pyöreäotsainen missi ilmoitti ettei tykkää bikineistä, jotka on tehty luomurinnoille.
Lola Odusoga
10
1897
Vastaukset
- saunapuhdas
Olen aiemmin putänyt Lolaa "ihan fiksuna", mutta Victorian hääkommentit saivat minut muuttamaan mieltäni.
Prinsessan hääpuku oli aivan onnistunut valinta - ei mikään kermakakku, vaan kaunis, klassinen, puhdas.
Lisäksi Lolankommentit laulukuoron nuorista naisista. Että heidän olisi pitänyt "laittautua " enemmän, koska soittivat prinsessan häissä, ja jotka televisioitiin.
Eikö tuo ole pinnallisuutta? Jos ihminen on sinut itsensä kanssa, hän kehtaa näyttäytyä ihan luomuna vaikka missä. Ja lisäksi soittajilla oli yhtenäiset puvut, joten asuja ei ainakaan olisi voinut valita jokainen kielensä mukaan.
Lola on alkanut vaikuttaa niin pinnalliselta, että ihan yököttää. Miksioh änelle ei riittänyt omat rintansa, vaikka niiden(kin) avulla voitti missin tittelin! Kai hän tavoittelee vielä tissi.-titteliäkin, mene ja tiedä!!- yllätyin pienuudesta
kaivakaapa jostain hymylehti kesältä 1996! kannessa lola aidoissa tisuissa, veikkaan aa-kuppia.
- Adonis.
yllätyin pienuudesta kirjoitti:
kaivakaapa jostain hymylehti kesältä 1996! kannessa lola aidoissa tisuissa, veikkaan aa-kuppia.
Oli Miss Universum kisoissa paljon kauniimpi kuin se ruma kolttu joka oli viktuurian päällä.
Lolalla on hyvä peruste haukkua viktuurian säkkiä rumaksi.
Olen samaa Adonismieltä. - Muistelisin
Adonis. kirjoitti:
Oli Miss Universum kisoissa paljon kauniimpi kuin se ruma kolttu joka oli viktuurian päällä.
Lolalla on hyvä peruste haukkua viktuurian säkkiä rumaksi.
Olen samaa Adonismieltä.Hämärä muistikuva on, että Lolan iltapuku taisi olla mustavalkoinen ja sitä aikanaan haukuttiin, että Lola olisi voinut menestyä paremminkin, mutta pukuvalinta pilasi? Lolan pienet rinnat näytti vieläkin pienemmiltä tms..
Vai sekoitanko johonkin toiseen missiin?
Minusta Victorian puku oli kaunis. Kuten Victoria itse. - Lola fani
Muistelisin kirjoitti:
Hämärä muistikuva on, että Lolan iltapuku taisi olla mustavalkoinen ja sitä aikanaan haukuttiin, että Lola olisi voinut menestyä paremminkin, mutta pukuvalinta pilasi? Lolan pienet rinnat näytti vieläkin pienemmiltä tms..
Vai sekoitanko johonkin toiseen missiin?
Minusta Victorian puku oli kaunis. Kuten Victoria itse.Aika paljon Tarja Halosen näkönen.
Lola voittaa myös ulkonäossä. - hyvä Lola
Lola fani kirjoitti:
Aika paljon Tarja Halosen näkönen.
Lola voittaa myös ulkonäossä.Heikko kohta- Ku petolinnun perse.
Jos sen hääpukua vertaa sen naamaan niin kaunis oli.
Mutta muuten ei :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974