Eli, onko noista light limsoista haittaa aikuisiän diabetesta sairastavalle. Kaloreita ja sokeriahan niissä ei ole, mutta niistä makeutusaineista haluaisin tietoa. Niitä tulee aika paljon juotua, noin 1,5l/päivä tai enemmän.
Diabetes2 ja light limsat
9
1267
Vastaukset
- Veijo
Kevyttuotteet ja margariinit eivät ole hyväksi kenellekkään. Sinulle diabeetikkona paljon tärkeämpi kysymys on mitä syöt.
- juo!
Kevytlimsoja välttelen, jos joskus juon limsaa, se on tavallisella tai hedelmäsokerilla makeutettua. Mutta limsojen juominen on äärimmäisen poikkeuksellista, juon kraanavettä jota on jääkaapissa kannussa kylmänä.
- Veijo
Kevyttuotteet ja margariinit eivät ole hyväksi kenellekkään. Sinulle diabeetikkona paljon tärkeämpi kysymys on mitä syöt.
- puhe.....
Veijo kirjoitti:
juomisesta eikä syömisestä, älä väännä taas asiasta sivuun!
- Puska pois virasta
On haittaa.
Järjen käyttö on sallittua.
http://www.tiede.fi/keskustelut/post1364327.html#p1364327- dddddddd11111
Kumma juttu ettei diabetikot itse tiedä että sokeri/makeutusaineet eivät ole pahasta. Vaan rasva ja suola, jos niitä on liiaksi, ovat pahoja!
- veijo itse
dddddddd11111 kirjoitti:
Kumma juttu ettei diabetikot itse tiedä että sokeri/makeutusaineet eivät ole pahasta. Vaan rasva ja suola, jos niitä on liiaksi, ovat pahoja!
Viitsisitkö kirjoittaa saman suomeksi?
- veijo,
veijo itse kirjoitti:
Viitsisitkö kirjoittaa saman suomeksi?
vaan joku muu. Veijohan käskee syödä rasvoja.
- hillevi_
veijo, kirjoitti:
vaan joku muu. Veijohan käskee syödä rasvoja.
Ainakin aspartaamista on jo vuonna -86 julkaistu Lancetissa tutkimus, jonka johtopäätöksenä oli, että aspartaami nosta insuliinitasoja miltei samalla tavalla kuin sokeri. Sitäpaitsi joissain light-limuissa on aika paljonkin hedelmäsokeria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815