Minua kiinnostaisi tietää, minkä lämpöistä nuijapäitten veden sitten pitäisi olla, kun joka paikassa sanotaan että niiden kehittyminen riippuu suuresti myös veden lämpötilasta, osaako joku kertoa?
Nuijapäitten veden lämpötila
5
698
Vastaukset
- Joonas@Sammakkolampi
Minkä lajin nuijapäistä on kyse? Sopiva lämpötila on lajikohtaista.
- sammakkojenkaveri
No jos tiedät vaikka kaikkien lajien nuijapäiden veden lämpötilan, voitko kertoa ne? Minulla on pihalammessa nuijapäitä, mutta lajista ei ole tietoa, tiedätkö miten ne voi tunnistaa?
- tania78
sammakkojenkaveri kirjoitti:
No jos tiedät vaikka kaikkien lajien nuijapäiden veden lämpötilan, voitko kertoa ne? Minulla on pihalammessa nuijapäitä, mutta lajista ei ole tietoa, tiedätkö miten ne voi tunnistaa?
Pihalammessa vesi on sopivaa.
Mutta kuinka tähän aikaan on nuijapäitä ???
Nythän lapsukaisten pitäisi jo kehitellä jalkoja ja nousta maalle.
Lajitunnistusta tuskin kukaan voi tehdä, mutta olisivatko viitasammakon ? Mahdollisesti paikasta riippuen myös rupikonnan... - sammakkojenkaveri
tania78 kirjoitti:
Pihalammessa vesi on sopivaa.
Mutta kuinka tähän aikaan on nuijapäitä ???
Nythän lapsukaisten pitäisi jo kehitellä jalkoja ja nousta maalle.
Lajitunnistusta tuskin kukaan voi tehdä, mutta olisivatko viitasammakon ? Mahdollisesti paikasta riippuen myös rupikonnan...Joo siis tarkotin nyt semmosia, jotka juuri kasvattaa jalkoja, joillakin on jo etujalatkin. Olen kyllä vähän huolestunut yhdestä, jolla ei ole minkäänlaisia jalkoja, ja joka on vielä iha pikkuinen nuijapää, mistä se voisi johtua?
- tania78
sammakkojenkaveri kirjoitti:
Joo siis tarkotin nyt semmosia, jotka juuri kasvattaa jalkoja, joillakin on jo etujalatkin. Olen kyllä vähän huolestunut yhdestä, jolla ei ole minkäänlaisia jalkoja, ja joka on vielä iha pikkuinen nuijapää, mistä se voisi johtua?
Kulkee omia polkujaan. Voi olla jokin vamma tai hidas kehitys.
Kyllä ne siellä pihalammessa hyvin pärjäävät ja kohta hyppivät jaloissa ! =)
Varovainen kannattaa olla, sillä eivät aluksi ehkä ehdi alta pois niin nopeasti.
Juuri tänään pelästyin kaveria joka oli viime kesän lapsukaisia. Keräsin kanille voikukkaa ja juuri kun olin astumassa seuraavaan ryppääseen niin kaveri päätti hypätä siihen ! :)
Ja tämä veijari oli jo muutaman sentin pituinen.
Hitaasti hyvä tulee...Asiassa kuin asiassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458720Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472529- 402330
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282327Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1931802- 971797
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221660Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091177Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä281112Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61106