Mikkeli

Utelias

tiedustelisin tässä että onko mikkelissä uimarantaa, ei tarvi olla nutistimainen ranta. olen vasta muuttanut mikkeliin ja olisin kiitollinen, jos joku voisi kertoa minulle.

Kesää odotellessa

6

2253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jori

Tule meille saunomaan, niin tutustutaan toisiimme. Minä voin tarjota saunakaljat.

• mää

tulen, toivottavasti tykkäät tosikarvaisesta
        tv:tosi iso
        ps laita maili os...

• tiedän yhden kauniin paikan

tiedän hyvän ja rauhallisen kauniin saari rannan se paikka muistuttaa kuin olisi saaressa siellä voi vapaasti uida ja ootella aurinkoa joka kesä sinne tulee joku pariskunta ja myös poikiakin ja tyttöjäkin se näkyy kartasta paikan nimi on tuukkalan ja se on moision ranta kun katsot sitä niin huomaat kartasta pienen järven jos menet sinne paikan päälle niin huomaat kalliota ja paljon puita sitä mennään polkua pitkin ja sitten tulee aukiolle kannattaa käydä siellä sillä olen itsekin käynyt monta kertaa ja käyn taas tänä kesänäkin siellä voi oman naisen kanssa uida ja odotella vaikka alasti aurinkoa ei muuta kun sinne vain. t. mikkelin mies

• Jommpa

Kiitos tästä todella selkeästä ohjeesta. Menen sinne heti huomenna.

• Ei-mikkeliläinen

Lahdentieltä-Kuopiontieltä (5) ajetaan 1,8 km Lappeenrannantietä (13) etelään päin. Käännytään Anttolantielle (62). Kun sitä on ajettu 200-300 m, käännytään oikealle (itään) Porrassalmentielle. Kun sitä on ajettu noin kilometri, pitäisi uimarantaan viittaavia kylttejä alkaa näkyä (ranta jää etelään päin ajettaessa vasemmalle). Karttaan ainakin on merkitty uimarannan symboli tuohon kohtaan.

• Eikun

Lahdentieltä-Kuopiontieltä (5) ajetaan 1,8 km Lappeenrannantietä (13) etelään päin. Käännytään Anttolantielle (62) eli itään päin. Kun sitä on ajettu 200-300 m, käännytään oikealle (etelään) Porrassalmentielle. Kun sitä on ajettu noin kilometri, pitäisi uimarantaan viittaavia kylttejä alkaa näkyä (ranta jää etelään päin ajettaessa vasemmalle). Karttaan ainakin on merkitty uimarannan symboli tuohon kohtaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73