Joo tiedän että riippuu ihan siitä millanen parveke ja millanen lasitus sinne paras, mutta, kiinnostaisi silti tietää millaisissa hinnoissa liikutaan. Oma taloyhtiö tekee juuri parvekeremonttia johon piti kuulua lasitukset ja kaikki, mutta nyt ilmoittivatkin että lasitukset jäävät asukkaiden kontolle. Ja kyllähän ne lasit olisi todella kivat tuolla parvekkeella.
Kertoilkaahan siis, millaisia lasiratkaisuja teillä on, koko,hinta ja mielellään vaikka firmakin joka tehnyt. pääsisin vähän vertailemaan. Varsinkin pk-seudun alueelle tehdyt kiinnnostaa koska itsekin espoossa asun.
Parvekelasitusten hinta?
elysia229
2
385
Vastaukset
- jsoskssksi
pääosin hinta pinta-alasta riippuen 1200 - 2500
- Hyvä kannattaa aina
Ja ottaa yhteyden muutamaan lasitusliikkeeseen niin lasittaja hoitaa loppuhomman. Meillä Lumon on hoitajut lasit jo pariinkin yhtiöön ja tyytyväisiä ollaan. Rakennuslupa pitää hoitaa yhtiön lukuun, mutta lasittaja valmistelee tämänkin. Ja kyllä noita lasittajiakin löytyy muitakin kun vähän kyselee. Tarkoittaa sitä, että yhtiö hoitaa parvekeremontin ja lasittaja toimittaa lasit perään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2455937Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304354Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,212500Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3112279Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481461Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1741364Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611339Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331257- 351034
- 172986