Mies on fyysisesti ( ja epäilen jo että myös henkisesti) niin sairas, ettei seksiä ole.Ei fyysiseltä puoleltaan kykene , vaikka itse haluaisikin. Mutta haluaako vai ei, siitähän ei ole edes puhuttu,on niin hautautunut sairauteensa.Viime kerrasta noin kolme vuotta .Minä olen siinä pisteessä että etsin korviketta muualta, mutta en voi mennä sänkyyn ilman tunteita.
Niinpä olenkin alkanut ihastumaan vieraisiin miehiin, vastakaikua ei vain vielä ole tullut, olen liian ujo ilmaisemaan tunteitani. Tunnen syyllisyyttä, toisaalta vihaa ja surua että hän on muuttunut ihan toiseksi ihmiseksi.Syyllisyyttä siksi että minunhan pitäisi olla hänen tukenaan. Vihaa ja surua koska minä olen muuttunut sivuseikaksi.
Pitääkö minun uhrautua vai onko minulla enää mitään oikeuksia? No tavallaan tiedän kyllä itse vastauksen ja se käy ilmi myös kirjoittamastani.Kun saan ihastumiselleni vastakaikua, se on menoa..
selibaatti
2
381
Vastaukset
- cfnm_M_Hki
Jos olette harrastaneet tanssia ja mies joutuu pyörätuoliin, niin etsitkö uuden partnerin
- tiugkhv
Liitto on myös muuta kuin seksiä, seksiähän voi tuollaisessa tilanteessa hakea ihastukseltaan. Ja puolisonkin pitäisi se kyllä ymmärtää. Mutta kuitenkin, ei nyt tarvitsekaan olla ilman seksiä. Minun mielestänni on aivan normaalia, että tarvitsen ihastusta, seksiinhän aina olisi hyvä olla sitä: vaikka olisi pelkkä seksisuhde, ei se ole kovin hyvä, jos siihen ei liity ihailun ja ihastuksen tunteita. Seksiin tarvitaan niitä, että voi olla läsnä, antaa toiselle eikä vaan ottaa, ja uskaltaa.
Koet suurta menetystä, liittosi ei ole enää entisensä, eikä tuo ollut ennustettavissa: se ei ollut mitä tilattiin. Mutta näin joskus käy. Voit olla hänen tukenaan muuten, mutta sinullakin on oikeus saada tukea ja tarpeesi tyydytettyä, ei se tee sinusta huonoa ihmistä. Liitossa, kuten sanottua, on myös muuta. On tuki ja turva, rakkaus, lupaukset, keskustelut, ja te voisitte niitä virittää. Jotainhan liitostakin pitäisi saada. Voisitte avoimesti sopia, että liittonne toimii nyt ystävyytenä, ja kuitenkin sinun pitää saada elää omaakin elämääsi: menetyksiä se tietää teille molemmille, mutta toisaalta, ei mitään uutta. Todellisuudessa ne asiat, mitkä myöntäisitte ääneen, on jo menetetty.
Tiedän rakkaudellisia liittoja, missä seksi hoidetaan liiton ulkopuolella. Se on siis kuitenkin mahdollista. Ihminen voi rakastaa useampaa kuin yhtä ihmistä ja eri tavoin. Liitto voi tarkoittaa monia asioita. Asiat eivät ole mustavalkoisia. Anna ymmärrystä miehellesi, mutta ennenkaikkea myös itsellesi.
Lisäksi jos haluatte, tai ainakin sinun yksin kannattaisi harkita jotain terapiaa, pitkäaikaiset sairaudet ottavat koville ja syövät ihmistä paljonkin. Voisitte saada muut yhteydet taas auki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il213482- 2313411
Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess412051Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik2591517Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie561453- 961452
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO2341405Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe2061398- 991338
Kunnan piikkiin meni nuorten surma
Ei ole missään muualla noin alkeellisen oloista siltaa ja kaiteita, ja oliko edes kaiteita, kunnollisia ei ainakaan ollu561165