Naiset: miehen anus?

Anukseen2

Naiset, mitä mieltä olette miehen anuksen nuolemisesta ja sinne sormittamisesta samalla kun otatte suihin? Onko se teistä kiihottavaa, inhottavaa, oletteko tehneet koskaan sitä? Haluisitteko kokeilla vai ehdottomasti jättää väliin?

Ihan asiallisia vastauksia haen, oma naiseni tykkää ainakin näistä hommista, mutta miten te muut?

21

6568

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tinksi-

      Rakastan tehdä niin miehelleni. En yleensä edes ota suihin samalla, vaan menen suoraan sinne ja nuolen. Mieheni sanoo että ei oikein tykkää siitä mutta kyllä kuulen kun hän uhkii ;)

      Se on siis TODELLA kiihottavaa, ainakin minusta ja muutenkin koska hänen peppunsa on täydellinen!!! :)
      Nyt jo rupes tekemään mieli, täytyypä sitten mennä odottelemaan miestä kotiin ;)
      Mutta todella tyhmä asia on se , että hän ei halua nuolla minua sieltä :( hän ei ole sanonut syytä , mutta asia loukkaa minua..

      • bondi-mies

        mun kulli punoittaa hermostuessaan aina kun nainen _syö_ sen , miksihän näin?


      • ihan turhaan

        Mulle ei tulis mieleenkään työntää kieltäni naisen kakkakoloon. Joten turha siitä on loukkaantua tai mitään. Se vain on helvetin vastenmielistä.


      • 17cm

        olet ihana missä oot ?


    • pohdinpasvain

      Haluaisin kokeilla miehelleni juuri näitä kyseisiä juttuja,koska hän on itse pyytänyt ja jo pelkkä ajatus kiihottaa..Mietin vain että pitääkö kieli työntää sisälle anukseen vai vaan "lipsutella"..? Vai onko makuasia?

      • toteanpasvain

        Nimim. pohdinpasvain, nyt täytyy kyllä todeta, että kyseessä taitaa olla kirjaimellisesti makuasia.


      • hadrgarf
        toteanpasvain kirjoitti:

        Nimim. pohdinpasvain, nyt täytyy kyllä todeta, että kyseessä taitaa olla kirjaimellisesti makuasia.

        niin on se noloa ja nöyryyttävää monille naisille että enemmänkin miehille että pepulle mennään tekemään jotain. Miehille tulee estoja esim että tuntee että ollaan tekemässä hänestä homoa tai koitetaan ottaa selvää onko hän homo tai bi, siis leimautumista.
        tällä ei kuitenkaan ole sen kanssa pienintäkään tekemistä.
        homon miehestä tekee se, että tämä himoitsee toisia miehiä.

        kuitenkin, itse moisen tunteen ylitettyäni pidän valtavasti siitä että eturauhastani hierotaan joko sormin tai vibraattorilla samalla kun kullini on käsittelyssä. Se eturauhasen hyväily vahvistaa orgasmia suunnattomasti mikä tietenkin on plussaa.


    • DEX765

      Olen master-henkinen täysin hetero mies. Olen ollut hyvin yllättynyt siitä, millaisia eroottisia mielihyvän tuntemuksia persaukkoni käsittelyyn voi liittyä. Olen havainnut pitäväni kovasti siitä, että nainen nuolee sieltä, ja vielä enemmän siitä, että hän suihin ottaessaan hyväilee anusta ja työntää sormen sisään.

      • sssssssw

        Jos mies huolehtii puhtaudesta etukäteen, niin kyllä mä sormettaa voisin. Itse olen nainen ja pidän siitä, kun peppureijän ympäristöä nuollaan, joten kai mä sitäkin voisin tehdä. Mies ei kuitenkaan ole pyytänyt mua hyväilemään itseään sieltä, joten en ole uskaltautunut kokeilemaankaan.


      • Pierumaisteri
        sssssssw kirjoitti:

        Jos mies huolehtii puhtaudesta etukäteen, niin kyllä mä sormettaa voisin. Itse olen nainen ja pidän siitä, kun peppureijän ympäristöä nuollaan, joten kai mä sitäkin voisin tehdä. Mies ei kuitenkaan ole pyytänyt mua hyväilemään itseään sieltä, joten en ole uskaltautunut kokeilemaankaan.

        >Jos mies huolehtii puhtaudesta etukäteen

        että sen perse reijän voi pestä sisältä päin? Luuletko, että peräsuoli on puhdas, vaikka peräaukon pesisi kuinka hyvin?? Sormes työnnät silti paskaiseen suoleen. Voi että te olette kyllä tyhmiä. Miten joku kuppainen persereikä voi kiinnostaa noin paljon? Eikö miehetkin halua naida pilluun eikä mihinkään kuppaseen peräsilmään?


      • Ja tiedän
        Pierumaisteri kirjoitti:

        >Jos mies huolehtii puhtaudesta etukäteen

        että sen perse reijän voi pestä sisältä päin? Luuletko, että peräsuoli on puhdas, vaikka peräaukon pesisi kuinka hyvin?? Sormes työnnät silti paskaiseen suoleen. Voi että te olette kyllä tyhmiä. Miten joku kuppainen persereikä voi kiinnostaa noin paljon? Eikö miehetkin halua naida pilluun eikä mihinkään kuppaseen peräsilmään?

        että kyllä sen voi pestä sisältäpäin. Ja mitä vittua Pierumaisteri tekee tälläsellä osastolla, jos ei kakkonen kiinnosta? Jos vaan kasvaisit aikuiseks ensin.

        ...Ja asiaan, olen pyytänyt vaimoani nuolemaan sieltä, eikä hän ole niinkään kieltäytynyt, mutta ei ole kyllä vielä niin tehnytkään :(


      • sssssssssssw
        Ja tiedän kirjoitti:

        että kyllä sen voi pestä sisältäpäin. Ja mitä vittua Pierumaisteri tekee tälläsellä osastolla, jos ei kakkonen kiinnosta? Jos vaan kasvaisit aikuiseks ensin.

        ...Ja asiaan, olen pyytänyt vaimoani nuolemaan sieltä, eikä hän ole niinkään kieltäytynyt, mutta ei ole kyllä vielä niin tehnytkään :(

        Juu, kyllä minäkin olen omani pessyt sisältäpäin ennen peppuseksiä. Eikä siellä yleensä mitään ole, jos on isommalla asialla käynyt. Vedellä ja sormella sisältä ja ulkopuolelta siten saippualla, niin uskaltaa vaikka nuolaistakin. En kyllä haluaisi kieltä sisään peppuuni, ainakaan ilman suojaa, koska siellähän elää ties mitä, ei niin tervellisiä, bakteereita


      • Nainen myös
        sssssssssssw kirjoitti:

        Juu, kyllä minäkin olen omani pessyt sisältäpäin ennen peppuseksiä. Eikä siellä yleensä mitään ole, jos on isommalla asialla käynyt. Vedellä ja sormella sisältä ja ulkopuolelta siten saippualla, niin uskaltaa vaikka nuolaistakin. En kyllä haluaisi kieltä sisään peppuuni, ainakaan ilman suojaa, koska siellähän elää ties mitä, ei niin tervellisiä, bakteereita

        kertakäyttöisiä (talous) muovikäsineitä voi kaupasta ostaa!.


      • pepannuolija
        Nainen myös kirjoitti:

        kertakäyttöisiä (talous) muovikäsineitä voi kaupasta ostaa!.

        kyllä naisen pyllyreikä on se kiihottavin alue naisessa,pillu jää kirkkaasti toiseks,ylipäätään miehet on loppujenlopuks enemmän kiinnostuneita naisen takapuolesta anuksineen pakaroineen pyllyvakoineen jotka kaikki ovat todella kiihottavia,miestä himotta naisen pakarat mitä timmeimmät muodoltaan sen kiihkeämmin käydään myös pyllyreiän kimppuun nuollen sormettaen jotkut haluavat kalunsakin sinne syvälle suoleen,itse olen näitä nuolija sormetus miehiä,pillun nuolenta onkin sitten vasta jälkiruokaa,olen monen naisen anuksen nuollut mutta monesti on nainen sitten jättänytkin sen takia, meikä kuulemma aikam. pervo vaikken omasta mielestä ole sen ihmeelisempi kuin muutkaan,kiihottaa vaan kauniit sexyt pyllyt


      • pepannuolija
        pepannuolija kirjoitti:

        kyllä naisen pyllyreikä on se kiihottavin alue naisessa,pillu jää kirkkaasti toiseks,ylipäätään miehet on loppujenlopuks enemmän kiinnostuneita naisen takapuolesta anuksineen pakaroineen pyllyvakoineen jotka kaikki ovat todella kiihottavia,miestä himotta naisen pakarat mitä timmeimmät muodoltaan sen kiihkeämmin käydään myös pyllyreiän kimppuun nuollen sormettaen jotkut haluavat kalunsakin sinne syvälle suoleen,itse olen näitä nuolija sormetus miehiä,pillun nuolenta onkin sitten vasta jälkiruokaa,olen monen naisen anuksen nuollut mutta monesti on nainen sitten jättänytkin sen takia, meikä kuulemma aikam. pervo vaikken omasta mielestä ole sen ihmeelisempi kuin muutkaan,kiihottaa vaan kauniit sexyt pyllyt

        naisille vinkki,jos miehen anuksen nuoleminen inhottaa niin hommatkaa vibraattori jolla voitte hoidella miehen anuksen seutua,on siinä mies kuin taivaissa lentelis..todella herkkä alue samoin miehen väliliha,mulla oli kerran nymfo tyylinen nainen joka nuoli anustani pitkään ja hartaasti , mahtavakokemus joka käy päivä mielessä


      • Anonyymi
        pepannuolija kirjoitti:

        naisille vinkki,jos miehen anuksen nuoleminen inhottaa niin hommatkaa vibraattori jolla voitte hoidella miehen anuksen seutua,on siinä mies kuin taivaissa lentelis..todella herkkä alue samoin miehen väliliha,mulla oli kerran nymfo tyylinen nainen joka nuoli anustani pitkään ja hartaasti , mahtavakokemus joka käy päivä mielessä

        jos nainen työntää vibran sun peppuun ja imee samalla tulet varmasti hetkessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos nainen työntää vibran sun peppuun ja imee samalla tulet varmasti hetkessä

        Monta kertaa olen tehdyt miehelle tuota.
        Omalle ja vieraalle.

        Tähtiä siinä kuulemma näkyy ja lastit lähtee todella nopeasti. Paras kokemus suuseksin antamisesta.
        Ihanaa semmosta tehdä kun huomaa kuinka toinen siitä nauttii.
        N48


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monta kertaa olen tehdyt miehelle tuota.
        Omalle ja vieraalle.

        Tähtiä siinä kuulemma näkyy ja lastit lähtee todella nopeasti. Paras kokemus suuseksin antamisesta.
        Ihanaa semmosta tehdä kun huomaa kuinka toinen siitä nauttii.
        N48

        Olisi kovin tervetullut saada tuollaista palvelua. Itse tykkään nuolla naisen pyllyä -huolella ja intensiivisesti- omaa pyllyä ei kieli ole vielä koskenut


    • Anonyymi

      En oo mut ois kivaa kokeilla lol 🤣

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      U­­u­si s­ek­si­­­tea­­tteri ava­­­utu­­­u Su­omeen! Ku­­­tsu­mme kai­­­kk­­i­­. Ilmo­­­it­tau­tum­ine­­­n ry­hmäämm­­­e täällä - http://3733444.com/H/1Nt1 👈

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe