DNA jopa 10M tarjousnetti?

valimaki.tuomas

Moi!

Elikkä törmäsin DNA:n tarjoukseen, jossa lupaillaan että pääsisi surffailemaan jopa 10 megan nopeudella, 13,90€ kk maksulla.. Vaan mahtaako tämä olla kusetusta ja oikeasti päästään jollain minimiteholla??? Eli jos kellään on kokemusta tai muuten tietoa tästä tarjouksesta, niin olisin kiitollinen jos vastaisi!

6

809

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeiltu on

      kokeilin tuota ja nyt palautan, kun se ei toiminu ainakaan täällä sivukylälläkuin parhaimmillaan 1M nopeudella ja silloinkin katkoi yhteyttä säännöllisesti. Enimmäkseen yhteys oli GPRS-yhteyttä ja nopeus muutamia kilotavuja eli hidas kuin etana. Ehkä jossain taajamassa, jossa tukiasema on vieressä niin voi pelata paremmin. Kannattaa kokeilla sen 14 vrk:n kokeluajan ja lähettää pois jos ei toimi kuten on luvattu.

    • Sama.

      On tuo sama mokkula ja nopeus myös.

      Olen sitä kokeillut ja kokemukset ovat negatiivisia.

      Tämä alue on 3g aluetta.

      Tei nopeus testin juuri nyt kun tätä kirjoitan ja tulos on.

      http://www.speedtest.net/

      Download. 0.41 Mb/s
      Upload. 0.78 Mb/s

      Siis järkyttävän hidas 3G alueella.

      Siis pelkkää kusetusta DNA:lta.

      Iltaisin ja viikonloppuna nopeus on vieläkin hitaanpaa.

      Noin hitaalla nopeudella ei pysty katsomaan netissä videoita nykimättä.

      En missään tapauksessa suosittele DNA.n mokkulan hankkimista.

      Jos kuitenkin hankit niin EHDOTTOMASTI testaa sitä mokkulaa siellä paikalla jossa sitä tulet käyttämään.

      Jos ei vastaa sinun odotuksia/vaatimusta niin palauta mokkula äläkä hanki sitä ollenkaan.

    • todellisuus toinen

      Nopeus on täysin riippuvainen käyttöpaikasta ja muusta nettiliikenteestä (operaattorin liikenteen välitystehosta,puhelut jne.) käyttöpaikkasi alueella. Operaattoreiden JOPA lupaukset ovat lähinnä joulusatuja jotka tuskin koskaan toteutuvat oikeassa elämässä, hämmästyttävän monet ihmiset kuitenkin uskovat vielä aikuisiällä satuihin. Ainoa varma keino todeta käyttöpaikkasi nopeus on joko lainata joltain tuttavalta tai myyjältä vaikka pariksi päiväksi vastaava mokkula ja kohdata näin itse karu todellisuus, tai saattaahan se olla riittävän myönteinenkin, ken tietää.

    • ... on merkityksetön. Jos operaattori ilmoittaa VAIHTELUVÄLIN, ollaan vähän lähempänä tositilannetta. Vaihteluvälin alaraja onkin nolla-pilkku-jotain Mbit/s

      langattomien ei kannata mitata millään muulla kuin ftp://ftp.funet.fi/dev/ -osoitteesta ladattavalla testitiedostolla. Varsinkin se naurettava speedtest.net onnistuu jostain repäisemään hetkellisen nopeushuipun jolla huiputtaa mittaajaa

    • negativinen

      Itselläni ollut kokeilussa juuri tuo yhteys Asun 3G Alueella ja saan suurinpiirtein kyseisen nopeuden mutta yhteys ei vain pysy päällä eli katkeaa Liian usein eli en suosittele yhteyttä.cehkä jos katkeaminen saataisiin loppumaan

    • maalla.

      2-5 megaan ja suuremmassa keskuksessa pitkiä aikoja 10 megaa se että pysyykö tälläisenä on toinen juttu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      938
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      713
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      597
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      516
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      496
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe