SHELL YVI

käynnit vähenee

Kävin pikkupojan kanssa Ylöjärven SHELL asemalla.
Olisimme ostaneet TAVALLISET hampurilaiset.
MEILTÄ EI SAA SELLAISIA OLI VASTAUS: VOIKO OLLA TOTTA?????????

ONKO MUILLA KO KOKEMUKSIA

12

942

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulkki.

Olitko selvin päin? Mamu?
      "MEILTÄ EI SAA SELLAISIA" , jos sinulle näin vastataan, niin yksinkertaisemmallakin järjellä varustettu, suomenkielentaitoinen ihminen sen kyllä ymmärtää, ilman toisten ihmisten apua.
      Eli pyydä pikkupojaltasi apua seuraavalla kerralla, jos et ymmärrä.

• kiinnostunu

Oletko kysellyt jotain muutakin hesekamaa Shelliltä?

• Eloon vaan

Mennyt kauppakeskus eloon. Siellä on jopa kaksi hampurilais paikkaa Hesburger ja Rolss

• Marjjjja

Voi vittu mikä ääliö oot. Montako Shelliä tiedät missä purilaisia saa? Siis sellasta missä ei o hese tms samas? mä en ainuttakaan...

• pese poika suus

Vaikka mikä olis, niin toisia kirjoittajia ei kuulu nimitellä vitun ääliöiksi. Ellet itse halua saada sellaisen leimaa.

• dhfjdsagldgfl
        pese poika suus kirjoitti:

Vaikka mikä olis, niin toisia kirjoittajia ei kuulu nimitellä vitun ääliöiksi. Ellet itse halua saada sellaisen leimaa.

kuuluu vähäosaisille. Nämä ovat syntymässä jääneet puristuksiin ja aivot eivät ymmärrä kuin kuin muutaman sanan ja niistä ei saa aikaiseksi kuin vajavaista tekstiä.

• Anonyymi

Olin vaimon kanssa syömässä luonasta,tilasimme päivänleikkeet (oopperaleike) vaimon eteen tuotu leike aivan kuivaksi paistettu ,ei veitsellä palaa irti.(Oli varmaan aamusella jo paistettu ja nyt sitten uudestaan?)

• Anonyymi

Tällä hetkellä Ylöjärven paras huoltamo on Kuusistontien Teboil. Sieltä löytyy kaikki tarpeelliset palvelut, mutta sijainniltaan se on aika huono monelle. Sen pitäisi sijaita uuden Kuruntien läheisyydessä jos haluaa lisää asiakkaita.

• Anonyymi

Monet eivät vain halua tukea Venäjän sotakassaa. Kyseessähän on Lukoilin huoltamo. Yrittäjän komissiot menevät Venäjälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monet eivät vain halua tukea Venäjän sotakassaa. Kyseessähän on Lukoilin huoltamo. Yrittäjän komissiot menevät Venäjälle.

Tietääkseni tätä pyörittää ihan paikallinen yrittäjä ellei sitten ole myynyt toimintaansa?

• Anonyymi

Useimmissa paikoissa saa sitä, mitä Menussa lukee.

• Anonyymi

Jos on noin pienet huolenaiheet,
      ja vielä kirjoittaa niistä tänne.................

Voi olla todella onnellinen ihminen, monella on ihan oikeitakin ongelmia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      165
      6272
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      93
      2836
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      92
      1801
    4. Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!

Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am
      Maailman menoa
      43
      1515
    5. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1226
    6. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      49
      1035
    7. Mitä tarkoitat

”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”
      Ikävä
      23
      958
    8. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      10
      926
    9. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      922
    10. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      913
    Aihe