tulen poriin

mr xxxx

ensi kuussa ryyppäämään............
jotakin voi tapahtua,,,,,,,,,,,,,,

10

488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2+1

      Todennäköisesti jotain tapahtuukin. Sehän on oikeastaan mahdottomuuskin, että pystyisi jossakin paikassa oleilemaan eikä YHTÄÄN mitään tapahtuisi.

    • Don Cokehillriver

      Toivottavasti osaat uida. Täällä kun on vesikin märkää.

    • Mahkiavelli

      Huono provotrolli. Joku olisi jopa saattanut uskoa, jos olisit jättänyt tuon ryyppäämisen pois provostasi.

    • varmaa tapahtuuki...

      saat varmaa porilaisilt turpaas.

      • Tarzan bundolo

        TAAS joku porilainen, jolta sanat loppuivat kesken.
        Miksi yleensä kirjoitit mitään? Olisit vain elehtinyt, murahdellut ja paukuttanut nyrkeillä rintaasi. Niin, ja kädet maassa laahaten syöksähdellyt edestakaisin.


    • työssä...:D

      Leikkurit völjyyn, tääl olis vähän typistettävää. Muutama EGO on taas päässy paisuu liian isoks.

    • huomaat ettei tämä paikka ole yhtään sen ihmeellisempi kuin muutkaan.Jostain syystä paikka on joutunut kaikkien silmätikuksi ja vares elokuva lisäsi vettä myllyyn.. Ei itselläni ole ainakaan mitään suurempaa valittamista mistään muusta kuin siitä että ihmettelen minkä takia kaikki työpaikat poistuvat vähitellen täältä ja tilalle rakennetaan taloja kuka niissä asuu jos ei ole työpaikkoja?Olen yli 30 vuotta saanut tallustella öin ja päivin pitkin katuja ilman ongelmia jos joutuu ihmisten hyökkäyksen kohteeksi usein on syytä katsoa peiliin.Huolimatta noista puukotuksista ja muista jutuista kyllä täällä asuu ihan tavallisiakin ihmisiä.Syyt miksi koko suomessa ei pelkästään porissa tapahtuu näitä tappoja sun muita paskoja ovat mielestäni liian löysät tuomiot jos täällä puhutaan kovasta rangaistuksesta se on pari vuotta täysihoidossa ja jos on ensikertalainen pääsee puolella..Mistään ei saa mitään.Toinen syy on että rajan yli otetaan jatkuvasti lisää ulkomaalaisia eikö meillä ole noita sossunelättejä jo ihan tarpeeksi omasta takaakin.

    • poriin..

      ryypylle. voipi olla että poistut kaupungista ilman hampaita tuolla asenteella!

      • dentist

        Vastuullisena porilaisena sinä tietenkin huolehdit siitä ettei aloittajan tekarit unohdu mihinkään juomalasiin. Eikö?


    • Plah 164

      seuraukset selvillä,ja rikosilmoitus tehty! Oliko pakko tulla riehuun,ku raukka pääset nauttiin ny valtion ah,niin ihanasta leivästä! Onnee sulle,ja reiälles..!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe