Huonekalukeskus??

joopa??

Millainen se on työpaikkana? Onko osa jotain isompaa ketjua vai ovatko yksityisyrittäjiä?

24

5540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --------

      Yksityisyrittäjiä, EN VOI SUOSITELLA kokemani perusteella.

      • joopa??

        tuntuu olevan kaikki ihan kaheleita työnantajia... No mitä kokemuksia?


      • aspa_

        Suhtaudu varauksella. Vaihtuvuus oli melkoista oman lyhyen pestin aikana. Olin iloinen kun pääsin pois.
        Ainoa työpaikka, minne v*tutti mennä, vaan sisulla.. Tilanne oli tämä vanhan kauppiaan aikana, nykytilanne voi olla eri.

        Kokemusta rikkaampi olen silti, tiedän ainakin mitä en siedä työnantajalta. Palkkatodistukset olivat pari riviä tiliotteessa, toivottavasti nykyään paremmin.

        tapanani on sanoa suoraan mitä ajattelen, pitäisi pystyä keskustelemaan asioista asiallisesti, rakentavassa hengessä. Jos ei näin pysty tekemään, menee nöyristelyksi, joka käy pian itsetunnon päälle. Saatat menestyäkin tuolla, itse en ole liikkeeseen enää lähtöni jälkeen astunut ja tuskinpa enää astunkaan.


      • joopa??
        aspa_ kirjoitti:

        Suhtaudu varauksella. Vaihtuvuus oli melkoista oman lyhyen pestin aikana. Olin iloinen kun pääsin pois.
        Ainoa työpaikka, minne v*tutti mennä, vaan sisulla.. Tilanne oli tämä vanhan kauppiaan aikana, nykytilanne voi olla eri.

        Kokemusta rikkaampi olen silti, tiedän ainakin mitä en siedä työnantajalta. Palkkatodistukset olivat pari riviä tiliotteessa, toivottavasti nykyään paremmin.

        tapanani on sanoa suoraan mitä ajattelen, pitäisi pystyä keskustelemaan asioista asiallisesti, rakentavassa hengessä. Jos ei näin pysty tekemään, menee nöyristelyksi, joka käy pian itsetunnon päälle. Saatat menestyäkin tuolla, itse en ole liikkeeseen enää lähtöni jälkeen astunut ja tuskinpa enää astunkaan.

        nyt sitten vaihtunut? Pakko olis joatin omaan alaan liittyvää saada....Jännä että työpaikkailmoituksessa mol.fi-sivuilla peräänkuuluuttavat rehellisyyttä. Juurikaan muita vaatimuksia ei ole....

        itse olen vaan kuullu huonoa kuopiolaisista sisustusalan liikkeistä....


      • lundia*
        joopa?? kirjoitti:

        nyt sitten vaihtunut? Pakko olis joatin omaan alaan liittyvää saada....Jännä että työpaikkailmoituksessa mol.fi-sivuilla peräänkuuluuttavat rehellisyyttä. Juurikaan muita vaatimuksia ei ole....

        itse olen vaan kuullu huonoa kuopiolaisista sisustusalan liikkeistä....

        ...vuosia sitten vaan huomattiin kun mentiin katselemaan huonekaluja sinne.
        Vanha miesmyyjä kyttäsi ja seurasi kuin hai laivaa siellä myymälässä, aika rasittava käynti.
        Ei olla sen jäkeen siellä käytykään.

        Mol:in sivuilla on myös pistänyt silmään työnhakuilmoitukset, jengiä tulee ja menee. =D


      • aspa_
        joopa?? kirjoitti:

        nyt sitten vaihtunut? Pakko olis joatin omaan alaan liittyvää saada....Jännä että työpaikkailmoituksessa mol.fi-sivuilla peräänkuuluuttavat rehellisyyttä. Juurikaan muita vaatimuksia ei ole....

        itse olen vaan kuullu huonoa kuopiolaisista sisustusalan liikkeistä....

        Aika on jo jättänyt vanhasta kauppiaasta, rauha hänen muistolleen. Poika jatkaa, perhekeskeinen yritys.

        Henkilökemiat eivät pelanneet, lähinnä siis tämän vanhan kauppiaan kohdalla. Ei ole mukavaa olla varpaisillaan koko ajan, jos ilmapiiri on tulehtunut ja äänensävyt ovat sellaisia, mitä ei todellakaan asiakaspalvelutyössä yleensä käytetä.

        Jotta ei tulisi vain minun puoli asiasta esille, vanha kauppias ei ollut tyytyväinen myyntiini ja tuotetuntemukseen. Itse en tuota kritiikkiä täysin niellyt, mutta ei sillä loppupeleissä ollut merkitystä. En olisi halunnut jatkaa määräaikaista sopimusta, eikä kauppiaskaan. Eli tiemme erkanivat sovussa kättä paiskaten ja hyviä jatkoja toivotellen.

        Pitää pyrkiä olemaan asiallinen työasioissaan, vaikka sinua kohtaan ei oltaisi. Itsehillintää ja pitkää pinnaa. Käytös luo käyttäytymistä (kohtele muita niinkuin haluat sinua kohdeltavan)!


      • hieno liike ennen
        aspa_ kirjoitti:

        Aika on jo jättänyt vanhasta kauppiaasta, rauha hänen muistolleen. Poika jatkaa, perhekeskeinen yritys.

        Henkilökemiat eivät pelanneet, lähinnä siis tämän vanhan kauppiaan kohdalla. Ei ole mukavaa olla varpaisillaan koko ajan, jos ilmapiiri on tulehtunut ja äänensävyt ovat sellaisia, mitä ei todellakaan asiakaspalvelutyössä yleensä käytetä.

        Jotta ei tulisi vain minun puoli asiasta esille, vanha kauppias ei ollut tyytyväinen myyntiini ja tuotetuntemukseen. Itse en tuota kritiikkiä täysin niellyt, mutta ei sillä loppupeleissä ollut merkitystä. En olisi halunnut jatkaa määräaikaista sopimusta, eikä kauppiaskaan. Eli tiemme erkanivat sovussa kättä paiskaten ja hyviä jatkoja toivotellen.

        Pitää pyrkiä olemaan asiallinen työasioissaan, vaikka sinua kohtaan ei oltaisi. Itsehillintää ja pitkää pinnaa. Käytös luo käyttäytymistä (kohtele muita niinkuin haluat sinua kohdeltavan)!

        Romua piha täynnä


      • romukasaw
        hieno liike ennen kirjoitti:

        Romua piha täynnä

        Romun määrä vaan lisääntyy pihassa. Kamala läävä, ei paljoa houkuttele huonekalu ostoksille...


      • Jubittunut

        Ihan kuin joku autoromuttamo! Miks kaupunki ei puutu tollaseen kaatopaikkaan..


      • Anonyymi
        joopa?? kirjoitti:

        tuntuu olevan kaikki ihan kaheleita työnantajia... No mitä kokemuksia?

        Hyvä työpaikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä työpaikka

        Voorumin pahin häerikkö aktivoetunu.


    • ö

      ö

      • Miina1958

        Olen asioinut kyseissä liikkeessä montakin kertaa ja onnistunut ostamaan laadukkkaita huonekaluja, jotka kestää pitkään ja ovat ajattomia. Hyvä ja asiantunteva palvelu. Pihassa kävin tänään juuri äskettäin ja tavaran paaljous yllätti. Vois vvähän siistiä ympäristöä.


      • Veljmies

        Itse 1970-luvulla varattiin kivipöytä TÄSTÄ liikkeestä.Rikki oli sitten kun hakuaika oli...kulma hajalla...isä perui kaupan välittömästi.Onnex on ruvenneet puhdistamaan riemuista nyt pihaa... Pojalla alkaa ilmeisesti lääkitys asettua kohdalleen.


    • Isomulkkupena

      Markkahinnan perään laitettu €, helvetin kalliit hinnat, järjettömät.

    • Olkkariuusiks

      Tuossa oltiin menossa kahtelemaan huonekaluja, mut eihän pihassa ollut selkeää parkkipaikkaa edes. Romua täynnä ja sopivasti oli kuljetusauto tuomassa/viemässä tavaraa siitä pääovelta, joten eihän siihen pihaan ollut asiaa. Hoitaisivat edes asiansa, oikeellahan on lastauslaituri josta vois nuo kuljetukset hoitaa jotta asiakasvirta (hah) saapi tulla ja mennä häiriintymättä.

      Noh, ajettiin sinne leväselle ja siellä oli pelkästään kotimaisiin huonekaluihin erikoistunut uudehko liike, joka varmasti tulee vetämään kotimaisuusasteen ostajat puoleensa.

      Hiukan kyllä mietityttää milloinka viimeksi Huonekalukeskus on saanut ihkauuden asiakkaan tuolla läävämäisyydellään.

    • Huomenta_

      Eikö Huonekalukeskuksen myymälä ole siinä Tulliiportinkadun alapäässä? Vastapäätä Valintataloa. Koskaan se ei ole auki ja näyttää enemmän kalliilta varastolta.

    • Töötönkin

      Työpaika meni jo 9 v sitten.

    • Anonyymi

      En ikinä vie kyseiseen romuttamoon euroakaan.

    • Anonyymi

      Pääset varmaankin töihin, jos sinulla on jotain romua pihalle laitettavaksi. Vanha niitto/haravakone käy. Samoin jokin, aikansa pajukkoa läpikasvanut, muu epäsiisti laite.

    • Anonyymi

      Kyseisestä liikkeestä on löytynyt kotimaisia ns.merkkihuonekaluja hiven edullisemmin kuin muualta, eikä asiakaspalvelussa ole ollut valittamista. Halli on toki täpösen täynnä joten esillepano ei ole kovin edustava kuten ei pihakaan. Verkkokauppaa ei taida olla, voisi myynti kasvaa huimasti.

    • Anonyymi

      Ulkoa päin paikka on autohajottamo, tai kaatopaikka. Taitaa asiakaspysäköinti olla kadulla, kun pihaan ei mahdu. Tunnelma pihassa on, että ei tarvitse tulla. Häiritsemään

    • Anonyymi

      Miten kaupunki sallii tuon näköisen piha-alueen.???

    • Anonyymi

      Riittääkö näille jostain asiakkaita vai miten on vielä pystyssä? Useampikin sanonut, että järkyttävä tuo pihamaa. Miksi eivät siivoa. Kai luulisi nykyajan yrittäjän osaavan katsoa myös asiakkaan näkökulmasta houkuttelisiko tuommoinen itseä..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe