Suomessahan hopeasta täytyy maksaa alv, mutta tietääkö kukaan miten menetellä jos ostaa hopeaa esim Saksasta. Hinnat ovat huomattavasti halvempia, esim kilo hopeaa tai kolikoita, koska Sakassa on alv vain 7 % Suomen 22 sijaan. Eli miten menettelee Tulli? Kysyn täältä, koska en saanut menemään kysymystä läpi Tullin omille sivuille..
Onko eroa käynkö itse hakemassa hopean, vai tilaanko nettikaupasta?
Hopeaa ulkomailta?
7
4915
Vastaukset
- 1518
- Tässä?
Eestistä saa hopeaa tosi halvalla. Silverbank, sitä voi googlettaa.
- jessejeeeeee
Eu alueella on tavaran vapaa liikkuvuus, eli voit tilata hopiaa ja muita tavaroita vapaasti. ilman tulleja ja alveja
- syk gncku cku
...saa pankeista ostaa kulta ja hopeaharkkoja.Samoin kolikoita.Mitään alveja ei mene.
Kolikoista ei mene alvia koska nimellisesti ne ovat käypiä rahoja...siksi kulta ym kolikot on luotukkin kun harkkoina niistä joissain maissa menisi veroja.
- b32fs
Saksassa taitaa olla yksi alhaisimmista ALV:stä hopealle Eu:n alueella: 7%. Netistä ei voi ostaa, koska myyjälle on rajoituksia. Hopeat pitää siis käydä noutamassa itse. Siispä takapaksi vaan täyteen hopeaa seuraavalla autoreissulla Eurooppaan.
- eikun..
siis eikös tuo silverbankki myy kultaa kymmeniä prosentteja kalliimmalla kuin mitä muualta saa?
- eikun...
eikun 90-prosenttista hopeaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057