Olen menossa heinäkuussa berliiniin. Minkä metro aseman lähellä löytyisi isoja kirpputoreja pe-su.
Vastaukset 2
- muuttolintu33
Strasse der 17.Juni, katso kartasta netistä. Kävellään Gold-Elsen ohi, niin jo näkyy. Siellä on 2 osaa, taide- ja antiikkikirppis ja sitten toinen osa kaikkea muuta tavaraa. Auki vissiin 10-15 pe-la-su.Ernst Reuter-Platzilta voi kävellä Gold-Elsen (kultainen enkelipatsas) suuntaan. Paljon lipun tarkastajia U-Bahn:ssa (=Metro).
Myös vastapäätä DOM-tuomiokirkkoa on Spreen rannalla kirpparimyyntiä. - kwb
vaate- ja tavarakirppiksiä löytyy:
(lauantaisin tai) sunnuntaisin Mauerpark Prenzlauer Bergissä (pohjoinen) U-asema Eberswalderstrasse
sunnuntaisin Boxhagener Platz Friedrichshainissa (itä) U-asema Frankfurter Tor, jonka vieressä myös suuri Uffin tyylinen Humana kierrätyskeskus. (ainakin oli:)
Kreuzbergissa Bergmannstrassen ympärillä paljon second hand liikkeitä (U-asema Mehringdamm), kuten myös Mitten Hackeschr Marktin alueella (U-asema Weinmeisterstrasse)
Samanlaisia sisäkirppiksiä kuin Suomessa ei taida Berliinissä olla, vaan monet ovat pieniä 2nd hand-liikkeitä, joissa on kyllä myös melko edullista. Noi suuret ulkokirpparit on sitten tingi pois-asenteella!
Hauskaa matkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911477
- 831022
- 67917
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170835- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63546
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta127488- 33481