Lola Odusoga

C-kuppi,

pyöreäotsainen missi ilmoitti ettei tykkää bikineistä, jotka on tehty luomurinnoille.

10

1842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saunapuhdas

      Olen aiemmin putänyt Lolaa "ihan fiksuna", mutta Victorian hääkommentit saivat minut muuttamaan mieltäni.
      Prinsessan hääpuku oli aivan onnistunut valinta - ei mikään kermakakku, vaan kaunis, klassinen, puhdas.

      Lisäksi Lolankommentit laulukuoron nuorista naisista. Että heidän olisi pitänyt "laittautua " enemmän, koska soittivat prinsessan häissä, ja jotka televisioitiin.
      Eikö tuo ole pinnallisuutta? Jos ihminen on sinut itsensä kanssa, hän kehtaa näyttäytyä ihan luomuna vaikka missä. Ja lisäksi soittajilla oli yhtenäiset puvut, joten asuja ei ainakaan olisi voinut valita jokainen kielensä mukaan.

      Lola on alkanut vaikuttaa niin pinnalliselta, että ihan yököttää. Miksioh änelle ei riittänyt omat rintansa, vaikka niiden(kin) avulla voitti missin tittelin! Kai hän tavoittelee vielä tissi.-titteliäkin, mene ja tiedä!!

      • yllätyin pienuudesta

        kaivakaapa jostain hymylehti kesältä 1996! kannessa lola aidoissa tisuissa, veikkaan aa-kuppia.


      • Adonis.
        yllätyin pienuudesta kirjoitti:

        kaivakaapa jostain hymylehti kesältä 1996! kannessa lola aidoissa tisuissa, veikkaan aa-kuppia.

        Oli Miss Universum kisoissa paljon kauniimpi kuin se ruma kolttu joka oli viktuurian päällä.

        Lolalla on hyvä peruste haukkua viktuurian säkkiä rumaksi.

        Olen samaa Adonismieltä.


      • Muistelisin
        Adonis. kirjoitti:

        Oli Miss Universum kisoissa paljon kauniimpi kuin se ruma kolttu joka oli viktuurian päällä.

        Lolalla on hyvä peruste haukkua viktuurian säkkiä rumaksi.

        Olen samaa Adonismieltä.

        Hämärä muistikuva on, että Lolan iltapuku taisi olla mustavalkoinen ja sitä aikanaan haukuttiin, että Lola olisi voinut menestyä paremminkin, mutta pukuvalinta pilasi? Lolan pienet rinnat näytti vieläkin pienemmiltä tms..

        Vai sekoitanko johonkin toiseen missiin?

        Minusta Victorian puku oli kaunis. Kuten Victoria itse.


      • Lola fani
        Muistelisin kirjoitti:

        Hämärä muistikuva on, että Lolan iltapuku taisi olla mustavalkoinen ja sitä aikanaan haukuttiin, että Lola olisi voinut menestyä paremminkin, mutta pukuvalinta pilasi? Lolan pienet rinnat näytti vieläkin pienemmiltä tms..

        Vai sekoitanko johonkin toiseen missiin?

        Minusta Victorian puku oli kaunis. Kuten Victoria itse.

        Aika paljon Tarja Halosen näkönen.

        Lola voittaa myös ulkonäossä.


      • hyvä Lola
        Lola fani kirjoitti:

        Aika paljon Tarja Halosen näkönen.

        Lola voittaa myös ulkonäossä.

        Heikko kohta- Ku petolinnun perse.

        Jos sen hääpukua vertaa sen naamaan niin kaunis oli.

        Mutta muuten ei :D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1857
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 73
      1436
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      95
      1344
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe