Autossa toimiva mokkula

Liikkuva laajakaista

Mitä mokkulan (nettitikun) merkkiä/mallia suosittelette autokäyttöön - ilman lisäantennia?

3

600

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xcvfc

      Tikulla ei väliä, kaikki toimii yhtä huonosti, mutta laita tikku 1 metrin usb piuhalla koneeseen ja tikku teipillä tuulilasin yläreunaan.

      • > Tikulla ei väliä, kaikki toimii yhtä huonosti

        yleisesti ottaen ihan totta, todellisia harminkappaleita voivat olle

        nettikeskusteluissa on kyllä useampia väitteitä että vertailtaessa Nokian tikku toimisi muita paremmin


    • Liikkuva laajakaista

      Minulla on nyt tuo Saunalahden Nopsan kera tullut Huihai E1820. Mökillä toki toimii, mutta tien päällä ei saa lainkaan yhteyttä muodostettua.

      On se vaan hassua, että samaan aikaan voi puhua kännykällä katkeamattomia puheluita, mutta ei pitää edes hidasta nettiyhteyttä yllä - samalla tekniikalla...

      Olen kysellyt tätä samaa Saunalahden Palstalla ja siellä joku suositteli Optionin PCMCIA-korttimodeemia ja toinen HF668:aa. Itse alan kallistua sittenkin lisäantennin puoleen. Eli ostan jonkin vanhemman USB-tikun vaikkapa huuto.netistä ja sitten siihen hankin lisäantennin. Onko kellään kokemusta tällaisesta antennista: http://www.3g-antennit.fi/product/84/lappariantenni-huaweille-ja-zte-mf636lle ? Hyvänä puolena olisi se, ettei tulisi auton sisään piuhahässäkkää.

      Ai niin - en siis aio ostaa tuohon Huihai E1820:aan toistaiseksi lisäantennia, kun siinä on ongelmia antenniliitännän kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      57
      877
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe