Te onnekkaat, jotka ootte saaneet jo tän vuoden pääsykoetuloksenne selville, ootteko huomanneet onko ne tullu yliopistohaku.fihin keskiyöllä vuorokauden vaihtuessa, aamulla joskus vai kenties klo 12? Jos siis julkistamispäivä on vaikka 1.7. Sellaset joilla ne ei oo tullu etukäteen..
Tulokset yliopistohaku.fihin
6
2015
Vastaukset
- opiskelija2010
Minä sain tulokseni 29.6 eikä ainakaan tänään 30.6 tuloksia näy tuolla yliopistohaku.fi:ssä, siellä lukee vieläkin "kesken". Kuitenkin hyväksymiskirjeen sain jo tänään, joten opiskelupaikan olen saanut.
- 009009
Omalla kohdallani oli, tuloksista ilmoitettaisiin viimeistään 17.6. Vuorokauden vaihtuessa ne olivat kuitenkin jo netissä - tosin en tiedä olisivatko jo olleet edellisenäkin päivänä koska juurikin tänne Suomi24:een tuli myös ilmoituksia, että oliviat jotkut saaneet jo tuolloin 16.6. kirjeenkin.
- Titu88
Oliko siinä pisterajoista mitään osviittaa?
Mihin hait? - MuFaza
Titu88 kirjoitti:
Oliko siinä pisterajoista mitään osviittaa?
Mihin hait?Sain paikan kauppakorkeaan, mutta vähästä jäi kiinni kun rajat nousivat erittäin paljon. Esim. Lappeenrannan yliopistoon raja nousi 23. pisteeseen eli 4.5 tjs ja muissakin paikoissa melkein yhtä suuria nousuja.
- wtf856854
MuFaza kirjoitti:
Sain paikan kauppakorkeaan, mutta vähästä jäi kiinni kun rajat nousivat erittäin paljon. Esim. Lappeenrannan yliopistoon raja nousi 23. pisteeseen eli 4.5 tjs ja muissakin paikoissa melkein yhtä suuria nousuja.
Mistä tiedät paljon kauppiksen pisteet noussu? Ootko jo saanut sen kirjeen vai? Itteä hämmentää se että Turku 1 kohteena varalla mutta vaasa 2 kohteena muka hylätty. Jos kerran oon Turkuun varasijalla niin eikö pisteitä pitäis olla tarpeeks Vaasaan?
- vuorokauden vaihtues
Biologian yhteishaun tulokset tuli viime yönä klo 00.00. Luvattu päivä oli tänään.
Ei ollut pisteistä eikä muusta. Vaan hyväksytty / varalla / hylätty. Ei varasijojakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181