Kesä ja miesten jalat!

Dayamm

Kesä tulee ja mikäs sen hienompaa, kun miehet kulkevat varvastossuilla ja saan katsella miesten komeita ja hyvinhoidettuja(!) jalkoja..Varsinkin isot ja miehekkäät jalat ja varpaat saa kiimaiseksi !
Kyllä,miesten jalat on fetissini ja mies olen itsekkin .
Onko muita samaisesta fetissistä kiinnostuneita?

15

1790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 21 vuotias kundi

      Onhan ne miesten hikiset jalat ja varpaat kiihottavii :), mustat ja valkoset sukat on parhaita, vielä kun joku 20 kymppinen jäbä runkkais mun kalua sen jalkojen välissä ja saisin laueta sen jaloille ja sitte se käskis nuolla sen jalkapohjat ja varpaat puhtaiks hiestä ja spermoista, namm, kyllä kiihottaa :)

      • 22wKundi

        oksettavaa. siitä saa jalkasienen.


      • geee25
        22wKundi kirjoitti:

        oksettavaa. siitä saa jalkasienen.

        No pitää vahän kattoa millasia jalkoja imeskelee!
        Haluisin,et joku mies palvois mun jalkoja.


      • ...
        22wKundi kirjoitti:

        oksettavaa. siitä saa jalkasienen.

        Eihä kaikilla oo jalkasientä vaikka hikiset varpaat oliski ...


      • bagel
        geee25 kirjoitti:

        No pitää vahän kattoa millasia jalkoja imeskelee!
        Haluisin,et joku mies palvois mun jalkoja.

        ?


      • baresole

        jalat vasten jalkoja aahhh...


      • show your socks

        Kyllä miesten jalat kiihotta ja varsinkin kun on valkoset sukat jalassa:) Pari viikkoo sitten oli yyterissä rantafutiksen mm-kisat ja siellä näi paljon hyvännäkösiä jalkoja ja sukkia, mikä parasta jätkät oli paljon sukkasillaan hiekalla ja muuallakin. Oli kiva katella kun porukka bilettää valkosissa sukissa rannalla.


    • CCKalle

      Joka kollit lajitoverin jalata huomaa!! Vähintäin sen verran, onko kaverilla isommat jalat kuin itsellä. Helle ja kesä ovat totta parasta. Minulle komeimpia ovat isot lättäjalat. Vielä on kantajana on hyvin treenattu kroppa. Mutta haaveeksi taitaa ina jäädä tuo jalka vastaan jalka...

      • sole to sole

        kundeilla on harvemmin jalkapohjat yhdessä vaikka muijat tekee niin keskenään lähes poikkeuksetta, liekö ketään jäbää joka haluis sitä harrastaa


    • footlover

      tule meseen niin jutellaan camit päällä. [email protected]. tykkäätkö muuten sukkahousuista

    • Anonyymi

      Täällä 36 hetero mies, joka saanut joskus toisilta miehiltä kehuja jaloista. Mulla 44 kokoiset jalat ja oon suht hyvä kroppainen, urheilullinen ja jalatkin pysyneet hyvässä kunnossa ja pehmeinä. Ois huippua saaha jalkahieronta ja muuta kivaa jalkameininkiä toisen miehen kanssa. Oon pari kertaa nähny sellasta unta, että mun jalat on sidottu tai kahlittu ja mun kenkiä ja sukkia ollaan riisumassa pois. . Sit tuntematon mies ääni sanoo mulle "kivat jalat sinulla, kutiatko jalkapohjista?" Mä meen siinä vaiheessa sanattomaksi ja tunnen ku joku alkaa höyhenellä hitaasti sivellä pitkin mun jalan pohjaa ja varpaita.. alan nauraa heti, koska kutian tosi helposti ja se mies sanoo seuraavaksi "kuti kuti kutii!" 😅😅

      • Anonyymi

        Mitäs jos toinen karju ei mitään kutittelua. Vaan runkkaisi sun jalkapohjiin niin, että liemet vain tursuaisi varpaan väleistä? Vähän pienen sorttinen tuo 44. Onko holvit vai onko lättäjalka?


      • Anonyymi

        "... saanut joskus toisilta miehiltä kehuja jaloista." ?? Mitä helkkaria? Missä äijät keskenään kommentoi toistensa jalkojen kauneutta ja pehmeyttä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs jos toinen karju ei mitään kutittelua. Vaan runkkaisi sun jalkapohjiin niin, että liemet vain tursuaisi varpaan väleistä? Vähän pienen sorttinen tuo 44. Onko holvit vai onko lättäjalka?

        Ei oo täysin lättäjalat, iha himpun verran holvin kaarta. Ja laukeaminen jalkapohjille ois ihan sallittua, jopa suotavaa myös!


    • Anonyymi

      Nyt kun kesämennyt on
      syksy saapuu
      Ei tarkene sandaaleissa

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe