Hei,
Onko kukaan ottanut BIGBANK.sta lainaa? Jos on, kuinka helposti?
BIGBANK:sta laina
37
19628
Vastaukset
- Kunnossa..
Jos asiat ovat kunnossa, niin saahan sieltä lainaa.
Eli vakituinen työpaikka, nettotulot yli 1000€/kk, mieluiten reilusti yli, luottotiedot kunnossa ja ikää yli 18 vuotta. Eikä pahemmin muita lainoja.- jaajaaa
Juu nettotulot on 2000 luokkaa, luottotiedot kunnossa ja ikääkin yli 18v. Onko kellään kokemuksia miten homma hoituu? Laitoin eilen palkkakuitit menemään. Toivottavasti jotain kuuluu?
- BIGpankkivirosta
jaajaaa kirjoitti:
Juu nettotulot on 2000 luokkaa, luottotiedot kunnossa ja ikääkin yli 18v. Onko kellään kokemuksia miten homma hoituu? Laitoin eilen palkkakuitit menemään. Toivottavasti jotain kuuluu?
jos uskallat. Itse jättäisin väliin. Ties mihin henkilötietojasi käyttävät. BIG pankki ei ole suomalaisten viranomaisten valvonnassa, eikä kenelläkään ole mitään tietoa niiden toiminnasta. Viron suunnalta olen kuullut että puljun tase on huonossa kunnossa.
- suomi nousuun
BIGpankkivirosta kirjoitti:
jos uskallat. Itse jättäisin väliin. Ties mihin henkilötietojasi käyttävät. BIG pankki ei ole suomalaisten viranomaisten valvonnassa, eikä kenelläkään ole mitään tietoa niiden toiminnasta. Viron suunnalta olen kuullut että puljun tase on huonossa kunnossa.
En lainaisi virolaisilta mitään. Suomalaisiakin toimijoita on olemassa.
- 20+20
ei saa..vakityö, ei muita lainoja, tulot 1900e/kk netto, ei maksuhäiriöitä (joskus ollut), mut ei tipu lainaa !! Ilmeisesti jotain merkintöjä jossain vaikkei niitä saisi säilyttää enäää...
- i'm sorry
20+20 kirjoitti:
ei saa..vakityö, ei muita lainoja, tulot 1900e/kk netto, ei maksuhäiriöitä (joskus ollut), mut ei tipu lainaa !! Ilmeisesti jotain merkintöjä jossain vaikkei niitä saisi säilyttää enäää...
vaikka luottotiedot oliskin ok niin kyllä rahalaitos saa omissa rekistereissäään säilyttää tiedon jos asiakas ei ole hoitanut lainaansa hyvin. Eli luottotiedot (jotka on julkiset) korjaantuu, mut asiakassuhde kyseiseen rahalaitokseen voi olla mennyttä.
- 20+20
i'm sorry kirjoitti:
vaikka luottotiedot oliskin ok niin kyllä rahalaitos saa omissa rekistereissäään säilyttää tiedon jos asiakas ei ole hoitanut lainaansa hyvin. Eli luottotiedot (jotka on julkiset) korjaantuu, mut asiakassuhde kyseiseen rahalaitokseen voi olla mennyttä.
Tarkoitin tuossa noilla omilla merkinnöilläni että jäi joskus takausvelka maksamatta op:lle, aikanaan se meni vanhaksi ja nimi tietenkin puhdistui suomen asiakastiedon rekistereistä. Miten voi olla mahdollista etten saa lainaa mistään, tosin sain kyllä nordeasta välittömästi kun siirsin sinne tilini op:stä, joten ei tuo ole enää ongelma.
Onko asiakastieto myynyt tietojaan? Kerran tuli joku kirje postissa että häiriömerkintä on rekisteröity jonnekin rekisterinpitäjälle, en muista nimeä mutta ei siis ollut asiakastieto. Olisi ihan kiva tietää onko merkintä edelleen siellä ???
- 12
sitä täss ihmettelee, että 3 päivää ennen eräpäivää rupee pukkaan viestiä, että maksa erä. niillä täytyy näkyä kuukausierä eräpäivänä tilillä. vähän kyllä vieläkin pelottaa, mutta toistaiseksi kaikki ok. toivottavasti jatkossakin.....
- jea123
Joo laitoin paperit menemään ja meni noin pari päivää kun mulle tuli hyväksytty päätös postitse 4000e:lle. Soitin sinne ja pyysin että laittavat sopimuspaperit postitse ja kertoivat että laittavat heti samana päivänä. Odotettelen nyt papruja..aika nopeeta toimintaa
- jiuhj
Oliko sulla siis muita lainoja?
Tuolla ehdoissa kun lukee että "allekirjoittamalla luottohakemuksen hakija oikeuttaa Bigbankia hankkimaan ja saamaan pankeilta ja muilta luotto- ja rahoituslaitoksilta sekä luottotoimintaa harjoittavilta yhteisöiltä hakijaa koskevia luoton myöntämiseen liittyviä tietoja riippumatta siitä, perustuuko näitä tietoja koskeva salassapitovelvollisuus lakiin vai sopimukseen"
Että siis kaikki kannattaa rehellisesti ilmoittaa jos ne kerran selvittää ne joka tapauksessa. - Viron poika
jiuhj kirjoitti:
Oliko sulla siis muita lainoja?
Tuolla ehdoissa kun lukee että "allekirjoittamalla luottohakemuksen hakija oikeuttaa Bigbankia hankkimaan ja saamaan pankeilta ja muilta luotto- ja rahoituslaitoksilta sekä luottotoimintaa harjoittavilta yhteisöiltä hakijaa koskevia luoton myöntämiseen liittyviä tietoja riippumatta siitä, perustuuko näitä tietoja koskeva salassapitovelvollisuus lakiin vai sopimukseen"
Että siis kaikki kannattaa rehellisesti ilmoittaa jos ne kerran selvittää ne joka tapauksessa.saataviaan.... tuokin sopimusehto on täysin laiton, sopimusehto ei koskaan saa mennä lain yläpuolelle. Käsittämättömiä nuo virolaiset.
- hämäräjuttu
Viron poika kirjoitti:
saataviaan.... tuokin sopimusehto on täysin laiton, sopimusehto ei koskaan saa mennä lain yläpuolelle. Käsittämättömiä nuo virolaiset.
Mikään pankki Suomessa ei anna ulkopuolisille tietoja asiakkaasta...ei lainoja, ei henkilötietoja, ei siis mitään. Se on täysin laitonta. Mitenkähän Big on tollaisen lipsauttanut ehtoihin...olisi tarkastajilla asiaa.
- dsfsdg
hämäräjuttu kirjoitti:
Mikään pankki Suomessa ei anna ulkopuolisille tietoja asiakkaasta...ei lainoja, ei henkilötietoja, ei siis mitään. Se on täysin laitonta. Mitenkähän Big on tollaisen lipsauttanut ehtoihin...olisi tarkastajilla asiaa.
Onko siellä edes suomalaisia asiakaspalvelijoita töissä?
- Ulkosuomalainen olen
Mitä sillä on merkitystä? Pääasia että asiakaspalvelu toimii.
- Lainaa lainaa lainaa
Joo en itsekkään BIGistä lainaisi. On sen verran huono maine kotimaassaan sillä. Sanooko "last resort lender" mitään kenellekkään???
- huoh2333112576
noi on jotain virolaisia, älkää lainatko.
- Järkimies75
Kertoo paljon kyvyistä hoitaa raha-asioita kun ensimmäinen kysymys on kuinka HELPOSTI saa lainaa. Tästä yleensä tunnistaa tulevat velkaneuvonnan asiakkaat.
Enemmänkin pitäisi funtsia kannattaako lainata (99% todennäköisyydellä ei) millaisella korolla lainaa saisi, ja miten helposti sen maksaisi takaisin mahd. lyhyessä ajassa.- heppistä
No Big bank on samaa kuin Nopsa laina! HUHUU
- Otin lainaa
Kannattaa ottaa lainaa ehdottomasti nyt kun saa. Saa sitä sitten maksettua lainat ajallaan pois, mutta nyt kannattaa nauttia elämästä.
- Semmonen setti
Muistaa sitten vaan lainaa ottaessa BIGiltä että ne on virolaisia.
On muuten kammottavaa miten jotkut perintäyhtiöt nykyään toimivat:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10453926
Tuosta taisi olla iltalehdessäkin, olivat ahdistelleet seksuaalisesti velallista... - pelottaa
En suosittele lainanottoa bigbankista.Virolaisia ovat kaikki virkailijat ja soittavat ja viestittelevät joka kuukausi vaikka olisi erän maksanut.Minulla on laina ollut 6 kk:tta ja joka kuukausi big bank väittää että en ole maksanut velkaani eräpäivänä vaikka olisinkin.Summa vaihtelee soittajan mukaan.,tämän kuun erästä on soitettu tänään viimeksi että on maksamatta ja summa jota karhuavat ei ole edes se jota maksan kuukausittain.Olen maksanut eräni eräpäivänä ja jälkeenpäin on tullut 4 eri viestiä ja soittoa .Olenkin nyt ottanut lakimieheni tarkistamaan spimukseni ja maksamani erät.Pitää olla todella tarkkana ettei joudu vaikeuksiin kyseisen pankn i kanssa.
- Anonyymi
Jos tarvitset lakimiehen apua kertomaan mitä sinun pitää maksaa kuukausittain olet aika vitun tyhmä ihminen.
- Superpotti1
Olen ottanut 2000 ja nyt edessä viimeinen lyhennys! Velkaa oli ottohetkellä 50000! sain kumminkin lainan. Joo soittelee joka kuukausi jos et maksa ERÄPÄIVÄNÄ! Muuten ei mitään valittamista Bigbankista! Näin jälkiviisaana näitä kaikkia Elloksia;Finareffejä sun muita Bigbankkeja kannattaa välttää ja hakea oikeasta pankista lainaa jos vain saa! Tiedän itse entisenä hulluna himopelaajana että näihin joutuu turvautumaan! Koittakaa saada raha-asianne kuntoon! Minä olen elävä esimerkki että näinkin voi käydä! Mulla ollut 100000 pelivelkoja mutta nyt jo voiton puolella! Se vaatii kovaa työtä ja pidättäytymistä valkaantumasta lisää ja ennenkaikkea pitää lopettaa se pelaaminen!
- eiauttanutitku
Älä ota mitään lainaa tuolta. Jos tarvitse ruokarahaa hae seurakunnalta se avustus, mutta älä hyvä ihminen ala velaksi elämään.
Et voi tietää esim sairastutko tai mitä muuta suurta elämässä tapahtuu.
Itse sain vuodessa 20.000 euroa velkaa kaikenlaisten firmojen ja luottokorttiyhtiöiden kautta. Lisäksi sairastuin vakavaan masennukseen, sanoin itseni irti työpaikaltani ja olin valmis kuolemaan.
Ajattelin elämäni olevan ohi 40v. Jäin odottelemaan ulosoton kirjeitä.. suunnittelin jo syrjäytymiseni ja kuolemani.
Asiat eivät menneet niin.. sukulaiseni tulivat takaamaan tuota 20.000 euroa tietäen etten sitä pysty koskaan maksamaan. Pahimmillaan velkaa oli 32.000 euroa ja kuukausierät 1890 euron luokkaa. Elin pari kuukautta 50 eurolla.
Pikku hiljaa ja sinnikkäästi maksoin vippejä ja kulutusluottoja. Mitään ylimääräistä en ostanut, elin todella tukalasti.
Nyt lainojen hoitoon menee 520 euroa kuukaudessa. Niukasti elämällä säästän joka kuukausi sairaspäivärahasta jemmaan rahaa. Jos sairaslomani ei jatku olen 500 päivää ansiosidonnaisella ja tuossa ajassa saan maksettua nämä vipit pois.
Olen itkenyt ja käynyt maanpäälisen kadotuksen läpi.
Minä jos kuka voin sanoa, että nämä netin kautta haettavat pikavipit ja luotot ovat perseestä ja ajavat ihmiset epätoivoisiin ratkaisuihin.
Säästäväisyys kunniaan. Velan tekeminen ei johda koskaan mihinkään järkevään - RyöstäjätIskee
En ottaisi, helvetin kallista lainaa on.
