Miksi ei enää?

voih

Kun aloitimme miehen kanssa seurustelun reilu vuosi sitten pussailua ja halittelua oli vähän väliä, nyt kun olin hänen luonaan koko loman eli kuukauden ja yritin häntä välillä pussata niin ei, yksi pusu ja se on siinä.
Kun kysyin miksi hän tekee noin, että minä haluan kunnon suudelmia niin hän vastasi, että ei tykkää nuoleutumisesta! siis mitä ihmettä? nyt ei sitten enää tykkää...
Haleja tulee kyllä ja aamupusu, mutta ei niitä halipusu-tuokioita niinkuin ennen:(
On niin huijattu olo kun mies yhtäkkiä kääntää kelkkansa ja sanoo ettei ole mikään nuoleutuja (ja tuokin sana on minulle aivan ennen kuulumaton)

4

738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kata75

      sama juttu täällä....tuntuu ett minusta on tullu ittestään selvyys, kun on talolaina ja muksu niin ei enää tarvii yrittää parisuhteen eteen mitään....tollanen on mieheni ajatusmaailma.....luulen niin....

    • xirriccä

      Me ollaan oltu kolme vuotta yhdessä ja meillä vaimoni ei halua? kunnon suutelua vaikka piti siitä ennen kovasti. En tiedä mistä moinen johtuu,mutta itse haluaisin sitä yhtälailla kuin aiemminkin.Suukkoja kyllä annetaan aamulla,töihin lähtiessä ja illalla ym. Vain oikea suuteleminen on poissa.

      • sunnylady1

        Se on kato niin tyhmää ja ällöö..eikä kuulema mun mies osaa..siis häh??? Kyllä se silloin teininä osasi kun hengailtiin vaan ei enää.. lupaili ensin että juu opetellaan mut joka kerta kun tulee asia puheeksi heittäytyy vitsikkääksi..kun huulet kuulema pitää olla kun kuolleella..voi ziisus!
        Mä rakastan ihania suutelu hetkiä..siinä pääsee toiseen niin sisälle ja sieluun puhumattamaan siitä että se saa varpaat kääntymään ylöspäin.
        Nyt tässä uudessa suhteessa ..ei suutelua..eikä enää halailua, ei nössöttelyä, ei rakkaudentunnustuksia, ei hellyyttä, ei romantiikkaa, ei seksiä..siis täh mitähän mä tässä enää roikunkaan..???


    • antitoivo

      Kyllä suutelu on intiimiä ja mukavaa puuhaa. Ite teen tyttöystävän kanssa jatkuvasti kunhan ollaan kahden ja muutoinkin. Tosin parhaat suutelot tulee kun on oikea ilmapiiri. Joku musiikki auttaa joissain tapauksissa. Ehkä illalla sängyssä alat suudella miehen ihoa, esim. kaulaa, poskia. Hyväile myös. Yhtälailla mieskin innostuu siitä. Kyllä siinä pitäisi alkaa suutelukin luonnistumaan. Voit siinä vaiheessa vihjata että tämähän on niin mukavaa että pitää tehä jatkossakin, muutoinkin kuin sängyssä. Jos tämäkään ei auta, niin pieni itkuesitys jätkän tunteettomuudesta tai jostain saattaa auttaa. Minuun ainakin tehoaisi. Älä päästä suhdetta valahtamaan ja vaadi mieheltä suutelemista. Miehet eivät saa suutelemisesta niin paljon seksuaalista mielihyvää kuin naiset. Pidä se mielessä. Asiat tuli hieman oudossa järjestyksessä tässä näin, mutta toivottavasti tajuutte tarkoituksen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe