•••• Fiksu TOIMITTAA voitot ••••

Monesti voittanut...

Ihan vain siksi kirjoitan tämän, ettei kukaan mene uskomaan tuohon usean eri nimimerkin taakse raukkamaisesti piiloutuvaan mollaajaan. Mollaaja on jopa nähnyt vaivaa vastaamalla omiin viesteihin.

Fiksu toimittaa voitot ja vieläpä nopeasti suoraan kotiovelle. Piste. Jokainen voittaja tietää tämän.

Olen minäkin hävinnyt huutoja, mutta ei minun ole tarvinut tulla tänne pahaa oloa purkamaan. Aika pian on taas tullut voittoja.

Eli älkää uskoko tuon k...pään provoviestejä älkääkä vastatko niihin. Ylläpidolle on ilmoitettu niistä.

55

1837

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräskin voittaja

Katsopa tuon adressin tilasto-tietoja, eri IP osoitteista ovat valitukset tulleet. Valitettavaa että fiksuhuudon porukka joutuu täällä tosissaan puolustelemaan, toimittaisi voitot niin loppuisi tämäkin kirjoittelu.

• 24

Nopeasti ja kotiovelle? Voi haloo, kun kumpikaan tieto ei pidä paikkansa. Nopea toimitus ei voi kestää kuukausia, jos eivät aasilla ole tuomassa tavaraa Suomeen. Huutojen häviämisestä ei varmaan kelläkään ole kyse vaan kyse on todellisesta huijauksesta. Osa tavaroista on jo out, jos joskus edes tulevat, mietipä sitä!
        Katsotaan, mitä kuluttaja-asiasmies / sisäministeriö asiasta sanoo, niin tulee totuuskin ilmi. Itse uskallan kyllä, vaikka omalla nimellä esiintyä siitä ei ole kyse ja kukapa näkisi edes vaivan tulla valittamaan asiasta, joka ei olisi totta tai koskisi itseä. Tavarat maksaneille asiakkaille, Fiksuhuuto! Varmasti loppuu negatiiviset viestit!

• 24
        24 kirjoitti:

Nopeasti ja kotiovelle? Voi haloo, kun kumpikaan tieto ei pidä paikkansa. Nopea toimitus ei voi kestää kuukausia, jos eivät aasilla ole tuomassa tavaraa Suomeen. Huutojen häviämisestä ei varmaan kelläkään ole kyse vaan kyse on todellisesta huijauksesta. Osa tavaroista on jo out, jos joskus edes tulevat, mietipä sitä!
        Katsotaan, mitä kuluttaja-asiasmies / sisäministeriö asiasta sanoo, niin tulee totuuskin ilmi. Itse uskallan kyllä, vaikka omalla nimellä esiintyä siitä ei ole kyse ja kukapa näkisi edes vaivan tulla valittamaan asiasta, joka ei olisi totta tai koskisi itseä. Tavarat maksaneille asiakkaille, Fiksuhuuto! Varmasti loppuu negatiiviset viestit!

Lisäys edelliseen vielä, eipä ole näkynyt puoleen vuoteen ainakaan uusia kuvia onnellisista voittajista! Samat vanhat vuodelta 2008 olevat kuvat pyörivät edelleen. Eikös naamastaaan saanut 50 huutoa?

• surkeudenhuippu

eipäs kirjoitella satuja siellä.mulla vanhimmat tulematta olevat tuotteet on maksettu jo 11 kuukautta sitten eikä
      vieläkään toimitettu.se siitä uskottavuudesta.

• jepjepjee

Annappa osoitees,niin annan nivaskan fiksun selityksiä,miks ei voi toimittaa.Mulla voittoja muutama.
      Eka kerran kirjoitan koko asiasta;joten ei mollaamisesta ainakaan ole kyse,miks en oo voittojani
      ovelle tuotu.

• metabo

Täyttä pötypuhetta ensimmäinen viesti taitaa olla ihan huutokaupan omistajat paikalla kirjoittelemassa, luuleksä tosissaan,että ihmiset vaivautuisivat kirjoittelemaan tänne huvinvuoksi????????? Tuskin itse olen odotellut 6 voittoa melkein puoli vuotta...siis TÖRKEETÄ FIKSUHUUDOLTA tai fuskuhuudolta ihan miten vain se halutaan ilmaista..

Muut huutokaupat ovat toimittaneet voitot asiallisesti muutamassa viikossa....että näin tällä kertaa

• huutja123

toimittanut tuotteita, lupauksia kyllä, tuotteet marraskuulta saamatta, miksi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• voittaja..
        huutja123 kirjoitti:

toimittanut tuotteita, lupauksia kyllä, tuotteet marraskuulta saamatta, miksi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

miksi minä olen aina saanut voitot kolmen päivän sisällä? jotenkin epäuskottavaa että joku ei olisi saanut ollenkaan!!

• metabo
        voittaja.. kirjoitti:

miksi minä olen aina saanut voitot kolmen päivän sisällä? jotenkin epäuskottavaa että joku ei olisi saanut ollenkaan!!

et varmaan ole saanut 3 päivässä......täyttä valetta ei voi muuta sanoa... kehtaakkin väittää noin

• pikatoimitus
        metabo kirjoitti:

et varmaan ole saanut 3 päivässä......täyttä valetta ei voi muuta sanoa... kehtaakkin väittää noin

Aika hätäseen on palkinnot saapuneet... vai unohtuiko nollat, 300 päivän sisällä kuulostaa todellisemmalta... Nyt jo 35 nimeä listassa, ja varmasti määrä kasvaa... Eiköhän tuo puhu puolestaan...

• ei mitään tule
        pikatoimitus kirjoitti:

Aika hätäseen on palkinnot saapuneet... vai unohtuiko nollat, 300 päivän sisällä kuulostaa todellisemmalta... Nyt jo 35 nimeä listassa, ja varmasti määrä kasvaa... Eiköhän tuo puhu puolestaan...

3 päivää !!!
        Näät varmaan unta siitä vieläkin.

• yli3pv
        pikatoimitus kirjoitti:

Toi 300 päivääkin taitaa olla utopiaa,mulla yli 20 tuotetta saamatta,niistä vanhin jo 340 päivää sitten voitettu,jos sitä enää voi voitoksi sanoa.Eri juttu jos ne toimitetaan edes joskus,saas kattoo kuinka käy.

• arskala

4 kuukautta olen odotellut huutamiani ja maksamiani tuotteita ei vieläkään tullut, pas...a lupauksia kyllä tulee aina, että näin Fiksuhuuto.

• P*E*R*K*E*L*O

http://fiksuhuutohuijaus.blogspot.com/

Kovin nuo fiksuhuudon palkanalaiset koittavat tehdä itselleen tiliä valehtelemalla. Äläkää uskoko perättömiin " VOITOT TULI VIIKOSSA,TOSI HALPAA JA KAIKKI SAAVAT VOITTONSA" kommentteihin.
        Jos se fiksuhuuto on niin hieno paikka ja sieltä saa kaiken kuurakettilähetyksinä,niin miksi joku haluaisi sinne lisää kilpailijoita itseään vastaan huutamaan :D Minä ainakin pitäisi turpani kiinni, ei kalamieskään kerro parasta apajaa naapurille.

Minä ainakin olen valmis avoimeen sotaan fiksuhuutolaisia vastaa. Nyrkein,käräjillä tai vaikka panssarivaunuilla: fiksuhuuto ottaa lukua. Laittakaapa kyprokselle huudot pyörimään, sen verran kuumaveristä porukkaa että toimisto olisi jo kuukauden päästä maantasalla :D

• fiksu huutaja..

ihmettelen kuka täällä mollaa fiksua kuukaudesta toiseen!

• sopertaja

Kerrot satuja!

• Klaukkalan huutaja

Ei ole vielä ollut ongelmia voittojen saamisessa.

• Euroja

• Fiksuhuuto.com

• Fiksuhuuto.com kirjoitti:

Kaikki negatiivinen/ positiivinen palaute tänne.

[email protected]

Säälittävää fiksuhuudo propaganda :D Tyhmä täytyy olla jos uskoo "Voitot tuli heti helikopteritoimituksena kotiovelle" Kuka vaivautuisi mollaamaan fiksuhuutoa kymmenillä keskustelupalstoilla kuukaudesta toiseen. FIKSUHUUTOLAISET POHJOIS KOREAAN TYÖLEIREILLE!

• fiksun vakivoittaja

ovatko nuo mollaajat ihan varmoja, että kyse on samasta firmasta??? tuntuu ihan oudolle moinen toiminta! nimittäin ainakin mulle on palkinnot tullu todella nopeasti ja niitä on sitten paljon.

• Fiksuton

Kyllä kyse on varmasti samasta firmasta. En uskonut itsekään ennenkuin samaan jamaan jouduin kohta vuosi sitten. Lukematon määrä selityksiä löytyy ja asiaa enemmän tutkiessa huomaa kaikissa fiksun maissa olevan sama meno.

• Mainos moro
        Fiksuton kirjoitti:

Kyllä kyse on varmasti samasta firmasta. En uskonut itsekään ennenkuin samaan jamaan jouduin kohta vuosi sitten. Lukematon määrä selityksiä löytyy ja asiaa enemmän tutkiessa huomaa kaikissa fiksun maissa olevan sama meno.

Voitin tauluteeveen! Se oli seuraavana päivänä kotiovella! HERÄTYS. Miksi tyytyväinen asiakas seuraisi itkufoorumeja, eikö se ole hyvä asia,että huutajat vähenevät ja "Vakivoittajat" saavat palkinnot vielä helpommin, kun ei ole vastapelureita. HERÄTYS!

• heti..

näin se menee

• Fuskuhomot

Hyvä huudella sieltä kyprokselta! MUN RAHOILLA SAATANA! Poikkean lomalle sattumalta sinne ja tuun konttorilel piipahtaan. katsotaan mikä meininki!

• Farangi :)

Huutokaupalla on oikeus veloittaa hinnastonsa mukaiset maksut, vaikka huutaja olisi jaanyt ilman voittoa. Katsokaapa noita voittajia: he eivat ole taalla itkemassa, vaan huutamassa jalleen kerran voittoa itselleen. Arvostankin naita tosi voittajia todella paljon. Samalla arsyttaa nama pikkupoikaset, jotka taalla itkevat, kun ei voittoa tule.

Hairikointi alkaa menee siihen mittoihin, etta ehkäpa Suomen poliisin on syyta tehda asialle jotain.

• hatuttaa...

Minkälaisesta rautalangasta tämäkin asia pitäisi vääntää : täällä ei itke/huuda/raivoa ne, jotka ovat jääneet ilman voittoa, vaan ne, jotka ovat voittaneet, maksaneet mutta huutokauppafirma ei asiakkaan yrityksistä ja pyynnöistä huolimatta ole toimittanut näitä asiakkaalle kuuluvia tuotteita. Ja olen samaa mieltä, poliisin olisi oikeasti syytä alkaa tutkimaan tätä asiaa. Mutta EI näiden valittajien vaan fiksuhuudon toimintaa.

• mollaajaa..

mikä kieroutunut/katkera persoona on täällä päivästä toiseen haukkumassa toimivaa huutokauppaa? minkä lie ottaa kohteeksi seuraavalla kerralla...

• ...

Katsotaan nyt mitä viranomaistahot asiaan sanovat kun joukkokanne pärähtää fiksuhuudolle. Uskoisin että useamman sadan yhtä-aikainen rikosilmoitus alkaa jo kiinnostamaan.

• retroa
        ... kirjoitti:

Katsotaan nyt mitä viranomaistahot asiaan sanovat kun joukkokanne pärähtää fiksuhuudolle. Uskoisin että useamman sadan yhtä-aikainen rikosilmoitus alkaa jo kiinnostamaan.

Surkeampaa on kun yksi fuskuhuudon työntekijä käy kerran arkipäivässä kommentoimassa omia huuhaajuttujaan. NO eikös niiden narkomaanienkin maailmankuva ole hieman vääristynyt. Fiksuhuudon työntekijät vaikuttavat yhtä älykkäiltä kuin Johanna Tukiainen

• Lakimies...
        ... kirjoitti:

Jos Fiksun serveri raskuttaa iloisesti Umba-Bumban saarella, homma voi ollakin täysin laillista. Nimittäin sen maan lakien mukaan mennään missä serveri fyysisesti sijaitsee.

Siitä vain joukkokannetta tekemään. Kannattaa sitten olla tarkkana, ettei koskaan vahingossa joudu Umba-Bumban saarelle tai sen liittolaiselle, jos nimi löytyy joukkokanteesta. Voi tulla vähän pitkä ja kallis reissu.

• pyllyä
        Lakimies... kirjoitti:

Jos Fiksun serveri raskuttaa iloisesti Umba-Bumban saarella, homma voi ollakin täysin laillista. Nimittäin sen maan lakien mukaan mennään missä serveri fyysisesti sijaitsee.

Siitä vain joukkokannetta tekemään. Kannattaa sitten olla tarkkana, ettei koskaan vahingossa joudu Umba-Bumban saarelle tai sen liittolaiselle, jos nimi löytyy joukkokanteesta. Voi tulla vähän pitkä ja kallis reissu.

onko laillista viedä ihmisten rahat ja olla antamatta vastinetta? Tuskin

• Fiksu osakas/juristi
        pyllyä kirjoitti:

onko laillista viedä ihmisten rahat ja olla antamatta vastinetta? Tuskin

tekopaikan lainsäädännöstä tekohetkellä.

Laillista on kaikki mitä ei ole lainsäädännöllä erikseen kielletty. Lisäksi teon rangaistavuus pitää erikseen mainita laissa. Jokainen järkevä yrittäjä pitää hyvät suhteet paikalliseen lakitoimistoon.

Jykevä lakimiesarmeija pitää huolen, ettei kukaan pääse nostamaan syytettä.

Lisäksi monissa paratiiseissa rahan voimalla voi muokata paikallista lainsäädäntöä. :D

• voittaja..

olin jo luopunut toivosta mut kävin siis poistamassa kaikki viestit mitä olin kirjoittanut. nyt siis on paketteja tulossa.

• voittaja...

Kaikki muutkin varmaan poistavat viestinsä kun ne tavarat on toimitettu. ELI KUN NE ON TOIMITETTU. Kummasti vain yksi henkilö pitää yllä noita fiksuhuutopositiivisia aiheitä täällä keskusteluissa. TOIMITUSAIKA ON JOKATAPAUKSESSA KOHTUUTON. Tuskinpa niitä tuotteita edes koskaan toimitetaan.

VAROKAA FIKSUHUUTO PROPAGANDAA

• joku vaan..

Niitä harmittaa, kun enää kukaan ei osta heiltä käytettyä digikameraa 100 €:lla, koska Fiksusta sen saa eurolla.

• Kusetettujapahasti

Mikä vitun huuto.net kauppiaita? :DD TOIMITTAKAA TUOTTEET. Kusettajat. Ei ole mollaajia, vain totuuden kertovia maksaneita asiakkaita. Katsoppa blogi. Ainiin, olet fiksuhuudon leivissä. älä katso! TOIMITA TUOTTEET VOITTAJILLE JA VEDÄ ITSESI JOJOON

• joku vaan...
        Kusetettujapahasti kirjoitti:

Mikä vitun huuto.net kauppiaita? :DD TOIMITTAKAA TUOTTEET. Kusettajat. Ei ole mollaajia, vain totuuden kertovia maksaneita asiakkaita. Katsoppa blogi. Ainiin, olet fiksuhuudon leivissä. älä katso! TOIMITA TUOTTEET VOITTAJILLE JA VEDÄ ITSESI JOJOON

...minkä tasoisia ovat henkilöt jotka palaavat huutokaupasta tyhjin käsin.

Tarkoitin, että huuto.net-kauppiian on vaikeampi saada käytettyä romua kaupaksi, kun Fiksusta VOITTAJA saa sellaisen muutamalla eurolla UUTENA!!!! Eikä tarvi pelätä mitään huuto.net-huijausta.

• bullllssshiiit
        joku vaan... kirjoitti:

...minkä tasoisia ovat henkilöt jotka palaavat huutokaupasta tyhjin käsin.

Tarkoitin, että huuto.net-kauppiian on vaikeampi saada käytettyä romua kaupaksi, kun Fiksusta VOITTAJA saa sellaisen muutamalla eurolla UUTENA!!!! Eikä tarvi pelätä mitään huuto.net-huijausta.

joo paitsi että fiksuhuudosta VOITTAJA ei todellakaan SAA mitään.

• kushetetthu
        bullllssshiiit kirjoitti:

joo paitsi että fiksuhuudosta VOITTAJA ei todellakaan SAA mitään.

Puoli vuotta ootellu kahta palkintoa...rikosilmoituksen aijon tehä vaikka tuskin
        auttaa. Ärsyttää tommoset pennut jotka kusettaa ihmisiä...
        Ja tiedoksi että joitain halvempia palkintoja lähettäävät heti et näyttää
        hyvältä...me kalliimpien oottajat saadaan sit ootellakin.
        Ja onpa outoa et kaikki autot on menny OULUN suunnalle hmmmmmmm
        Kyproksen matkaa ootellessa :)

• kenelle?
        kushetetthu kirjoitti:

Puoli vuotta ootellu kahta palkintoa...rikosilmoituksen aijon tehä vaikka tuskin
        auttaa. Ärsyttää tommoset pennut jotka kusettaa ihmisiä...
        Ja tiedoksi että joitain halvempia palkintoja lähettäävät heti et näyttää
        hyvältä...me kalliimpien oottajat saadaan sit ootellakin.
        Ja onpa outoa et kaikki autot on menny OULUN suunnalle hmmmmmmm
        Kyproksen matkaa ootellessa :)

Niitäkin olen odottanut elokuusta 2009 lähtien. Kenelle lie sitten lähtevät.

• luikurilupauksia
        kenelle? kirjoitti:

Niitäkin olen odottanut elokuusta 2009 lähtien. Kenelle lie sitten lähtevät.

Ei ainakaan tähän päivään ole posti tuonut ainuttakaan voittoa ja yoista vuotta odotettu!
        Puhuu kuin Ruuneberi ei muuta osaa.

• janpelt

Jep reilun vuoden voittoani odotelleena voin kertoa ettei ainakaan minulle sieltä mitään ole tullut. Ensin tuli selityksiä logistiikka ongelmista ja nyt ei enää vastata yhteydenottoihin. Summa on pieni mutta kyse on periaatteesta. Senverran sain itseäni niskasta kiinni että raportoin koko hoidon kuluttaja-asiamiehelle kaikkine sähköposteineen ja lupauksineen. Seuraava askel lienee sitten rikoisilmoitus, koska en aio antaa periksi. Hyvä jos joku on todella voittonsa saanut, mutta jaksan kyllä tuota epäillä.

• asiakas24

Mitähän sait vastaukseksi kuluttaja-asiamieheltä!
        En minäkään ole saanut ainuttakaan voittoa!

• Kannattiko valittaa?

Käsittääkseni poliisille tai kuluttaja-asiamiehelle valittaneille ei enää toimiteta voittoja, vaan niitä jaetaan hyville voittajille bonuksina. Eli valituksen tekeminen on este voittojen toimittamiselle.

• tyytyväinen.

olen saanut voitot mitä olen voittanut ja piste

• just...

Uskotko tuohon itsekkään.Minä odottanut puolitoista vuotta voittoja,joota 12kpl.
      Lupaavat aina että ensi kuussa tavarat minulla,mutta katin kontit.Nakkaappa
      joku postiosoiteesi,niin voin todistaa puheeni oikeaksi.

• Henna28

Kyllä se niin on että Fiksuhuudolla on selviä toimitusongelmia. On hyvä että jotkut ovat tavaransa saaneet, mutta se ei meitä muita lohduta. On vähän eri meininki Lahjahuudolla, josta sain viikon päästä jo postissa lahjakorttini.

• petos100

Huutoja ja rahaa menee, mutta tuotetta ei pysty edes maksamaan huutonetin omassa profiilissa ja jos ei maksa ei tuotetta toimitetakaan. Asiakastuki vastaa vain, että laskua ei muodostu! Mitä ihmeen pelleilyä ja huijausta tämä on!!!!

• Kovaääninen huutaja

No nyt näkyy valoa: rästissä olleet voitot tuotiin tänään parin viikon odottelun jälkeen.

• ..................
    • .......

"Jokainen voittaja tietää tämän".

muuten missä niitä jokaisia voittajia on, kysyn vaan ?
      toiseksi,
      kyllä se fiksukin itseleen vastaa , tietää.

"Olen minäkin hävinnyt huutoja"

tottakai, noin 99 % on hävittävä,
      aivan samoin kuin vakuutusmaksuissakin, aina lähe kaikki häviää,
      mutta joku tietysti saa korvauksia.

• pukinkontti täynnä

jos olisin provoja uskonut, olisi tämänkin joulun voitot jääneet huutamatta

• Voittajat voittavat

Fiksuhuuto on saanut lisää kilpailijoita. Nettihuutomarkkinat voivat hyvin.

• Kunhan kysyn

Vieläkö kehut fiksuhuutoa?????

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7639
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1893
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1870
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1613
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1535
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      978
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      910
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      769
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      32
      764
    Aihe