Kävin pikkupojan kanssa Ylöjärven SHELL asemalla.
Olisimme ostaneet TAVALLISET hampurilaiset.
MEILTÄ EI SAA SELLAISIA OLI VASTAUS: VOIKO OLLA TOTTA?????????
ONKO MUILLA KO KOKEMUKSIA
SHELL YVI
12
942
Vastaukset
- Tulkki.
Olitko selvin päin? Mamu?
"MEILTÄ EI SAA SELLAISIA" , jos sinulle näin vastataan, niin yksinkertaisemmallakin järjellä varustettu, suomenkielentaitoinen ihminen sen kyllä ymmärtää, ilman toisten ihmisten apua.
Eli pyydä pikkupojaltasi apua seuraavalla kerralla, jos et ymmärrä. - kiinnostunu
Oletko kysellyt jotain muutakin hesekamaa Shelliltä?
- Eloon vaan
Mennyt kauppakeskus eloon. Siellä on jopa kaksi hampurilais paikkaa Hesburger ja Rolss
- Marjjjja
Voi vittu mikä ääliö oot. Montako Shelliä tiedät missä purilaisia saa? Siis sellasta missä ei o hese tms samas? mä en ainuttakaan...
- pese poika suus
Vaikka mikä olis, niin toisia kirjoittajia ei kuulu nimitellä vitun ääliöiksi. Ellet itse halua saada sellaisen leimaa.
- dhfjdsagldgfl
pese poika suus kirjoitti:
Vaikka mikä olis, niin toisia kirjoittajia ei kuulu nimitellä vitun ääliöiksi. Ellet itse halua saada sellaisen leimaa.
kuuluu vähäosaisille. Nämä ovat syntymässä jääneet puristuksiin ja aivot eivät ymmärrä kuin kuin muutaman sanan ja niistä ei saa aikaiseksi kuin vajavaista tekstiä.
- Anonyymi
Olin vaimon kanssa syömässä luonasta,tilasimme päivänleikkeet (oopperaleike) vaimon eteen tuotu leike aivan kuivaksi paistettu ,ei veitsellä palaa irti.(Oli varmaan aamusella jo paistettu ja nyt sitten uudestaan?)
- Anonyymi
Tällä hetkellä Ylöjärven paras huoltamo on Kuusistontien Teboil. Sieltä löytyy kaikki tarpeelliset palvelut, mutta sijainniltaan se on aika huono monelle. Sen pitäisi sijaita uuden Kuruntien läheisyydessä jos haluaa lisää asiakkaita.
- Anonyymi
Monet eivät vain halua tukea Venäjän sotakassaa. Kyseessähän on Lukoilin huoltamo. Yrittäjän komissiot menevät Venäjälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet eivät vain halua tukea Venäjän sotakassaa. Kyseessähän on Lukoilin huoltamo. Yrittäjän komissiot menevät Venäjälle.
Tietääkseni tätä pyörittää ihan paikallinen yrittäjä ellei sitten ole myynyt toimintaansa?
- Anonyymi
Useimmissa paikoissa saa sitä, mitä Menussa lukee.
- Anonyymi
Jos on noin pienet huolenaiheet,
ja vielä kirjoittaa niistä tänne.................
Voi olla todella onnellinen ihminen, monella on ihan oikeitakin ongelmia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1656272Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv932836Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921801Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am431515Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91226- 491035
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23958- 10926
- 66922
- 21913