Taas on vuokrattavana Vähäraumalla 3h k josta ainakin kaksi edellistä asukasta on muuttanut homeen takia pois. Välitystoimistoa vaan vaihdetaan kun uutta vuokralaista haetaan. Ei näytä omistajaa paljon haittaavan kun itse asuu vieressä uudessa talossa ja antaa vuokralaisten kärsiä homeesta. Rahat taskuun vaan ja ollaan kuin talo olisi ihan huippu kunnossa.
taas vuokrattavana
20
2871
Vastaukset
- on useit homeloukkui
missä?
- helposti
kun hivenen tsekkaa netistä suurimpia ilmoittelijoita..
nim,merk : löysin jo - hyvää homejuustoa
helposti kirjoitti:
kun hivenen tsekkaa netistä suurimpia ilmoittelijoita..
nim,merk : löysin jojätät vaan tavallisen juuston kokkareen pöydälle viikoksi niin seiniltä kiipiää sienirihmastot siihen kiinni ja kohta on hyvää sinihomejuustoa
- Tee tutkintapyyntö
Poliisille vaan kertomaan asiasta nin eiköhän lopu vuokraajan rottailut.
- Virtanen vastaa?
Eikä tarvitse pitkälle mennä Musan puolelle missä myös hometalo!!!!
Vuokralaiselle ilmoitettu mutta eipä vaan millään ihmiset usko kuinka pahasti voi todella hometalossa
sairastua!!!!!! ikuisiksi ajoiksi....aina oireilee ....
Talon omistajat vain lumoavat asunnon seuraaville..'
Sen verran vielä että talo on omakotitalo Friisintiellä.....ja viemäriputketkin kulkevat noin 30cm syvyydessä vain. - homesairas2
Virtanen vastaa? kirjoitti:
Vuokralaiselle ilmoitettu mutta eipä vaan millään ihmiset usko kuinka pahasti voi todella hometalossa
Sen verran vielä että talo on omakotitalo Friisintiellä.....ja viemäriputketkin kulkevat noin 30cm syvyydessä vain.Juu ihme homma..talo pesty kaikenlaisilla myrkyillä..ym.
ei ne homeet sillai lähde... - nuhanenä2
Virtanen vastaa? kirjoitti:
Sen verran vielä että talo on omakotitalo Friisintiellä.....ja viemäriputketkin kulkevat noin 30cm syvyydessä vain.suomessa ei ole ainuttakaan" homeetonta taloa. kiitos kuuluu rakennus puolen "ammattilaisille.
- epämääräseltä
ja tietäähän nyt tuon, jos lato on jo vanha eikä remontin / vesieristysten häivääkään niin valmista alkaa olla. ehkä siks vaan koitetaan vuokrata kun myydä ei edes voida, saati uskalleta
- ihme50
Talossa käynyt terveystarkastaja ääliö....ja ko. tarkastajasta tehty lääninhallitukseen valitus..
Toivotaan ettei nykyiset nuoremmat asukkaat kovin kauan joudu asumaan kunnes huomaavat
ettei henki kulje...veri tulee nenästä...ei jaksa tehdä mitään--
Huomatkaa silloin ett' talo jossa asutte on hometalo- taitaa vaan olla terveyden kannalta siloin jo myöhäistä
olisitte kuunnelleet ent.asukkaiden varoitukset. - tää o pietniemes
homees vielä hetken kirjoitti:
http://www.vuokralukaali.com/index.php?sivu=asunnon_tiedot&id=14358&jarjesta=pinta_ala
ja vissii turhan uusikin
- löytyä
tää o pietniemes kirjoitti:
ja vissii turhan uusikin
olla ovv:lla vuokrattavana
- Hopyruire
löytyä kirjoitti:
olla ovv:lla vuokrattavana
Näissä firmoissa ei yhtään kolmiota vuokralla Friisintieltä
Asunnonvuokraus.com
Asuntomaailma
Lännen Vuokravälitys
www.ovv.com
Porin Asuntovuokraus
Porin YH-Asunnot Oy
Sakipa Oy
Suomen Asuntotoimisto
Vuokra-asuntopalvelu Lukaali Ky
Vuokraforum.fi
Vuokraovi.com
Vuokrapori
Vuokraturva Oy
www.dime.fi
Ydinsato Oy - Virtanen vastaa--
Hopyruire kirjoitti:
Asunnonvuokraus.com
Asuntomaailma
Lännen Vuokravälitys
www.ovv.com
Porin Asuntovuokraus
Porin YH-Asunnot Oy
Sakipa Oy
Suomen Asuntotoimisto
Vuokraforum.fi
Vuokraovi.com
Vuokrapori
Vuokraturva Oy
www.dime.fi
Ydinsato OyEi Friisintien talo yksityisen vuokraama..omistajat itse vuokraavat edelleen..
Ja on tällä hetkellä vuokrattu...asukkaille ilmoitettu kyllä...omistajat eivät nykyään vuokraakkaan kuin vuodeksi kerrallaan...mutta kyllä siinä ajassa jo sairastuu.. - niin ei
Virtanen vastaa-- kirjoitti:
Ei Friisintien talo yksityisen vuokraama..omistajat itse vuokraavat edelleen..
Ja on tällä hetkellä vuokrattu...asukkaille ilmoitettu kyllä...omistajat eivät nykyään vuokraakkaan kuin vuodeksi kerrallaan...mutta kyllä siinä ajassa jo sairastuu..ei ollut asunto enää ovv:n sivuilla eli taas saa korventie uudet asukkaat....
- tottatosiaan.
Hopyruire kirjoitti:
Asunnonvuokraus.com
Asuntomaailma
Lännen Vuokravälitys
www.ovv.com
Porin Asuntovuokraus
Porin YH-Asunnot Oy
Sakipa Oy
Suomen Asuntotoimisto
Vuokraforum.fi
Vuokraovi.com
Vuokrapori
Vuokraturva Oy
www.dime.fi
Ydinsato OyVielä että huoneisto ei ole mikään kolmio..vaan omakotitalo...homevaurioinen pahasti..lumottu kylläkin jo monet kerrat..asuessamme ko.talossa. pelkästään pienestä nurkasta löytyi ....4 homelajia ja sädesieni....
- maijon juoja
tottatosiaan. kirjoitti:
Vielä että huoneisto ei ole mikään kolmio..vaan omakotitalo...homevaurioinen pahasti..lumottu kylläkin jo monet kerrat..asuessamme ko.talossa. pelkästään pienestä nurkasta löytyi ....4 homelajia ja sädesieni....
oliskohan laitonta jos kävis niille uusille vuokralaisille kertomassa, että millainen se asunto oli silloin kuin itse siellä asui?...ajattelen vaan, että jos hometta on edelleen ja sattuu vaikkapa pienet lapset asumaan siihen ja sairastuvat, niin vaikurtukset voi olla koko loppuelämän...toki aikuisilla kans.
silloin heillä tieto ja voivat ainakin seurata mahdollisia oireitaan/tehdä päätöksen siellä asumisesta/kysyä vuokranantajalta jne.
...niin en tiedä voiko siihen vedota, että home on poistettu..ei kai se koskaan katoa?
te, jotka asuitte talossa, saitteko aperin ko. homeista/tutkimuksista silloin? - totta tosiaan..
maijon juoja kirjoitti:
oliskohan laitonta jos kävis niille uusille vuokralaisille kertomassa, että millainen se asunto oli silloin kuin itse siellä asui?...ajattelen vaan, että jos hometta on edelleen ja sattuu vaikkapa pienet lapset asumaan siihen ja sairastuvat, niin vaikurtukset voi olla koko loppuelämän...toki aikuisilla kans.
silloin heillä tieto ja voivat ainakin seurata mahdollisia oireitaan/tehdä päätöksen siellä asumisesta/kysyä vuokranantajalta jne.
...niin en tiedä voiko siihen vedota, että home on poistettu..ei kai se koskaan katoa?
te, jotka asuitte talossa, saitteko aperin ko. homeista/tutkimuksista silloin?Juu olemme ilmoittaneet ko.nyk.vuokralaisille ja myös näille edellisille vuokralaisille...
Tämä nykyinen vuokralainen sanoi minulle puhelimessa että he ovat vain kylässä talossa... silti heidän autonsa on aina ko.talon pihassa,,,en tiedä miksi valehteli etteivät myönnä itse talossa asuvansa...juu meillä on talosta todella kaikki todisteet ja olemme olleet oikeudessa asti...jonka myös voitimme...ikävä kyllä..terveyttämme emme saa takaisin...
100% varma talon huonosta kunnosta. - TUNNETAAN
totta tosiaan.. kirjoitti:
Juu olemme ilmoittaneet ko.nyk.vuokralaisille ja myös näille edellisille vuokralaisille...
Tämä nykyinen vuokralainen sanoi minulle puhelimessa että he ovat vain kylässä talossa... silti heidän autonsa on aina ko.talon pihassa,,,en tiedä miksi valehteli etteivät myönnä itse talossa asuvansa...juu meillä on talosta todella kaikki todisteet ja olemme olleet oikeudessa asti...jonka myös voitimme...ikävä kyllä..terveyttämme emme saa takaisin...
100% varma talon huonosta kunnosta.Sinä nim.merk. nuhanenä
joka laitoit:" suomessa ei ole ainuttakaan" homeetonta taloa. kiitos kuuluu rakennus puolen "ammattilaisille"
Tämänkin ko.talon omistaa saneerausfirman yksi osakkaista.....
oma talo on rakennettu talkoovoimin niinkuin kaikki heidän muutkin bisneksensä ja ystäväpiirikin näyttää olevan täyttä paskaa..toisia ihmisä kyllä käyttää hyväkseen niin perkeleesti--itse ei anna mitään ...mutta ottaa kaiken minkä vain toiseslta irti saa JA ILMAISEKSI !!!! - itse ainakin
TUNNETAAN kirjoitti:
Sinä nim.merk. nuhanenä
joka laitoit:" suomessa ei ole ainuttakaan" homeetonta taloa. kiitos kuuluu rakennus puolen "ammattilaisille"
Tämänkin ko.talon omistaa saneerausfirman yksi osakkaista.....
oma talo on rakennettu talkoovoimin niinkuin kaikki heidän muutkin bisneksensä ja ystäväpiirikin näyttää olevan täyttä paskaa..toisia ihmisä kyllä käyttää hyväkseen niin perkeleesti--itse ei anna mitään ...mutta ottaa kaiken minkä vain toiseslta irti saa JA ILMAISEKSI !!!!Täytyy ihmetellä ettei ihmiset huomaa omaa parastaan jos heille vielä ilmoitetaan
että taloa ei ole korjattu kunnolla.
Homeiden kanssa ei todella ole leikkimistä.
En kyllä itse asuisi jos tietäisin tai sitten ainakin tekisin itse homemittaukset ym.kosteusmittaukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722756
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91209