Jälkiviisaat sanoivat totuuden Vanhasesta

Huvittunut.

Tämän aamun Jälkiviisaat oli jälleen kerran riemullista katsottavaa. On tosi kummallista, että Vanhanen lähtee lobbbariksi, koska ei ole Vanhasen sosiaalisissa taidoissa hurraamista. Vanhanen on jo osoittanut olevansa epärehellinen, joten aikamoisen riskin Perheyritysten liitto otti. Vanhasen menneisyyden syntejä pui parhaillaan oikeusistuimet. Voipi olla, että Vanhasen pesti loppuu ennenkuin ehtii alkaa. :)

13

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tasokasta joukkoa

Minä ihmettelen sellaisen vanhan juoruakan sosiaalisia taitoja, joka haukkuu toisia. Sellaisella saa tosin halvat naurut toisilta samanlaisilta, mutta ei muuta. Nokialta pois potkittu mies, vanha juoruakka ja joku toimittaja, siinäpä Suomen jälkiviisaiden taso.

• 28 + 5

Minä ymmärrän kyllä Vanhasta, jonka intiimeimmätkin asiat on myyty rahasta. Ihminen on varmasti varovainen kaikissa tilanteissa sellaisen jälkeen ja miettii mitä kellekin sanoo. Sanomiset voivat olla seuraavan päivän iltapäivälehtien lööpeissä.

• sosiaalisesti
        28 + 5 kirjoitti:

Minä ymmärrän kyllä Vanhasta, jonka intiimeimmätkin asiat on myyty rahasta. Ihminen on varmasti varovainen kaikissa tilanteissa sellaisen jälkeen ja miettii mitä kellekin sanoo. Sanomiset voivat olla seuraavan päivän iltapäivälehtien lööpeissä.

Jopa demarit ovat myöntäneet, että Vanhanen keskusteli heidän kanssaan asiallisesti. Eikö Gustafsson sanonut ensimmäisen kyselytunnin jälkeen, kun Kiviniemi oli pääministerinä, että Vanhanen vastasi heille aina asiallisesti. Minä ymmärrän myös tämän sosiaaliseksi lahjakkuudeksi. Jos vertaa Lipposen ja Vanhasen käytöstä esim oppositiota kohtaan, näkee eron. Myös hallituskumppanit ovat vain kehuneet Vanhasta ja hänen käytöstään.

• Eikka V.

Jälkiviisaissa oli todella hyvää analyysiä Vanhasesta. Sen voi katsella Yle Areenasta.

• JonnaKonna!

Matti Taneli Vanhanen on todellinen kävelevä katastrofi. Veikkaan, että ei tämä uusi duuni Perheyritysten liitossa ole pitkäaikainen.

• 8 + 11
        JonnaKonna! kirjoitti:

Matti Taneli Vanhanen on todellinen kävelevä katastrofi. Veikkaan, että ei tämä uusi duuni Perheyritysten liitossa ole pitkäaikainen.

Vanhanen teki työtä 7 vuotta yötä päivää kantaen vastuunsa. Siihen ei moni Suomessa pysty. Isokallio esim ei ole pystynyt hankkimaan työtä sen jälkeen kun hänet potkaistiin Nokiasta. Minä ainakin arvostan eniten ihmisessä sitä, että on toisia kohtaan asiallinen eikä hauku ja panettele toisia ja joka hoitaa työnsä. Sellaisen työkaverin kanssa on helppo työskennellä.

• No response
        8 + 11 kirjoitti:

Vanhanen teki työtä 7 vuotta yötä päivää kantaen vastuunsa. Siihen ei moni Suomessa pysty. Isokallio esim ei ole pystynyt hankkimaan työtä sen jälkeen kun hänet potkaistiin Nokiasta. Minä ainakin arvostan eniten ihmisessä sitä, että on toisia kohtaan asiallinen eikä hauku ja panettele toisia ja joka hoitaa työnsä. Sellaisen työkaverin kanssa on helppo työskennellä.

Teki työnsä kantaen vastuunsa??? Tajua nyt jo viimeinkin, että poliitikoilla ei ole vastuuta. Jos ei ihan juhantaloksi rupea, niin kaikesta selviää unohtamalla, vähättelemällä ja selittämällä.

• nyt tajusin
        No response kirjoitti:

Teki työnsä kantaen vastuunsa??? Tajua nyt jo viimeinkin, että poliitikoilla ei ole vastuuta. Jos ei ihan juhantaloksi rupea, niin kaikesta selviää unohtamalla, vähättelemällä ja selittämällä.

Sinäkö sitten olet kantanut vastuun Suomen asioista?

• 8 + 11 kirjoitti:

Mitähän vastuuta se mannertenvälinen nahjus Vanhanen kantoi? Vanhanen keskittyi rötöstelemään, valehtelemaan ja metsästelemään kiimaisena naisia netissä.

• ohjuskänä
        Känä kirjoitti:

Mitähän vastuuta se mannertenvälinen nahjus Vanhanen kantoi? Vanhanen keskittyi rötöstelemään, valehtelemaan ja metsästelemään kiimaisena naisia netissä.

työtä, sopivaa sinulle mäannrten välinen ohjus.

• Netti-matti
        8 + 11 kirjoitti:

h e h

• Emäntä 56

Matti Vanhasesta kuullaan seuraavan kerran poliisitutkimuksien valmistuessa.

• Transit_mies

Vanhasen kautta perheyrittäjien liitto saattaa saada kuitenkin enemmän ovia auki erilaisiin neuvotteluihin kuin kokoomuksen entinen kehäraakki, Anders Blom, pystyi avaamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elina Valtosella täydellinen mahalasku Ylen Ykkösaamussa. Ei hallitse alkuunkaan tonttiaan.

Ulkoministerimme Elina Valtosen haastattelu Ylen Ykkösaamussa 25.1.2025 oli jotain niin kiusallista katsottavaa, ettei
      Maailman menoa
      481
      3608
    2. Maisa Torppa

Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      1719
    3. Huomaatko että

Olen kiinnostunut seksielämästäsi. Mitä uskot sen taustalla olevan?
      Ikävä
      149
      1566
    4. Kelpaisinko vielä?

Huolisitko minut vielä vaikka olen ollut sen toisen kanssa?
      Ikävä
      85
      1311
    5. Mikä on tulevan kevään teema?

Sun kohdallasi
      Ikävä
      39
      1286
    6. Martina, ero?

Milloin erouutinen julki, veikkauksia?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      1243
    7. Nainen, haluatko olla haluttava

Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,
      Ikävä
      44
      1061
    8. Jannenkulma

"Köyhän" kiinteistö selvitystilassa!
      Suomussalmi
      10
      1030
    9. Olen niin pettynyt itseeni

Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi
      Ikävä
      40
      1020
    10. Kerro yksi positiivinen kokemus kaivatusta

Voi tunnistaa. Jos ei ole positiivista, voi kertoa negatiivisen. Ne ehkä jää mieleen paremmin.
      Ikävä
      37
      1001
    Aihe