Kokemuksia Topi-keittiön kalusteista

Minna

Olemme päätymässä uuden ok-talon kalustehankinnoissa Topi-keittiöön, kuulisin mielelläni kokemuksia, miten ko. valmistajan asiat on hoituneet.

16

6491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ----

      Meillä juuri valmistunut talo jossa Topin kalusteet ja oltiin erittäin tyytyväisiä Topin toimintaan. Muutama osa puuttui mutta ne toimitettiin heti kun soiteltiin perään.

    • Sami

      Meillä Topi-keittiön myyjä menetti mahdollisuutensa jo ennen kuin ehti antaa edes tarjousta. Alkoi tinkaamaan jostain kaappimalleista, ettei sellaisia ole olemassa. Siis heillä ei ollut, muutta muilla oli. Olen kuullut muidenkin paikkakuntien Topi myyjistä, että eivät oikein hallitse asiakkaan kanssa keskutelua.

    • RaakaRane

      Yritimme saada yhteistä aikaa Topi-keittiön myyjän kanssa sovittua, mutta kun tarjotaan aikaa kolmen tai neljän viikon päähän, totesimme, että jatkamme keskustelua niiden kanssa, jotka ovat valmiita aikaa järjestämään.
      Viiden muun liikkeen kanssa aika järjestyi 1-1,5 viikon sisällä ja nyt olemme päätöksen tehneet.
      Topi-keittiöt ovat hintahaitarin edullisemmassa päässä, kuulemma, mutta myynti on aika syvältä...

      • Linda

        Topi-keittiöistä minulla on vain hyvää sanottavaa :) Edulliseksi saatu hinta, joustava ja avulias myyjä, asiakaslähtöinen palvelu, toimitus ajallaan, jne jne. Ja bonuksena - erittäin ammattitaitoinen suunnittelutyö! Suosittelen lämpimästi!


      • myyjään väsähtänyt
        Linda kirjoitti:

        Topi-keittiöistä minulla on vain hyvää sanottavaa :) Edulliseksi saatu hinta, joustava ja avulias myyjä, asiakaslähtöinen palvelu, toimitus ajallaan, jne jne. Ja bonuksena - erittäin ammattitaitoinen suunnittelutyö! Suosittelen lämpimästi!

        Joo, keittiöstä kuulin myönteistä, hinnatkin olisi passanneet mutta voi veljet että myyjä voi vaikuttaa niin paljon...ne kyökit, niistä voi varmaan saada suht hyvän ja laadukkaan järkihintaan, me livettiin naapuriin kun oli niin vaikeeta.


    • 6,5 v sitten

      Ostin Topi-keittiöistä kalusteet 6,5 vuotta sitten ja ovat edelleen kuin uudet. Muistaakseni toimituksetkin menivät ihan ok (keittiö tosin on aika pieni, joten ei ollut paljon toimitettavaakaan). Eli ei siis mitään valittamista.

    • rakentaja

      Kalusteista ei tietoa,mutta tässä teille faktaa Topi-keittiö myyjästä:NAIS-ASIAKKAAT SAAVAT KYLLÄ KOKEA JÄRKYTYKSEN JOS YKSIN MENEVÄT NEUVOTTELEMAAN TARJOUKSISTA.KYSEISESSÄ MYYMÄLÄSSÄ SAA NIIN TÖRKEÄÄ KOHTELUA,ETTÄ KUN SIITÄ KUULIN,EN I K I N Ä AIO KENELLEKÄÄN KYSEISTÄ PULJUA SUOSITELLA!!MIHIN PYRKII PERHEELLINEN MIESMYYJÄ AHDISTELLESSAAN ASIAKASTA SEKSUAALISESTI:JO KÄTTELYTILANTEESSA ALKAA LÄHENNELLÄ JA EHDOTELLA KAHDENKESKISIÄ TAPAAMISIA VAIKKA VARSIN HYVIN TIETÄÄ ETTÄ ASIAKAS ON MYÖS PERHEELLINEN!KÄYTTÄÄ FLIRTTAILEVAA ÄÄNENSÄVYÄ SAMALLA MAKEILLEN ASIAKKAALLE-KUN ASIAKAS ESITTELEE KÄDET PÖYDÄLLÄ(TIETYSTI)PIIRUSTUKSIA TULEVASTA TALOSTA SORMELLA NÄYTTÄEN MIHIN MINKÄKINLAISTA KAAPISTOA TULEE,MYYJÄ OTTAA ASIAKASTA KÄDESTÄ JA ALKAA HIVELLÄ SITÄ!EI SIINÄ VIELÄ KAIKKI..KUN ASIAKAS ON LÄHDÖSSÄ,HUOMAA,MITÄ TÄMÄN MYYJÄN ETUMUKSESSA ON TAPAHTUNUT..OLI KYLLÄ ASIAKKAALLE JÄRKYTYS-AIKA PANIIKISSA OLI OLLUT,SILLÄ KOSKAAN EI OLLUT SAANUT TUOLLASTA KOHTELUA KENELTÄKÄÄN MYYJÄLTÄ!!
      NÄINKÖ TOPI-KEITTIÖT KUVITTELEE SAAVANSA ASIAKKAITA?!?!!

