Hei,
minulla on ollut jo kohta kaksi viikkoa nenän päällä pienen pieni pistemäinen haava, joka ei parane. Olen mm. liimannut tuon haavan pikaliimalla ym, mutta se vain vuotaa. Luonnollisesti olen myös varonut sitä näpelöimästä. Verta tulee noin pieneen haavaan ajoittain runsaasti, eli saatan näyttää kuin olisin pahemmassakin tappelussa ollut. Nenässä on haavan vieressä myös jonkinlainen ihomuutos, sellainen punainen pyöreähkö laikku. Olen aiemmin luullut tuota laikkua vain verenpurkaumaksi, mutta nyt olen alkanut epäillä jotain ihosyövän lajia tuon parantumattoman haavan vuoksi. En tiedä liittyykö asiaan, mutta tuo haava on tullut suurinpiirtein sen jälkeen kun jalan iholta poistettiin häiritsevä luomi.
Sairastan kahta kroonista autoimmuunisairautta, joista toiseen syön mm. solusalpaajaa. Tuo solusalpaajahan lisää syövän riskiä jo itsellään. En oikein kehtaisi taas mennä lääkäriin, etenkin jos tuolle haavalle on olemassa "syövätön" selitys. Juuri nyt kun en ole saanut asialta nukuttua, minusta tuntuu että se on syöpä.
Jos tätä sattui lukemaan joku, joka osaa hieman valaista eri mahdollisuuksia, niin olisin kiitollinen vastauksesta.
parantumaton haava
aina jottain
2
1318
Vastaukset
- Annelia...
sinun sairaudesta en tiedä mitään mutta isälläni (terve mies) oli vuotava haava pitkän aikaa. Se oli tyvisolusyöpä ja aiheutuu auringosta. Hoidettavissa kylläkin hyvin.
Itse kävisin sinuna sitä näyttämässä..:)
Tsemppiä - railis3
Mene lääkärille heti kun pääset. Minä menin ja vastaus oli syöpä, jonka takia menen keskiviikkona leikkaukseen.
Toivon, että olisi helppo juttu!
terveisin R-L RRailis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073225GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831162
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531102Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351032- 47899
- 67878
- 53867
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn25864Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862