Tommy Tabermann on pois elämästä.
Muisto hänen kunniakseen.
Tommy on pois
15
260
Vastaukset
- pidin Tommysta
ollut täällä jonkun mielestä mainoskikka? voisi sekin epäilijä mennä itseensä :/
Harmi, usein tuntuu siltä että parhaat joutuu lähtemään varhemmin kuin muut, ehkä heitä on joku uusi tehtävä odottamassa.- kednah
Ihan sama, oliko sanallepanija. Lämmintä hänelle kuitenkin.
- popp.corn
Rakastettu Tommy voi vaikuttaa tulevaisuudessa vaikka kuinka paljon.
Mutta hän ei ollut sanaton, on jättänyt paljon kauniita ajatuksia jälkeensä.
Ja niiden myötä tulee varmaan antamaan paljon. Kauan, ikuisesti.
Myös heille, jotka eivät häntä elämänsä aikana koskaan nähneet tai kuulleet.- o.tunnus
ihka tavallinen tallaaja ?
- viivi-amaldiina
Tommy...
Ei ole kauan kun hän oli telkkarissa haastateltavana, luulin et hänen oli jo parempi aika sairaudesta edessä.
Suunnitteli kovasti alkavansa ehdokkaaksi seuravissa vaaleissa,.... mut nyt näin... hän on nukkunut pois...- Sol57
rauhassa. Tommy..
tsau:Friidu
- popp.corn
Minua tutkittiin ennen toimenpidettä.
Siltä makaamalta lähestyin miestä joka itki, ja itku oli katkeraa.
Itkimme yhdessä.
Hän lähti, minä saan vielä olla, kiitos siitä. - lillukanvarsi
en ole ollut mikään runojen ystävä, mutta ostin kerran TT:n kirjan. Nautin siitä, luin sen kokonaan alusta loppuun....Ehkä hän ei ollut arvostettu runoilija arvostelijoiden mielestä, mutta yleisön ja ostajien mielestä oli, ja se mielestäni tärkempää, kuin kriitikkojen arvostelut. Hän oli hieno mies puhuessaan välittämisestä, rakastamisesta ja ihmissuhteista yleensä. Ja kaiken lisäksi hänellä oli erinomainen huumorintaju, mainio mies.
veti!
En edes tiennyt, että oli jo saattohoidossa.
Hyvää matkaa Tommy, missä lienetkin......- tanj a
Minäkin olen pahoillani hänen poismenostaan.
- ++
hän kirjoitti, joiden ansiosta hänet iäti muistetaan.
- ajattelija.
tuntuu, että nyt kun hän on poissa, niin hänen runojaan ja koko miestä arvostetaan enemmän kuin eläessään. Surevatko ihmiset taas tässäkin omaa kuolevaisuuttaan?
- ++
ajattelija. kirjoitti:
tuntuu, että nyt kun hän on poissa, niin hänen runojaan ja koko miestä arvostetaan enemmän kuin eläessään. Surevatko ihmiset taas tässäkin omaa kuolevaisuuttaan?
mutta onhan se aina menetys, kun lahjakas ihminen täältä lähtee, inhimillisesti katsoen liian aikaisin.
Monellehan hän oli rakkauden apostoli, itse en ihan hänen runoudestaan niin innostu, mutta suon sen monille, monille muille.
Nyt jäämme ilman hänen rivejään.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648203Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592572- 73905
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 55823
- 25816
- 64812
- 12790
- 46776
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713