Hei! Pitkästä aikaa.
Onko kukaan kokeillut RVS -käsittelyä Alfan mottiin?
Itse tein tuplana n. 80 000km ajettuun JTSääni, ja nyt tuntuu häijyltä. Vaikka vaihdoinkin Motoxin semisynteettiset STP pesun jälkeen ja RVSät koneeseen.
Olen kohta ajellut 2300km ja öljy tuntuu kyllä pysyvän koneessa aikaisempaa paremmin, joi 1l 1600km Selenia Racingia. Vaikuttaa, ettei syö enää lainkaan.
Voinko jo huokaista helpotuksesta ja vaihtaa Redlineen? Vain luoja tietää jos sekään.
Voi suuri ja mahtava Neuvostoliitto mitä jätit jälkeesi... Fiatin?
RVS -käsittely
8
880
Vastaukset
- Jonna1993^
Tee itsellesi palvelus ja osta oikea auto.
Ei tarvitse öljyjen kanssa leikkiä.- solex
varmaankin polkuautoa?
- HUOkaisu
Yhtään mitään...tuplana...häijyltä...pesun...mitä vitt...
- TeeSE Itse
Siis, eihän Deltta-autoa tietenkkään tarvitse neuk..öö neuvolaan verrata, onhan huoltoverkosto laajentunut Alfoilla myös Wetterille.
Polkuautot taitaa nekin toimia paremmin öljyttynä, tä?
Pääaisana on, että moottorin kehrää tasaisesti ja matka taittuu joutuisasti.- 155TS 8-v
Tein omaan 155:seen rvs käsittelyn kun ajettu 250tkm. Vie öljyä n.1l/3000km ja tuo rvs ei auttanut mitään. Ainut vaihtoehto olisi avata kone.
Mutta herkän Italiaanon kuuluukin viedä hieman öljyä,ei tä mikään toi-ota sentään ole ! - TeeSE Itse
155TS 8-v kirjoitti:
Tein omaan 155:seen rvs käsittelyn kun ajettu 250tkm. Vie öljyä n.1l/3000km ja tuo rvs ei auttanut mitään. Ainut vaihtoehto olisi avata kone.
Mutta herkän Italiaanon kuuluukin viedä hieman öljyä,ei tä mikään toi-ota sentään ole !Saattaa ne kilometritkin vaikuttaa käsittelyn onnistumiseen. Tota RVS suositellaan tosi kuluneelle laitteelle kolmin kertaisena eli pullollinen 300-400km välein, jos oikein muistan.
Mulla alko vaikuttaan jo ensimmäisen annoksen jälkeen.
- wm74 5e8r
Poppakonsti pettää taasen kohta. Systeemihän on "rahat pois tyhmiltä menetelmä".
- TeeSE Itse
Just meinailin, että RVS -käsittely kaksinkertaisti huoltovälinkin, valmistajan mukaan. No jos sattuis, että auto pelaa kuin hyrrä, sais öljynvaihtoväli venyy öljyn puolesta 30tkm ja jakopää 120tkm. Edellyttäisi tietenkin vähäistä öljyn kulutusta ja matkaajoa tasaisella nopeudella.
Mutta, jos kuitenkin ajaisin 100tkm samalla remmillä? Voi ei, mennee, ei mene, mitä tuli sanottua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma112568Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne292441Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv612309Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.782186Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k681824PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist61740Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1941727Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel841654- 1321605
- 1051282