat olivat tilillä per heti - se toimii kuten luvattu, suosittelen

    • Ovellesi koputetaan

      Voi sentäään.

      Kultaa ktaeissa, kun viranomaiset kytttää nettipiraatteja.

      • MyyKulta.fi

        Huomasimme tämän vanhan asiakaspalautteen. Älkää nyt ainakaan sekoittako myykulta.fi palvelua tähän myykultaa.fi. MyyKulta.fi on täysin eri toimija ja ollut käytössä syyskuusta 2015 lähtien. Olemme AAA-luottoluokiteltu yritys ja 100% suomalainen.


    • viisas ja vanha

      kannattaa kysyä tarjousta kullanostoliikkeistä joista saa rahat heti ja vielä paremman hinnan eikä käy ikäviä yllätyksiä

    • Au+Hg

      Onhan noita kiertäviä kullanostoliikkeitä vähän joka torilla nykyään. Heille kannattaa aina myydä kaikki ylimääräinen. Eivät perästä huutele. Tosin et itsekään saa heihin sen jälkeen yhteyttä.

      • Kivikylän miäs

        Myös paikallinen kulta/kello liike ostaa kultaa,Näin ainakin Tampereella ilmoittelevat.Tosin on ilmaantunut ostajia marketteihin ja ostos keskuksiinkin.
        Hinnoista ei kyllä tietoa.


    • hh

      tuo oli erittäin hyvä paikka www.kullanostopaikka.fi

    • varovaisuutta

      Huijausta kaikki kiertävät. Lähettäkää tavexiin tai rasmussenille ne kullat jos niitä on. Ylivoimaiset hinnat verrattuna yhteenkään nettipuljuun tai hotelliostajaan. www.tavex.fi www.rasmussen.fi

      • ElluPi***

        Noh noh, otapa asioista selvää ennenkuin huuteloit siellä ;)

        Rasmusseenille tai tavexille Ei voi laittaa kultaa pussissa menemään vaan sinne ne pitää viedä :) Rasmussen ei todellakaan ole suomen parhaiten maksava ja tavexiakin paremmin maksavia löytyy vaikka kuinka - myöskin niistä kiertävistä.

        Totuus lienee kuitenkin se, että nämä suuret puljut jotka kusettaavat asiakkaita: kultarahaksi, kultatukku, korutrahaksi jne. ovat saaneet vedettyä tämän bisneksen maineen niin huonoon valoon, että siinä liemessä uivat kaikki....


    • liikkeet ottaa

      Itse vein KultaJousi liikkeeseen 14K kultaa. sain 17€/g ja kun otin lahjakortin liikkeeseen sain 20% lisää.

    • mä keräilen kultaa kun tykkään tehdä koruja yms. mulla on itellä diki vaaka ja maksan pienistä määristä 14k 12€/g 18 17€/g mun kaverit ainanki aina soittaa jos löytää laatikoista vanhoja risoja ketjunpätkiä tai parittomia korviksia. tollai kultarahaks homma on jotenkin nyt vaan jostain syystä sekottanut ihmisten päät.
      Tuntuis että ne vaihtaa tavalla tai toisella käteistä/omaisuuttaan toiseen muotoon mikä ei koe inflaatiossa huimia menetyksiä.. tiedä häntä mutta nyt kaikki kavreit luulee että kullasta voi missä van pyytyää mitä vaan... lukisivat pienellä präntätyt. viimeksi kun olin ostaa sormusta 2,5g ni kaveri sano että siitä tarttee ssada satanen ku lehdessä luki että 42€/g tosi moni menee tohon vipuu. sit saa mitä saa. ite joudun myt ostelee panttikaupasta ku teen lahjaa sukulaiselle. että semmoista... ku hullutus menee ohi maksan taas romusta vain 11-13€/g oli mitä oli

    • Myy kultaa

      Ei noista niin kovia hintoja yleensä saa mitä kultasivustot mainostaa. Kannattaa kuitenkin käyttää isompia toimijoita ja verrata maksettavaa kullan hintaa esimerkiski http://www.myykultasi.fi -sivustolla.

    • Kultamiesmyy

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1428
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      962
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      682
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      677
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      634
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      624
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe