tulen poriin

mr xxxx

ensi kuussa ryyppäämään............
jotakin voi tapahtua,,,,,,,,,,,,,,

10

464

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2+1

Todennäköisesti jotain tapahtuukin. Sehän on oikeastaan mahdottomuuskin, että pystyisi jossakin paikassa oleilemaan eikä YHTÄÄN mitään tapahtuisi.

• Don Cokehillriver

Toivottavasti osaat uida. Täällä kun on vesikin märkää.

• Mahkiavelli

Huono provotrolli. Joku olisi jopa saattanut uskoa, jos olisit jättänyt tuon ryyppäämisen pois provostasi.

• varmaa tapahtuuki...

saat varmaa porilaisilt turpaas.

• Tarzan bundolo

TAAS joku porilainen, jolta sanat loppuivat kesken.
        Miksi yleensä kirjoitit mitään? Olisit vain elehtinyt, murahdellut ja paukuttanut nyrkeillä rintaasi. Niin, ja kädet maassa laahaten syöksähdellyt edestakaisin.

• työssä...:D

Leikkurit völjyyn, tääl olis vähän typistettävää. Muutama EGO on taas päässy paisuu liian isoks.

• huomaat ettei tämä paikka ole yhtään sen ihmeellisempi kuin muutkaan.Jostain syystä paikka on joutunut kaikkien silmätikuksi ja vares elokuva lisäsi vettä myllyyn.. Ei itselläni ole ainakaan mitään suurempaa valittamista mistään muusta kuin siitä että ihmettelen minkä takia kaikki työpaikat poistuvat vähitellen täältä ja tilalle rakennetaan taloja kuka niissä asuu jos ei ole työpaikkoja?Olen yli 30 vuotta saanut tallustella öin ja päivin pitkin katuja ilman ongelmia jos joutuu ihmisten hyökkäyksen kohteeksi usein on syytä katsoa peiliin.Huolimatta noista puukotuksista ja muista jutuista kyllä täällä asuu ihan tavallisiakin ihmisiä.Syyt miksi koko suomessa ei pelkästään porissa tapahtuu näitä tappoja sun muita paskoja ovat mielestäni liian löysät tuomiot jos täällä puhutaan kovasta rangaistuksesta se on pari vuotta täysihoidossa ja jos on ensikertalainen pääsee puolella..Mistään ei saa mitään.Toinen syy on että rajan yli otetaan jatkuvasti lisää ulkomaalaisia eikö meillä ole noita sossunelättejä jo ihan tarpeeksi omasta takaakin.

• poriin..

ryypylle. voipi olla että poistut kaupungista ilman hampaita tuolla asenteella!

• dentist

Vastuullisena porilaisena sinä tietenkin huolehdit siitä ettei aloittajan tekarit unohdu mihinkään juomalasiin. Eikö?

• Plah 164

seuraukset selvillä,ja rikosilmoitus tehty! Oliko pakko tulla riehuun,ku raukka pääset nauttiin ny valtion ah,niin ihanasta leivästä! Onnee sulle,ja reiälles..!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1712
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1538
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      1003
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      899
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      861
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      826
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe