Hei! Meitä on kovasti ruvennut mieheni kanssa kiinnostamaan eilatin matka ja dan eilat hotellia katseltiin maaliskuulle 2011. Vauvamme on tuolloin 10kk vanha, joten onko kellään kokemuksia vauvan kanssa matkaamisesta eilatissa?? Lähinnä tuo hygieniapuoli kiinnostaa, eli onko oikeasti siistiä ja hygienia toimii?!! Aiemmin ollaan käyty useita kertoja Dubaissa, jossa tämä puoli olisi kunnossa vauvaa ajatellen, mutta itse haluaisimme pientä vaihtelua:) Lisäksi kiinnostaisi venäläisten määrä eilatissa, onko niitä yhtä paljon kuin esim. egyptissä?? Kiitos asiallisista vastauksista!
Eilat vauvan kanssa
11
1200
Vastaukset
- shlalom
Hygienia on Eilatissa erittäin hyvä joten vauvan kans voi huoletta matkustaa.Vauvanruokaa kannattaa ottaa mukaan koska sitä emme itsekkään oikeen löytäny mistään.Itse kun kävimme lapsemme oli 7kk ikäinen ja oikein hyvin meni kaikin puolin.Onhan noita venäläisiä siellä jonkun verran mut eipä ne hirveesti erotu "massasta". Tosin käytös vois olla vähän sivistyneempää...Meinaavat vallata vähän joka paikan.Mut jos ei anna sen häiritä niin sitten vaan lepposaa lomaa.
Hei. Olemme jo vanhempi pariskunta ja lapset ovat isoja. Kävimme marraskuussa viikon matkalla Eilatissa vaimon kanssa. Lentokenttä Eilatin keskustassa on niin lyhyt että esim. Finnair (Aurinkomatkat) ei lennä sinne vaan sotilaskentälle (Ovda) n. 60 km:n päähän keskustasta. Bussimatka kestää mennen tullen sen tunnin. Lisäksi kotiin lähdettäessä on perusteellinen turvatarkastus, jossa kaikki matkustajat haastatellaan erikseen perhekunnittain. Tämä vei vähän kauemmin aikaa lähdettäessä pois. Hygienia oli minusta aika hyvä. Kävimme Jerusalemissa päivän matkalla, jossa vyölaukustani vietiin kirkossa rahat. Olin tyhmä kun pidin sitä selvästi esillä. Siellä on paljon turisteja, mm. venäläisiä. Muuten matkakokemuksena ihan ok.Ilmathan siellä ovat hyvät läpi talven. Lentoaikakin on kohtuullinen.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ovda- prinsess66
Jos ootte edelleen lähdös maaliskuus eilattiin niin viestitellään, ollaan kans perheen kans ajateltu lähtee.. viestittele!
- Anan
Eilat ja Israel yleensakin on ihanteellinen kohde lapsiperheille, ilmasto on ihana lahes ymparivuoden ja ihmiset ovat erittain lapsiystavallisia esim ravintoloissa.
Vaipat ja muut lastentarvikkeet kannattaa ostaa suurista apteekkiketjuista (SuperPharm tai New Pharm).
- Vaippoja on Pampers ja Huggies ( muita pienempia merkkeja) n. 68shekelia 58 vaipan paketti, usein myos tarjouksia
- Korvikemaitoa on vain jauhona Materna ja Similac 700g paketti n 59 shekelia
- Puurojauheita loytyy myos mutta useimmissa sokeria tai vaniljan makua lisatty, osassa maitojauhe mukana, osaan pitaa lisata maitojauhe vesi, n 20 shekelia pussi
- Hedelmasoseita on pieni valikoima, esim Gerber 4.5-6 shekelia purkkia
- Soseruokia on vain ihan pienille vauvoille joissa vihanneksia tasaiseksi velliksi soseutettu. Isommille vauvoille ei ole myytavana purkkiruokaa eika lihaa/kanaa lainkaan saatavana purkkiruuissa - eilat lover
Hygienitaso Eilatissa on mielestäni paras verrattuna muihin kohteisiin joissa olen käynyt ( Espanja, Kreikka, Kypros, Turkki, Bulgaria, Tunisia, Egypti).
Oppaiden mukaan hanavesi on juomakelpoista, itse ostimme kyllä kuitenkin pullotettua vettä. Ruoka on hyvää ja hygienistä. Turistiripuli jne. todella vähäistä verrattuna moniin muihin kohteisiin.- mammukka minäkin
Meidän perhe on useamman kerran Israelissa eri puolilla käyneenä aina juonut hanavettä. Eikä mitään mahaoireita ole ollut. Maitohappobakteeri kapseleita ollaan matkan aikana syöty. Suosittelen maata myös lapsiperheille.
- maaatkaaakuuuumetta
Hei, itse olen ajatellut perheeni kanssa Eilatia (4 ja 12 v. lapset). Jumittaako tullissa? Tietysti asiaan vaan pitää asennoitua. Kovasti kiinnostaa Eilat enemmän kuin mikään Kanarian saaren kohteet. Onko ruoka hyvää? Kelikin tuntuu olevan siellä lämpimämpi kuin Kanarialla...ja lentoaika lyhyt. Mitkä asiat puhuvat teidän mielestä Eilatin puolesta? Thaimaaseen ei nyt taida vielä olla varaa lähteä...
- mammukka minäkin
Meillä oli mukana 5 lasta iät 3v - 13v. Tullissa ei todellakaan jumittanut. Seisoimme ryhmänä jonossa loppupäässä niin kävi tullivirkailija meidät perheenä hakemassa ja ohitettiin koko pitkä jono ovdan kentällä. Jouhevasti meni. Tietysti kyselivät tutut kysymykset mutta meidän parhaaksi:). Ystävällistä väkeä. Tosin meidän esikoispoika oli matkustanut yksin ja joutunut tosi tarkkaan syyniin. Mutta ei hän sitä pahana pitänyt kun ei ollut mitään salattavaa. Meidän perhe oli matkalla marraskuun lopulla ja lapset todella tykkäsivät. Sopivan lämmintä lähes 30 astetta muttei pakahduttavaa hellettä. Siistiä. Ja ruoka hyvää ja monipuolista ja sopivasti eksoottista että tiesi ulkomailla olevansa. Eikä mitään sairauksia tullut. Me mennään heti uudelleen kun rahat saadaan matkaa varten säästettyä vaikkei sekään pahan hintaista 2 aikuista ja 5 lasta puolihoidolla n. 3700e aurinkomatkojen kautta.
Olemme käyneet myös Kanarialla mutta lapset pitävät Eilatia mukavampana paikkana.
- maaatkaaakuuumetta
Heips edellinen vastaaja. Jäi kiinnostamaan missä am hotellissa olitte? Edullisesti olette saaneet matkan noin isolle perheelle:) Itse olen katsellut Isrotel royal garden huoneistohotellia, otettais lisäksi aamupala...toivottavasti olisi hintansa väärti. Kuulostaa ihanalta.
- jkladkl
Minkalainen on Ovdan lentokenttä? Eli kannattaako sieltä ostaa jotain tuliaisia tms?
- mammukka minäkin
Olimme aurinkomatkojen astral village hotellissa, oli vain 2 tähteä mutta meistä aivan asiallinen, hyvät allas alueet, bungalov tyyppiset talot ( emme tykkää isoista, korkeista hotelleista). Meillä oli perhehuone (jossa 2 kylppäriä) ja aivan vieressä 2 hengen huone. Sama terassi josta sisäänkäynti ja varsinaisia parvekkeita noissa ei ole. Rantaan lukee esitteessä olevan matkaa 500m mutta mitattiin itse että reilu 600m. mutta ei liian pitkä, pienintä rattailla lykättiin. Lapsiin henkilökunta suhtautui tosi hyvin. Leikkikerhokin toimi silloin tällöin, tosin epäsäännöllisesti.
Ovdan lentokentällä saattoi olla ostettavaa mutta ilmeisesti mulla muuta katseltavaa kun en todellakaan mitään ostanut. ( siis 5 lasta oli mukana)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579