Jälkiviisaat sanoivat totuuden Vanhasesta

Huvittunut.

Tämän aamun Jälkiviisaat oli jälleen kerran riemullista katsottavaa. On tosi kummallista, että Vanhanen lähtee lobbbariksi, koska ei ole Vanhasen sosiaalisissa taidoissa hurraamista. Vanhanen on jo osoittanut olevansa epärehellinen, joten aikamoisen riskin Perheyritysten liitto otti. Vanhasen menneisyyden syntejä pui parhaillaan oikeusistuimet. Voipi olla, että Vanhasen pesti loppuu ennenkuin ehtii alkaa. :)

13

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tasokasta joukkoa

      Minä ihmettelen sellaisen vanhan juoruakan sosiaalisia taitoja, joka haukkuu toisia. Sellaisella saa tosin halvat naurut toisilta samanlaisilta, mutta ei muuta. Nokialta pois potkittu mies, vanha juoruakka ja joku toimittaja, siinäpä Suomen jälkiviisaiden taso.

      • 28 + 5

        Minä ymmärrän kyllä Vanhasta, jonka intiimeimmätkin asiat on myyty rahasta. Ihminen on varmasti varovainen kaikissa tilanteissa sellaisen jälkeen ja miettii mitä kellekin sanoo. Sanomiset voivat olla seuraavan päivän iltapäivälehtien lööpeissä.


      • sosiaalisesti
        28 + 5 kirjoitti:

        Minä ymmärrän kyllä Vanhasta, jonka intiimeimmätkin asiat on myyty rahasta. Ihminen on varmasti varovainen kaikissa tilanteissa sellaisen jälkeen ja miettii mitä kellekin sanoo. Sanomiset voivat olla seuraavan päivän iltapäivälehtien lööpeissä.

        Jopa demarit ovat myöntäneet, että Vanhanen keskusteli heidän kanssaan asiallisesti. Eikö Gustafsson sanonut ensimmäisen kyselytunnin jälkeen, kun Kiviniemi oli pääministerinä, että Vanhanen vastasi heille aina asiallisesti. Minä ymmärrän myös tämän sosiaaliseksi lahjakkuudeksi. Jos vertaa Lipposen ja Vanhasen käytöstä esim oppositiota kohtaan, näkee eron. Myös hallituskumppanit ovat vain kehuneet Vanhasta ja hänen käytöstään.


    • Eikka V.

      Jälkiviisaissa oli todella hyvää analyysiä Vanhasesta. Sen voi katsella Yle Areenasta.

      • JonnaKonna!

        Matti Taneli Vanhanen on todellinen kävelevä katastrofi. Veikkaan, että ei tämä uusi duuni Perheyritysten liitossa ole pitkäaikainen.


      • 8 + 11
        JonnaKonna! kirjoitti:

        Matti Taneli Vanhanen on todellinen kävelevä katastrofi. Veikkaan, että ei tämä uusi duuni Perheyritysten liitossa ole pitkäaikainen.

        Vanhanen teki työtä 7 vuotta yötä päivää kantaen vastuunsa. Siihen ei moni Suomessa pysty. Isokallio esim ei ole pystynyt hankkimaan työtä sen jälkeen kun hänet potkaistiin Nokiasta. Minä ainakin arvostan eniten ihmisessä sitä, että on toisia kohtaan asiallinen eikä hauku ja panettele toisia ja joka hoitaa työnsä. Sellaisen työkaverin kanssa on helppo työskennellä.


      • No response
        8 + 11 kirjoitti:

        Vanhanen teki työtä 7 vuotta yötä päivää kantaen vastuunsa. Siihen ei moni Suomessa pysty. Isokallio esim ei ole pystynyt hankkimaan työtä sen jälkeen kun hänet potkaistiin Nokiasta. Minä ainakin arvostan eniten ihmisessä sitä, että on toisia kohtaan asiallinen eikä hauku ja panettele toisia ja joka hoitaa työnsä. Sellaisen työkaverin kanssa on helppo työskennellä.

        Teki työnsä kantaen vastuunsa??? Tajua nyt jo viimeinkin, että poliitikoilla ei ole vastuuta. Jos ei ihan juhantaloksi rupea, niin kaikesta selviää unohtamalla, vähättelemällä ja selittämällä.


      • nyt tajusin
        No response kirjoitti:

        Teki työnsä kantaen vastuunsa??? Tajua nyt jo viimeinkin, että poliitikoilla ei ole vastuuta. Jos ei ihan juhantaloksi rupea, niin kaikesta selviää unohtamalla, vähättelemällä ja selittämällä.

        Sinäkö sitten olet kantanut vastuun Suomen asioista?


      • 8 + 11 kirjoitti:

        Vanhanen teki työtä 7 vuotta yötä päivää kantaen vastuunsa. Siihen ei moni Suomessa pysty. Isokallio esim ei ole pystynyt hankkimaan työtä sen jälkeen kun hänet potkaistiin Nokiasta. Minä ainakin arvostan eniten ihmisessä sitä, että on toisia kohtaan asiallinen eikä hauku ja panettele toisia ja joka hoitaa työnsä. Sellaisen työkaverin kanssa on helppo työskennellä.

        Mitähän vastuuta se mannertenvälinen nahjus Vanhanen kantoi? Vanhanen keskittyi rötöstelemään, valehtelemaan ja metsästelemään kiimaisena naisia netissä.


      • ohjuskänä
        Känä kirjoitti:

        Mitähän vastuuta se mannertenvälinen nahjus Vanhanen kantoi? Vanhanen keskittyi rötöstelemään, valehtelemaan ja metsästelemään kiimaisena naisia netissä.

        työtä, sopivaa sinulle mäannrten välinen ohjus.


      • Netti-matti
        8 + 11 kirjoitti:

        Vanhanen teki työtä 7 vuotta yötä päivää kantaen vastuunsa. Siihen ei moni Suomessa pysty. Isokallio esim ei ole pystynyt hankkimaan työtä sen jälkeen kun hänet potkaistiin Nokiasta. Minä ainakin arvostan eniten ihmisessä sitä, että on toisia kohtaan asiallinen eikä hauku ja panettele toisia ja joka hoitaa työnsä. Sellaisen työkaverin kanssa on helppo työskennellä.

        h e h


    • Emäntä 56

      Matti Vanhasesta kuullaan seuraavan kerran poliisitutkimuksien valmistuessa.

    • Transit_mies

      Vanhasen kautta perheyrittäjien liitto saattaa saada kuitenkin enemmän ovia auki erilaisiin neuvotteluihin kuin kokoomuksen entinen kehäraakki, Anders Blom, pystyi avaamaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe