oikein vai väärin ?

_satsuki_

Hei !
Olen tämmönen maalais nainen, n. 5 kk ollaan oltu kihloissa. Niin minä vain haluan teiltä naisilta tietää mitä mieltä te olisitte tästä ja tietenkin miehiltä ; ).

Minähän oikein rakastan häntä miestä ja se tietenkin minua. Kerran kun hän oli vanhempien luona yötä ja minä myös olin moikkaamassa vanhempia, oltiin tyyliin n. 2-3 viikko että ei nähty toisiamme. Tietenkin minun rakkaallani oli puute siitä ku se oli tekstiviestillä silleen vihjaillu että vois puhelin seksiä olla, mutta minä tietenkin kieltäydyin siitä ku en oikein välitä semmosesta mutta kummiskin. Meni päiviä ennen kun nähtiin toisemme meillä... Nooo sitten ku se rakkaani jätti puhelimen pöydälle kun hän meni suihkuun, niin mun oli pakko tietää mitä ja kelle se on lähetellyt tekstiviestejä, menin lähettetyihin viestiin niin rakkaani oli laitellu seksi numeroihin viestiä/soittanut. Niin onko se oikein että rakkaani laittaa jonnekin seksi numeroon viestiä/soitellu semmoseen ja samalla tehny itelleen sitä ( tiedätte varmaankin mitä tarkoitan ).... Kyllä minä tietenkin kysyin/vihjailin onko se ikinä soitellu semmosiin numeroon, noh tämähän vastaa että ei ole tehnyt semmosta.. Eli se tyylin valehteli mulle. Mut eihän tosta kannata ottaa suurta numeroo ? eihän ?

Tommosta tällä kertaa. Haluan kuulla teidänkin mielipiteitä..

8

795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _satsuki_

      Pyydän vastauksia teiltä mitä mieltä olitte.. ym..

      • mielipide 231

        Mielestäni ei ole väärin käyttää maksullisia puhelinpalveluja, kunhan jaksaa maksaa puhelin laskun. Jos sita vaan on niin puutteessa, että tarvitsee soitella. Et maininnut miten teille menee "sänky" puolella. jos kaikki ookoo niin en näe suurta huolta asiaan. Tapaus erikseen, kun tekstaillaan "vieraisiin" naisiin ihan norm, hinnoin.


      • _satsuki_
        mielipide 231 kirjoitti:

        Mielestäni ei ole väärin käyttää maksullisia puhelinpalveluja, kunhan jaksaa maksaa puhelin laskun. Jos sita vaan on niin puutteessa, että tarvitsee soitella. Et maininnut miten teille menee "sänky" puolella. jos kaikki ookoo niin en näe suurta huolta asiaan. Tapaus erikseen, kun tekstaillaan "vieraisiin" naisiin ihan norm, hinnoin.

        Kiitos vastauksesta ! Noo ''sänky'' puolella on ihan hyvä että ei siinä mitään..


    • trijghig

      Valehtelu on aina huono juttu suhteessa. Jos valehtelee yhdessä asiassa, se tekee sen silloin muissakin asioissa.

      Miksi et voisi kokeilla hänen kanssaan puhelimessa, niin jäisi noikin soitot pois :))

      Ihmettelen, että hänen on pakko soittaa noille linjoille. Eikö muuten onnistu?
      Tuo saattaa jäädä hänellä tavaksi. Entä kun pelkkä soitto maksullisille naisille ei riitä?

      • satsuki__

        Totta ! valehtelu on huono juttu ! onhan tämä mies aika monessakin valehdellu, et oon muilta saanu tietää niitä enkä häneltä itseltään... ;/

        Onhan se aika lapsellista puhelimessa ?!

        Pelkään vaan että meidän suhteesta ei tule mitään jos tota rataa menee... En tiiä mitä tässä tekisi nyt..


      • jännitystä arkeen
        satsuki__ kirjoitti:

        Totta ! valehtelu on huono juttu ! onhan tämä mies aika monessakin valehdellu, et oon muilta saanu tietää niitä enkä häneltä itseltään... ;/

        Onhan se aika lapsellista puhelimessa ?!

        Pelkään vaan että meidän suhteesta ei tule mitään jos tota rataa menee... En tiiä mitä tässä tekisi nyt..

        Toki valehtelu on huono merkki suhteessa. Kuten yhtä huono kun sinun luottamuksen puute, muuten et olisi toisen puhelinta tutkinut. En ymmärrä miksi et voi harrastaa puhelinseksiä? Eipä olis miehes soitellu maksullisille linjoille, jos suostuisit. Hoidahan velvollisuutes.


      • _satsuki_
        jännitystä arkeen kirjoitti:

        Toki valehtelu on huono merkki suhteessa. Kuten yhtä huono kun sinun luottamuksen puute, muuten et olisi toisen puhelinta tutkinut. En ymmärrä miksi et voi harrastaa puhelinseksiä? Eipä olis miehes soitellu maksullisille linjoille, jos suostuisit. Hoidahan velvollisuutes.

        No mä en voi hyvin luottaa kehenkään ku mua on petetty ja luottamus on menny kaikilta melkein et mun on vaikee luottaa kehenkään.. Mutta minä kyllä hämmenyin siitä ku on menny maksulisiin juttuihin.. Pitääpä puhua rakkaani kanssa siitä sitten..


    • Juupelijoo

      Tämä nyt ei ole ihan oikea palsta, mutta...

      Nyt olette vähän niin kuin tasoissa. Toisen tekstareitakaan kun ei saisi mennä lukemaan! Etkö luota kihlattuusi ja oliko sinulla jotain erityistä syytä epäillä häntä, kun menit tekstarit lukemaan?

      Mielestäni tuo on vähän perverssiä, mutta ei varsinaisesti pettämistä Ja onhan se kallistakin. Miestä varmaan nolotti asia, eikä halunnut siitä kertoa rehellisesti.

      Jos et pysty luottamaan mieheesi ja lueskelet aina hänen tekstiviestejään niin tuleeko suhteesta oikein mitään? Jutelkaa asioista. Ja voisithan edes koittaa sitä puhelinseksiä miehesi kanssa. Jos ei tunnu kivalta niin antaa sitten olla. Kyllä se parempi on kun vieraan kanssa sitä harrastaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      129
      4880
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3076
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1787
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1601
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1213
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1177
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1177
    Aihe