Mitä mieltä olet, onko Aki Kaurismäki kaikkien aikojen paras suomalainen ohjaaja?
Kaurismäki on nero?
11
1073
Vastaukset
- Tuntematon Sotilas
Risto Jarva on paras.
- Veteranfan
...omassa lajissaan Aki on mestari,siis vähäeleisessä dialogissaan Aki Kaurismäki hakee vertaistaan.
- vidu
Onhan sen leffat taiteellisia, jos joku vain jaksaa
katsoa sellaista paskaa.
Mies vetää tupakkaa kuvausten aikana niin paljon,
ettei erillistä sumun teko laitetta tarvita. - vanhoillinen.
Kaurismäki on vanha pieru
- .........
No ei kyllä ole. Teennäistaiteellisia leffoja, sylkeä, räkää, masentavaa tyhjään toljottelua. Ei mikään ihme, että suomalaisten maine maailmalla on mitä on. Jos haluaa nähdä, jotain masentavaa, Itä-Helsinki käy hyvin...
Suomalaiset elokuvat on muutenkin kaikki samasta muotista, ja suomen kieli ei vaan kuulosta elokuvissa(telkkarissakaan) hyvältä. Johtuu yleensä vielä huonosta käsikirjoituksesta ja vielä huonommista näyttelijöistä.- Soon Konnari
oikea luonnehdinta !
- Ehdottomasti Renny
Kyllä Renny Harlin on Suomen paras ohjaaja
- Anonyymi
Nuorempana en ymmärtänyt Kaurismäen leffoja ja niiden tyyliä, mutta vanhempana niiden kauneus on auennut. Omassa lajissaan Aki Kaurismäki on mestari. En ihmettele miksi on niittänyt niin paljon menestystä ulkomailla.
- Anonyymi
Kaikki kaurismäen leffan on ihan hanurista.
- Anonyymi
Jos ei paras niin ehdottomasti parhaita. Oma tunnistettava tyyli ja elokuva elokuvallta tyyli on vain hioutunut. Jokainen kuva on harkittu. Viimeisin elokuva Kuolleet Lehdet oli kypsin ja paras tähän mennessä. Toivottavasti tahti jatkuu.
- Anonyymi00012
Oli kyllä hyvä elokuva. Riittävän masentava ja toivoa tuova ja hieman komiikkaa saatu mukaan.
Alkuun karsastin elokuvaa koska Vatanen mutta onneksi katsoin.
Maustetyttöjen esiintymisestä plussaa ja ja Alma on ihana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231215
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87777
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20749- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511