- Anonyymi
Nostan tämän ylös. Onko kukaan hakenut Bigbankilta lainaa nyt uuden korkokaton jälkeen. Näyttäisi ainakin että myöntävät lainaa nykyään jo suhteellisen järkevillä koroilla: https://lainaanyt.fi/lainapaikat/bigbank/
Kaikki kokemukset otetaan vastaan :)- Anonyymi
Korko on nyt alle 10% eli autolainaa ei juuri tämän alle saa mistään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korko on nyt alle 10% eli autolainaa ei juuri tämän alle saa mistään.
Älkää ottako tästä pankista mitään lainaa olette oikeasti kusessa sen jälkeen!
Puhun kokemuksesta!
- Anonyymi
Kokemuksesta sanon älkää ikinä ottako tästä pankista minkäänlaista lainaa!!!
50the velasta tuli 150the velka!
Korot on vain huijausta.. - Anonyymi
Nostetaan ketju taas esiin. Onko tämä pankki ja niiden korot nyt täyttä kusetusta. Vai onko BigBank varteenotettava lainantarjoaja? Soitteleeko muka oikeesti pankki asiakkaille ennen eräpäivää että muistappa maksaa laskusi. Tuskin niillä aikaa moiseen olisi, vai onko?
- Anonyymi
Itselläni on kyseisestä pankista lainaa eikä mitään ongelmaa ole ollut. Lasku tulee sähköpostilla 15pv eräpäivää. Maltilliset korot jnejne. Tänne eksyin, kun tietää haluaisin onko kuinka helppo lyhentää koko laina kerralla?
Joskus luin, että rupeavat kyselemään rahojen alkuperää ymsyms. - Anonyymi
Kyllä tämä pankki kannattaa kiertää oikeasti kaukaa!
Tämän pankin takia jouduin kuseen, vaikka tämän pankin yhdistelylainan piti pelastaa minut veloistani!
Haettaessa tätä lainaa korot ja lyhennykset olivat semmoiset mistä helposti tällä palkalla olisin saanut nämä hoidettua.
Mutta toisin kävi korot alkoivat nousta niin isoiksi ettei mitään järkeä!!
Kuukaudessa maksoin melkein 800e pelkkiä korkoja pari vuotta ja sitten oli pakko luovuttaa.
Nyt ollaan hakemassa velkajärjestelyä, mutta yllätys tämä pankki pistää siinä vastaan😂😂😂
Arvatkaa ottaako hiukan päähän!
Ja en ole ainoa kuka on tämän pankin kanssa samassa jamassa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän pankin takia jouduin kuseen, vaikka tämän pankin yhdistelylainan piti pelastaa minut veloistani!
Haettaessa tätä lainaa korot ja lyhennykset olivat semmoiset mistä helposti tällä palkalla olisin saanut nämä hoidettua.
Kuukaudessa maksoin melkein 800e pelkkiä korkoja pari vuotta ja sitten oli pakko luovuttaa.
Nyt ollaan hakemassa velkajärjestelyä, mutta yllätys tämä pankki pistää siinä vastaan😂😂😂
Ja en ole ainoa kuka on tämän pankin kanssa samassa jamassa!Miten noin on käynyt? Jos väärinkäytöksiä niin eikö kannata pyytää joku selvittämään asiaa ja kohtuuttomia korkoja ennen kuin luottotietonsa menettää? Meinasin tuolta just muutaman tonnin kysyä mutta kannattaakohan sittenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja en ole ainoa kuka on tämän pankin kanssa samassa jamassa!Miten noin on käynyt? Jos väärinkäytöksiä niin eikö kannata pyytää joku selvittämään asiaa ja kohtuuttomia korkoja ennen kuin luottotietonsa menettää? Meinasin tuolta just muutaman tonnin kysyä mutta kannattaakohan sittenkään
- Anonyymi
Miksi lainan ottamisesta pitää tehdä niin vaikeaa.
Kun menee vain sovittuna aikana omaan pankkiin riittävien vakuuksien kanssa niin aina on laina rapsahtanut tilille. - Anonyymi
Kyseisetä pankista ei kannata kyllä ottaa euroakaan lainaa !:D On varmasti olemassa ihan kotimaisiakin toimijoita alalla mihin voi esim luottaa huoletta. Mitään hyvää en tästä puljusta ole kuullut.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35089481 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692368- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161552Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601320Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227