Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miksi ei enää?

voih

Kun aloitimme miehen kanssa seurustelun reilu vuosi sitten pussailua ja halittelua oli vähän väliä, nyt kun olin hänen luonaan koko loman eli kuukauden ja yritin häntä välillä pussata niin ei, yksi pusu ja se on siinä.
Kun kysyin miksi hän tekee noin, että minä haluan kunnon suudelmia niin hän vastasi, että ei tykkää nuoleutumisesta! siis mitä ihmettä? nyt ei sitten enää tykkää...
Haleja tulee kyllä ja aamupusu, mutta ei niitä halipusu-tuokioita niinkuin ennen:(
On niin huijattu olo kun mies yhtäkkiä kääntää kelkkansa ja sanoo ettei ole mikään nuoleutuja (ja tuokin sana on minulle aivan ennen kuulumaton)

4

650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kata75

      sama juttu täällä....tuntuu ett minusta on tullu ittestään selvyys, kun on talolaina ja muksu niin ei enää tarvii yrittää parisuhteen eteen mitään....tollanen on mieheni ajatusmaailma.....luulen niin....

    • xirriccä

      Me ollaan oltu kolme vuotta yhdessä ja meillä vaimoni ei halua? kunnon suutelua vaikka piti siitä ennen kovasti. En tiedä mistä moinen johtuu,mutta itse haluaisin sitä yhtälailla kuin aiemminkin.Suukkoja kyllä annetaan aamulla,töihin lähtiessä ja illalla ym. Vain oikea suuteleminen on poissa.

      • sunnylady1

        Se on kato niin tyhmää ja ällöö..eikä kuulema mun mies osaa..siis häh??? Kyllä se silloin teininä osasi kun hengailtiin vaan ei enää.. lupaili ensin että juu opetellaan mut joka kerta kun tulee asia puheeksi heittäytyy vitsikkääksi..kun huulet kuulema pitää olla kun kuolleella..voi ziisus!
        Mä rakastan ihania suutelu hetkiä..siinä pääsee toiseen niin sisälle ja sieluun puhumattamaan siitä että se saa varpaat kääntymään ylöspäin.
        Nyt tässä uudessa suhteessa ..ei suutelua..eikä enää halailua, ei nössöttelyä, ei rakkaudentunnustuksia, ei hellyyttä, ei romantiikkaa, ei seksiä..siis täh mitähän mä tässä enää roikunkaan..???


    • antitoivo

      Kyllä suutelu on intiimiä ja mukavaa puuhaa. Ite teen tyttöystävän kanssa jatkuvasti kunhan ollaan kahden ja muutoinkin. Tosin parhaat suutelot tulee kun on oikea ilmapiiri. Joku musiikki auttaa joissain tapauksissa. Ehkä illalla sängyssä alat suudella miehen ihoa, esim. kaulaa, poskia. Hyväile myös. Yhtälailla mieskin innostuu siitä. Kyllä siinä pitäisi alkaa suutelukin luonnistumaan. Voit siinä vaiheessa vihjata että tämähän on niin mukavaa että pitää tehä jatkossakin, muutoinkin kuin sängyssä. Jos tämäkään ei auta, niin pieni itkuesitys jätkän tunteettomuudesta tai jostain saattaa auttaa. Minuun ainakin tehoaisi. Älä päästä suhdetta valahtamaan ja vaadi mieheltä suutelemista. Miehet eivät saa suutelemisesta niin paljon seksuaalista mielihyvää kuin naiset. Pidä se mielessä. Asiat tuli hieman oudossa järjestyksessä tässä näin, mutta toivottavasti tajuutte tarkoituksen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe