"Vedä narusta, nauti kesästä"

Yx Pässi

sanotaan mutta ihan silkkaa huuhaata koko juttu. Tänään aampäivällä vetelin moottorisahaa käyntiin helteellä. Ei mitään elämää, itikat vaan inisi ja hiki lensi. Sitten iltapäivällä ruohonleikkuri - sama juttu.
Nyt jälkikäteen hokasin, että olis pitänyt varmaan ottaa kunnon ryypyt, prkl.
Vai kuuluuko ilmaus " vedä nenästä ja nauti kesästä"????
H.I.J.

15

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20

      Tai piristävä läähätysviesti yhelle seiskalehdessä olevalle.
      Niin kun on niin kuuma... kesä ; )

    • löytäny sitä oikeeta narua.. niimpä sanonta nykyään kuuluukin "vedä lärvit, nauti kesästä". Tai vaihtoehtoisesti "vedä lärvit, nauti talvesta". Muutkin vuodenajat toki käy.

      Se on sitte vihoviimeinen kesälomareissu takana, huomenna koittaa arki. Suokuokka laulamaan et saa lompuukin balanssiin.
      Ps. Imatrankoski on aika karsee, ihan liikaa vettä.

      H.I.J.S.

      • Imatran Inkeriä?


      • ?

        Kävitkö Tuurissa.?


      • LaardiBee kirjoitti:

        Imatran Inkeriä?

        väkimäärästä päätellen siellä oli montakin Inkeriä;)


      • ? kirjoitti:

        Kävitkö Tuurissa.?

        miksi olisin? Eiköhän siellä oo kesäaikaan liikaa väkee ilman muakin;)


      • Yx Pässi

        vai miten se meni ? Älä nyt keskenkaiken pois lähde, Imatralla on viikonloppuna porukkaa ihan pilvin pimein, ihan täpönä. Siellä on mukava ottaa snadit lärvit-zuit zait-you nou ?


      • Yx Pässi kirjoitti:

        vai miten se meni ? Älä nyt keskenkaiken pois lähde, Imatralla on viikonloppuna porukkaa ihan pilvin pimein, ihan täpönä. Siellä on mukava ottaa snadit lärvit-zuit zait-you nou ?

        nyt vaan täällä.. ainakin seuraavaan lomaan asti.
        Siellä muuten väsättiin jotain, ilmeisesti jotain häppeninkiä on tosiaan tiedossa..
        Mut perskele, olisitpa nähny ku pikkulikat laski valjaissa kosken yli, siis kuohuvan kosken.. ykskin keskenkasvuinen pää alaspäin;)


      • a-v kirjoitti:

        nyt vaan täällä.. ainakin seuraavaan lomaan asti.
        Siellä muuten väsättiin jotain, ilmeisesti jotain häppeninkiä on tosiaan tiedossa..
        Mut perskele, olisitpa nähny ku pikkulikat laski valjaissa kosken yli, siis kuohuvan kosken.. ykskin keskenkasvuinen pää alaspäin;)

        a-v eksyny Ruissalon uuden kahvilan makusteluun?
        Siellä saa vetää munkkia, joka saa raavaan miehenkin, (ei siis tarkota mua, mä oon nössö), harkitsemaan kaks kertaa, komannella kerralla vie sitten puolet kotiin. Vapaaehtoisesti;))


      • bar.sinistra kirjoitti:

        a-v eksyny Ruissalon uuden kahvilan makusteluun?
        Siellä saa vetää munkkia, joka saa raavaan miehenkin, (ei siis tarkota mua, mä oon nössö), harkitsemaan kaks kertaa, komannella kerralla vie sitten puolet kotiin. Vapaaehtoisesti;))

        En mä oo käyny ku siellä vanhassa.. missä se uusi siellä on?
        Ne munkit on sitte samaa luokkaa kuin Imatran Rosson pizzat.. väkisin sain puolet uppoomaan, ei tehny edes mieli ottaa loppuja mukaan.
        Mut Lahdessa oli pirun hyvää pizzaa, sellasta kotonatehdyn hyvää;)


      • a-v kirjoitti:

        En mä oo käyny ku siellä vanhassa.. missä se uusi siellä on?
        Ne munkit on sitte samaa luokkaa kuin Imatran Rosson pizzat.. väkisin sain puolet uppoomaan, ei tehny edes mieli ottaa loppuja mukaan.
        Mut Lahdessa oli pirun hyvää pizzaa, sellasta kotonatehdyn hyvää;)

        ennen hotellia oikealla puolen sellanen punanen tupa, mut ilman pottumaata.
        Sunnuntaisin ne munkit loppuu jo puolenpäivän aikaan jollei saa varattua telefoonilla.
        Mies leipoo ne munkit, kierrettyjä rinkilämunkkeja ja noin 23 cm läpimitaltaan, ja kahvikin oli hyvää,))


      • bar.sinistra kirjoitti:

        ennen hotellia oikealla puolen sellanen punanen tupa, mut ilman pottumaata.
        Sunnuntaisin ne munkit loppuu jo puolenpäivän aikaan jollei saa varattua telefoonilla.
        Mies leipoo ne munkit, kierrettyjä rinkilämunkkeja ja noin 23 cm läpimitaltaan, ja kahvikin oli hyvää,))

        sitä tupaa enskerralla. Ne on sitte sellasia normi-reikäleivän kokosia.. ne on kuule varmaan jotain perhemunkkeja;)


      • a-v kirjoitti:

        sitä tupaa enskerralla. Ne on sitte sellasia normi-reikäleivän kokosia.. ne on kuule varmaan jotain perhemunkkeja;)

        kaksjapuoli kakrua mukaan ni sen munkin saa vietyä pois mahassa;))


      • bar.sinistra kirjoitti:

        kaksjapuoli kakrua mukaan ni sen munkin saa vietyä pois mahassa;))

        valitsen noista omistani muutaman.
        Ei helvetti, mä taidan mennä nukkuun ny;)
        Kauniita unia ja munkin kuvia;)


    • helteellä ruohonleikkurin narusta monta kertaa...tuloksena se että joku mötikkä irtos ja kun tarrasin siihen kiinni niin sormet paloi...ei kannata vetää narusta...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      228
      5745
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      142
      3438
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2539
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2446
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2032
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1596
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1591
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1453
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1260
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1121
    Aihe