Vaikka sitä olisi ihan tarpeeksi? Sekoileeko auto vai tuleeko näytölle vain säännöllisesti muistutus öljyn tarkistamisesta vaikka lisäykseen ei olisi tarvetta?
C4 pyytää tarkistamaan öljyn?
10
4856
Vastaukset
- qwdsa
onko öljyä yli maximi merkin
- jussii..
min ja max merkin välissä öljyt pyörii...
- RASVARI-REINO
jussii.. kirjoitti:
vika on juuri siinä. Öljyjen tulisi pyöriä moottorissa.
- kylläkin
RASVARI-REINO kirjoitti:
vika on juuri siinä. Öljyjen tulisi pyöriä moottorissa.
niin
- tarkasta tämä
jussii.. kirjoitti:
Kokeilepa laittaa öljyt niin, että ne on mittatikun maksimissa. Toinen juttu on se, että kuinka pitkään öljyillä on ajettu? Ex-C5:ni herjasi öljyistä, jos öljy vajui 20 000 km vaihtovälillä min ja max merkkien puoliväliin. Sukulaismiehen C5 taas herjaa öljyistä, kun vaihdosta on kulunut 15 000 km ja öljyä on mittatikun maksimiin asti.
Sen tunnistimen anturin saa muuten rikki ylitäytölläkin. Itse pidän mokomia tunnistimia turhana, koska paras tunnistin on mittatikun tarkistaminen itse säännöllisesti. - hmm...
tarkasta tämä kirjoitti:
Kokeilepa laittaa öljyt niin, että ne on mittatikun maksimissa. Toinen juttu on se, että kuinka pitkään öljyillä on ajettu? Ex-C5:ni herjasi öljyistä, jos öljy vajui 20 000 km vaihtovälillä min ja max merkkien puoliväliin. Sukulaismiehen C5 taas herjaa öljyistä, kun vaihdosta on kulunut 15 000 km ja öljyä on mittatikun maksimiin asti.
Sen tunnistimen anturin saa muuten rikki ylitäytölläkin. Itse pidän mokomia tunnistimia turhana, koska paras tunnistin on mittatikun tarkistaminen itse säännöllisesti.Ja autoko tajuisi koska öljyt on vaihdettu? tietääkseni citikoissa ei tätä tekniikkaa vielä ole. Pystyisin kuvittelemaan että auto haluaa vain säännöllisesti muistuttaa öljyn tarkistamisesta. Se on kuitenkin se neste mitä bensan jälkeen saa ehkäpä useimmiten lisäillä.
- 3+3
hmm... kirjoitti:
Ja autoko tajuisi koska öljyt on vaihdettu? tietääkseni citikoissa ei tätä tekniikkaa vielä ole. Pystyisin kuvittelemaan että auto haluaa vain säännöllisesti muistuttaa öljyn tarkistamisesta. Se on kuitenkin se neste mitä bensan jälkeen saa ehkäpä useimmiten lisäillä.
Ei ole sitä tekniikkaa, mutta selviteltiin asiaa eräästä Citikka-pajasta, siellä on ollut enemmänkin noita tapauksia eli herjaa öljystä (check engine oil level), kun vaihdosta on kulunut 15 000 km ja yli. En tiedä mistä johtuu.
Voin antaa kys. firman yhteystiedot, jos haluat varmistaa asian. EI ole tapana puhua paskaa. - tytöntyllerö83
3+3 kirjoitti:
Ei ole sitä tekniikkaa, mutta selviteltiin asiaa eräästä Citikka-pajasta, siellä on ollut enemmänkin noita tapauksia eli herjaa öljystä (check engine oil level), kun vaihdosta on kulunut 15 000 km ja yli. En tiedä mistä johtuu.
Voin antaa kys. firman yhteystiedot, jos haluat varmistaa asian. EI ole tapana puhua paskaa.Voiko olla mahdollista, että kun Citikka 2006 antoi ilmoituksen Check oil engine level, ja menin viemään korjaamoon, jossa laittoivat sinne 2.5l uutta öljyä vanhan päälle (kuulemma täyteen 3.3l) ja tämän jälkeen antoi ilmoituksen, että Engine oil pressure too low (STOP), että probleema on liiallinen öljynmäärä, joka rikkoi jotakin? Olen nainen ja en näistä ymmärrä mutta kirjoittamassasi oli järkeä.
- jeeps..
Jos öljyä on tikun perusteella tarpeeksi, niin se riittää ja ilmoituksen voi jättää huomiotta. Ja jos huollat auton säännöölisesti sopivan kalliisti veholla, niin sun eikä auton tarvitse huolehtia öljynvaihdosta :)
- Voe shitikkaa
normaalia fra auton toimintaa: sähköt toimii miten sattuu: kohta moottori särkyy!!! oleppa huolella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409