Snuff

bambi_m

Joskus puhutaan snuff leffoista ja varmaan moni tietää mitä se tarkoittaa..mielenkiinnosta kysyn..onko tuo termi ns legenda tai onko kenelläkään tietoa onko kyseisiä elokuvia todellisuudessa tehty??

Jos olet nähny elokuvan 8mm tiedät mistä puhun!!

10

2844

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naze

... joku niitä on kuvannut ainakin omaksi ilokseen ja joissain pienissä piireissä (renkaissa?) niitä saatetaan levitelläkin. En usko homman olevan kuitenkaan yhtä järjestätynyttä (yleistä(?), laajaa), kuin esimerkiksi pedofiilirenkaiden toiminta nykypäivänä tuntuu olevan.

• Matthau

Onhan näitä Faces of death -leffoja, joissa kuvataan aitoja kuolemia kuten onnettomuuksia ja teloituksia. Eli sinänsä snuffia löytyy. Sitten on vielä elokuvia, joissa nirhitään eläimiä ihan vaan eksploitatiivisuuden vuoksi, kuten Cannibal holocaust ja Cannibal ferox nyt ainakin.

• ....

noissa ei oo kyllä mitään järkee ja kuka tollasii kahtoo pitää olla päästään vialla.

• [Li'oN]

...että noita snuffileffoja kuvataan varmaankin sellasissa tapauksissa, kun joku on jääny rikosliigalle velkaa ja se otetaan raa'asti hengiltä. Koko setti kuvataan, ja nauhoja myydään joillekin rikkaille paskiaisille, jotka nauttii sellasen kattomisesta. Näin mä luulisin, että noi snuffit on saanu alkunsa. Tuskinpa niitä kovin massatuotantona tehään missään... Itse en halua ikinä tuollaiseen leffaan törmätä. Hyi saatana.

- [Li'oN]

• ryknow

aika legendaa koko snuff termi ja elokuvat.70 luvulla teattereissa pyöri elokuva nimeltä snuff ja markkinointi keinoina käytettiin mm.sitä et näyttelijät ois oikeasti tapettu mut homma paljastui huijaukseksi.samoin myös muut leffat mm.faces of death,cannibal holocaust jne.on vain lavastettuja.ei kannata aina uskoa mitäalkuteksteissä lukee.tietääkseni jotkut aasialaiset "shockumentaarit" ovat semmoisia missä on oikeeta matskua

• Naze

...Holocaustissa tapettiin oikeasti eläimiä. Elokuva oli ohjaajan kannanotto väkivallan ihannoimiseen. Ikävä kyllä kannanotto ei koskenut eläimiin kohdistuvaa väkivaltaa.

Itse en laskisi välttämättä onnettomuus-"dokumentteja" snuffiksi. Enemmänkin tällaista on tarkoituksenmukainen tappaminen videoituna. Tätä tuskin levitetään ihan valtavirran teattereissa, saati edes markkinoilla.

• <Rape>

No snuff leffoja ei taia pahemmin olla mutta dokumentteja löytyy. Esim "Juutalaisten vainoista" tehtyt dokumentit sisältää niinsanottua snuffia tai sitten "Men Behind Sun" kaltaisia dokumentteja. Mutta snuff videoita löytyy netistä kyllä esim. Sen Jenkkiläisen Bergin tappaminen...

• peter

Turha kirjoitella asiasta mielipiteitä jos ette oikeasti tiedä.

p2p-ohjelmilla löytyy netistä todella rankkaa materiaalia. Ei onnettomuuksia tai lavastettuja. Kerran mielenkiinnosta tollaseen törmäsin ja kyllä mieli järkkyi. Todella sairasta. Jos nyt saisin päättää olisin jättänyt katsomatta.
        Niille jotka epäilee joidenkin filmien olevan feikkiä sanoisin, että kun näet oikean snuff-pätkän, et epäile hetkeäkään etteikö se olisi täyttä totta. Feikkiäkin toki löytyy.

Bergin tapaus on tietty, mutta löytyy vielä todella brutaalimpaa.

• snuff fani

mä ainakin oon nähny netissä semmosen videon jossa jotku afkanistanilaiset leikkaa jonku venäläisvangin pään irti viidakkoveitsellä. suosittelen kattomaan aika kovaa kamaa :D ( ps samassa clipissä oli myös kun ihmisiä poltettiin elävältä mutta se oli paljon miedompi juttu.

• Helevete
        snuff fani kirjoitti:

mä ainakin oon nähny netissä semmosen videon jossa jotku afkanistanilaiset leikkaa jonku venäläisvangin pään irti viidakkoveitsellä. suosittelen kattomaan aika kovaa kamaa :D ( ps samassa clipissä oli myös kun ihmisiä poltettiin elävältä mutta se oli paljon miedompi juttu.

No jotku tykkää jotkut ei. Itse olen pari nähnyt ja järkyttynyt kovasti. Kun on viinaa alla ja joku tuloo sellasia esitteleen niin saattaa nyrkki heilahtaa... Kuvitteleppa snuff fani ittes niitten surmansa saaneiden tilalle. Kivaa vai mitä? :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      29
      5504
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4104
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3217
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      51
      2860
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      287
      1362
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1318
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1219
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1149
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      397
      1126
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      217
      1126
    Aihe