pyöreäotsainen missi ilmoitti ettei tykkää bikineistä, jotka on tehty luomurinnoille.
Lola Odusoga
10
1870
Vastaukset
- saunapuhdas
Olen aiemmin putänyt Lolaa "ihan fiksuna", mutta Victorian hääkommentit saivat minut muuttamaan mieltäni.
Prinsessan hääpuku oli aivan onnistunut valinta - ei mikään kermakakku, vaan kaunis, klassinen, puhdas.
Lisäksi Lolankommentit laulukuoron nuorista naisista. Että heidän olisi pitänyt "laittautua " enemmän, koska soittivat prinsessan häissä, ja jotka televisioitiin.
Eikö tuo ole pinnallisuutta? Jos ihminen on sinut itsensä kanssa, hän kehtaa näyttäytyä ihan luomuna vaikka missä. Ja lisäksi soittajilla oli yhtenäiset puvut, joten asuja ei ainakaan olisi voinut valita jokainen kielensä mukaan.
Lola on alkanut vaikuttaa niin pinnalliselta, että ihan yököttää. Miksioh änelle ei riittänyt omat rintansa, vaikka niiden(kin) avulla voitti missin tittelin! Kai hän tavoittelee vielä tissi.-titteliäkin, mene ja tiedä!!- yllätyin pienuudesta
kaivakaapa jostain hymylehti kesältä 1996! kannessa lola aidoissa tisuissa, veikkaan aa-kuppia.
- Adonis.
yllätyin pienuudesta kirjoitti:
kaivakaapa jostain hymylehti kesältä 1996! kannessa lola aidoissa tisuissa, veikkaan aa-kuppia.
Oli Miss Universum kisoissa paljon kauniimpi kuin se ruma kolttu joka oli viktuurian päällä.
Lolalla on hyvä peruste haukkua viktuurian säkkiä rumaksi.
Olen samaa Adonismieltä. - Muistelisin
Adonis. kirjoitti:
Oli Miss Universum kisoissa paljon kauniimpi kuin se ruma kolttu joka oli viktuurian päällä.
Lolalla on hyvä peruste haukkua viktuurian säkkiä rumaksi.
Olen samaa Adonismieltä.Hämärä muistikuva on, että Lolan iltapuku taisi olla mustavalkoinen ja sitä aikanaan haukuttiin, että Lola olisi voinut menestyä paremminkin, mutta pukuvalinta pilasi? Lolan pienet rinnat näytti vieläkin pienemmiltä tms..
Vai sekoitanko johonkin toiseen missiin?
Minusta Victorian puku oli kaunis. Kuten Victoria itse. - Lola fani
Muistelisin kirjoitti:
Hämärä muistikuva on, että Lolan iltapuku taisi olla mustavalkoinen ja sitä aikanaan haukuttiin, että Lola olisi voinut menestyä paremminkin, mutta pukuvalinta pilasi? Lolan pienet rinnat näytti vieläkin pienemmiltä tms..
Vai sekoitanko johonkin toiseen missiin?
Minusta Victorian puku oli kaunis. Kuten Victoria itse.Aika paljon Tarja Halosen näkönen.
Lola voittaa myös ulkonäossä. - hyvä Lola
Lola fani kirjoitti:
Aika paljon Tarja Halosen näkönen.
Lola voittaa myös ulkonäossä.Heikko kohta- Ku petolinnun perse.
Jos sen hääpukua vertaa sen naamaan niin kaunis oli.
Mutta muuten ei :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1566849Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.313986Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1101938- 611876
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1911438- 821436
Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731081- 48979
Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20213974Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225947