Uruguay ottaa Saksalta pataan

Myllyjauhaa

Twisting docin kannattaa toivoa ettei Saksa tule vastaan jos Uruguay finaaliin menee. Siinä ois Saksalle näiden kisojen toinen suupala, Uruguay kaatuis täsmälleen samalla tavalla mitä Australia!

Ei taida docci tietää että Saksan pelityyli ja vahvuus MURSKAA Uruguayn pelaajat maanrakoon.

Ps. Tässähän rupes jo toivomaan Saksa - Uruguay finaalia, koska onhan docin luulot Uruguaysta jo aivan avaruuksissa. Finaaliin ja sit täystyrmäys docin unelmille kjäh kjäh!

11

570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TattiVetti2

      Ois kiva nähdä docin ylimielinen ilme kun unelmat murskaantuu. Tosi asia on kuiten se, että Uruguay kuuluu sijoille 3-8. Saksa ja Espanja menee edelle. Uruguaylla onnea ettei näitä kahta maata ole kohdannut.

      Sitä paitsi Uruguayn piti tippua Ghanalle, Gyanin epäonnistuneen rangaistuspotkun ansiosta toi Purugay jatkaa kisoissa. Eiköhän Urugayn onni lopu!!

    • docin fan

      Sinä olet varmaan veikannut Saksaa 10 eurolla ja voitat jotain huikeat 20 euroa jos Saksa voittaa mestaruuden! HUHHUHHUHAHHAHHAH! Siinä missä twistingdoc jännittää hullulla haistolla vähän isompia rahoja...

      • ...Saksalle kympillä mut kisojen alussa ku kerroin oli vielä 15.Sit ois ykkös/kakkossijaveikkausta Hollanti/Saksa tai Saksa/Hollanti...Pienet mahkut pieniin rahoihin ois.


    • kundivetti2

      Uruguayltä puuttuvat Fucile, Lodeiro ja Suarez--vielä jos Lugano jää pois, niin aika ihmehän se olisi, jos se pääsisi finaaliin. Mut hei, pronssipelissä se voi voittaa Espanjan, jos espanjalaiset masentuvat hävittyään semissä Saksalle!

      • Suarez on maalitykki Jumalan armosta mutta täytyy muistaa että Uruguaylla on kyllä hyökkäysvoimaa riittävästi ilman Suareziakin. Kokenut Sebastian Abreu on todella ensiluokkainen valinta heittää Suarezin paikalle kärkeen. Myös Palermon E. Cavani on nuori ja huippulahjakas hyökkääjä joka saattaa nyt nousta suurempaan osaan kun Suarez ei ole pelissä. Supertähti Forlania nyt ei tarvitse edes mainita.

        Ylivoimaisesti pahin takaisku olisikin tuo Diego Luganon poissaolo. Kovaa pelaava toppari ja kapteeni on elintärkeä mies Uruguaylle. Uruguayllahan on selkeästi parempi puolustus kuin Hollannilla, se täytyy muistaa. Puolustuksen liiderin Luganon poissaolo kuitenkin laskisi Uruguayn puolustuksen tasoa sillä tavalla että se olisi vain yhtä hyvä kuin Hollannilla. Toinen tähtitoppari, Villarrealin Diego Godin on onneksi toipunut pelikuntoon mikä on tärkeää. Fucilen poissaolo sattuu myös, mies taisteli upeasti Ghana-ottelussa ja otti vastaan kaameita kolhuja. Tänään ratkaisee puolustuspeli, siksi koko ottelu kulminoituu Diego Luganon pelikunnon ympärille. Voi olla että mies pystyy pelaamaan vaikkapa toisen puoliajan.

        Uskotaan että Uruguay voittaa ja etenee aina maailmanmestaruuteen asti! Kuka hullu nyt kannattaisi jotain Saksaa? Jännitetään ja toivotaan kaikkea pahaa oksettaville ja kaikkien vihaamille eurooppalaisseuroille (kuten loukkaantumisia, pahoja epäonnistumisia, kyyneliä ja kaikkea pahaa mitä maailma vain sisällään kantaa). Hollantia nyt pienellä varauksella lukuunottamatta. Jos se on tänään Uruguayta parempi niin voittakoon se mestaruuden! Espanjan tai Saksan mestaruus olisi yhtä tuskaa koko futismaailmalle.


      • kundivetti2
        twisting-doc kirjoitti:

        Suarez on maalitykki Jumalan armosta mutta täytyy muistaa että Uruguaylla on kyllä hyökkäysvoimaa riittävästi ilman Suareziakin. Kokenut Sebastian Abreu on todella ensiluokkainen valinta heittää Suarezin paikalle kärkeen. Myös Palermon E. Cavani on nuori ja huippulahjakas hyökkääjä joka saattaa nyt nousta suurempaan osaan kun Suarez ei ole pelissä. Supertähti Forlania nyt ei tarvitse edes mainita.

        Ylivoimaisesti pahin takaisku olisikin tuo Diego Luganon poissaolo. Kovaa pelaava toppari ja kapteeni on elintärkeä mies Uruguaylle. Uruguayllahan on selkeästi parempi puolustus kuin Hollannilla, se täytyy muistaa. Puolustuksen liiderin Luganon poissaolo kuitenkin laskisi Uruguayn puolustuksen tasoa sillä tavalla että se olisi vain yhtä hyvä kuin Hollannilla. Toinen tähtitoppari, Villarrealin Diego Godin on onneksi toipunut pelikuntoon mikä on tärkeää. Fucilen poissaolo sattuu myös, mies taisteli upeasti Ghana-ottelussa ja otti vastaan kaameita kolhuja. Tänään ratkaisee puolustuspeli, siksi koko ottelu kulminoituu Diego Luganon pelikunnon ympärille. Voi olla että mies pystyy pelaamaan vaikkapa toisen puoliajan.

        Uskotaan että Uruguay voittaa ja etenee aina maailmanmestaruuteen asti! Kuka hullu nyt kannattaisi jotain Saksaa? Jännitetään ja toivotaan kaikkea pahaa oksettaville ja kaikkien vihaamille eurooppalaisseuroille (kuten loukkaantumisia, pahoja epäonnistumisia, kyyneliä ja kaikkea pahaa mitä maailma vain sisällään kantaa). Hollantia nyt pienellä varauksella lukuunottamatta. Jos se on tänään Uruguayta parempi niin voittakoon se mestaruuden! Espanjan tai Saksan mestaruus olisi yhtä tuskaa koko futismaailmalle.

        Itse olin Hollanti-Brasilian puoliajalla ihan varma, että Brassit marssii finaaliin, niin vahvalta se näytti. Mutta sitten tapahtui jotain kummaa ja Brassit masentui totaalisesti. Ja pinnakin paloi, kuten brassien purkauksista nähtiin. En pidä Hollantia edelleenkään niin hyvänä kuin Brassit oli turnauksen puolivälissä. Tavallaan sääli, että Brasilia putosi.

        Niin, tuosta finaalista vielä. Oletetaan nyt, että Hollanti marssii sinne (hehheh, ethän sä tykkää tästä spekuloinnista, mutta ei voi mitään)... Tykkään Espanjasta tietysti enemmän kuin Saksasta, mutta silti oikeastaan toivon, että Saksa voittaisi Espanjan ja menisi finaaliin. Olen varmaan joskus kännissä selittänytkin syyn, ja se se, että ei ole mukavaa, jos finaalissa on kaksi hyvää ja sympaattista joukkuetta eli Hollanti ja Espanja. Siellä pitää olla se hyvä, ja sitten sitä vastassa se paha joukkue. Saksaa tarvitaan finaaliin, jotta on joku, jota vihata! Se on tietysti sitten vähän vittumaisempi juttu, jos Saksa meneekin ja voittaa...

        Ja hei! Jos sä Espanjan valmentaja del Poskee luet tän, niin jätä nyt ihmeessä se Torres pois aloituksesta huomenna! Saksan puolustus pimentää Torresin ihan täysin!


      • Alaja

        Ikävä kyllä ei taideta nähdä Uruguayta finaalissa....


      • Matti Viikate

      • Hauska mies Lahdesta
        Alaja kirjoitti:

        Ikävä kyllä ei taideta nähdä Uruguayta finaalissa....

        GER-URU 2-1 et sillei hei! Butt tekee voittomaalin rankkarista et sillei hei!


      • Alaja
        Hauska mies Lahdesta kirjoitti:

        GER-URU 2-1 et sillei hei! Butt tekee voittomaalin rankkarista et sillei hei!

        Uruguay voittaa 2-1


      • twisting-doc (ei-k.)
        Hauska mies Lahdesta kirjoitti:

        GER-URU 2-1 et sillei hei! Butt tekee voittomaalin rankkarista et sillei hei!

        Päätin vihdoinkin ottaa lusikan kauniiseen käteeni ja tunnustaa, että unelmat Uruguayn mestaruudesta olivat pikkupojan päiväunia! Vaihdoin suosikkia tähän peliin ja liputan siis 100% Saksan puolesta! Uruguay oli vain syrjähyppy, sillä rakastan edelleen täydestä sydämestäni Internazionalea ja Kuopion Palloseuraa! Meille tuli itse asiassa jo perheriita, kun "tyttöystäväni" eli Taavetti Kokkolasta, rakastaa kaikkea saksalaista bratwurstista ja nahkahousuista alkaen, ja minä kiusoittelin häntä pari viikkoa Uruguaylla...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe