Paskanjauhantaako?

Leijonaa mä metsästä

Kun Leijona ei tiedä mitä haluaa...puhuuko paskaa vai oikeastikko mietiskelee?

12

828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2xx

      joskus mietiskelee, parempi kysyellä suoraan,jos joku mieltä painaa.

      • sdkmffd

        Joskus kyllä peittelen epävarmuttani, päättämättömyyttäni, kipeitä asioita huumorilla tai paskanjauhannalla. Kuitenkaan en koskaan leiki ihmissuhteilla, toisten tunteilla tai kustannuksella. Itsestäni voin hyvinkin vetää huumoria ja itseironia on toinen nimeni:D Niin, se vähän vaihtelee mielialastakin. Kaiken tämän keskellä kuitenkin pääkoppa miettii, pohdiskelee, punnitsee asioita. Ei se ole joko tai. Molempia tilanteesta, mielialasta riippuen. Sitten kun oikeasti vakavavasti keskustellaan ei silloin paskaa jauheta. Lisäisin vielä, että isojen ratkaisujen tekeminen on minulle hidas prosessi, spontaaniksi minua ei voi todellakaan sanoa. Kuitenkin jos olen ajatustasolla päätökseni tehnyt, se pitää. Olen kuin iso laiva, joka kääntyy hitaasti , mutta varmasti . Että tämmösiä ajatuksia.


      • Leijonaa mä metsästä
        sdkmffd kirjoitti:

        Joskus kyllä peittelen epävarmuttani, päättämättömyyttäni, kipeitä asioita huumorilla tai paskanjauhannalla. Kuitenkaan en koskaan leiki ihmissuhteilla, toisten tunteilla tai kustannuksella. Itsestäni voin hyvinkin vetää huumoria ja itseironia on toinen nimeni:D Niin, se vähän vaihtelee mielialastakin. Kaiken tämän keskellä kuitenkin pääkoppa miettii, pohdiskelee, punnitsee asioita. Ei se ole joko tai. Molempia tilanteesta, mielialasta riippuen. Sitten kun oikeasti vakavavasti keskustellaan ei silloin paskaa jauheta. Lisäisin vielä, että isojen ratkaisujen tekeminen on minulle hidas prosessi, spontaaniksi minua ei voi todellakaan sanoa. Kuitenkin jos olen ajatustasolla päätökseni tehnyt, se pitää. Olen kuin iso laiva, joka kääntyy hitaasti , mutta varmasti . Että tämmösiä ajatuksia.

        Jos Leijona tekee päätöksen...niin miksi kuitenkin haluaa vielä olla tekemisissä?..Vai onko niin että lopullista päätöstä ei ole vielä tehty? Mitä Leijona silloin haluaa...rauhaa vai pitääkö vielä jatkaa liehittelyä:)?Kissa hiiri leikkihän on juuri tunteilla leikkimistä..


      • elkrlk
        Leijonaa mä metsästä kirjoitti:

        Jos Leijona tekee päätöksen...niin miksi kuitenkin haluaa vielä olla tekemisissä?..Vai onko niin että lopullista päätöstä ei ole vielä tehty? Mitä Leijona silloin haluaa...rauhaa vai pitääkö vielä jatkaa liehittelyä:)?Kissa hiiri leikkihän on juuri tunteilla leikkimistä..

        Voi kunpa joku liehittelisikkin, asiaan, elikkä jatketaanpa aamuista sessiota. Aikaahan tässä on. Hullua toisaalta vastata tälläiseen kysymykseen täysin tuntemattomalle ja kun ei edes tiedä, että mikähän mahtanee olle se päätös. Oletan, että joku on päättänyt lopettaa seurustelusuhteen tai ei ole muuten kiinnostunut. No, jos leikittelen itseni tilanteeseen, niin jos olen todellakin naamatusten sanonut jollekulle, että nyt se on loppu , niin silloin se on, minun kohdallani. Painotan vielä, että kyllä tälläiset asiat mielestäni kerrotaan kasvotusten eikä lopeteta yhteydenpitoa kuin seinään ilman selitystä. En lähtisi leikkimään ja ees sun taas huopaamaan näin vakavalla asialla. Tokihan on ihmisiä jotka leikkivät vaikeasti tavoiteltavaa , mutta itse en kyllä leiki kenenkään tunteilla. Minua ainakin ärsyttäisi jos olen selkeästi kertonut mielipiteeni ja joku vain jatkaisi liehitteyä, huh. Vaikea sanoa mitä tämän leijonan päässä liikkuu ja jokainen toimii omalla tavallaan. En tiedä, ehkä hän haluaa pitää sinut vielä ystävänä tai on niin julma, että nauttii vain saamastaan huomiosta vaikka näkee,että toinen on ihastunut/rakastunut. Toivottavasti ei kuitenkaan tilanne ole tälläinen. En tiedä, ehkä kannattaisi vielä jutella kyseisen henkilön kanssa ja selvittää asiat. Epätietoisuus on kuluttavaa ja reilua sinuakin kohtaan. Onnea yritykselle:)


      • Leijonaa mä metsästä
        elkrlk kirjoitti:

        Voi kunpa joku liehittelisikkin, asiaan, elikkä jatketaanpa aamuista sessiota. Aikaahan tässä on. Hullua toisaalta vastata tälläiseen kysymykseen täysin tuntemattomalle ja kun ei edes tiedä, että mikähän mahtanee olle se päätös. Oletan, että joku on päättänyt lopettaa seurustelusuhteen tai ei ole muuten kiinnostunut. No, jos leikittelen itseni tilanteeseen, niin jos olen todellakin naamatusten sanonut jollekulle, että nyt se on loppu , niin silloin se on, minun kohdallani. Painotan vielä, että kyllä tälläiset asiat mielestäni kerrotaan kasvotusten eikä lopeteta yhteydenpitoa kuin seinään ilman selitystä. En lähtisi leikkimään ja ees sun taas huopaamaan näin vakavalla asialla. Tokihan on ihmisiä jotka leikkivät vaikeasti tavoiteltavaa , mutta itse en kyllä leiki kenenkään tunteilla. Minua ainakin ärsyttäisi jos olen selkeästi kertonut mielipiteeni ja joku vain jatkaisi liehitteyä, huh. Vaikea sanoa mitä tämän leijonan päässä liikkuu ja jokainen toimii omalla tavallaan. En tiedä, ehkä hän haluaa pitää sinut vielä ystävänä tai on niin julma, että nauttii vain saamastaan huomiosta vaikka näkee,että toinen on ihastunut/rakastunut. Toivottavasti ei kuitenkaan tilanne ole tälläinen. En tiedä, ehkä kannattaisi vielä jutella kyseisen henkilön kanssa ja selvittää asiat. Epätietoisuus on kuluttavaa ja reilua sinuakin kohtaan. Onnea yritykselle:)

        Kiitos kommentista..On sanottu ettei tiedä mitä haluaa..eikö se yleensä ole miesten suusta että haluan pitää sut varalla jos muuta ei löydy...kuitenkin kun näemme tunteita on vielä..tietenkään ne eivät kuole sormia näpsäyttämällä:)..mutta onko näin että leijonalla ei ole rohkeutta sanoa suoraan?Kirjoitettu on että Leijonan kanssa eteneminen vaatii kovaa kärsivällisyyttä...Pitäisikö antaa rauhassa miettiä ja toivoa että ikävä tulee joskus takaisin...mutta kokeeko leijonan itsetunto kolauksen kun joutuu takaisin tulemaan...Sitä kait nyt pohdiskelen että annanko olla vai liehittelenkö:)ja näytän että rakastan...vaikka toinen tarvitseekin aikaa?


      • ereorke
        Leijonaa mä metsästä kirjoitti:

        Kiitos kommentista..On sanottu ettei tiedä mitä haluaa..eikö se yleensä ole miesten suusta että haluan pitää sut varalla jos muuta ei löydy...kuitenkin kun näemme tunteita on vielä..tietenkään ne eivät kuole sormia näpsäyttämällä:)..mutta onko näin että leijonalla ei ole rohkeutta sanoa suoraan?Kirjoitettu on että Leijonan kanssa eteneminen vaatii kovaa kärsivällisyyttä...Pitäisikö antaa rauhassa miettiä ja toivoa että ikävä tulee joskus takaisin...mutta kokeeko leijonan itsetunto kolauksen kun joutuu takaisin tulemaan...Sitä kait nyt pohdiskelen että annanko olla vai liehittelenkö:)ja näytän että rakastan...vaikka toinen tarvitseekin aikaa?

        Niin, ehkä hetken etäisyys voi olla paikallaan ettei toinen koe itseään ahdistuneeksi tilanteesta. Antaa aikaa toiselle selvittää tunteitaan. Ottaa sitten yhteyttä jompikumpi tahansa ja katsoo mikä on homman nimi. Avointa keskustelua. Vaikea sanoa kyllä, mutta itse en haluaisi olla vaan varalla jollekulle jos todella rakastaisin jotakuta. Ehkä jatkaisin sitten ystävälinjalla, jos pystyisin, kuitenkin teillä on vielä tunteita pelissä. Ei todellakaan helppoja nämä ihmissuhdekoukerot. Kuuntele sydäntäsi ja onnea matkaan!


      • Leijonaa mä metsästä
        ereorke kirjoitti:

        Niin, ehkä hetken etäisyys voi olla paikallaan ettei toinen koe itseään ahdistuneeksi tilanteesta. Antaa aikaa toiselle selvittää tunteitaan. Ottaa sitten yhteyttä jompikumpi tahansa ja katsoo mikä on homman nimi. Avointa keskustelua. Vaikea sanoa kyllä, mutta itse en haluaisi olla vaan varalla jollekulle jos todella rakastaisin jotakuta. Ehkä jatkaisin sitten ystävälinjalla, jos pystyisin, kuitenkin teillä on vielä tunteita pelissä. Ei todellakaan helppoja nämä ihmissuhdekoukerot. Kuuntele sydäntäsi ja onnea matkaan!

        Mutta joskus se on vaikeaa kun on itse niin tunne ihminen että haluaisi selvitää asiat toisen sekä itsensä kanssa..Niin avoin keskusteluhan olisi tärkeää mutta kun toinen ei osaa:(... Kyllä tämä tästä...täytyy nauttia kesästä ja elämästä ja antaa asian olla. Asioilla on tapana järjestyä vaikka kärsimättömyys on paheeni : ) Kiitoksia!


    • never ever

      kannata.unohda. Soutavat ja huopaavat ,leikkivät vaan ,mitä eivät itse tiedosta tekevänsä.Vaikka kuinka väittäisi muuta,selän kun käännät niin jo muut mielessä.Jätevään vaan jälkeensä särkyneitä sydämiä.Se on
      leijonan elämää se.Mutta ystänä kultaakin arvokkaampi.

      • En metsästä leijonaa

        Pahempaa paskanjauhajaa en ole tavannut...ei ole leijonassa miestä kertomaan totuutta...totta soutavat ja huopaavat, leikkivät vain kun ei sano mitään niin ei ole mistä syyttää...muka niin hienoja ihmisiä...No, minullapa ei tarvinnut leikkiä tein asian hyvin selväksi ja nyt olen kyllä huomannut että kannatti....totuus paljastuu...Ystävänä todellakin aivan ihania..


      • deserttwins

        ystäväksi,ikinä leijonaa.itsekäs on ja odottaa vain muitten huomioo ja herkkupaloja antamatta ite mitään.hyvänä päivänä voi joku pikku huomio irrota.


    • ilman saalista

      ja mielistelyä koko ketju.Jos metsään haluat mennä,niin takuulla yllätyt.

      • Yks vaan

        Mielistelyä?!?..Metsässä todellakin yllättyy:)..tiiä vaikka tapais mielistelyä kaipaavan leijona uroksen...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1459
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1358
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      41
      1283
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1228
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe