Hahahaa Naurattaa jo valmiiksi tämä lukon uusi tähtihankinta. Joku vitun Aaron vittu jonka nimestä ei saa mitään selvää.
Mahtaa vituttaa kun Ässät taas ensi kaudella kyykyttä paskakaupungin paskalukkoa miten tahtoo. Patric Kaleeta HAKKAA TÄMÄN VITUN AARONIN VAIKKA VASEMMALLA KÄDELLÄ JA ISOMÄEN FANAATTINEN PATAYLEISÖ HURRAA.
Aaron mikä?
vEKKU pALO
3
369
Vastaukset
- Sampola rulettaa
Vitun urpo porilainen. Purat vitutustasi täällä. Ei ole meidän syy että sua pannaan välitunnilla perseeseen.
- oli siinä..
Lidlin mainoksessa..tosin pelasi korista jostain syystä siinä, ehkä multilahjakkuus.
- jojoj
Ei ne ässien rovot riitä kun johonkin pelicansin ja ipan jämiin;)
NOU MANI NOU MÖKKI
KOSKAS TÄMÄ KALEETA SOPPARI JULKI:)
EIPÄ TAIDA OLLA RAHHAA SUIPOILLA:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274205
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233002Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2551694Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281420
- 951201