Adoptio vai ei ?

etana77

Ulkoministeri Alexander Stubb (kok) vaati homopareille täyttä adoptio-oikeutta Helsinki Priden avajaisissa eilen iltapäivällä.

"On aivan käsittämätöntä, etteivät kaksi toisiaan rakastavaa ihmistä voi adoptoida lasta vain seksuaalisen suuntautumisensa takia", tapahtuman suojelija Stubb sanoi Kolmen sepän patsaalla järjestetyissä avajaisissa.

Stubbilla oli myös toinen vaatimus: sukupuolineutraali avioliitto eli että mies voisi mennä naimisiin miehen kanssa tai nainen naisen.

Punaisiin samettikenkiin pukeutunut Stubb sai ehdotuksistaan raikuvat aplodit avajaisten monisatapäiseltä yleisöltä.

http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Stubb vaati homopareille täyttä adoptio-oikeutta Helsinki Priden avajaisissa/1135258198237

Mitä mieltä olette, onko tämä vain Kokoomuksen julkisuustemppu vai onko Stubb oikeasti homoavioliiton ja -adoption kannalla? Jospa tämä poliittinen avaus saisi päättäjiin liikettä adoptioasian suhteen.

188

2561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10+7

      Stubb voisi tulla kaapista. Mitä näyttelee liberaalia, senkin konservatiivi.

      Koti, uskonto ja isänmaa, eikö niin?

      • ihmettelijä..

        olla Homo!!! Mä luulen.


      • Jaa-ah

        Ilman muuta. Suvaitsevaisten pitäisi ajaa heterouskieltoa, sillä jokainen vastakkaiseen sukupuoleen orientoitunut osoittaa valinnoillaan vanhakantaista ajattelua. Jokainen urbaani nykyihminen haluaa homostelulla osoittaa olevansa todellinen suvaitsevainen.


      • BN
        ihmettelijä.. kirjoitti:

        olla Homo!!! Mä luulen.

        HOMOHAN PITÄÄ HOMON PUOLTA!!!!! HAH HAH HAAA!!


      • kireät pakarat
        BN kirjoitti:

        HOMOHAN PITÄÄ HOMON PUOLTA!!!!! HAH HAH HAAA!!

        Kyllä joka mies on miettinyt miltä se tuntuisi. Hurrrjimmat uskaltaa koklata, nössöt vaan miettii.


      • OVERJUDGE

        RANGAISTUS TULEE.....AIKANAAN....


      • Huh.Huh.

        Ajatelkaa ihmiset!!!!
        Tuommoisten käsissä on Suomen asiat...!!!! En tarkoita homojuttuja lainkaan. Naurattaa, kun näkee "Stupin" naamankin.


    • en valitse

      stubb lienee valkaissut hampaansa siemennesteellä

    • 7+7
      • hyrr rr

        Onpa hänellä ahnaan oloinen suu.


      • Stubbin hampaat

        erikois- hammaslääkärillä korjauttamassa vinot suuret hampaansa. Tuossa kuvassa näyttävät aika hyviltä ja suorilta verrattuna aikaisempiin kuviin.


    • Jyväskylän Jaakko

      Se ei sulje kuitenkaan pois sitä, etteikö voisi olla suvaitsevainen muita kohtaan ja olla avarakatseinen. Minusta Stubb on rehellinen ja erittäin hyvä ministeri!

      • 5+5

        Kokoomuksen mainostoimisto hyökkää homojen suomi24 -palstalle? Aika hyvin.


      • Lippa lakki

        Halonen toimi akstiivisesti Setassa ja myöhemmin hänestä tuli Setan puheenjohtaja.


      • 5+7
        Lippa lakki kirjoitti:

        Halonen toimi akstiivisesti Setassa ja myöhemmin hänestä tuli Setan puheenjohtaja.

        No niin Bob Helsingin väki, voitte poistua. Vai saatteko keskustelupalstojen häiriköinnistä nykyään palkkaakin?


      • ...on sanoutunut julkisesti irti vanhasta hyvästä tunnuksesta: "koti, uskonto, isänmaa". Siksi olen lakannut sitä äänestämästä.


      • hyvästi kokoomus
        tahvo4 kirjoitti:

        ...on sanoutunut julkisesti irti vanhasta hyvästä tunnuksesta: "koti, uskonto, isänmaa". Siksi olen lakannut sitä äänestämästä.

        tehnyt saman päätöksen


      • ^^^^

        Kyllä Jyväskylän Jaakolla on pahasti pallo hukassa.


    • Hieno maailma meillä! perverssejä puolustamalla saa positiivistä julkisuutta.Kaipa parinkymmenen vuoden päästä saa vanha setäkin mennä naimisiin alaikäisen pojan tai tytön kanssa.Pitäis vaan ensiks perustaa järjestö joka alkais ajaa pedofiilien oikeuksia,kyllä se ilmapiiri siitä pikkuhiljaa muuttuis ja ennenpitkää sekin olis ihan ok.Jos joku sattuis olee erimieltä niin sehän olis tietenkin vanhanaikainen ja umpimielinen ja suvaitsematon.

      • Miten voit rinnastaa homouden ja pedofilian?


      • allways hetero
        wer-wet kirjoitti:

        Miten voit rinnastaa homouden ja pedofilian?

        Kumpikin on luonnonvastaista! Tuliko selväksi?


      • bvngfhg
        allways hetero kirjoitti:

        Kumpikin on luonnonvastaista! Tuliko selväksi?

        "Mielipiteesi" on olematon, koska se ei ole perusteltu.


    • Joelll

      Hyvä Stubb!!!! Pisteet nousi mun silmissä.

      • stubb on hyvä tyyppi

        Stubb sai kyydin Rajavartiolla työskentelevältä hemmolta. Stubb kiittelee kyydistä ja kehottaa tuikkaamaan viestiä.
        Stubb on mahtava hemmo.


    • Ei nyt eikä ikinä

      Ei nyt helvetti. Viaton lapsi ei saa joutua kärsimään aikuisten pervoiluista. Homostelkaa minun puolesta niin paljon kuin haluatte, mutta jättäkää perhe-elämä normaaleille terveille ihmisille.

      • Olen samaa mieltä. Aikuiset saakoon oikeutensa mennä naimisiin, mutta kenelläkään (ei edes Stubbilla) ole oikeutta päättää viattomien lasten oikeudesta normaaliin perhe-elämään.


      • -

        No eikös muka nämä normaalit, terveet ihmiset sitten koskaan pervoile?


      • homon sisko

        Viattoman lapsen ei kuulu joutua kärsimään aikuisten "pervoilusta", Ei homoperheessä eikä myöskään heteroperheessä! Homojen perhe-elämä ei eroa heteroiden vastaavasta millään tavalla, ellei sitten niin että homoparien lapsista kasvaa "normaaleja terveitä " ihmisiä, jotka suvaitsevat erilaisuutta! Onnellinen se ihminen joka osaa iloita muidenkin onnesta!


      • 56v.nainen
        - kirjoitti:

        No eikös muka nämä normaalit, terveet ihmiset sitten koskaan pervoile?

        Tässä oli syy miksi erosin kirkosta ja vielä vanhoilla päivillä!


      • gay
        - kirjoitti:

        No eikös muka nämä normaalit, terveet ihmiset sitten koskaan pervoile?

        Itse olen harrastanut seksiä muutamien perheenisien kanssa ja heidän mielestään se on ihan ok. Vaimo ja lapset kotona, mutta kun tekee kuitenkin mieli harrastaa seksiä myös miehen kanssa.. Netti on täynnä koti-isiä, jotka kaipaavat työpäivän jälkeen piristystä toisen miehen kanssa. Nämä kuitenkin ovat ilmeisesti sitten jostain syystä kunnon perheenisiä ja adoptiokelpoisia. Mutta jos mies asuu ja on on avioliitossa vuosia toisen miehen kanssa, he eivät ole kelvollisia hoitamaan lapsia. Mielenkiintoista... Eiköhän rehellisyys ja avoimuus ole kuitenkin paras lähtökohta lapsen kasvatuksen suhteen, vai kuinka?


      • eronnut myös kirkost
        56v.nainen kirjoitti:

        Tässä oli syy miksi erosin kirkosta ja vielä vanhoilla päivillä!

        Minä puolestani erosin kirkosta 10 vuotta sitten, kun sain päivittäin kuulla miten saastainen ja sairas olen kirkon silmissä. Päätin, että liityn uudelleen, kun homot vihitään kirkossa. Ehkä vielä ehdin elinaikani liittymään uudelleen. Jos kirkko vihdoin alkaa toteuttaa perussanomaansa eli rakastamista ja lähimmäisestä välittämistä ja hyväksyy homot tasa-arvoisina kansalaisina, niiden pitää erota kirkosta, jotka sinne eivät enää tunne kuuluvansa. Osat vaihtukoot!


      • Tavallinen ihminen
        gay kirjoitti:

        Itse olen harrastanut seksiä muutamien perheenisien kanssa ja heidän mielestään se on ihan ok. Vaimo ja lapset kotona, mutta kun tekee kuitenkin mieli harrastaa seksiä myös miehen kanssa.. Netti on täynnä koti-isiä, jotka kaipaavat työpäivän jälkeen piristystä toisen miehen kanssa. Nämä kuitenkin ovat ilmeisesti sitten jostain syystä kunnon perheenisiä ja adoptiokelpoisia. Mutta jos mies asuu ja on on avioliitossa vuosia toisen miehen kanssa, he eivät ole kelvollisia hoitamaan lapsia. Mielenkiintoista... Eiköhän rehellisyys ja avoimuus ole kuitenkin paras lähtökohta lapsen kasvatuksen suhteen, vai kuinka?

        kuinka nämä homomiehet eivät ole edes luotettavia vaan pettävät kumppaniaan miten vaan. Mieti myös lasta. Ei ole oikein että lapsi joutuu asumaan kahden homon kanssa eikä saa itselleen normaalia elämää isän ja äidin kanssa


      • Tavallinen ihminen
        homon sisko kirjoitti:

        Viattoman lapsen ei kuulu joutua kärsimään aikuisten "pervoilusta", Ei homoperheessä eikä myöskään heteroperheessä! Homojen perhe-elämä ei eroa heteroiden vastaavasta millään tavalla, ellei sitten niin että homoparien lapsista kasvaa "normaaleja terveitä " ihmisiä, jotka suvaitsevat erilaisuutta! Onnellinen se ihminen joka osaa iloita muidenkin onnesta!

        on juuri sitä pervoilua.


      • aito homo
        TiKaKi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Aikuiset saakoon oikeutensa mennä naimisiin, mutta kenelläkään (ei edes Stubbilla) ole oikeutta päättää viattomien lasten oikeudesta normaaliin perhe-elämään.

        Mitähän se ns "normaali perhe-elämä" on? Onko vain heteroilla sellaista? Onko yksinhuoltajan perheen arki normaalia perhe-elämää? Entä uusioperheiden? Olen sivusta seurannut vuosia useiden uusioperheiden perhe-elämää ja ei näytä olevan ruusuilla tanssimista. Siinä sitä lapset saavat oppia sopeutumaan, kun ravataan kodista toiseen ja vanhemmat tappelevat tapaamisoikeuksista oikeudessa asti, käyttäen lapsia aseena toisiaan vastaan. Tiedän myös pari homo- ja lesboperhettä, joissa lasten arki on todella normaalia ja heitä rakastetaan yli kaiken. Ovat pitkän harkinnan ja odotuksen tulos eivätkä koe olevansa mitään ei-normaaleja lapsia. He ovat tavallisia lapsia, tavallisissa perheissä. Jos jonkun ulkopuolisen mielestä tämä ei ole normaalia perhe-elämää, se on hänen ongelmansa. Käsittääkseni huostaanotot ym ääritoimenpiteet tapahtuvat juuri "normaaleissa" heteroperheissä..


      • gay
        Tavallinen ihminen kirjoitti:

        kuinka nämä homomiehet eivät ole edes luotettavia vaan pettävät kumppaniaan miten vaan. Mieti myös lasta. Ei ole oikein että lapsi joutuu asumaan kahden homon kanssa eikä saa itselleen normaalia elämää isän ja äidin kanssa

        Osaatkohan lukea tai ymmärrätkö lukemaasi? Missä kohtaa kerroin, että homomiehet pettävät kumppaniaan miten vaan?? Kerroin, että olen harrastanut seksiä "heteroiden" perheenisien kanssa!
        Olen sinkku, joten minä ainakaan en ole pettänyt ketään. Jos joku, niin toinen osapuoli on pettänyt vaimoaan ja se on hänen/heidän asiansa.
        Kuinka joku voi täällä yleistää, että lapsi voi elää normaalia elämää vain naisen ja miehen kanssa? Entä jos vain nainen tai mies kasvattaa? Tai joku muu lähiomainen? Olen nähnyt monen lapsen elämän tuhoutuvan juuri tavallisessa heteroperheessä viinan, tappelun ja erojen seurauksena. Sekö on oikea ympäristö lapselle? Isä ja äiti, vaikka kännissä ja tapellen vuodesta toiseen?


      • kerrostalokyttä
        Tavallinen ihminen kirjoitti:

        on juuri sitä pervoilua.

        Luin juuri tutkimuksesta, jonka mukaan heterot yhä enemmän harrastavat mm anaaliseksiä!!! Lapset pois tällaisilta!!! Parinvaihtoa ja kimppaa myös harrastetaan tutkimuksen mukaan yhä enemmän!!!


      • w.c.fields
        aito homo kirjoitti:

        Mitähän se ns "normaali perhe-elämä" on? Onko vain heteroilla sellaista? Onko yksinhuoltajan perheen arki normaalia perhe-elämää? Entä uusioperheiden? Olen sivusta seurannut vuosia useiden uusioperheiden perhe-elämää ja ei näytä olevan ruusuilla tanssimista. Siinä sitä lapset saavat oppia sopeutumaan, kun ravataan kodista toiseen ja vanhemmat tappelevat tapaamisoikeuksista oikeudessa asti, käyttäen lapsia aseena toisiaan vastaan. Tiedän myös pari homo- ja lesboperhettä, joissa lasten arki on todella normaalia ja heitä rakastetaan yli kaiken. Ovat pitkän harkinnan ja odotuksen tulos eivätkä koe olevansa mitään ei-normaaleja lapsia. He ovat tavallisia lapsia, tavallisissa perheissä. Jos jonkun ulkopuolisen mielestä tämä ei ole normaalia perhe-elämää, se on hänen ongelmansa. Käsittääkseni huostaanotot ym ääritoimenpiteet tapahtuvat juuri "normaaleissa" heteroperheissä..

        Se että heteroperheissä tapahtuu eroja ja että tapahtuu huostaanottoja johtuu arvomaailman romahtamisesta.
        Henkilköt jotka vastustivat avioliittoja kannattavat homoliittoja.
        Avioliiton kuului olla kahden aikuisen välinen sopimus joka oli nimenomaan lapselle tärkeä jotta hänellä olisi molemmat vanhemmat koko lapsuutensa ajan.
        Lapsen oikeutta tasavertauiseen lähtökohtaan on helppo polkea, kun lapsi ei saa ääntään suusta.
        Aviorikos poistettiin rikoslaista kun leväperäisillä poliitikoilla oli irtosuhteita. En viitsi nimä mainita, mutta ne ovat kyllä pengottavissa.
        99% homoliiton kannattijista on avioliiton vastustajia ja 1% sellaisia jotka elämänsä aikana avioituvat keskimäärin 10kertaa. Stubb on saanut vaikutteensa hänen esimieheltään joka oli joskus ulkoministeri ja jonka avustaja Stubb tuolloin toimi.
        Stubb ei ole mikään matemaatikko vaan diplomaatti.
        En tiedä sitten edustaako Stubb koko Kokoomuksen kantaa, mutta jos edustaa niin ei ole kovin järkevästi ajateltu koska sosiaalisten ongelmien kasvu vähentää Kokoomuksen kannatusta ja pitkällä tähtäimellä jos ei avioliiton arvoa kyetä nostamaan sosiaaliset ongelmat kasvavat.
        Humanismin aiheuttamat ongelmat on huomattu Englannissa, mutta liian myöhään.
        Ei seksuaalisuuteen voi perustaa mitään pysyvää ja siinä on heteroperheet menneet joskus harhaan ja nyt menee lisää.


      • lasten ongelma
        aito homo kirjoitti:

        Mitähän se ns "normaali perhe-elämä" on? Onko vain heteroilla sellaista? Onko yksinhuoltajan perheen arki normaalia perhe-elämää? Entä uusioperheiden? Olen sivusta seurannut vuosia useiden uusioperheiden perhe-elämää ja ei näytä olevan ruusuilla tanssimista. Siinä sitä lapset saavat oppia sopeutumaan, kun ravataan kodista toiseen ja vanhemmat tappelevat tapaamisoikeuksista oikeudessa asti, käyttäen lapsia aseena toisiaan vastaan. Tiedän myös pari homo- ja lesboperhettä, joissa lasten arki on todella normaalia ja heitä rakastetaan yli kaiken. Ovat pitkän harkinnan ja odotuksen tulos eivätkä koe olevansa mitään ei-normaaleja lapsia. He ovat tavallisia lapsia, tavallisissa perheissä. Jos jonkun ulkopuolisen mielestä tämä ei ole normaalia perhe-elämää, se on hänen ongelmansa. Käsittääkseni huostaanotot ym ääritoimenpiteet tapahtuvat juuri "normaaleissa" heteroperheissä..

        Jokainen tietää kuinka helposti lapsia kiusataan koulussa. Kysykää Stubilta, hänhän oli itse koulukiusaaja.
        Kuka vielä ihmettelee minkälaisia petoja lapset ovat, kun aikuiset edesauttavat kiusaamista.

        Silmälasit, lihavuus, puhevika, vanhempien outous, köyhyys, pingottaminen, väärän värinen vaatetus, perheen auto, asumus, vanhempien sairaus, naamavärkki ei miellytä, ulkomaalaisuus, homous, lesbous, uskonto..... jne.

        Koska aletaan kasvattamaan lapset elämää ja toisiaan kunnioittaviksi, sehän siirtyisi pelkällä esimerkillä vanhemmista lapsiin. Aikuiset puhuvat ja haukkuvat kaikkia muita ihmisiä lasten kuullen, kenestäkään ei ole hyvää sanottavaa. Aikuiset haukkuvat ihmisten ulkonäöt, lihavuudet, omaisuuden, ammatit, koulutukset ym. Mistä luulette lapsen oppineen kaiken negatiivisuuden elämää ja ympäristöä kohtaan?


        Ei maailma ole suinkaan suvaitsevainen. Ihmiset ovat katkeria hurskastelijoita, ilkeitä takanapäin solvaajia.


      • Piiccu

        No oletko sitten sitä mieltä, että lapsen on parempi kasvaa esim. alkoholisoituneiden, heitteillejättävien, heterovanhempien kanssa kuin kunnollisen homopariskunnan kasvattamana??????? Kummastakohan se maailma enemmän vääristyy?!!!!


      • elätkö 50-luvulla

      • Tavallinen ihminen
        gay kirjoitti:

        Osaatkohan lukea tai ymmärrätkö lukemaasi? Missä kohtaa kerroin, että homomiehet pettävät kumppaniaan miten vaan?? Kerroin, että olen harrastanut seksiä "heteroiden" perheenisien kanssa!
        Olen sinkku, joten minä ainakaan en ole pettänyt ketään. Jos joku, niin toinen osapuoli on pettänyt vaimoaan ja se on hänen/heidän asiansa.
        Kuinka joku voi täällä yleistää, että lapsi voi elää normaalia elämää vain naisen ja miehen kanssa? Entä jos vain nainen tai mies kasvattaa? Tai joku muu lähiomainen? Olen nähnyt monen lapsen elämän tuhoutuvan juuri tavallisessa heteroperheessä viinan, tappelun ja erojen seurauksena. Sekö on oikea ympäristö lapselle? Isä ja äiti, vaikka kännissä ja tapellen vuodesta toiseen?

        Nämä perheenisäthän ovat pettäneet kumppaniaan olemalla sinun kanssasi. Että se siitä homomiehen luotettavuudesta. Lapsen ei kuulu kasvaa sairaiden homojen parissa. Vaan lapsella kuuluu olla isä ja äiti.


      • Tavallinen ihminen
        kerrostalokyttä kirjoitti:

        Luin juuri tutkimuksesta, jonka mukaan heterot yhä enemmän harrastavat mm anaaliseksiä!!! Lapset pois tällaisilta!!! Parinvaihtoa ja kimppaa myös harrastetaan tutkimuksen mukaan yhä enemmän!!!

        kun se muna työnnetään toisen miehen persereikään karvaisten pallien roikkuessa edessä. Se joka tästä saa tyydytystä on pervo. Ja tällaisten miesten kanssako lapsen pitäisi kasvaa ja oppia heidän arvojaan ?


      • Agnostikko..
        eronnut myös kirkost kirjoitti:

        Minä puolestani erosin kirkosta 10 vuotta sitten, kun sain päivittäin kuulla miten saastainen ja sairas olen kirkon silmissä. Päätin, että liityn uudelleen, kun homot vihitään kirkossa. Ehkä vielä ehdin elinaikani liittymään uudelleen. Jos kirkko vihdoin alkaa toteuttaa perussanomaansa eli rakastamista ja lähimmäisestä välittämistä ja hyväksyy homot tasa-arvoisina kansalaisina, niiden pitää erota kirkosta, jotka sinne eivät enää tunne kuuluvansa. Osat vaihtukoot!

        tunne homojen vihkimistä. Vaan vain miehen ja naisen vihkimisen. Niin miksi pitäisi kääntyä jumalaa vastaan ? Jumalahan kuitenkin tämänkin tradition takana on. Ei jumala puolla naimisiinmenoa homoille. Vaan vain miehelle ja naiselle


      • Tavallinen ihminen
        Tavallinen ihminen kirjoitti:

        Nämä perheenisäthän ovat pettäneet kumppaniaan olemalla sinun kanssasi. Että se siitä homomiehen luotettavuudesta. Lapsen ei kuulu kasvaa sairaiden homojen parissa. Vaan lapsella kuuluu olla isä ja äiti.

        pitää olla hetero eikä joku sairas homo, joka pettää vaimoaan salaa ja nai muita miehiä


      • dingdeli
        Tavallinen ihminen kirjoitti:

        kun se muna työnnetään toisen miehen persereikään karvaisten pallien roikkuessa edessä. Se joka tästä saa tyydytystä on pervo. Ja tällaisten miesten kanssako lapsen pitäisi kasvaa ja oppia heidän arvojaan ?

        ne pallit välttämättä oo karvaset jos sheivaa..lol. heterot ei muuta vissiin osaa ajatellakkaan ku sitä miten homot harrastaa seksiä, taitaa kiinostaa.


      • w.c.fields
        aito homo kirjoitti:

        Mitähän se ns "normaali perhe-elämä" on? Onko vain heteroilla sellaista? Onko yksinhuoltajan perheen arki normaalia perhe-elämää? Entä uusioperheiden? Olen sivusta seurannut vuosia useiden uusioperheiden perhe-elämää ja ei näytä olevan ruusuilla tanssimista. Siinä sitä lapset saavat oppia sopeutumaan, kun ravataan kodista toiseen ja vanhemmat tappelevat tapaamisoikeuksista oikeudessa asti, käyttäen lapsia aseena toisiaan vastaan. Tiedän myös pari homo- ja lesboperhettä, joissa lasten arki on todella normaalia ja heitä rakastetaan yli kaiken. Ovat pitkän harkinnan ja odotuksen tulos eivätkä koe olevansa mitään ei-normaaleja lapsia. He ovat tavallisia lapsia, tavallisissa perheissä. Jos jonkun ulkopuolisen mielestä tämä ei ole normaalia perhe-elämää, se on hänen ongelmansa. Käsittääkseni huostaanotot ym ääritoimenpiteet tapahtuvat juuri "normaaleissa" heteroperheissä..

        Lapsi on homoa varten. Lapsen kuuluu tyydyttää aikuisen tarpeet. lapsen opikeuksiin ei kuulu tasavertainen lähtökohta toisiin lapsiin nähden, vaan lapsen oikeuksiin kuuluu ettei lapsen tarvitse totella. Lapsen syntymäoikeuksi eivät ole juuret, vaan se minne lapsi pistetään. Kun homo huutaa, niin siinä on kysymyksessä kärsimys, jonka voi parantaa vaan lastenlahjoittajan antama lapsi.
        Avioliiton ei kuulu olla arvokas perhettä yhdistävä, joka takaisi että lapsella on molemmat vanhemmat, vaan lapsen kuuluu olla se joka pakottaa vanhemmat pysymään yhdessä. Lapsesta pitää tehdä pakottaja ja rasite.
        Näin se menee, vaikkei pitäisi.


      • ei voi itse valita !
        Agnostikko.. kirjoitti:

        tunne homojen vihkimistä. Vaan vain miehen ja naisen vihkimisen. Niin miksi pitäisi kääntyä jumalaa vastaan ? Jumalahan kuitenkin tämänkin tradition takana on. Ei jumala puolla naimisiinmenoa homoille. Vaan vain miehelle ja naiselle

        Ei ole mitään NORMAALIA LAPSELLE kasvaa kahden lepsuilevan ukon tai ämmän kanssa ,HYI !!!!


      • mm83hki

        Just joo, eli mielestäsi homous on sairaus? Hyvä asenne...


      • Agnostikko.. kirjoitti:

        tunne homojen vihkimistä. Vaan vain miehen ja naisen vihkimisen. Niin miksi pitäisi kääntyä jumalaa vastaan ? Jumalahan kuitenkin tämänkin tradition takana on. Ei jumala puolla naimisiinmenoa homoille. Vaan vain miehelle ja naiselle

        Raamattu on ihmisten kirjoittama kirja, joka on täynnä ristiriitoja. Turhimpia riitoja on, kun otetaan Raamatusta jae XX: XX ja perustellaan sillä oma kanta. Sitten vastapuoli ottaa jakeen YY:YY...ja meno vain jatkuu.

        Miten voimme tietää, onko homovastaisuus vain sen ajan ihmisten näkökulma asiaan, vai Jumalan tahtoa? Jos homous on Jumalan mielestä väärin, miksi on olemassa homoja? Jumalahan luo meistä jokaisen, miksi Hän sitten loisi "viallisia" yksilöitä?


      • voi aikoja ja tapoja
        gay kirjoitti:

        Osaatkohan lukea tai ymmärrätkö lukemaasi? Missä kohtaa kerroin, että homomiehet pettävät kumppaniaan miten vaan?? Kerroin, että olen harrastanut seksiä "heteroiden" perheenisien kanssa!
        Olen sinkku, joten minä ainakaan en ole pettänyt ketään. Jos joku, niin toinen osapuoli on pettänyt vaimoaan ja se on hänen/heidän asiansa.
        Kuinka joku voi täällä yleistää, että lapsi voi elää normaalia elämää vain naisen ja miehen kanssa? Entä jos vain nainen tai mies kasvattaa? Tai joku muu lähiomainen? Olen nähnyt monen lapsen elämän tuhoutuvan juuri tavallisessa heteroperheessä viinan, tappelun ja erojen seurauksena. Sekö on oikea ympäristö lapselle? Isä ja äiti, vaikka kännissä ja tapellen vuodesta toiseen?

        Huoripukkihan sinä olet. Paneskelet perheenisiä, HYIII..


      • HIgh Chapparal
        Piiccu kirjoitti:

        No oletko sitten sitä mieltä, että lapsen on parempi kasvaa esim. alkoholisoituneiden, heitteillejättävien, heterovanhempien kanssa kuin kunnollisen homopariskunnan kasvattamana??????? Kummastakohan se maailma enemmän vääristyy?!!!!

        Vai kunnollisten homoparien, HAH. Samanlaisia juoppoja ovat, älä kuule luule, että olisivat parempia. Mikä tekisi niistä parempia? Sekö että ovat homoja, HEKOHEKO.
        Väsätkööt vaan ite vehkeillään jälkikasvua jos pitää niitä saada. Noh, kuinkas käykään? Ei tule mitään, ei.
        Se jo kertoo, että lasten kuuluu syntyä isän ja äidin (lisääntymiskykyiset)muodostamaan ydinperheeseen.


      • 14v
        Tavallinen ihminen kirjoitti:

        kuinka nämä homomiehet eivät ole edes luotettavia vaan pettävät kumppaniaan miten vaan. Mieti myös lasta. Ei ole oikein että lapsi joutuu asumaan kahden homon kanssa eikä saa itselleen normaalia elämää isän ja äidin kanssa

        Onko se sitten oikein että lapsi joutuu elämään vaan toisen vanhemman kanssa? Mielummin itse asuisin vaikka homoparin kanssa kuin vain toisen vanhemman.


      • Yökerhon vessa...
        Piiccu kirjoitti:

        No oletko sitten sitä mieltä, että lapsen on parempi kasvaa esim. alkoholisoituneiden, heitteillejättävien, heterovanhempien kanssa kuin kunnollisen homopariskunnan kasvattamana??????? Kummastakohan se maailma enemmän vääristyy?!!!!

        Mikäli lapsella on heterovanhemmat, hänellä on edes mahdollisuuksia saada normaali kotiympäristö varttua. Sen sijaan jos vahemmat ovat homoja, leimataan lasi heti "v*tun homojen lapseksi" ja on 100% varmaa, että lapsi joutuu jossain vaiheessa elämäänsä taistelemaan kiusaajien kanssa tämän asian takia. Lisäksi hän joutuu todistamaan yksinkertaisille ihmisille että on tavallinen ihminen eikä sairas friikki. Annetaan lapselle edes mahdollisuus hyvään elämään eikä väitetä että koska vanhemmat riitelee ja juopottelee joka tapauksessa, voivat kasvattajina olla ketkä vain.


      • Hinttien lapsi
        elätkö 50-luvulla kirjoitti:

        Sulle, ja muillekin, jotka pitävät vain heteroperheitä normaaleina, mitäs tähän sanotte:
        http://www.iltalehti.fi/perhe/2010060811822960_pr.shtml

        Vai ovatko tutkijat olleet kanssa ihan vinksahtaneita? :DD

        Ei tämä nyt kovin vakuuttavalta tieteelliseltä tutkimukselta vaikuta. Nyt yhteyttä Skepsis ry:hyn, potentiaalia huuhaa-palkintoon löytyy.

        "Homoadoption ja homovanhempien keinohedelmöityksen vastustajat ovatkin Yhdysvalloissa kyseenalaistaneet myös tämän tutkimuksen, sillä sen rahoittajina on toiminut useita homojen oikeuksia ajavia järjestöjä."
        "Homoadoption ja homovanhempien keinohedelmöityksen vastustajat ovatkin Yhdysvalloissa kyseenalaistaneet myös tämän tutkimuksen, sillä sen rahoittajina on toiminut useita homojen oikeuksia ajavia järjestöjä."


      • Ilekkik
        elätkö 50-luvulla kirjoitti:

        Sulle, ja muillekin, jotka pitävät vain heteroperheitä normaaleina, mitäs tähän sanotte:
        http://www.iltalehti.fi/perhe/2010060811822960_pr.shtml

        Vai ovatko tutkijat olleet kanssa ihan vinksahtaneita? :DD

        "Gartrell kertoo tutkineensa vain lesboäitien lapsia, koska homoisien lasten tilanne ei ole hänen mukaansa aivan vastaavanlainen."

        :DDD


      • tehkäämme parannus
        kerrostalokyttä kirjoitti:

        Luin juuri tutkimuksesta, jonka mukaan heterot yhä enemmän harrastavat mm anaaliseksiä!!! Lapset pois tällaisilta!!! Parinvaihtoa ja kimppaa myös harrastetaan tutkimuksen mukaan yhä enemmän!!!

        Sehän tarkoittaa, että HAUREUDEN SYNTIÄ harrastavat niin heterot kuin homotkin.
        SODOMAN JA GOMORRAN menoa, mutta sillekin tulee aikanaan loppu.


      • tehkäämme parannus
        mm83hki kirjoitti:

        Just joo, eli mielestäsi homous on sairaus? Hyvä asenne...

        Homous (kuten lesbous) EI ole sairaus vaan SYNTI!! SYNTI!!! Korvasyyhyynne haluaisitte kuulla muuta, mutta ette saa. SYNTI mikä SYNTI ja sillä siisti.


      • närkästynyt
        Tavallinen ihminen kirjoitti:

        pitää olla hetero eikä joku sairas homo, joka pettää vaimoaan salaa ja nai muita miehiä

        ai väitätkö että kaikki heterot ovat tasapainoisia ja kaikki homot eivät? järki käteen "tavallinen ihminen", yleistäminen on tyhmin asia mitä ihminen voi tehdä.


      • närkästynyt
        Tavallinen ihminen kirjoitti:

        on juuri sitä pervoilua.

        mitä tarkoitat tällä pervoilulla?


      • närkästynyt
        tehkäämme parannus kirjoitti:

        Homous (kuten lesbous) EI ole sairaus vaan SYNTI!! SYNTI!!! Korvasyyhyynne haluaisitte kuulla muuta, mutta ette saa. SYNTI mikä SYNTI ja sillä siisti.

        taidat itse olla synti...


    • Meidän on ymmärrettävä, mitä avioliitto ja perhe tarkoittaa ja merkittaa ja meidän on muistettava myös, että lapsilla on OIKEUS valita millaisella pari he haluavat olla!

    • Tavallinen ihminen

      Lapsi joutuu koulukiusatuksi pienestä asti kun vanhempansa ovat homoja ja lapsesta tulee pervo myös. Ei hyvä

      • HKIkundi

        Olen heteroperheen kasvattama lapsi, mutta koulukiusattu vuosien ajan. Mikähän mahtoi olla syy? Itse on ole vieläkään keksinyt. Minkähänlaisten perheiden lapset kiusaavat homoperheen lapsia? Olisiko heidän vanhempiensa asenteilla ja puheilla mitään merkitystä asian suhteen?


      • w.c.fields
        HKIkundi kirjoitti:

        Olen heteroperheen kasvattama lapsi, mutta koulukiusattu vuosien ajan. Mikähän mahtoi olla syy? Itse on ole vieläkään keksinyt. Minkähänlaisten perheiden lapset kiusaavat homoperheen lapsia? Olisiko heidän vanhempiensa asenteilla ja puheilla mitään merkitystä asian suhteen?

        Pitääkö sodan loppua ensin, vai puuhastellaanko lapsia pommisuojiin ja heitä kilpenä käyttäen lopetetaan sota. Siinäpä kysymys. Mitä lapsi tästä ajattelee. Haluaako hän syntyä sodan keskelle.


      • Pirjo-Lii

        No ei kyllä pidä paikkaansa. Itse elän heteroavioliitossa, mutta tuttavapiiriimme kuuluu lesbopari, jotka ovat lapsensa kasvattaneet itse ja lapset ovat kaikki heteroita. Eli eipä se kyllä vaikuta. Ei ne homopariskunnat todellakaan yritä kasvattaa lapsistaan mitään homoseksuaalisia. Suvaitsevaisuutta kehiin. Olemme myös huomanneet että suurimmat homoliittojen vastustajat ovat tulleet jossakin vaiheessa elämäänsä itse ulos kaapista. Ehkä näillä vihaajilla olisi syytä tutkiskella itseään!


      • w.c.fields
        Pirjo-Lii kirjoitti:

        No ei kyllä pidä paikkaansa. Itse elän heteroavioliitossa, mutta tuttavapiiriimme kuuluu lesbopari, jotka ovat lapsensa kasvattaneet itse ja lapset ovat kaikki heteroita. Eli eipä se kyllä vaikuta. Ei ne homopariskunnat todellakaan yritä kasvattaa lapsistaan mitään homoseksuaalisia. Suvaitsevaisuutta kehiin. Olemme myös huomanneet että suurimmat homoliittojen vastustajat ovat tulleet jossakin vaiheessa elämäänsä itse ulos kaapista. Ehkä näillä vihaajilla olisi syytä tutkiskella itseään!

        Nämä jotka haluaa avioliiton merkityksen muutta ja siten devalvoida avioliiton ovat vastustaneet avioliittoja. vastustamalla sitä liitto ei pystytty tuhoamaan ja saada aikaan arvomaailman romahdusta, mikä lisäisi avioeroja ja sosiaalista tarvetta tehdä bisnestä lapsilla. Jos kaikki olisivat naimisissa, niin kukaan ei olisi naimisissa.
        En viitsi mitään homovastaista kylvää, vaikka voisin, mutta lapsilla on oikeus samaan ja tasa-arvoiseen lähtökohtaan.
        vaikutukset eivät näy vielä, mutta juurettomuus muine seurannaisvaikutuksineen aiheuttaa pidemmällä aikavälillä ongelmia. Ei lapset ole mikään tasa-arvoväline. Lapsilla on itseisarvo ja oikeudet siinä missä seksuaalisesti suuntautuneillakin.


    • viellä järjissäni

      homojen ja lespojen toilauksista:Mutta että panna lapset kärsimään yltiö suvaitsevaisuuden nimissä?
      Ei todellakaan herra Stubbi,ole olevinas kuinka suuri herra hyvänsä,on sulla jutut.

    • vesuvius

      näkeehän sen mitä mainittu edustaa...

      • Babyrintti

        Nämä vastustajat on niin pieniä ihmisinä. Kyllä on kasvun paikka. Homoseksuaalisuutta on AINA ollut ja tulee aina olemaan. Se ei ole kasvanut, vaan nykyisin ihmiset vaan uskaltavat tulla kaapistaan, mikä on HYVÄ!!!!!!! Kyllä on lasten parempi kasvaa kunnollisten homovanhempien kasvattamana, kuin narkkari- tai alkoholismiperheissä. Siellä lapsilla ei ole ruokaa, eikä edes kunnollisia vaatteita. Lapsesta ei välitetä. Ja tiedän myös erittäin surullisia tapauksia, joissa jo 10-vuotiaat tytöt harrastavat seksiä äitinsä narkkarikavereiden kanssa. Kuinka surullista se on?


      • w.c.fields
        Babyrintti kirjoitti:

        Nämä vastustajat on niin pieniä ihmisinä. Kyllä on kasvun paikka. Homoseksuaalisuutta on AINA ollut ja tulee aina olemaan. Se ei ole kasvanut, vaan nykyisin ihmiset vaan uskaltavat tulla kaapistaan, mikä on HYVÄ!!!!!!! Kyllä on lasten parempi kasvaa kunnollisten homovanhempien kasvattamana, kuin narkkari- tai alkoholismiperheissä. Siellä lapsilla ei ole ruokaa, eikä edes kunnollisia vaatteita. Lapsesta ei välitetä. Ja tiedän myös erittäin surullisia tapauksia, joissa jo 10-vuotiaat tytöt harrastavat seksiä äitinsä narkkarikavereiden kanssa. Kuinka surullista se on?

        Tutkikaa homoliittoa kannattavien henkilöiden taustoja. Löydätte avioliiton vastustusta. Avoliitto ja vastustus ei pystynyt tuhoamaan lapsien vanhempien säilyttämiseksi luotua liittoa, niin se täytyy sitten devalvoida jotta lopullisen arvomaailman romahduksen myötä lapset saadaan kauppatavaraksi.


      • Idiootit.
        Babyrintti kirjoitti:

        Nämä vastustajat on niin pieniä ihmisinä. Kyllä on kasvun paikka. Homoseksuaalisuutta on AINA ollut ja tulee aina olemaan. Se ei ole kasvanut, vaan nykyisin ihmiset vaan uskaltavat tulla kaapistaan, mikä on HYVÄ!!!!!!! Kyllä on lasten parempi kasvaa kunnollisten homovanhempien kasvattamana, kuin narkkari- tai alkoholismiperheissä. Siellä lapsilla ei ole ruokaa, eikä edes kunnollisia vaatteita. Lapsesta ei välitetä. Ja tiedän myös erittäin surullisia tapauksia, joissa jo 10-vuotiaat tytöt harrastavat seksiä äitinsä narkkarikavereiden kanssa. Kuinka surullista se on?

        tai narkkareita??? Täällä harrastetaan ihme vertailua (homoliitot tai vaihtoehtona alkoholistiperheet) huh-huh. Tavallinen perhe ottaa saunaoluet, jos ottaa. Äidit eivät dokaa, isät hoitavat myös lapsia!!!

        HALOOOOOOO PAHVI. Ketkä ovat baareille parhaimpia asiakkaita?!? Homot ja lesbot sori vaan. Mene edes kerran elämässäsi homobileisiin, niin näet sitä touhua!


      • kuvottavaa lukea
        Babyrintti kirjoitti:

        Nämä vastustajat on niin pieniä ihmisinä. Kyllä on kasvun paikka. Homoseksuaalisuutta on AINA ollut ja tulee aina olemaan. Se ei ole kasvanut, vaan nykyisin ihmiset vaan uskaltavat tulla kaapistaan, mikä on HYVÄ!!!!!!! Kyllä on lasten parempi kasvaa kunnollisten homovanhempien kasvattamana, kuin narkkari- tai alkoholismiperheissä. Siellä lapsilla ei ole ruokaa, eikä edes kunnollisia vaatteita. Lapsesta ei välitetä. Ja tiedän myös erittäin surullisia tapauksia, joissa jo 10-vuotiaat tytöt harrastavat seksiä äitinsä narkkarikavereiden kanssa. Kuinka surullista se on?

        Älä lässytä! Yhtälailla on niitä narkkari & juoppo homo/lesbopareja ja pakottavat lapsen iljettävyyksiin.
        HYIII HYII! MIstäs ihmeestä luulet etteivät homot/lesbot mukamas dokaa tai vedä kamaa? Infantiilia luulla että olisivat raittiimpia, päinvastoin. Niin se vaan on.


    • Vähemmistävaltuutett

      Homo Suomen seuraavksi presidentiksi.

      Eikös Islannin presidentti vai oliko se nyt pääministeri vihitty juuri
      poikkeuvaan vähemmistö avioliittoon eli tämä on julkku lesbo.

      • ???Ajattelija.

        NORMAALI IHMINEN ON SITÄ MIELTÄ.
        Kaikki saa olla mitä haluaa ja elää miten haluaa!!!!
        Mutta säästäkää lapset touhuiltanne.
        Vauvat ovat niin ihania.. pienet ovat niin ihania.. ei ongelmia, mutta, mutta, kun heistä tulee aikuisia, ja ovat niin sanottuja normaaleja, mitä heidän päässään liikkuu.
        "Kaksi äitiä", tai "kaksi isää". Kyllä vaaditaan nuorelta ymmärtämistä.


      • hamhamham
        ???Ajattelija. kirjoitti:

        NORMAALI IHMINEN ON SITÄ MIELTÄ.
        Kaikki saa olla mitä haluaa ja elää miten haluaa!!!!
        Mutta säästäkää lapset touhuiltanne.
        Vauvat ovat niin ihania.. pienet ovat niin ihania.. ei ongelmia, mutta, mutta, kun heistä tulee aikuisia, ja ovat niin sanottuja normaaleja, mitä heidän päässään liikkuu.
        "Kaksi äitiä", tai "kaksi isää". Kyllä vaaditaan nuorelta ymmärtämistä.

        Ei vaadita ymmärtämistä, kun siihen on kasvanut.
        Vai opettelitko sinäkin ymmärtämään erikseen heterosuhdetta?


    • katsos vaan

      vaatii jos rakastaa ihan oikeasti joku Lehmän kanssa eikun naimisiin. Sitten kutsutaan lehmän vanhemmat ja ihmisen vanhemmat kirkkoon.

      Kuulostaa hullulta vai mitä? stubbilta on mennyt järki! vai mitä?

      • tavallinen ihminen

        Aika lähellä tätä kuviota on jo oltu, kun kirkon edustajat ovat siunanneet lemmikkieläimiä mm tuomikirkon portailla. On myös tavallista siunata ostoskeskuksia ja muita julkisia tiloja. Nyt kun oltaisiin vielä valmiita siunaamaan ihmisten välinen, rakkauteen perustuva suhde, niin ehkäpä maailma olisi monelle taas hieman parempi paikka elää.


      • Kitkerä homo

        Se tekee rangaistukseksi Suomesta Homolandian.


      • Tavallinen ihminen
        tavallinen ihminen kirjoitti:

        Aika lähellä tätä kuviota on jo oltu, kun kirkon edustajat ovat siunanneet lemmikkieläimiä mm tuomikirkon portailla. On myös tavallista siunata ostoskeskuksia ja muita julkisia tiloja. Nyt kun oltaisiin vielä valmiita siunaamaan ihmisten välinen, rakkauteen perustuva suhde, niin ehkäpä maailma olisi monelle taas hieman parempi paikka elää.

        Se on myös eläimellä


    • kekspere

      kerrankin kokoomus kannattaa kärsivää vähemmistöä.... ehkä sitten taas voitaisiin vähän vähentää kapitalistisuutta hallituksessa?

    • Herran palvelija

      Ei näytä hyvälle Aleksanderin touhu. Miten näin vapaamielinen elämä sallitaan? En tule koskaan hyväksymään homo / lesboparien adoptio-oikeutta ja vielä vähemmän avioliittoakaan. Tällainen on niin räikeä synti, ettei siitä voi olla varoittamatta. Paavali kirjoittaa Roomalaiskirjeen 1. luvussa ja sen jakeissa 26,27 näin:

      "Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen; samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mitä saada piti. (Room. 1: 26,27)

      Homoseksuaalisuus on Raamatun mukaan synti, josta on tehtävä parannus. Paavali kirjoittaa Roomalaiskirjeen 6. luvussa, sen jakeessa 23 näin:

      "Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme." (Room. 6:23)

      Haluan myös varoittaa Alexander Stubbia: Tee parannus elämässäsi!!! Jumala tulee rankaisemaan Suomea ja siihen ei mene kauaa näiden päivien jälkeen.

      • pippelipuppeli

        Ensin Aapinen oli polvesta toiseen normaali, Aapisessa seikkaili normaali suomalainen perhe, oli isää, äitiä lapsia.
        80-luvulla avioerot normalisoitui ja eroista tuli buumi. Aapinen piti uudistaa, ettei avioerolapset tunne itseään eriarvoisiksi. Aapisessa alkoi seikkailemaan hajonneet perheet, puolikkaita perheenjäseniä, isättömiä lapsia.
        Nyt on aapinen uudistettava homoperäiseksi, ettei homppelien lapset tunne itseään eriarvoisiksi.
        Normaliudesta on tehty epänormaalia ja epänormaalista normaalia.


      • kykyky
        pippelipuppeli kirjoitti:

        Ensin Aapinen oli polvesta toiseen normaali, Aapisessa seikkaili normaali suomalainen perhe, oli isää, äitiä lapsia.
        80-luvulla avioerot normalisoitui ja eroista tuli buumi. Aapinen piti uudistaa, ettei avioerolapset tunne itseään eriarvoisiksi. Aapisessa alkoi seikkailemaan hajonneet perheet, puolikkaita perheenjäseniä, isättömiä lapsia.
        Nyt on aapinen uudistettava homoperäiseksi, ettei homppelien lapset tunne itseään eriarvoisiksi.
        Normaliudesta on tehty epänormaalia ja epänormaalista normaalia.

        Niin se nyt vaan on, että mailma MUUTTUU. Sopudu siihen.


      • Sopu antaa sijaa
        kykyky kirjoitti:

        Niin se nyt vaan on, että mailma MUUTTUU. Sopudu siihen.

        Olen aina hyväksynyt erilaiset sukupuoliset suuntautujat. Naapurin teinilesbo ja toisen naapurin aikuinen homopoika ovat ihan jees. Niin kauan ei homot ja lesbot haittaa elämääni, kunhan ovat naapurin jälkeläisiä eikä omia. Huorat sama tilanne, kunhan ei oma naisväki ala huoraamaan, kaikki huorat on ihan jees.


      • 7kertaaVOI

        Olen kanssasi juuri samaa mieltä. Jumalanviha syttyy tämän kansan ylle, koska he ovat hyljänneet Hänen lakinsa ja Hänen lakinsa on oikea, vaan eikö se jo sanassa sanota, että saastainen saastuu ja pyhä pyhittyy.

        Antaakohan Jumala armonsa auringon nousta tätä jumalattomuutta kohtaan.???
        Uskon, että tuollainen esimerkin antaja, kuin Stub on, hän vie tätä maata kohti tuhoa kovemmalla vauhdilla, kuin kukaan edes kuvittelee tapahtuvan.
        Eikö taasen ole käynyt niin, että he palvovat luotua enempi, kuin Luojaansa. Puuttuu vain, että Stub ilmoittaa olevansa kaikkivaltias.


      • Miksi juuri tämä "homousasia" on sinulle niin suuri asia? miksei esimerkiksi se, että synnyttänyt nainen ei saa olla kirkon jäsen, ennen 40 päivän puhdistautumista?


      • voi-huuto

        Se on niin ja aamen! Tuohon ei ole mitään lisättävää.


      • voi-huuto
        kykyky kirjoitti:

        Niin se nyt vaan on, että mailma MUUTTUU. Sopudu siihen.

        Ikävä kyllä, niin muuttuu, KIRJOITETTU ON!


      • uudet tuulet
        wer-wet kirjoitti:

        Miksi juuri tämä "homousasia" on sinulle niin suuri asia? miksei esimerkiksi se, että synnyttänyt nainen ei saa olla kirkon jäsen, ennen 40 päivän puhdistautumista?

        Koskas sellainen sääntö on KIRKKOON tullut?


    • Petu.
    • Stubidy

      Kyllä nyt teki sellaisen virheen et nolla pistettä stubbidille.
      On sekin kummaa kun ennen puhuttiin kuinka tärkeää lapselle on saada molempien vanhempien vaikutus, siis isän ja äidin, avioero tapauksissa. Yleensä isä on se etävanhempi. Oltiin jopa sitä mieltä että se on tärkeää!

      Nyt pukataan lapsi täysin samaa sukupuolta olevien keskelle ja sen pitäis olla okei....

      Miettikääs nyt todella tarkkaan mitä teette ja ketä kannattaa uskoa.

      Homot ja lesbot on valinnu tiensä ja sillä siisti. Ei mitään lapsia heille.

      • mmkuii

        "Homot ja lesbot valinnut tiensä" :-D Missä maailmassa sä elät? Mitenköhän moni valitsisi homouden jos se olisi valintakysymys. Huhhu mitä hörhöjä täällä taas....


    • En äänestä homo tai niitä suosivaa ja vaihdan kirkkoa sellaiseen joka ei suosi homoja sekä lesboja.

    • Pedofiili Pertti

      Kyllähän kaikille seksuaalisesti erilailla suuntautuneille
      pitää saada avioliitto ja adoptio-oikeus
      EHDOOTOMASTI.

      Olisikohan sittenkin parempi ihan
      lapsien ja yleisen edun kannalta
      oikeudenmukaista, että sentään
      jotain rajoja asetetaan, eikä
      mennä sentään äänien kalastelussa
      järjettömyyksiin.

      Olen itsekin muuten adoptiolapsi,
      joten minulla on vähän paremmat
      edellytykset arvostella tätä asiaa.

      Mies 40 v.

      • Tavallinen ihminen

        Raamattu ei tunne tällaista käytäntöä. Ja se kun olet adoptiolapsi ei tee sinusta parempaa kommentoimaan tätä asiaa. Sijaisvanhempasi eivät olleet homoja


      • Tavallinen ihminen

        olitkin tätä asiaa vastaan. Hyvä. alkutekstistäsi sai eri kuvan


    • Minäpä olen LESBO!

      Noniin kun tämä nyt taas alkaa täyttyä tuosta asiattomista kommenteista niin sanopahan oman kantani.

      Itse olen elänyt ns. "normaaliperheessä" kuten ihmiset täällä ystävllisesti sanovat. Mutta olen tosiaan sitä mieltä, että niin kauan kuin lapsen vanhemmat rakastavat lasta ja tekevät parhaansa, jotta lapsella olisi onnellinen elämä niinä vuosina kun vanhemmat ovat vielä hyvin tärkeitä (teinit harvemmin jaksavat välittää vanhemmistaan...). Aivan sama ovatko nuo vanhemmat heteroita, homoja lesboja tai kenties toinen vanhemmista transsukupuolinen.

      Omat vanhempani käyttivät suurimman osan perheen yhteisestä arjesta riitelyyn. Erosivat lopulta kun olin noin 11-vuotias (eivät muuten koskaan olleet aviossa). Myöhemmin äitini meni naimisiin uuden miehen kanssa ja sai tämän kanssa lapsen. Äitini uusi mies ei koskaan ole pitänyt meistä "vanhoista" lapsista ja esimerkiksi kun minä tulen äitini luo kylään isäpuoleni lähtee pois siksi aikaa. Olen siis avoimesti lesbo ja veikkaan että se vaikuttaa asiaan kuten myös se, että vanhempieni eron jälkeen muutin isäni kanssa asumaan. Myöskin vähän aikaa sitten äitini mies löi nuorempaa sisartani. Ja lopputulos oli, että äitini heitti siskoni ulos ei miestään.

      Ja tuollaisia te kutsutte normaaleiksi. Miettikääpä sitä.

      • Heteromies..

        Miksi sinusta on tullut lesbo. Kyllähän sitä elämän kolhimana sairastuu helpommin henkisesti


      • are y dum
        Heteromies.. kirjoitti:

        Miksi sinusta on tullut lesbo. Kyllähän sitä elämän kolhimana sairastuu helpommin henkisesti

        homous ja lesbous on synnynnäistä ja eikä mikään sairaus. minä tiesin että olen homo jo 8 vuotiaana, eli aika aikaisin. seksuaalisia haaveita oli jo 4 vuotiaana, vaikka seksistä en tiennyt tuon taivaallista. vanhempani eivät tehneet mitään virheitä kasvatuksessa, mutta silti olen homo.


      • Heteomies..
        are y dum kirjoitti:

        homous ja lesbous on synnynnäistä ja eikä mikään sairaus. minä tiesin että olen homo jo 8 vuotiaana, eli aika aikaisin. seksuaalisia haaveita oli jo 4 vuotiaana, vaikka seksistä en tiennyt tuon taivaallista. vanhempani eivät tehneet mitään virheitä kasvatuksessa, mutta silti olen homo.

        jos seksuaalisia haaveita on jo 4 vuotiaalla. Tämän ikäiselle ei vielä sellaiset kuulu.Selvästi olit sairas jo lapsesta asti


      • Heteromies..
        Heteomies.. kirjoitti:

        jos seksuaalisia haaveita on jo 4 vuotiaalla. Tämän ikäiselle ei vielä sellaiset kuulu.Selvästi olit sairas jo lapsesta asti

        psykiatri paikallaan sinulle jo pienestä pitäen. Mene. Vielä ehdit


      • ihmeessä.
        Heteromies.. kirjoitti:

        Miksi sinusta on tullut lesbo. Kyllähän sitä elämän kolhimana sairastuu helpommin henkisesti

        Lesbojen ja homojen pitäisi saada adoptio oikeudet? Mikä tekee lesbo ja homopareista paremman lapsen kasvattajan,kuin heteroparista? Eikö lapsen kehitykselle olisi parasta,jos hän saisi miehen että naisen mallin? Ennen oli yksi äiti ja isä ja monta lasta,nykyään on useampi äiti tai isä ja yksi lapsi...Suomi voisi ollakin tällä kertaa edelläkävijämaa ja ottaa jyrkän kielteisen kannan homojen ja lesbojen adoptio pyrkimyksille. Homoilla ja lesboilla on jo ihan riittävästi oikeuksia,joten kaikella on rajansa,jopa kerjätessäkin.


      • are y dum
        Heteromies.. kirjoitti:

        psykiatri paikallaan sinulle jo pienestä pitäen. Mene. Vielä ehdit

        paremminkin. sitä ihmettelen että mitä te"hetero"miehet täällä homopalstalla teette.


      • heteroita
        ihmeessä. kirjoitti:

        Lesbojen ja homojen pitäisi saada adoptio oikeudet? Mikä tekee lesbo ja homopareista paremman lapsen kasvattajan,kuin heteroparista? Eikö lapsen kehitykselle olisi parasta,jos hän saisi miehen että naisen mallin? Ennen oli yksi äiti ja isä ja monta lasta,nykyään on useampi äiti tai isä ja yksi lapsi...Suomi voisi ollakin tällä kertaa edelläkävijämaa ja ottaa jyrkän kielteisen kannan homojen ja lesbojen adoptio pyrkimyksille. Homoilla ja lesboilla on jo ihan riittävästi oikeuksia,joten kaikella on rajansa,jopa kerjätessäkin.

        samat oikeudet homoille ja lesboille kuin heteropareillekin.
        oli muuten joku aika sitten iltalehdessä juttu, että lesboparien lapset sopeutuvat paremmin yhteiskuntaan, miksihän? siksi kun vanhemmat ei ole ole juuri tuollaisia VANHANAIKAISIA ennakkoluuloisia heteroita ;) ja kotona opitaan ja opetetaan ottamaan erilaisuuskin huomioon!
        Stubbin pisteet kasvoivat kyllä, tosin taitaa olla vain heitto muiden joukossa, kun taas vaalit lähestyy.


      • Heteromies..
        heteroita kirjoitti:

        samat oikeudet homoille ja lesboille kuin heteropareillekin.
        oli muuten joku aika sitten iltalehdessä juttu, että lesboparien lapset sopeutuvat paremmin yhteiskuntaan, miksihän? siksi kun vanhemmat ei ole ole juuri tuollaisia VANHANAIKAISIA ennakkoluuloisia heteroita ;) ja kotona opitaan ja opetetaan ottamaan erilaisuuskin huomioon!
        Stubbin pisteet kasvoivat kyllä, tosin taitaa olla vain heitto muiden joukossa, kun taas vaalit lähestyy.

        usko tuollaisiin tutkimuksiin. Kyllä lapsi kasvaa hyvän ja terveen elämän vain isän ja äidin kanssa. Ei homojen kanssa


      • ennakkoluulo, jee
        Heteromies.. kirjoitti:

        usko tuollaisiin tutkimuksiin. Kyllä lapsi kasvaa hyvän ja terveen elämän vain isän ja äidin kanssa. Ei homojen kanssa

        uskoa siihenkään että elää "isän" ja äidin kanssa. ihan yhtälailla homojen tai lesbojen kanssa.


      • Heteromies..
        ennakkoluulo, jee kirjoitti:

        uskoa siihenkään että elää "isän" ja äidin kanssa. ihan yhtälailla homojen tai lesbojen kanssa.

        varttumaan lapsuudestaan asti kahden homon kanssa. tämä tällainen ei tiedä hyvää lapsen psyykkeelle. Kyllä kannattaa sanoa että isän ja äidin kanssa terveempi kasvaa lapsen. Koska mies ja nainen on luotu tarkoituksella juuri tätä tapahtumaa varten. Kahta miestä ei ole luotu nussimaan toisiaan perseeseen. Vaan nainen on luotu tätä tapahtumaa ja tulevaa raskautta varten. Ja sillä on tarkoitus että lapsella pitää olla isä ja äiti


      • ennakkoluulo, jee
        Heteromies.. kirjoitti:

        varttumaan lapsuudestaan asti kahden homon kanssa. tämä tällainen ei tiedä hyvää lapsen psyykkeelle. Kyllä kannattaa sanoa että isän ja äidin kanssa terveempi kasvaa lapsen. Koska mies ja nainen on luotu tarkoituksella juuri tätä tapahtumaa varten. Kahta miestä ei ole luotu nussimaan toisiaan perseeseen. Vaan nainen on luotu tätä tapahtumaa ja tulevaa raskautta varten. Ja sillä on tarkoitus että lapsella pitää olla isä ja äiti

        naisena nai naisen kanssa, on siinä joku ideakin, ja kestää enemmän kuin 3 minuuttia. eipä nappaa mitkään miehet. joten aivan sama miten on "luotu" ihmiset olemaan täällä. sitä rakastuu ihmiseen eikä sukupuoleen. btw, mikäs siinä on että homot osaavat pukeutua siististi, toisin kuin heteromiehet?? muutenkin tuntuvat paljon fiksumpia olevan, ainakin nuo joita olen tavannut.
        heteromies, olet varmaan joku päälle nelikymppinen vanhoillinen äijä kun moiset mielipiteet?
        no, pidä omasi, minä omani :)


      • karsee arse
        ennakkoluulo, jee kirjoitti:

        naisena nai naisen kanssa, on siinä joku ideakin, ja kestää enemmän kuin 3 minuuttia. eipä nappaa mitkään miehet. joten aivan sama miten on "luotu" ihmiset olemaan täällä. sitä rakastuu ihmiseen eikä sukupuoleen. btw, mikäs siinä on että homot osaavat pukeutua siististi, toisin kuin heteromiehet?? muutenkin tuntuvat paljon fiksumpia olevan, ainakin nuo joita olen tavannut.
        heteromies, olet varmaan joku päälle nelikymppinen vanhoillinen äijä kun moiset mielipiteet?
        no, pidä omasi, minä omani :)

        Etpä ole kunnon raiskaajahomoon tutustunutkaan. Toivottavasti kohtaat sellaisen.
        Niitä on kuule paljon ja karsean näköisiä.


      • ??
        ihmeessä. kirjoitti:

        Lesbojen ja homojen pitäisi saada adoptio oikeudet? Mikä tekee lesbo ja homopareista paremman lapsen kasvattajan,kuin heteroparista? Eikö lapsen kehitykselle olisi parasta,jos hän saisi miehen että naisen mallin? Ennen oli yksi äiti ja isä ja monta lasta,nykyään on useampi äiti tai isä ja yksi lapsi...Suomi voisi ollakin tällä kertaa edelläkävijämaa ja ottaa jyrkän kielteisen kannan homojen ja lesbojen adoptio pyrkimyksille. Homoilla ja lesboilla on jo ihan riittävästi oikeuksia,joten kaikella on rajansa,jopa kerjätessäkin.

        Pitäisikö jokainen heteropari joka hankkii lapsia pakottaa pysymään yhdessä vaikka elinkautisen uhalla tai jotain että lapset saa molempien sukupuolien mallin? Saako lapset sekä naisen että miehen mallin jos asuu vaikka äitinsä kanssa?


      • haist itte
        are y dum kirjoitti:

        paremminkin. sitä ihmettelen että mitä te"hetero"miehet täällä homopalstalla teette.

        Ihan samaa vois kysyä homoilta, mitä ne tekevät heteropalstoilla? Are y dam olis tarvinnut kallonkutistajaa jo ajat sitten.


      • madge......
        haist itte kirjoitti:

        Ihan samaa vois kysyä homoilta, mitä ne tekevät heteropalstoilla? Are y dam olis tarvinnut kallonkutistajaa jo ajat sitten.

        siis tämä palsta on tarkoitettu enemmän homoille. homoja on ollut aina kautta ihmiskunnan historian ja niitä tulee olemaan aina. ei se mikään uus juttu ole. sillon kun se oli kiellettyä, niin homot tekivät sitä salaa. nykyään se on onneksi täysin laillista ja yritä vain hyväksyä se. mitkä palstat ovat muuten sitten hetero palstoja, ei sellaisia ole.


      • närkästynyt
        karsee arse kirjoitti:

        Etpä ole kunnon raiskaajahomoon tutustunutkaan. Toivottavasti kohtaat sellaisen.
        Niitä on kuule paljon ja karsean näköisiä.

        no kuules oletko tutustunut raiskaajaheteroon? niitä on enemmän kuin raiskaajahomoja.


    • detis

      on ollut jo kauan aikaa liikettä asian suhteen. Kristilliset vastustavat yhtenä miehenä ja naisena, ja ainakin useimista muistakin puolueista löytyy konservatiivisia uskovaisia, jotka vastustavat. Mutta kyllä oikeudenmukainen ja tasa-arvoinen liberaalimpi kanta voittaa lopulta. Kyse on vain siitä milloin se tapahtuu, vanhoillisten tappioon tuomitusta viivytystaistelusta huolimatta. Toivottavasti mahdollisimman pian.

      Stubbin sinänsä tervetullut vahva kannanotto ei asian läpimenoa oleellisesti nopeuta. Kuten sanoin prosessi on ollut jo kauan aikaa liikkeellä.

      • Terve kasvatus

        on kylläkin se, että lasta ei anneta homopareille.


    • takuulla.

      kokoomuksen äänestys.

    • Matti Viikate

      Seon fakta etta tuo olisi tarkea asia niille keita se koskettaa. Siina vain on monenlaista ongelmaakin. Saahan tuolla toki julkisuuttakin, mutta asia on tarkea. http://mattiviikate.newsvine.com

    • Pantse/

      Sanotaan, etta homous ei ole sairaus, mutta perdofilia on.

      Kuitenkin homot puolustelee homouttaan seksuaalisella suuntaumuksella ja lukevat itsensa seksuaalisiin vahemmistoihin, jota he toki ovat eika sita kukaan kiista. Samoin pedofiili voi sanoa olevansa seksuaalisiin vahemistoihin kuuluva, jonka suuntaumus on erilainen kuin homoilla. Jos tata asiaa kasitellaan ihan neutraalisti otamatta moraalisia kysymyksia huomioon, milla tavalla pedofilin mieltymys lapsiin poikkeaa homon suuntaumuksesta samaa sukupuolta oleviin? Tuskin kukaan haluaa olla jotenkin poikkeava, vaan kyse on tiedostamattomasta halusta, joka ohjaa ihmisen toimintaa. Homoilla tama halu suuntsutuu samaan sukupuoleen, pedofiililla lapsiin, elaimiinsekaantujalla elaimiin ja niin edelleen. Ihmeellista, etta kuitenkin tama yksi seksuaalinen vaestoryhma on saanut yleisen siunauksen esim. elaimiinsekaantujiin tai johonkin muuhun vahemmistoon nahden vaikka kuka tahansa edellamainituista ryhman jasenista voi sanoa, etta mita pahaa siina on jos kaksi toisiaan rakastavaa harrastaa seksia oli sitten kyse lampaasta tai 10 vuotiaan ja 50 vuotiaan suhteesta.

      Tassapa siis pohdittavaa ihan neutraalista nakokulmasta sen liiemilti tuomitsematta ketaan tai mitaan. Haluan perusteluja kommenteihin ihan filosofistisella tasolla.

      • Heteromies..

        Tuohon asiaan jää homoilta vastaukset antamatta. Ja jää vain syvä hiljaisuus kun asiaa pitää tarkemmin pohtia


      • hoh hoh

        ensin kirjoittamaan edes ennenkuin tulet tänne provoilemaan, kiitos.


      • ihan miten

        pedofilia on aivan eri asia kuin homous, jos tajuat. pedofiliassa seksuaaliset halut kohdistuu viellä lapseen joka ei ole henkisesti eikä sukupuolisesti viellä ollenkaan kehittynyt. tässä on kyse siis lapsen hyväksi käytöstä. lapset joutuu pedofiilin uhriksi, joka useimmiten on lähisukulainen. homous jossa kaksi ihmistä tietää mitä he tekevät ja ovat henkisesti ja iältään täysin kypsiä. tämä ei minun mielestäni ole kennellekkään aiheuttanut haittaa. kaksi homo aikuista tai saman ikäistä nuorta on ihan hyväksyttävää mutta aikuinen ja lapsi ei ole. kyllä jokaisen pitäis tämä asia tajuta.


      • mua ällöö
        hoh hoh kirjoitti:

        ensin kirjoittamaan edes ennenkuin tulet tänne provoilemaan, kiitos.

        kaikkien perversioiden puolue. Seuraavaksi vaalilauseeksi KOKOOMUS TUHAT JA YKSI PERVERSIOTA !


      • Hgin poika

        Kuka valopää oikeesti kirjoittaa tuollaista tekstiä?
        Joku jo kirjoittikin vastauksessaan, että pedofiili käyttää seksuaalisesti lapsia hyväkseen, tämän kai nyt kaikki tietänee. Lapsi on yleensä kykenemätön puolustautumaan, koska asia on hänelle outo ja tekijä valitettavasti usein tuttu.
        Miten joku voi verrata kahden aikuisen harrastamaa seksiä tähän? Tai eläimiin sekaantujaan. Siinäkään toinen osapuoli ei voi mitenkään puolustautua.
        Iso osa tuntemistani ihmisistä on myöntänyt olevansa jossain määrin bi-seksuaaleja ja heistä suurimmalla osalla on kokemuksia jostain elämän vaiheesta seksistä saman sukupuolen kanssa. Tämä on mielestäni täysin normaalia, harva ihminen on 100% homo tai hetero, jos vaan pystyy myöntämään edes itselleen.
        Onneksi nykynuoriso voi rauhassa etsiä itseään myös seksuaalisesti ja kokeilla seksiä samaaa sukupuolta olevan kanssa. Heille se on arkipäivää. Ja mahtaa heillä olla hauskaa lukiessaan näitä ketjun viestejä.
        Suurin osa kirjoittajista kun kuitenkin ilmeisesti on alle eläkeiän, mutta ajatukset ovat jostain raamatun riipustelun ajoilta. Joku toi tähänkin keskusteluketjuun "valitut palat" tuosta ikivanhasta, ihmisten kirjoittamasta lakikirjasta. Yllättäen kaikki muu, mikä raamatussa kielletään, jäi mainitsematta. Sieltähän löytyy syy kivittää lähimmäinen hengiltä jo pelkän väärän vaatetuskankaan tai kylvötavan mukaan. Puhumattakaan pahemmista rikoksista.


      • bisseboy
        Heteromies.. kirjoitti:

        Tuohon asiaan jää homoilta vastaukset antamatta. Ja jää vain syvä hiljaisuus kun asiaa pitää tarkemmin pohtia

        Jos sinun käsityksesi mukaan pedofiilia ja homous ovat sama asia, taitaa aivoissasi olla jotain vikaa. Yhtä lailla voidaan sitten rinnastaa postimerkkien keräilijä ja murhaaja.


      • Vaan ominaisuus

        Hyvä kysymys, mikä tekee pedofiliasta sairauden, kun homous taikka heterous ei sitä ole?

        Loppujen lopuksi kyse on vain himosta taikka mieltymyksestä tietynlaiseen seksiin.

        Johtopäätelmä on, jos homous taikka heterouskaan eivät ole sairauksia, ei tällöin pedofiliakaan ole sairaus.

        Sen sijaan pedofilia on moraalisesti väärin, mikä tekee siitä sairauden. Tässä on looginen ristiriita.

        Olisiko sairauden määritelmä tässä tapauksessa seuraavanlainen: Pedofiili tietää tekevänsä moraalisesti väärin, mutta ei voi tekemiselleen mitään, koska on seksuaalisesti suuntautunut lapsiin siinä missä homot samaa sukupuolta oleviin ja heterot vastakkaiseen sukupuoleen.

        Homot siinä missä transsukupuolisetkin perustelevat järjellisesti ajateltuna järjetöntä toimintaansa sillä, että "ovat syntyneet sellaisiksi kuin ovat eivätkä näin ollen kykene hallitsemaan epänormaaliksi / harvinaiseksi luokiteltavaa seksuaalista käyttäytymistään"

        Pedofiili voi käyttää aivan samaa lausetta perustellessaan järjettömältä tuntuvaa seksuaalista kanssakäymistä lapsen kanssa. Sen sijaan teon tuomittavuuden vuoksi (mahdollisen kärsivän osapuolen vuoksi) tätä ei yhteiskunnassa hyväksytä.

        Parempi kysymys on, että jos pedofilia ei ole sairaus vaan himo, ihmisen yksi ominaisuus, joka tekee ihmisestä, tekijästään, rikollisen niin miten tätä ominaisuutta tulisi hoitaa? Periaatteessa vankila ei ole oikea paikka pedofiilille ja toisaalta ei myöskään mielisairaala taikka lääkehoito, koska pohjimmiltaan pedofiili toteuttaa vain omaa seksuaalista suuntautuneisuuttaan siinä missä homo taikka hetero ollessaan seksuaalisessa kanssakäymisessä kumppaninsa kanssa.


      • Heteromies33
        Vaan ominaisuus kirjoitti:

        Hyvä kysymys, mikä tekee pedofiliasta sairauden, kun homous taikka heterous ei sitä ole?

        Loppujen lopuksi kyse on vain himosta taikka mieltymyksestä tietynlaiseen seksiin.

        Johtopäätelmä on, jos homous taikka heterouskaan eivät ole sairauksia, ei tällöin pedofiliakaan ole sairaus.

        Sen sijaan pedofilia on moraalisesti väärin, mikä tekee siitä sairauden. Tässä on looginen ristiriita.

        Olisiko sairauden määritelmä tässä tapauksessa seuraavanlainen: Pedofiili tietää tekevänsä moraalisesti väärin, mutta ei voi tekemiselleen mitään, koska on seksuaalisesti suuntautunut lapsiin siinä missä homot samaa sukupuolta oleviin ja heterot vastakkaiseen sukupuoleen.

        Homot siinä missä transsukupuolisetkin perustelevat järjellisesti ajateltuna järjetöntä toimintaansa sillä, että "ovat syntyneet sellaisiksi kuin ovat eivätkä näin ollen kykene hallitsemaan epänormaaliksi / harvinaiseksi luokiteltavaa seksuaalista käyttäytymistään"

        Pedofiili voi käyttää aivan samaa lausetta perustellessaan järjettömältä tuntuvaa seksuaalista kanssakäymistä lapsen kanssa. Sen sijaan teon tuomittavuuden vuoksi (mahdollisen kärsivän osapuolen vuoksi) tätä ei yhteiskunnassa hyväksytä.

        Parempi kysymys on, että jos pedofilia ei ole sairaus vaan himo, ihmisen yksi ominaisuus, joka tekee ihmisestä, tekijästään, rikollisen niin miten tätä ominaisuutta tulisi hoitaa? Periaatteessa vankila ei ole oikea paikka pedofiilille ja toisaalta ei myöskään mielisairaala taikka lääkehoito, koska pohjimmiltaan pedofiili toteuttaa vain omaa seksuaalista suuntautuneisuuttaan siinä missä homo taikka hetero ollessaan seksuaalisessa kanssakäymisessä kumppaninsa kanssa.

        SAma asia kuin homoseksuaalisuus. Vain poikkeava seksuaalinen suuntautuneisuus. Ei pedofiilit pahaa tieten tahtoen lapsille halua. Kun kerran pedofiileja yritetään parantaa niin miksi ei sitten homoja ? Jos pedofiiliudesata voi parantua, voi myös homoudesta. Kumpikin on synnynnäinen ominaisuus


      • Aineneen olomuoto
        Heteromies33 kirjoitti:

        SAma asia kuin homoseksuaalisuus. Vain poikkeava seksuaalinen suuntautuneisuus. Ei pedofiilit pahaa tieten tahtoen lapsille halua. Kun kerran pedofiileja yritetään parantaa niin miksi ei sitten homoja ? Jos pedofiiliudesata voi parantua, voi myös homoudesta. Kumpikin on synnynnäinen ominaisuus

        Aivan. Pedofiili ei useinkaan tieten tahtoen aiheuta lapsille pahaa, mutta välineellistäessään lapsen seksilelukseen, hän useimiten syylistyy siihen, että lapsi kokee tämän traumaattisena kokemuksena myöhemmällä iällä. Useimmat pedofiilit sanovat, että eivät halua mitenkään vahingoittaa "uhriaan", vaan päin vastoin, rakastavat tätä.

        Siltikään tämä ei tee pedofiliasta sairautta vaikka lapsi kokisikin tämän traumaattisena ja pedofiili tietäisi tämän, sillä seksuaalinen himo kumpuaa paljon syvemmältä. Jos tällaiselle seksisairaalle ihmiselle määrätään himot turruttavat lääkkeet taikka tämä tuomitaan vankeuteen, hoidetaan ainoastaan oiretta taikka estetään tämän ominaisuuden pinnalle pullahtamista. Varsinainen syy tämän ihmisen seksuaaliseen suuntautumiseen ei kuitenkaan ratkea lääkehoidolla taikka terapialla sillä perimäinen himo ja halu pysyvät aina ennallaan jossakin pinnan alla.

        Toki nämä tuntemukset voidaan padota käsiteltävään muotoon, jolloin pedofiili ymmärtää tekojensa merkityksen ja seuraamukset, mutta tämä on sama asia kuin homo runnottaisiin väkivaltaisesti takaisin kaappiin ja kiellettäisiin tältä olemasta sitä mitä tämä kaikesta huolimatta on. Pedofiiliä kuten ei homoakaan saa lääkehoidolla pitämään ns. "normaaliseksistä".

        Sitten tulla siihen loogisesti ristiriitaiseen ongelmaan ja pitää kysyä minkälaiset oikeudet kullakin on ja mihin? Toisaalta jokaisella on oikeus toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan, mutta millä kustannukksella?

        On selvää, että lasta ei sovi esineellistää tällaiseen tarkoitukseen. Toisaalta, miten tällaista ihmistä voidaan estää "purkamasta paineitaan" tämän ihmisoikeuksia loukkaamatta, joka ei koe seksuaalista mielihyvää muuta kuin seksuaalisesta kanssakäymisestä lapsen kanssa?

        Tämä on sellainen ongelma, jossa ei ole muuta ulospääsyä kuin loukata "aina" jonkun oikeuksia toteuttaa itseään, koska kaksi ristiitaista ongelmaa joutuu törmäyskurssille: Lapsen oikeus koskemattomuuteen ja pedofiilin oikeus seksuaalisuuteen.

        Tässä ongelmassa enemmän painaa lapsen oikeudet puolustuskyvyttömyytensä tähden, mutta vaikka näin on, niin ei se silti oikeuta "Meitä muita" asettumaan Jumalan yläpuolelle ja tuomitsemaan pedofiilia niin sanotusta rikoksestaan, joka on tämän ominaisuus ja jonka on saanut synnyinlahjanaan siinä missä hetero heterouden taikka homo homouden. Vankila ei siis ole oikea laitos, mutta siihen en pysty ottamaan kantaa millä tavalla tällaiset vähemistöjen vähemistöön kuuluvat ihmiset saataisiin muuttamaan seksuaalista käytöstään moraalista linjaa mukailevaksi. Useimille tämä on mahdoton tehtävä sillä seksuaalisuus on siinä määrin niin kova voima, että useiman ihmisen itsekuri ei riitä ylläpitämään moraalista itsekontrollia, jos paineitaan ei ole kykeneväinen purkamaan millään muulla "normaalimmalla" tavalla. (Normaalius lainausmerkeissä siksi, että sen määritelmä on varsin häilyvä jos siitä aletaan järkevästi keskustella)


      • ,slaklasksla
        Vaan ominaisuus kirjoitti:

        Hyvä kysymys, mikä tekee pedofiliasta sairauden, kun homous taikka heterous ei sitä ole?

        Loppujen lopuksi kyse on vain himosta taikka mieltymyksestä tietynlaiseen seksiin.

        Johtopäätelmä on, jos homous taikka heterouskaan eivät ole sairauksia, ei tällöin pedofiliakaan ole sairaus.

        Sen sijaan pedofilia on moraalisesti väärin, mikä tekee siitä sairauden. Tässä on looginen ristiriita.

        Olisiko sairauden määritelmä tässä tapauksessa seuraavanlainen: Pedofiili tietää tekevänsä moraalisesti väärin, mutta ei voi tekemiselleen mitään, koska on seksuaalisesti suuntautunut lapsiin siinä missä homot samaa sukupuolta oleviin ja heterot vastakkaiseen sukupuoleen.

        Homot siinä missä transsukupuolisetkin perustelevat järjellisesti ajateltuna järjetöntä toimintaansa sillä, että "ovat syntyneet sellaisiksi kuin ovat eivätkä näin ollen kykene hallitsemaan epänormaaliksi / harvinaiseksi luokiteltavaa seksuaalista käyttäytymistään"

        Pedofiili voi käyttää aivan samaa lausetta perustellessaan järjettömältä tuntuvaa seksuaalista kanssakäymistä lapsen kanssa. Sen sijaan teon tuomittavuuden vuoksi (mahdollisen kärsivän osapuolen vuoksi) tätä ei yhteiskunnassa hyväksytä.

        Parempi kysymys on, että jos pedofilia ei ole sairaus vaan himo, ihmisen yksi ominaisuus, joka tekee ihmisestä, tekijästään, rikollisen niin miten tätä ominaisuutta tulisi hoitaa? Periaatteessa vankila ei ole oikea paikka pedofiilille ja toisaalta ei myöskään mielisairaala taikka lääkehoito, koska pohjimmiltaan pedofiili toteuttaa vain omaa seksuaalista suuntautuneisuuttaan siinä missä homo taikka hetero ollessaan seksuaalisessa kanssakäymisessä kumppaninsa kanssa.

        Homoseksuaalisessa suhteessa, jos puhutaan nyt aikuisten välisestä, molemmat osapuolet ovat samalla tasolla ja suhteessa vapaasta tahdostaan. Lapsi ei ole seksuaalisesti kypsä tai muutenkaan henkisesti valmis olemaan minkäänalaisessa suhteessa eikä varsinkaan aikuisen kanssa. On todella typerää verrata homoseksuaalisuutta ja pedofiliaa. Pedofiili kärsii tästä häiriöstä, sillä terveen aikuisen ihmisen seksuaalinen kiinnostus kohdistuu seksuaalisesti kypsiin henkilöihin.

        Nuoren pojan ja aikuisen miehen suhteelle on myös erikseen nimitys pederastia:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pederastia


      • Tasoista kiinni
        ,slaklasksla kirjoitti:

        Homoseksuaalisessa suhteessa, jos puhutaan nyt aikuisten välisestä, molemmat osapuolet ovat samalla tasolla ja suhteessa vapaasta tahdostaan. Lapsi ei ole seksuaalisesti kypsä tai muutenkaan henkisesti valmis olemaan minkäänalaisessa suhteessa eikä varsinkaan aikuisen kanssa. On todella typerää verrata homoseksuaalisuutta ja pedofiliaa. Pedofiili kärsii tästä häiriöstä, sillä terveen aikuisen ihmisen seksuaalinen kiinnostus kohdistuu seksuaalisesti kypsiin henkilöihin.

        Nuoren pojan ja aikuisen miehen suhteelle on myös erikseen nimitys pederastia:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pederastia

        "On todella typerää verrata homoseksuaalisuutta ja pedofiliaa."

        Pohjimmiltaan kyse on samasta asiasta riippumatta siitä verrataanko seksuaalisia suuntaumuksia miten päin tahansa toisiinsa, oli kyse sitten hetroista, homoista, pedofiileista, transuista jne.

        Seksuaalisuus lähtee syvemmältä tasolta, johon liittyy tiedostamatonta tarvetta toimia juuri sillä tavalla millä tavalla tarkasteltava henkilö toimii. Seksuaalinen ajattelu on aivojen rakenteen alitajuisin osa ja lähtee samalta tasolta kuin unet, mielyhyväntunne ja peruselintoiminnot, hengitys, sydämentoiminta jne.

        Kyse ei ole siitä, mikä on tekemisen kohde (lapsi tai aikuinen, eläin, kumiasu, hedelmät) Fetissejä on moneen lähtöön, mutta yhteistä kaikille on, että tekemisen myötä koettu nautinto on suurempi kuin tekemättä jättämisen. Tähän kuuluu myös, että "intohimon" paine on niin suuri, että se saa jopa järjen vastaisesti tekemään sellaista, mikä ei ole järkevää.

        Itseasiassa me vertaamme ja punnitsemme moraalia sen sijaan kuin että vertaisimme homoja ja pedofiileja sinänsä keskenään.

        Käymme keskustelua "Onko tämä moraalisesti oikeampi teko kuin jokin toinen teko" Laskemme yhteen tekoja ja tekojen seurauksia.

        "Homoseksuaalisessa suhteessa, jos puhutaan nyt aikuisten välisestä, molemmat osapuolet ovat samalla tasolla ja suhteessa vapaasta tahdostaan. Lapsi ei ole seksuaalisesti kypsä tai muutenkaan henkisesti valmis olemaan minkäänalaisessa suhteessa eikä varsinkaan aikuisen kanssa."

        Toisin sanoen mainitsemallasi seikalla ei ole asiayhteyden kanssa mitään tekemistä, koska teoreettisesti eri seksuaalisuuntautuneet ihmiset lähtevät samalta viivalta syntyessään. Homoja ja pedofiilejä voidaan verrata keskenään, koska molemmat toimivat sillä tavalla kuin emootiotasolla hyvältä tuntuu, riippumatta siitä, että he tiedostavat teoistaan koituvan häpeän olevan rasite omatunnolle ja sosiaaliselle kanssakäymiselle muiden ihmisten kanssa.

        Hyvin kuvaavaa seksuaalisuuden voimasta sekä siitä koituvasta häpeästä negatiivisesti suhtautuvassa ympäristössä on, että pedofiilien kohdalla itsemurhaan turvaudutaan hyvin paljon useammin kuin annetaan häpeän paljastua, vaikka järjellä ajateltuna pedofiili voisi lopettaa taikka olla edes aloittamatta toimintansa ja ryhtyä "normaaliksi", jolloin koko häpeä ja itsetuhoiset ajatukset olisivat turhia, mutta se ei mene niin. Yksinkertaisesti ihminen ei kykene "edes" lääkityksellä taikka terapialla muokkaamaan aivokemiaa siten, että seksuaalinen suuntautuneisuus muuttuisi pedofiilista heteroksi taikka toisin päin. Sama kokskee kaikkia seksuaaliryhmiä.


      • kuvottavaa lukea
        Heteromies33 kirjoitti:

        SAma asia kuin homoseksuaalisuus. Vain poikkeava seksuaalinen suuntautuneisuus. Ei pedofiilit pahaa tieten tahtoen lapsille halua. Kun kerran pedofiileja yritetään parantaa niin miksi ei sitten homoja ? Jos pedofiiliudesata voi parantua, voi myös homoudesta. Kumpikin on synnynnäinen ominaisuus

        Aivan ja aatelkaa PEDOFIILI HOMO TAI LESBO!!! NIITÄKIN ON OLEMASSA! Että aina vaan paranee....


    • No nwo

      Stubb ajaa Illuminatin asiaa, uutta uljasta maailmanjärjestystä. Paskiainen.

    • E. Rasmus. Rotterdam

      Olen ollut kauan sitä mieltä, että maahamme pitäisi säätää tietämisneutraali asiantuntijuus, niin että jokaisesta voitaisiin leipoa tohtori ihan sen perusteella, mitä sattuu tietämään. Siinä määrin neutraaliksi kaikki tässä valtakunnassa on mennyt. Kyllä siinä yhdet neutraalit homotkin hyvin menevät kaupan päällisinä.

    • TomTomTomTom

      Helsinki, taitaa stubb olla alan miehiä

    • juusont

      Miten vitussa tuokin suomenruotsalainen hampaat valkaissu homo on ministeriksi päässyt? Osoitus yhteiskunnan mädännäisyydestä. Homostelun pitäisi olla rikos.

      • närkästynyt

        niin tai ehkäpä homofobian pitäisi olla rikos, koska homoseksuaalisuus ei aiheuta kenellekkään mitään pahaa, toisin kuin homofobia.


    • Miksi pedofiilit ei saa adoptoida pelkän seksuaalisen suuntautumisen takia?

      On lapsen hyväksi on, ettei kaksi homoseksuaalista toisiaan rakastavaa voi adoptoida lasta.
      Erottakaa ensin valtio kirkosta ja miettikää vasta sitten tulevaisuutta ja suvaitsevaisuutta.

      ???

      • väärätjohtajatpois

        Varokaa, että ette kaadu oman viisauteenne. Tuhoatte itsenne tuollaisella tavalla elää. Jumala on antanut jokaiselle elämän, Hän voi sen ottaa pois nopeammin, kuin osaatte edes kuvitella
        Maamme johtajista alkaa karsinta ja se tullaan näkemään ja kuulemaan. Hyvä niin.


    • Isä, äiti ja 3 lasta

      ihan vierestä ja minulle riitti. Se nyt vaan on erittäin seksiorientoitunutta touhua, jota usein oli jopa vastenmielistä katsella. En itsekään vedä himokielareita tai puristele perseestä miesystävääni muiden ihmisten läsnäollesssa. Se on toisten huomioimista. Siihen lisänä jatkuvat seksiin liittyvät puheet. Miksi heteropariskuntien ei tarvitse joka kissanristiäisissä puhua nussimisesta? Nimittäin ei yksikään hetero-tuttavapariskuntani (lue: perheet) tee niin. Hauskaa voi pitää ilman seksillä mässäilyäkin.

      Jos minä kärsin 20-30-vuotiaana homojen ja lesbojen yliaktiivisesta hinkkaamisesta, niin eikö muka sitten lapsi kärsi? Lapsihan HÄPEÄÄ, ettekä sitä muka tajua! Perhe on sellainen, jossa nainen ja mies menevät naimisiin ja heille syntyy luonnollisesti lapsi. Lapsesta taas luonnollisesti tulisi pitää huolta oma äiti ja oma isä! Täällä heitellään vertauksia joihinkin uusioperheisiin tai yksinhuoltajaperheeseen. Ei nekään ole lapselle oikein mutta on se nyt TÄYSIN eri asia kuin se, että lapsi tuijottelee sohvallaan iltaisin seksuaalisesti yliaktiivisia homoja tai lesboja - hyi helvetti.

      Sitten ihmettelen suuresti tätä homojen halua kirkkovihkimiseen! Ainakin ennen he syvästi halveksivat uskoa, kirkkoja ja Raamattua. Homosuhteet ovat Jumalalle iljetys, se lukee Raamatussa moneen kertaan. Miksi kirkon muka pitäisi homojen takia raiskata Jumalan sana? Kirkon sekä poliittisten päättäjien tulisi kantaa vastuunsa perheen säilymisestä yhteiskunnan perusyksikkönä. Sitten sen jälkeen siinä voi kaikki kukat kukkia ja nussia saa kukin miten haluaa makuuhuoneen oven takana. Minun mielestäni Stubb teki todella tyhmästi.

      Kyllä se omatunto kertoo ihmiselle, onko tehnyt elämässään oikein. Älkääkä antako saatanalle valtaa tai kärsitte siitä myöhemmin itse.

    • Isohuuli-Stubb

      tai perussuomalaisia. Minulle riitti, jätkä ei kunnioita edes perusperhettä, johon kuluu isä, äiti ja lapset eikä mitkään homot ja lesbot!

      • DIRTY DOLL

        Kiitti kommentistas näemmä hinttarit ajaa kokoomuksen kanssa, täysin sairasta politiikkaa.
        Joten ensi vaaleissa näyttää vaalien yllätys voittaja olevan kristillisdemokraatit.
        Ja Päivi Räsäsestä tulee pressan vaaleissa uusi pressa. Ja sit alkaa hinttareiden ennen-näkemätön vaivanaika.
        Seta hajoitetaan laittomana järjestönä ???? No tätähän hinttarit ovat kerjänneet, koska meitä heteroita on
        suurinosa. Jo riittää hinttareiden hyysäily tässä maassa.

        t.Dirty Doll


    • ihmettys

      vai on meillä vielä homo ministerikin ei voi olla totta

      • sad for kids

        En ole suinkaan homoja tai lesboja vastaan, mutta tää menee liian pitkälle.
        Jos suomessa ihmiset ei suvaitsis homoi niin ei niit olis ja vaik olis ei ne uskaltais pyytää mitään oikeuksii.
        Sit taas toi adoptio, miettikää niit muksui, mul on kaks faijaa mut ei yhtään äitii! Tajuatteko, koitetaan lietsoo koulukiusaamista pois ja et miten se häiriinnyttää lapsia ja niitten elämää. STUBB häpeä! Missä on se kuka puhuu lasten puolesta!
        Suomalaiset on muutenkin vähenemässä! kohta naapuri maat puhuu meistä kun ruottalaisista, homoja kaikki! Halutaanko me sitä?
        Ilmeisesti. On häpeällistä että kansanpuolestapuhuja ei osaa olla joskus hiljaa.
        Avioliitto, eiei, mä en jumalaan usko enkä aijo, mutta Jumala puhuu miehestä ja naisesta. Heidän kuuluu lisääntyä ja täyttää maa hänen lapsillaan. Mies mies tai nainen nainen ei voi lisääntyä. Miksi kirjon pitäisi siunata? Voivathan he rakastaa toisiaan ilman kirkkoa!
        Homopareilla on suuret oikeudet, vastaavat lähes avioparien oikeuksia.
        Harmittaa kun ei mikään riitä, mentäisiin turkkiin ja mies kertoisi rakastavansa miestä, se olis nirri pois ja vähän äkkiä!
        Miksi Suomessa suvaitsevuus alkaa ampumaan yli?

        "Ruotsalaisten "miljonääri-Jussi".
        18miestä kisaavat Jussin rakkaudesta ja huomiosta, kisan lopussa paljastuukin että Jussi on hetero!"

        Anteeks vaan homo parit, mutta hyväksykää, te ette voi saada lapsia keskenänne, älkää siis hankkika niitä muualtakaan, todella julmaa lasta kohtaan!!!!!


    • V

      vai on stubbidon mielestä oikein että ilmari ja jalmari saavat adoptio-oikeuden....Hyi helvetti!!!! mulle on aivan sama mitä kaksi aikuista keskenään touhuavat, mutta jos siihen kuvioon sekoitetaan lapsia nii ei voi muuta sanoa kuin SAIRASTA!

      • ...vain olisi Aleksilla oma lehmä ojassa? Seuraavaksi sitten laillistetaan eläimiin sekaantuminen. Ai ei vai? Kyllä vain, eläimiin sekaantumisesta ajatellaan tänä päivänä juuri samalla tavalla kuin homostelusta muutama vuosikymmen sitten ja kuinkas on käynyt? Miksi helvetissä homojen pitäisi saada kaikki oikeudet, kun heterotkin ovat oikeuksineen välillä hätää kärsimässä....Kaivelkoot rauhassa toistensa perseitä, ei se mua vaivaa, mutta tehkööt lapsensa ihan niinkuin muutkin!!!


      • jos-sanon
        siilisimo kirjoitti:

        ...vain olisi Aleksilla oma lehmä ojassa? Seuraavaksi sitten laillistetaan eläimiin sekaantuminen. Ai ei vai? Kyllä vain, eläimiin sekaantumisesta ajatellaan tänä päivänä juuri samalla tavalla kuin homostelusta muutama vuosikymmen sitten ja kuinkas on käynyt? Miksi helvetissä homojen pitäisi saada kaikki oikeudet, kun heterotkin ovat oikeuksineen välillä hätää kärsimässä....Kaivelkoot rauhassa toistensa perseitä, ei se mua vaivaa, mutta tehkööt lapsensa ihan niinkuin muutkin!!!

        Kyllä sanon että ny on poliitikko vetäny rajat punaisen langan alitte, alkaa ny kalasteleen vähemmistöseksuaaleitten ääniä nuoleskelemalla homojen persereikää !! Homous on sairaus, sitä hoidetaan varmaan vieläkin mielisairaaloissa, tai ne ihmiset jotka ei vain hyväksy seksuaallisuuttaan.
        Homovihani kasvoi ny mittaamattomasti


      • tyttötuo
        jos-sanon kirjoitti:

        Kyllä sanon että ny on poliitikko vetäny rajat punaisen langan alitte, alkaa ny kalasteleen vähemmistöseksuaaleitten ääniä nuoleskelemalla homojen persereikää !! Homous on sairaus, sitä hoidetaan varmaan vieläkin mielisairaaloissa, tai ne ihmiset jotka ei vain hyväksy seksuaallisuuttaan.
        Homovihani kasvoi ny mittaamattomasti

        Ai no joka on sairas olet sinä itse


      • tyttötuo
        siilisimo kirjoitti:

        ...vain olisi Aleksilla oma lehmä ojassa? Seuraavaksi sitten laillistetaan eläimiin sekaantuminen. Ai ei vai? Kyllä vain, eläimiin sekaantumisesta ajatellaan tänä päivänä juuri samalla tavalla kuin homostelusta muutama vuosikymmen sitten ja kuinkas on käynyt? Miksi helvetissä homojen pitäisi saada kaikki oikeudet, kun heterotkin ovat oikeuksineen välillä hätää kärsimässä....Kaivelkoot rauhassa toistensa perseitä, ei se mua vaivaa, mutta tehkööt lapsensa ihan niinkuin muutkin!!!

        Mene hoitoon!


    • 38

      En itse ole vastaan homojen liittoja ja rekisteröitymistä. Siinä ei ole mitään väärää. Mutta adoptio asiaa vierastan. Miltä tuntuu tästä lapsesta, joka syntyi miehen peräaukosta...Vai naisen, koska hänen synnyttämis "Laitteistonsa" oli ohjattu juuri sinne.

      Moraalisesti on minusta epäoikeutettua, että adoptoidaan lapsi kotiin, jossa on joko kaksi isää tai kaksi äitiä. Itse en uskoisi, että olisi niin paljon selkärankaa runnoa lapsi koulusta läpi kuunnellen ne kaikki vittuilut ja pilkkaukset (Tietäen, miten koulujärjestelmä tässä maassa suhtautuu koulukiusaamiseen tai sille mitään tekee).

      Stub voi sanoa mitä haluaa...Anna ihmisten äänestää asiasta...Edes kerrankin anna lasten ja holhousikäisten päättää asiasta, joka heitä koskee enemmän kuin homoseksuaaleja.

      • Heteromies33

        SAma asia kuin homoseksuaalisuus. Vain poikkeava seksuaalinen suuntautuneisuus. Ei pedofiilit pahaa tieten tahtoen lapsille halua. Kun kerran pedofiileja yritetään parantaa niin miksi ei sitten homoja ? Jos pedofiiliudesata voi parantua, voi myös homoudesta. Kumpikin on synnynnäinen ominaisuus


      • jumala voi muuttaa
        Heteromies33 kirjoitti:

        SAma asia kuin homoseksuaalisuus. Vain poikkeava seksuaalinen suuntautuneisuus. Ei pedofiilit pahaa tieten tahtoen lapsille halua. Kun kerran pedofiileja yritetään parantaa niin miksi ei sitten homoja ? Jos pedofiiliudesata voi parantua, voi myös homoudesta. Kumpikin on synnynnäinen ominaisuus

        Ei kuuleppas Homous ja Lesbous ole sairaus, vaan se on tila, kun ihminen on langennut syvälle syntiin, mistä Pyhä Raamattukin kirjoitta ja varoittaa, joka makaa miehen kanssa, kuin naisen kanssa maataan, heidät on tuomittu kuolemalla kuolemaan.

        Lukekaa hyvät ihmiset sitä vanhaa pyhää raamattua, mistä saatte niin moniin asioihinne vastauksen ja eläisitte paljon onnellisempina.
        Vaikka raamattu sanoo: sana rististä on hullutusta niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille jotka pelastumme, se on Jumalan voima. Täyttykää Jumalan Hengellä, niin kuoletatte lihan himot ja teot.

        JUMALA, KIITOS ETTÄ PUHDISTAT JOKAISEN HOMON JA LESPON, JEESUKSEN NIMESSÄ


    • Bi,homo?

      Eihän teiltäkään tulla kysymään miksi te teette likaista ja syntistä SEKSIÄ toistenne kanssa pilluun, analliin , suuhun vai muuten runkaten????? Olkaa viisaat ja olkaa vaiti, niin ette näytä tyhmyyttänne joka asiassa ja paikassa. Antakaa rakkaudessa elää ja nauttikaa toisistanne, ettekä anna pirulle pikkusormea, sillä se vie koko käden ja vahvistaa vain vihaa!!!!

      • zlatanovitch

        Hienoa että Stubb tulee rohkeasti kaapista!


      • heteromies33

        Mutta homoja ei ? pitäisi se parantuminen onnistua sitten homoiltakin. Pedofilius on seksuaalinen suuntautuneisuus kuten homous eivätkä pedofiilit sille myöskään mitään mahda. Miksi lapsia pitäisi antaa toisille poikkevasti seksuaalisesti suuntautuneille kuten homoille ? eikö lapsen pitäisi antaa varttua terveiden vanhempien, isän ja äitin kanssa ?


    • rinik

      Tuolla mielipiteellään ja sen julki tuomisella Stubb viimeinkin näyttää Suomen kansalle, että hän täysin kelvoton olemaan missään valtiollisessa vastuullisessa tehtävässä. Kaiken lisäksi hän on vetämässä Suomen kansan päälle Jumalan ankaraa vihaa ja kostoa. Muistakaa hyvät ihmiset, miten kävi Sodoman ja Gomorran kaupungeille, kun niissä julkisesti harrastettiin tuota jumalatonta irstailua, jossa miehet makasivat miesten kanssa ja naiset naisten kanssa.

      • Aatami ja Eeva

        Joku vielä kehtaa sellaista esittää, että siunataan liitot, jotka ovat samaa sukupuolta olevia.
        Saatanaltako pyydätte siunausta, sillä ei Jumala ole siunaava yhtäkää ainutta liittoa ja sen voin satavarmasti sanoa.
        Jumala on avioliiton asettanut. Vaikka haluatte mitätöidä Jumalan sanan, on Jumala kuitenkin vastuussa omasta sanastaan ja hänen sanansa on täällä oleva viimeisenä, vaikka kaikki muu katoaa.


    • turhaa touhua

      Jumala on asettanut avioliiton mihen ja naisen välille, jonka Hän siunaa lapsilla. Homot ja lesbot haluavat samat oikeudet itsekkäistä syistä, Jumala ei siunaa syntiä. Lapset kärsivät, kärsivät todella. Homot ja lesbot voivat keksiä jonkin muun nimen kuin avioliitto, koska se on jo varattu - olkoot sitten homoliittoja ja lesboliittoja, mutta avioliitto se ei voi olla. Vaikka he menisivät kirkkoon ja pyytäisivät Jumalan siunausta, siunausta ei tule, vaikka millä kielellä sitä Jumalalta pyytäisivät.

      • raaccel 65

        Onko Jumala kääntänyt selkänsä??? Välillä tuntuu, kun synti saa lisää otetta kansaamme.


      • kiitos!
        raaccel 65 kirjoitti:

        Onko Jumala kääntänyt selkänsä??? Välillä tuntuu, kun synti saa lisää otetta kansaamme.

        kiitos päivän parhaista nauruista teille vanhoillisille homofoobikoille :D


      • rinik
        kiitos! kirjoitti:

        kiitos päivän parhaista nauruista teille vanhoillisille homofoobikoille :D

        Vaikka saattaa olla "helmien heittämistä sikojen eteen", mutta sinun hymysi ja naurusi tulevat kerran hyytymään suureksi yllätykseksesi. "Kaikkien polvien pitää Herran edessä notkistuman" ja jokainen tunnustaa kerran, että Jeesus Kristus on Herra. Ikävää vain on se, että tämän elämän jälkeen tehtävä tunnustaminen ei auta enään, se on liian myöhäistä.


    • savon-ukko

      onko tämä maa jo niin valmis ja hyvällä tolalla että ei ole Stubilla muuta puolustettavaa huin homot.
      miten on nälkärajan alapuolella olevat ihmiset jo yksi viidesosa suomalaisista on sinne pudonnut. että mietippä vielä hiukkasen Stubbi

      • **SÄÄLIJÄ**

        "SUPIN" nyt saa jättää omaan "hyvään " oloonsa, mutta minä olen niinkuin enemmistö Suomen kansasta sitä mieltä... että...
        Kaikki kunnia homoille ja lespoille!!!! MUTTA
        lapset pois heidän touhuistaan!!!!!!


    • Kyllästynyt_2010

      Mitäs muuta tärkeää siellä eduskunnassa enää pähkäillään, kun homoavioliittoja ja heidän lapsioikeuttaan.

    • Jospa nyt ensi saataisiin avoparien adoptio-, perintö- yms oikeudet asialliselle tasolle, niin sitten voisi ottaa keskusteltavaksi muunlaisten parisuhteiden vastaavat asiat. Nyt mennään ns soitellen sotaan - hieman jarrua päälle. Hyvää kesää kuitenkin kaikille tasapuolisesti!

      • hamhamhamhamham

        Avoliitosta pitäisi siis tehdä avioliitto, ilman i:tä? Toisin sanoen, kun muuttaa yhteen, on samantien sidottu tiettyihin asioihin toista kohtaan? Sillä missä menee raja? Se on ihan helvetin vaikea vetää.
        Miksi ei vain mennä avioliittoon, jos haluaa tehdä avoliitostaan täysin avioliiton kaltaisen? Ei sormuksia ole pakko vaihtaa, perinteitä noudattaa tai papin aamenta hakea. Viralliseen paperiin leima ja asia on sillä hyvä.
        Miksi tehdä asiasta vaikeampia kuin ne ovatkaan?
        (Lisäksi: homoavoliittoa ei ole olemassakaan - he ovat kämppiksiä - vaikka ovatkin asuneet yhdessä 40 vuotta, mitä siihen sanot?)


      • hamhamhamhamham kirjoitti:

        Avoliitosta pitäisi siis tehdä avioliitto, ilman i:tä? Toisin sanoen, kun muuttaa yhteen, on samantien sidottu tiettyihin asioihin toista kohtaan? Sillä missä menee raja? Se on ihan helvetin vaikea vetää.
        Miksi ei vain mennä avioliittoon, jos haluaa tehdä avoliitostaan täysin avioliiton kaltaisen? Ei sormuksia ole pakko vaihtaa, perinteitä noudattaa tai papin aamenta hakea. Viralliseen paperiin leima ja asia on sillä hyvä.
        Miksi tehdä asiasta vaikeampia kuin ne ovatkaan?
        (Lisäksi: homoavoliittoa ei ole olemassakaan - he ovat kämppiksiä - vaikka ovatkin asuneet yhdessä 40 vuotta, mitä siihen sanot?)

        Ajattelin asiaa ihan juridiselta kannalta. Myös avoparit luokitellaan juridisesti vain kämppäkavereiksi vaikka olisivat olleet yhdessä ties monet kymmenet. Mutta saadakseen edellä mainitsemani oikeudet on PAKKO virallistaa suhde joko papin aamenella tai tuomarin "siunauksella". Ja nyt homo- ja lesbopareille oikeudet annettaisiin tosta vain. Sitoutuminen toiseen on veteen piiretty viiva niin avo- kuin avioliitossakin. Tosiasiahan on, että joka toinen avioliitto päättyy eroon, joten se siitä sitoutumisesta.


    • hamhamhamham

      Suomi ei tarvitse homoille kristillistä avioliittoa, vaan kaikille yhteisen avioliittolain.
      Kirkko pitäisi erottaa valtiosta ja kaikille asetta lain mukainen, valtion hyväksymä yhtäläinen avioliittolaki.
      Jos homo haluaa kuulua kirkkoon ja sen siunauksen, olkoon, niitä tehdään jo. Mutta rekisteröity parisuhde ja avioliitto eivät ole tasa-arvoisia keskenään. Tasa-arvoon tulisi pyrkiä ja siihen maailma onneksi eteneekin jo.

      Ketuttaako suomi24:sen päällepäsmäreitä homoliitot? Nähtävästi, onneksi he ovat kuolevaisia. Katsotaan maailmaa 2050 ja sitten näitä himokristittyjä ketkuttaa vielä enemmän. Pidän faktasta, että maailma muuttuu ja kuolleet ideologiat haudataan. Sinne suuriosa tähänkin ketjuun kommentoineista joutaa, six feet under.

      • hehasdf

        Hohhoijjaa. Voisin vaikka ampua itseni (älkää huoliko en tee sitä).

        Vain yhden henkilön kokemuksesta homot ja lesbot ovat siis seksillä kerskailevia pervoja jotka varmasti harrastaisivat sitä adoptiolapsiensa edessä? Jumalauta on niilläkin aivot päässä. Ja jos ei ole, varmasti joku virasto tutkii asian ennen kuin adoptiolapsi heille luovutetaan. Ja tässä kohtaa joku älykääpiö varmasti miettii että eihän sitä siellä tiedostoissa lue, mutta jos vanhemmat muuten vaikuttavat yhteiskuntakelpoisilta, niin varmasti yhtä hyvällä todennäköisyydellä homoseksuaalit vanhemmat saattaisivat harrastaa seksiä lapsen edessä kuin mitä heterotkin vanhemmat.

        Homoseksuaalit ihmisetkin varmasti osaavat rakastaa lastaan samalla tavalla kuin heteroseksuaalitkin. Mielestäni lapsen roolimalli ei ole pakko löytyä kotoa: lapsihan voi ottaa roolimallikseen vaikka naapurin tiinan.

        Pedofilia ei vain yksinkertaisesti ole oikein, lapsi ei ole henkisesti eikä fyysisesti valmis suhteeseen varsinkaan kenenkään itseään vanhemman kanssa. Seksuaalista mielihyväähän se vanhempi ihminen siinä hakee, voin varmuudella sanoa että ketään 40-vuotiasta ei voi kiinnostaa jutut jostain mylittleponysäädöistä (ainakaan missään terveessä mielessä), ja voin myös sanoa että vanhempi henkilö tuskin rupeaa odottamaan 5-10 vuotta siihen, että lapsi saisi edes laillisesti harrastaa seksiä hänen kanssaan (ja jos odottaisi, tällöin kyse täytyisi olla rakkaudesta, mutta miten voi rakastua ihmiseen jos hänen kanssaan ei voi käydä edes ns omantasoista keskustelua?). Pedofilian kanssa harvat syntyvät, useat tutkijathan ovat esittäneet pedofilian syyksi pedofiilin omia lapsena kokemiaan traumoja (jotka ovat aiheutuneet mistäpäs muusta kuin pedofiliasta). Erään tutkimuksen mukaan pedofilia aiheutuu ns. valkoisen aineen puutteesta, joten sitä voidaan näinollen sanoa sairaudeksi. Puutteen syyksi ei voida poislukea lapsuuden traumoja, jotka ovat vaikuttaneet aivojen kehittymiseen.

        Homouden kanssa tosiaan synnytään. Tiesittekö että n. 1500 eläinlajilla on todettu homoseksuaalisuutta? Eläimet ovat puhtaita luontokappaleita, ja niiden keskuudessa homoseksuaalisuus on normaalia, joten miksei meidänkin? Loppujen lopuksi olemme kaikki vain eläimiä.

        Säälittävintä koko keskustelussa on se, että kaikki _TOSIÄIJÄT_ ja muut himouskovaiset tulevat tänne ja yrittävät muuttaa asiaa, joka on eläinkunnallekin täysin normaalia.


    • fgnareg

      NO VOI VITTU. IHME PERÄHIKIÄ-MEININKIÄ JOS EI PÄÄSE EDES NAIMISIIN JOS HALUAA.
      ja heteroitten mukulat on takuulla yhtä sekasin päästään, ellei enempi, ko homojen mukulat.
      se on kuulkaa kasvatustavoista kiinni mimmonen lapsesta tulee ei vanhempian sukupuolesta.

    • Teppoy

      Suomi ei todellakaan ole ainoa maa tämän "Homo" ongelman kanssa.. Esim. Saksassa on todella paljon tälläistä vähemmistöä aivan kuten maahanmuuttajiakin. Muslimi maissa jos tunnustat olevasi homo, sinut pahimmassa tapauksessa kivitetään siellä. Eli tapetaan ja nöyryytetään julkisesti. En todellakaan tue homojen adoptio tai avioliitto oikeutta. Nehän on suuria syntejä.

      • ...

        Saksassa asuvana (siis maahanmuuttajana) voisin sinulle ystävällisesti kertoa, että eipä täällä mitään "homo-ongelmaa" ole. Elävät, kuten muutkin ihmiset. Tuttavapiirissä meidän PERHEELLÄ on pari homo- ja lesboperhettä. Lapsiakin heillä on, koska olivat tehneet ne ennen kuin tulivat kaapista. Heh, pitäisikö nyt lesboäitien lapset ottaa huostaan vai mitä?

        Kyllä se on kumma juttu, että suomalaiset pelkäävät kaikkea, mitä eivät tunne. Kannattaa tutustua vaikka homopariin. Eivät ne sen kummempia ihmisiä ole, kuin sinäkään.


    • tietää46

      Paljon kun yrittää sanoa;ei aina pysy puhujakaan mukana asiassa mistä keskustellaan,muuten ei noin älytöntä voi suustaan päästää.

    • 15v nuori

      Homojen adoptio-oikeutta en ala kannattamaan mutta menkööt naimisiin jos kerran niin tahtovat. Vaikkakin Raamattu sanoo toista.

      • BIBLIA...

        STUBB TAITAA OLLA AIKA SEKAISIN??

        TÄYSIN LUONNOTON JA LUONNONVASTAINEN ASIA ETTÄ HOMOT VOISIVAT ADOPTOIDA LAPSEN. LAPSI ANSAITSEE ISÄN JA ÄIDIN. PISTE. NYT MENEE STUBBI LIIAN PITKÄLLE. TÄHÄN ASTI OLEN PITÄNYT HÄNTÄ SUHT FIKSUNA ÄIJÄNÄ. EN PIDÄ ENÄÄ.

        SUOMI ON MENOSSA HYVÄÄ VAUHTIA PAKANUUTEEN. JA SITÄ KAUTTA MENETTÄÄ JUMALAN SIUNAUKSET. SEURAUKSET TULEVAT MOISESTA JUMALAN TAHDON PEUKALOINNISTA....


    • Mosatramppari

      Kyky- ja työväenpuolue Kokoomus kyllä tunnetaan. Pelkkää pelleilyä koko homojuttu. Ja jos kuitenkin Stubb on tosissaan niin vaatia tietenkin sopii, mutta se on eri asia mitä annetaan.

      • ei enää orjana

        että "viimeisinä päivinä" synti lisääntyy ja maa saastuu asukastensa alla, koska ihminen hylkää Jumalan ja haluaa noudattaa omia himojaan.

        Raamatun kirjoitukset on hylätty - mukamas vanhanaikaisina- kun niissä kuitenkin on jokaisena aikakautena eläville ihmisille hyvän ja puhtaan elämän ohjeet, joista tulee siunaus ihmisen elämään. Päinvastoin eläen taas ihminen saa kirouksen ja tappion osalleen, ja sitä jakaa myös ympärilleen.

        Jeesus tarjoaa jokaiselle synnin otteissa elävälle vapautusta, ja silloin saa entinen elämä jäädä ja se pyyhitään pois.


    • voieiei

      Jo on aikoihin eletty. Eikö ULKOministeri Subbillakaan ole muuta tekemistä, kuin keikistellä samettikengissään homojen bailuissa. Olisi saman tien esitellyt poikaystävänsä.
      Maailma on sairas, jos se pitää kahden miehen ja lapsen tai kahden naisen ja lapsen muodostamaa perhettä normaalina. Kuka sitten päättäisi siitä mikä lapsi annetaan homoparille adoptoitavaksi ja mikä lapsi heteroparille... Kuka ottaa sen vastuun, että lapsi kasvaa täysin epänormaaleissa oloissa. Kai hänte sitten kasvatetaankin homoksi... näin kai tuota suuntausta halutaan lisätä.

      • full blown gay

        luonnotonta tai ei, mä en ainakaan halua mitää haisevaa kersaa. Enkä mitn kirkkohäitä ym roskaa.


      • nojokuasd95

        Onpas täällä ahdasmielistä porukkaa.
        HOMOKSI ei kasvateta, eikä sille voi mitään.
        Jos homojen lapsia kiusattaisiin, se olisi teidän HETSKUVANHEMPIEN [en yleistä kaikkia] syytä, jotka kasvatatte kersanne yhtä ahdasmielisesti. Ei se homovanhempien syytä ole. Homous ja pedofilia on myös täysin eri asioita, joita ei pidä sekoittaa keskenään. Homot kiinnostuvat saman sukupuolen edustajista, kun pedofiilit sekaantuu kersoihin. Suuntautumisia molemmat, mutta homous ei vahingoita ketään. Miksi sitä pitäis vastustaa niin kauheesti? Mitä se teitä edes liikuttaa? Vielä jos saan kysyä, miks homovastaiset käy näillä palstoilla, kun niin kovasti homoutta kammoaa? Turha myöskään väittää homoutta luonnottomaksi - ihan tieteelläkin on todistettu, että homoutta esiintyy yli tuhannella eläinlajilla. [?]
        Ei jaksa kopioida lähdettä nyt.

        Ja en ole itse homo, lisään tähän. Ärsyttää vaan, kun tää asia ei mee selväks.


    • 2+2

      olisin kasvanut homojen adotoimana, niin aikuiseksi päästyäni päästäisin satavarmasti homovanhempieni jokaisen pienenkin määrän suolikaasuista taivaan ilmoille ja vieläpä paljain käsin.

      • jeps.

        on "hyvä" esimerkki heteroiden kakaroista, mitään ei saada aikaan eikä kakaroilla mitään tapoja, saavat jopa kuseskella yhteiseen pihaan!!. go mahtavat hetskuvanhemmat! ei ihan kaikille niitä lapsiakaan tarvis tulla.


      • imemunaa

        tuskin. todennäköisesti rakastaisit heitä kuin heterovanhempia, kyllä se pieni vauva kiintyy niihin jotka sitä kasvattaa.


      • suckdick

        raukka mitään pysty tekemään


      • heterot ei osaa :/

    • kaasua65

      stupidin kaasuttamista (vähintään iso pieru suoraan naamalle), tommosta roskasakkia..

    • misfit

      homofobisinta kansaa. Miksi kaikki erilainen pelottaa teitä niin kauheasti?

      Olen itse lesbo ja tunteeni vastakkaista sukupuolta kohtaan heräsivät hyvin varhain. En ollut kuullutkaan lesboista 5-vuotiaana, mutta tiesin että pidin tytöistä enemmän kuin pojista, eikä sitä ikä ole muuttanut mihinkään. Heteronormatiivinen yhteiskunta hämmensi lapsena ja hautasin todelliset tunteeni. Helpotus oli valtava, kun vanhempana löysin tietoa homoseksuaalisuudesta. Yhteiskunnan tuoma paine heteroavioliittoon tosin on ollut läsnä koko elämäni. En ole vieläkään kyennyt kertomaan vanhemmilleni, koska tiedän aiheuttavani heille pettymyksen. Tuntuu kauhealta etten kelpaa vanhemmilleen sellaisena kuin olen.

      Eräs lesbo ystäväni on päättänyt elää kaapissa, koska ei pysty kohtaamaan homouden tuomia vaikeuksia. Hän on aina ollut kova miellyttämään muita ihmisiä ja tässä on tulos. Olen itse yrittänyt tapailla miehiä, mutta en vain koe heidän kanssaan sitä todellista ihastumisen tunnetta. En näe miehissä sitä samaa viehätysvoimaa kuin muut naiset. Minulle he ovat vain ystäviä, eivät sen kummempaa. Minulle erityisesti suomalaiset miehet ovat juntteja, joilta ei ole herunut pätkääkään romantiikkaa, huomaavaisuutta tai hellyyttä. Niitä asioita, joita rakastan naisissa. Vain homomiehissä olen löytänyt itseäni puoleensavetävän persoonallisuuden. Suurelle osalle homofobikoista homot edustavat stereotyyppisiä naismaisia miehiä ja miehekkäitä naisia. Homoystäväni ei ole ulkomuodoltaan pätkääkään naisekas, vaan ihan normaalin näköinen, tyylikäs mies. Luonteeltaan hän on hieman herkempi ja omaa loistavat keskustelutaidot. Itse olen pyrkinyt suuntaumuksestani huolimatta pysymään naisellisena. Ajoittain viihdyn paremmin kauluspaidassa ja kravatissa, mutten myöskään vierasta korkokenkiä. Luonteeltani olen hyvin naisellinen, mutta pidän taistelulajeista, jääkiekosta ja jalkapallosta. Liian miehekkäät naiset eivät ole mieleeni.

      En tiedä mitä odottaa tulevaisuudeltani, mutta haaveilen hieman erilaisista asioista kuin muut naiset. Toivon vain olevani onnellinen, mitä ikinä tapahtuukin. Joskus harmittaa, miten paljon enemmän ihmiset innostuvat poikakavereistani. Äitini suorastaan loisti kerrottuani tapailevani miespuolista henkilöä ja ystäväni sanoivat "miksi sä aina ryssit suhteesi miehiin". Suhteet ovat päättyneet aina ennenkuin ovat ehtineet edes alkaa, koska herään todellisuuteen. Tajuan etten tunne vetoa heitä kohtaan.

      Ajoittain tunnen, että tämä maailma on menossa eteenpäin, mutta tämän keskustelun kommentit luettuani masennuin jälleen. Onko toivoa edes paremmasta? Ovatko tähän keskusteluun kirjoittaneet sitä sukupolvea, jotka elivät vielä aikana kun homoseksuaalisuus oli rikos? Jos ovat, en voi muuta kuin toivoa, että heidän vanhoilliset ideologiansa vähitellen hiipuvat. Oma sukupolveni nimittäin on jo selkeästi suvaitsevampi.

    • mies 20v

      totta kai hän on mielipiteensä kannalla! onneksi löytyy vaikutusvaltaisia ihmisiä, jotka ajavat vähemmistöjen oikeuksia. voisi pikkuhiljaa loppua tämä LGBT -ihmisten sorto, joka on länsimaisessa kulttuurissa valitettavasti vielä olemassa. toisaalta onhan suvaitsevaisuuteen pitkä tie...sorretaahan vieläkin naisia (palkkaerot ym.), etnisiä vähemmistöjä (Suomessa esim. tummaihoiset, romanit) sekä erilaisuutta ylipäänsä.

      jännä että kristillisissä yhteisössä syrjitään erilaisuutta, vaikka kristinuskon oppien mukaan erilaisuus on hyvä asia. toisaalta onhan uskontoja käytetty kautta aikain ihmisten manipulointiin, jolla ajetaan itsekkäitä päämääriä. luultavasti tästä on kyse siitä, miksi jotkut oikeuttavat syrjinnän ja sorron kristinuskon nimessä.

      • Päättäjät vastuuseen

        Yllätys, yllätys. Kokoomus on maamme suurin puolue ja meillä on liberaalein hallitus koskaan mutta siltikään nämä kiiltokuvapojat ja viherpiiperöt eivät ole tehneet YHTÄÄN MITÄÄN homojen adoptio-oikeuden eteen. Jos vihreät tai kokkarit oikeasti olisivat sen kannalla mitä väittävät niin tuo oikeus meillä jo olisi mutta ei. Täälläkin vaahdotaan jostain mitättömistä pienpuolueista, Räsäsistä ja Soineista eikä vaadita todellisilta valtaa pitäviltä minkäänlaista vastuuta. Kyllä on tyhmää kansaa tässä maassa.

        Mitä tuohon ainaiseen surkutteluun länsimaisten homofobiasta tulee niin anna mun nauraa. Missään ei ole homojen asiat niin hyvin kuin lännessä. Sopii kokeilla muuttoa Afrikkaan, Aasiaan tai Etelä-Amerikkaan jossa parhaimmillaan saat kuolemantuomion, mikä ei YK:n äänestyksen mukaan ole homojen kohdalla enää edes rikos.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      117
      2144
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1298
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      309
      989
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      81
      916
    5. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      84
      865
    6. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      75
      851
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      670
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      667
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      650
    10. 50
      644
    Aihe