Missä uitat koiraasi?

hellettä

Missä voi Kangasalla käyttää koiraa uimassa "laillisesti"? Siis sellaisissa paikoissa, ettei koira loukkaa itseänsä ja mahdollisesti myös itse pääsee pulahtaan? Näitä paikkoja ei taida olla kovin montaa, jos yhtään..

24

4055

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -koiranomistaja-

      Silloin kun minä asuin kangasalla kävin koirani kanssa vesijärven rannassa veneiden puoleisella rannalla. Siellä on paikkoja josta pääsee hyvinkin koiran kanssa uimaan.
      Itse olen sitä mieltä myös, että koiran kanssa uimassa käyminen ei pitäisi haitata ketään. Samaa "paskailmaa" me täällä hengitellään. Turhia sääntöjä vaan luodaan ihmisten ja koirien kiusaksi. Näillä hellekeleillä se vilvoittelu ja virkistys on vähintäänkin ehdotonta- kaikille!

    • Uiskentelija .

      Laillisuudesta en tiedä, mutta Ukkijärvellä monet uittavat. Siinähän on kiva ranta, mutta se ei ole virallinen uimaranta joten koiriakin tuodaan.

      Loppukesästä siinä tosin alkaa olla levää. :( (Ei vielä tänään!)

      • Hipaukk

        Liutun rannassa uitetaan haukkuja, uimarannasta Tampereelle päin. Tervetuloa mukaan:)


      • ¤¤¤
        Hipaukk kirjoitti:

        Liutun rannassa uitetaan haukkuja, uimarannasta Tampereelle päin. Tervetuloa mukaan:)

        meidän koira käy uimassa Kaivannossa tai Kuohunharjun alapuolella Vesijärvessä.


      • byääh
        ¤¤¤ kirjoitti:

        meidän koira käy uimassa Kaivannossa tai Kuohunharjun alapuolella Vesijärvessä.

        meidän ui kaivossa tai ojassa - siihen asti että hukkui jorpakkoon


      • -hauhau-
        byääh kirjoitti:

        meidän ui kaivossa tai ojassa - siihen asti että hukkui jorpakkoon

        ...Mitä omistaja tekee edellä sitä koira perässä!


      • Anonyymi
        byääh kirjoitti:

        meidän ui kaivossa tai ojassa - siihen asti että hukkui jorpakkoon

        Idiootti antaa koiran hukkua. Jos oli huumoria oli kyllä todellakin mautonta. Typeryyden huippu älä ikinä ota mitään eläintä kärsimään kidutuksesta


    • hipi hipi

      Etkö tedöä että Kuohu on avoin myös koirille joten sinne vain rakkisi kanssa hipi hipi

      • koirainen

        lipun hinta jos itse ei ui vaan uittaa pelkkäää koiraa


    • BullStone2

      Ei todellakaan ole Kuohunharjun puolen Vesijärvi avoin koirille. Sellaista epidemiaa ei tarvita mitä Tampereella oli viime kesänä. Lapset käyttävät tätä aluetta uimieseen ja koiranshaibaa siellä ei tarvita. Ainakin tulen kertomaan painavan sanan...

    • chalmers

      Vesaniemessä veneiden puolella käytän karvaturria uimassa.

    • Anonyymi

      Jos alueella on virallisia koiran uimiseen tarkoitettuja rantoja. Minusta se on hyvä että niitä on. Koiria ei saa tuoda ihmisille tarkoitetuille rannoille. Sitten vielä ihmisille tärkeä viesti korjatkaa roskanne rannoilta tyhjät tölkit ja muovipullot tupakan natsat. Laittakaa roskat roskikseen. Koiran paska sentään maatuu. Ihmisten jattmat muovipullot ja muu roska ei maadu koskaan.

    • Anonyymi

      Monta kertaa olen jalkani lasisiruihin satuttanut samoin koirani tassut. Onko koirat rikkoneet luontoon pulloja???

    • Anonyymi

      Tää ikuinen keskustelu koiranpaskasta on järjetöntä. Ihmisten luontoon jättämistä jätteistä niistä on ongelma. Meret täynnä muovia. Koiran paska ei täällä vello pitkin katuja. Se maatuu ja katoaa ihmisten jättämät muovit muovipullot ei ikinä.

    • Anonyymi

      HUUTIJÄRVEN JAKOKUNNAN rannassa on oikein JOHTOkunnan päätöksellä kielletty koirien uitto vaikka ennen oli hevosillakin siinä uintilupa. nyt ei saa kun siat uida sielä ja heitellä kaikki vitun samppoopullot ja olut tölkit pitkin mäkee. ja venepaikkojenkin hinta nousi reilusti että on varaa ostaa lisää liikennemerkkejä pitkin puskia. toivotaan että levää tulis ja pian.

    • Anonyymi

      Älä ainakaan maksulisessa venerannassa,kun käyttäjät maksaa venepaikoista.
      Lukot on koirankusessa ja paska jää paatin viereen

      • Anonyymi

        joopa joo, katselin kun pari uimaria tyhjensi rakkonsa veneiden välissä ja kaljat juotuaan tölkit lensi siihen punaseen soutuveneeseen, että koirat on sitten kamalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joopa joo, katselin kun pari uimaria tyhjensi rakkonsa veneiden välissä ja kaljat juotuaan tölkit lensi siihen punaseen soutuveneeseen, että koirat on sitten kamalia.

        "joopa joo, katselin kun pari uimaria tyhjensi rakkonsa veneiden välissä ja kaljat juotuaan tölkit lensi siihen punaseen soutuveneeseen, että koirat on sitten kamalia."
        Siis uimarit joiden koirat paskoo ja vielä omistajat alkoholisteja,oliko venäläisiä?
        Nehän luulee olevansa Krimillä vieläkin.


    • Anonyymi

      Aion käyttää Liutussa sivussa

    • Anonyymi

      Missä voi uittaa miestä? En tarvitse itse vastausta sinkkuna tähän.

      • Anonyymi

        mun mies ui yhdellä osalla ruumiistaan mun kosteassa reiässäni, joka päivä.


    • Anonyymi

      Joopa joo miten tää nussiminen liittyy koirien uimiseen. Juttu on kyllä nyt niin et ihminen suurin paskaaja. Kusee veteen missä toiset ui paskantaa kans. Heittää roskat pullot kaljatolkit pitkin luontoa. Sitte joku vitun kusipaa vinkuu täällä koiranpaskasta. Koiran paska maatuu jos ei sitä nää vinkujat tiedä. Kauanko kestää kaljatolkit ja muovipullot maatua ne ei maadu ikinä. Tupakantumpit samoin. Ihminen on saastuttatanut tämän maapallon. Eläimet eivät sitä ole tehneet. Jos on aivot voi ajatella asioita. Mutta näillä saatanan idiooteilla ei niitä ole

      • Anonyymi

        älä nyt halkee kiukusta, koirat haukkuu ja uimarit ui, ja pesee päänsä shamppoolla ja huuhtelee ne järveen. tähän on tultu, jos ei hallitus pian muutu niin suomi ajautuu katastrohviin.


    • Anonyymi

      Naapurin pihassa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      179
      2643
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      98
      1823
    3. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1632
    4. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      88
      1492
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      154
      1454
    6. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1454
    7. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      119
      1041
    8. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      979
    9. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      963
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      37
      930
    Aihe