Jonttu Virta

Jonttu 4-ever!

Voisko joku kertoa mulle Jontusta. Siis, kenen kanssa ollu naimisissa, minkä ikäsiä lapset nyt on, millanen oli luonteeltaan ym.

17

8245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bingoa & Kieltolakia

Haluatko äitipuoleksi hänen lapsilleen.

• Jonttu 4-ever!

Haluan vain tietää jotakin. Esim. Dingosta kertovissa kirjoissa ei hänestä juuri kerrota mitään.

• !!!

lapset ovat aikuisia jo

• joojoojonttu

Jonttu on rauhallinen kaveri, joka hääräilee porissa jotain harrastemusiikin parissa, vissiin kai vetäjänä jossain prokkiksessa. Täysin tavallinen ihminen...

• Mikserin takaa
        joojoojonttu kirjoitti:

Jonttu on rauhallinen kaveri, joka hääräilee porissa jotain harrastemusiikin parissa, vissiin kai vetäjänä jossain prokkiksessa. Täysin tavallinen ihminen...

Tuosta tavallisuudesta en nyt sanoisi mitään :) Viimeksi kun olen häneen törmäillyt, niin tietääkseni tekee paljon musiikin opetus duunia lähinnä nuorten kanssa Satakunnassa.

Keikkailut duona Kide Leppäpohjan kanssa säännöllisesti ja myös vanhan bändinsä Kieltolain kanssa.

• Koululainen
        Mikserin takaa kirjoitti:

Tuosta tavallisuudesta en nyt sanoisi mitään :) Viimeksi kun olen häneen törmäillyt, niin tietääkseni tekee paljon musiikin opetus duunia lähinnä nuorten kanssa Satakunnassa.

Keikkailut duona Kide Leppäpohjan kanssa säännöllisesti ja myös vanhan bändinsä Kieltolain kanssa.

Hei! Teen koulussa esitelmää Jontusta, joten tarvitsisin hänestä hieman enemmän tietoa, mitä löytyy Wikipediasta. Tietoa tarvitsisin:
        - soittaminen
        - Dingoaika
        - Mitä tekee nyt
        - muu henkilöhistoria
        - perhe yms. (esim. ihmissuhteet,lapset)
        - mitä teki ennen Dingoa

Suurkiitos kaikille vastaaville jo etukäteen!

• .......
        Koululainen kirjoitti:

Hei! Teen koulussa esitelmää Jontusta, joten tarvitsisin hänestä hieman enemmän tietoa, mitä löytyy Wikipediasta. Tietoa tarvitsisin:
        - soittaminen
        - Dingoaika
        - Mitä tekee nyt
        - muu henkilöhistoria
        - perhe yms. (esim. ihmissuhteet,lapset)
        - mitä teki ennen Dingoa

Suurkiitos kaikille vastaaville jo etukäteen!

sinä koululainen laita sähköpostisi niin voisit saada vastauksiakin....

• Emmää tiä

• Jouni Antero "Jonttu" Virta, syntynyt 1.3.1956 Porissa. Kitaristina: Dingo 1982-2002, Sleepy Sleepers 1985-1986, QQ Blue 1986-1987 ja nykyinen bändi Solid Citizens sekä Kide & Jonttu-duo. Soittanut myös yhtyeissä Exodus, Bitch, Kieltolaki, Jonttu Virta Combo ja VeliQ.
      Soittaa Dingon albumeilla: Nimeni On Dingo (1984), Kerjäläisten valtakunta (1985), Pyhä klaani (1986) ja Via Finlandia (1994).
      Kitaran lisäksi soittaa myös huuliharppua.
      Tytär Suvi on näyttelijä, näytellyt mm. Marilyn Monroeta. Jonttu on jo vaari. :)

• olin fani silloin

Kiitos tuosta Pohjolan Sanomien jutusta! Olipa kiva nähdä miltä Jonttu nykyään näyttää!! Kovasti on ainakin tukka kasvanut! :) Muuten on aika tunnistettavan näköinen kaikkien näiden vuosikymmenten jälkeenkin!
      Varsinkin tämä kohta oli kiva ja mielenkiintoinen: "– Olen aina ylpeä paitsi tyttärestäni niin siitä kun vuonna 1985 oli Apu-lehdessä Suomen suosituimman henkilön äänestys. Ykkösenä oli silloin Neuman, minä olin kakkosena ja Mauno Koivisto kolmantena."

• Anonyymi

Jonttu lupaili eilen Helsingin kutsuvierasensi-illassa jopa uuttaa Dingo-musiikkia. Biisejä kuulema on, kunhan vain ehtisivät niitä treenata.

• Anonyymi

Oisko tälle jotain lähdettä?

Hienoa jos totta. Näillä palstoilla on silti levitetty niin paljon huhuja että nykyään kaipaa luotettavaa lähdettä tiedoille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oisko tälle jotain lähdettä?

Hienoa jos totta. Näillä palstoilla on silti levitetty niin paljon huhuja että nykyään kaipaa luotettavaa lähdettä tiedoille.

Monesti viestit poistetaan täältä jos laittaa suoran linkin, mutta löytyy Iltalehdestä otsikolla: "Julkkikset saapuivat Levoton Tuhkimo -elokuvan ensi-iltaan – Katso parhaat palat"

"Virta sanoo, että bändi esiintyy niin kauan kuin vain jaksaa.

Yksi asia on muuttunut: keikkabussit ovat vaihtuneet omiin autoihin. Viime viikonloppuna yksi niistä hajosi.

– Istuimme kylmässä autossa kolme tuntia. Silloin ajattelimme, että keikkabussi olisi ehkä parempi, bändiläiset kertovat.

Virta vihjaa myös uudesta Dingo-musiikista.

– Biisejä on, kun vain olisi aikaa niitä treenata. Kyllä minä uskon."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monesti viestit poistetaan täältä jos laittaa suoran linkin, mutta löytyy Iltalehdestä otsikolla: "Julkkikset saapuivat Levoton Tuhkimo -elokuvan ensi-iltaan – Katso parhaat palat"

"Virta sanoo, että bändi esiintyy niin kauan kuin vain jaksaa.

Yksi asia on muuttunut: keikkabussit ovat vaihtuneet omiin autoihin. Viime viikonloppuna yksi niistä hajosi.

– Istuimme kylmässä autossa kolme tuntia. Silloin ajattelimme, että keikkabussi olisi ehkä parempi, bändiläiset kertovat.

Virta vihjaa myös uudesta Dingo-musiikista.

– Biisejä on, kun vain olisi aikaa niitä treenata. Kyllä minä uskon."

Ensi vuonna tulee kuluneeksi 40 vuotta Kerjäläisten Valtakunta levystä. Olisiko tuolloin aika viimeisen Dingo levyn.

Mitä Dingo muusikot tekee viikolla, jos ei ole aikaa treenata uusia kappaleita?

Muusikon päivä on kyllä yksi suuri mysteeri, jos joku tietää niin voi vastata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensi vuonna tulee kuluneeksi 40 vuotta Kerjäläisten Valtakunta levystä. Olisiko tuolloin aika viimeisen Dingo levyn.

Leena Peisa ja Tom Eklund taitavat vaikuttaa muissakin kokoonpanoissa?

Onkohan Dingolla nykyään edes treenikämppää? Sen puute voisi selittää sitä, miksi uusien biisien harjoittelu on niin hankalaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse myös toivon, että Dingolta tulisi vielä se yksi levy. Kunnon kasarisoundeilla tuotettuna. Nykyinen kokoonpano on iskussa, kyllä tän porukan pitäisi studioon päästä.

• Anonyymi

Jonttu Virta on vieraana Arto Nyberg-ohjelman viimeisessä jaksossa tulevana sunnuntaina.

Täytyy katsoa. Hienoa että Jonttukin on välillä esillä valtakunnan mediassa. Ymmärtääkseni Jonttu ei tuossa ohjelmassa ennen ole vieraana ollut, Neumann on ainakin kerran ollut.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe