Jonttu Virta

Jonttu 4-ever!

Voisko joku kertoa mulle Jontusta. Siis, kenen kanssa ollu naimisissa, minkä ikäsiä lapset nyt on, millanen oli luonteeltaan ym.

10

6298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bingoa & Kieltolakia

      Haluatko äitipuoleksi hänen lapsilleen.

      • Jonttu 4-ever!

        Haluan vain tietää jotakin. Esim. Dingosta kertovissa kirjoissa ei hänestä juuri kerrota mitään.


    • !!!

      lapset ovat aikuisia jo

      • joojoojonttu

        Jonttu on rauhallinen kaveri, joka hääräilee porissa jotain harrastemusiikin parissa, vissiin kai vetäjänä jossain prokkiksessa. Täysin tavallinen ihminen...


      • Mikserin takaa
        joojoojonttu kirjoitti:

        Jonttu on rauhallinen kaveri, joka hääräilee porissa jotain harrastemusiikin parissa, vissiin kai vetäjänä jossain prokkiksessa. Täysin tavallinen ihminen...

        Tuosta tavallisuudesta en nyt sanoisi mitään :) Viimeksi kun olen häneen törmäillyt, niin tietääkseni tekee paljon musiikin opetus duunia lähinnä nuorten kanssa Satakunnassa.

        Keikkailut duona Kide Leppäpohjan kanssa säännöllisesti ja myös vanhan bändinsä Kieltolain kanssa.


      • Koululainen
        Mikserin takaa kirjoitti:

        Tuosta tavallisuudesta en nyt sanoisi mitään :) Viimeksi kun olen häneen törmäillyt, niin tietääkseni tekee paljon musiikin opetus duunia lähinnä nuorten kanssa Satakunnassa.

        Keikkailut duona Kide Leppäpohjan kanssa säännöllisesti ja myös vanhan bändinsä Kieltolain kanssa.

        Hei! Teen koulussa esitelmää Jontusta, joten tarvitsisin hänestä hieman enemmän tietoa, mitä löytyy Wikipediasta. Tietoa tarvitsisin:
        - soittaminen
        - Dingoaika
        - Mitä tekee nyt
        - muu henkilöhistoria
        - perhe yms. (esim. ihmissuhteet,lapset)
        - mitä teki ennen Dingoa

        Suurkiitos kaikille vastaaville jo etukäteen!


      • .......
        Koululainen kirjoitti:

        Hei! Teen koulussa esitelmää Jontusta, joten tarvitsisin hänestä hieman enemmän tietoa, mitä löytyy Wikipediasta. Tietoa tarvitsisin:
        - soittaminen
        - Dingoaika
        - Mitä tekee nyt
        - muu henkilöhistoria
        - perhe yms. (esim. ihmissuhteet,lapset)
        - mitä teki ennen Dingoa

        Suurkiitos kaikille vastaaville jo etukäteen!

        sinä koululainen laita sähköpostisi niin voisit saada vastauksiakin....


      • Emmää tiä

    • Jouni Antero "Jonttu" Virta, syntynyt 1.3.1956 Porissa. Kitaristina: Dingo 1982-2002, Sleepy Sleepers 1985-1986, QQ Blue 1986-1987 ja nykyinen bändi Solid Citizens sekä Kide & Jonttu-duo. Soittanut myös yhtyeissä Exodus, Bitch, Kieltolaki, Jonttu Virta Combo ja VeliQ.
      Soittaa Dingon albumeilla: Nimeni On Dingo (1984), Kerjäläisten valtakunta (1985), Pyhä klaani (1986) ja Via Finlandia (1994).
      Kitaran lisäksi soittaa myös huuliharppua.
      Tytär Suvi on näyttelijä, näytellyt mm. Marilyn Monroeta. Jonttu on jo vaari. :)

    • olin fani silloin

      Kiitos tuosta Pohjolan Sanomien jutusta! Olipa kiva nähdä miltä Jonttu nykyään näyttää!! Kovasti on ainakin tukka kasvanut! :) Muuten on aika tunnistettavan näköinen kaikkien näiden vuosikymmenten jälkeenkin!
      Varsinkin tämä kohta oli kiva ja mielenkiintoinen: "– Olen aina ylpeä paitsi tyttärestäni niin siitä kun vuonna 1985 oli Apu-lehdessä Suomen suosituimman henkilön äänestys. Ykkösenä oli silloin Neuman, minä olin kakkosena ja Mauno Koivisto kolmantena."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3554
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3269
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2408
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe