olen kuullut, että kärhöt tarvitsevat "kiipeilyjalustan". eli pitääkö kärhö sitoa johonkin kiinni vai voinko vai istuttaa sen esim. syreenin alle ja odottaa, että se kiipeilisi ihan itsestään ja kukittaisi syreenin, joka on suurimaan osan vuodesta kukaton?
Uusi kärhöjen
4
789
Vastaukset
- kärhöstelijä
Kärhöt tarvii jotain johin kiertyä kiinni. Jos sulla on esim. metallinen köynnöstuki / kaari niin siinä ois hyvä olla jotain ohutta mistä ne ohuen ohuet varret lehtien likellä tarraa kiinni. Narua esim. tai jos tuki on sellanen että siinä on uhutta metallipintaa niin siitä saa otteen. Mutta toki pitää itsekin hiukan ohjailla kärhöä..muutoin se tarraa kiinni muihin omiin oksiinsa.Ja vasrinkin aluksi, se ei pysy kyllä itekseen pystyssä.
- kärhöstelijä
Kärhöjä ei mieluusti tiettyjen puiden juurelle kasvamaan. Voivat tukehtua juurista..muistaakseni ei suositeltavia olivat koivu, vaahtera.. ja joitain muita. Googlettamalla selviää sekin.
- paljon näistä
tiedoista!
- 19
Oma into kärhöihin meni kastelun myötä. Ne eivät saa kuivua. Ovat melko kranttuja paikan suhteen. Auringossa kuivuivat, varjossa eivät kuki...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1686144- 1471714
- 1131508
- 511260
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46904Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28844Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96827Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5779- 41729
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan219714