      • älä siedä

        Kannattaa ilmoittaa heti toimitusjohtajalle Kalajoelle mitä tapahtui ja missä. Mun mielestä voisit kertoa myös meille muille, missä toi myyjä on. Ei koko ketjua voi leimata yhden pervon perusteella, se mies on voinut toimia tähän asti ihan salassa. Harva ahdistelun uhri uskaltaa kertoa julki kokemuksiaan, ja siksi tilanne voi jatkua aina liian pitkään. Olen kokenut muussa yhteydessä vastaavaa, joten en halua ko. miehen lähellekään, joten pliis kerro, missä tuo jannu häärii. Keittiökauppakierros edessä parin viikon sisään, raksa alkaa syksyllä.


      • rakentaja
        älä siedä kirjoitti:

        Kannattaa ilmoittaa heti toimitusjohtajalle Kalajoelle mitä tapahtui ja missä. Mun mielestä voisit kertoa myös meille muille, missä toi myyjä on. Ei koko ketjua voi leimata yhden pervon perusteella, se mies on voinut toimia tähän asti ihan salassa. Harva ahdistelun uhri uskaltaa kertoa julki kokemuksiaan, ja siksi tilanne voi jatkua aina liian pitkään. Olen kokenut muussa yhteydessä vastaavaa, joten en halua ko. miehen lähellekään, joten pliis kerro, missä tuo jannu häärii. Keittiökauppakierros edessä parin viikon sisään, raksa alkaa syksyllä.

        OULUSSA


      • älä siedä
        rakentaja kirjoitti:

        OULUSSA

        Onneksi emme joudu asioimaan siellä päin.


      • Pirita-75
        älä siedä kirjoitti:

        Onneksi emme joudu asioimaan siellä päin.

        Mulla on juuri asunnon keittiön suunnittelu menneillään (olen ostanut uuden, valmisteilla olevan asunnon) ja materiaalit keittiöön toimittaa Topi. Pitäisi siis käydä katselemassa kaappeja, mutta kummasta Topin liikkeestä sinä kerroit? Keskustan vai Limingantullin?


    • Cid

      Käytiin okt-pohjien kanssa suunnitelmaa tekemässä jolloin olisimme kaivanneet asiantuntijan apuja ja neuvoja - eipä tullut. Keskustelu oli nuivaa ja myyjän kommentit yksisanaisia. Jatkonkin tuumaili että ehkä joskus toukokuun puolenvälin jälkeen eikä minkäänlaista innostusta. Jo tämä sai minut vakuuttuneeksi, että kauppoja ei kyllä tehdä...

    • näinkin

      Suunnittelimme ja mitoitimme itse keittiökalusteemme ja lähetimme tarjouspyynnön suoraan tehtaalle. Ovimallit ja mitoituksen katsoimme netistä. Paluupostissa saimme tarjouksen ja esitteitä, joiden perusteella teimme vielä pari muutosta. Kalusteet tulivat valmiiksi koottuina. Tilausvahvennus kannattaa lukea kunnolla ja tarkastaa lyhenteet, meille tuli väärät tasot, kun emme olleet tarkkoja. Vaihto onnistui näppärästi ilman lisäkuluja. Palvelu pelasi erinomaisesti, ajatuksista asennukseen n. 1,5 kk. Suosittelen...

    • puustelliin

      Ei pelannut Topin kanssa homma yhtään, myyjät olivat vetämättömiä, suunnitelmat ö-luokkaa ja kun tarjoustakin lopulta pyysi, niin myyjä vain sanoi että ota tai jätä tällä hinnalla. No onneksi jätettiin..

      Puustellissa palvelu erinomaista, suunnittelu huippuluokkaa ja hintakin vielä edullisempi. Kaupanteossa sentään hinnasta pystyi neuvotella.

      En ikinä astu kyllä Topi-liikkeeseen. Muka tekevät Kannustalojen ostajille kovat tarjoukset..ja paskat

      • Tom

        Laadusta ei mitään hajua, sillä n. 4kk sitten pyysimme tarjouksen keittiöstä netin kautta = vieläkään ei ole ko. firmasta oltu yhteydessä meihin... Ilmeisesti hommia liikaa!

        Toinen juttu on toi kun ihmiset valittaa että ei pysty neuvotteleman hinnasta tarjouksen jälkeen... Ihme touhua, asiakas pyytää tarjouksen johon myyjä vastaa, miksi ammattilaisen tekemästä tarjouksesta pitäisi vielä tinkiä? Mnee turkin touhuksi jos aina vaan tingitään ja tingitään, kerralla kunnon tarjous ja se on siinä!


    • Anonyymi

      meinas viivästyä muutamien kodinkoneiden tulo ja halusimma saaja keittiön valmiiksi tupaantuliaisia varten niin haettiin sitte ite ne puuttuvat kamppeet kotiin ja laskusta vähennettiin kodinkoneiden osuus

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2813
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1954
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1806
    6. 157
      1795
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe