Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Konebox - ei toimi, eikä edes niin halpaa

Kesko ei vain osaa

Kerronpa kokemukseni Konebox.fi -kauppaketjusta.

Tarkoituksenani oli ostaa uusi Panasonicin kamera. Hintaseurannan mukaan Koneboxilla oli halvin hinta (350e), joten ajelin Konebox Porttipuistoon (Salpakuja 2, Vantaa). Konebox.fi:n verkkosivujen mukaan varastosaldo näytti vihreää, laitetta oli siis saatavilla.

Paikan päällä selvisi, ettei kameroita olekaan - olin ajellut yli 20km turhaan. Pyysin asiakas"palvelijaa" näyttämään koneeltaan tuotteen verkkosivun, joka yhä näytti vihreää.

Tiskin takana ollut teini kielsi, että verkkosivu näyttäisi väärin - "Ihan oikein se näyttää, onhan täällä tuo näytekappale". "Tosin näytekappaleita me ei myydä". Voi helvetti!

Kävin lopulta hakemassa tuotteen Verkkokauppa.comista (euron halvemmalla), jossa olen aiemmat vastaavat ostokseni tehnyt, ja josta aion ne vastaisuudessakin tehdä.

Lähetin Koneboxille palautetta, mutta eivät edes vaivaudu siihen vastaamaan. Näin toimii Kesko. Esimerkillisen paskaa asiakaspalvelua!

16

2324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • runar1

      Oma kokemukseni ko. boxifirmasta on hengeltään samanlainen kuin aloittajalla. Oli tulostimen värikasetti loppu ja hyllystä löytyi ilmeisen sopiva, mutta halusin varmistaa asian. Myyjäkin löytyi (oli firman takki päällä ja ja rintamerkki kans.) Joten kysyin, voisiko auttaa ja varmistaa, että kasetti on tarkoitettu Epson xyz mallin. Heppu katsoi kuin tikka matoa, ja tokaisi, että mä mikään myyjä ole, mä olen kassa. Että näin. En ostanut, eikä kenenkään muunkaan kannata mokomasta läävästä mitään hankkia. Tolla asenteella Keskolla on taas yksi entinen eoöonnistunut ketjukonsepti taskussaan.

      • ddffffffff

        Minäkin erehdyin kysymään siltä kassalta jotain ja se todella kattoa tapitti muo kuin halpaa makkaraa ja sanoi ettei hänen kuulu ketään neuvoa, että pitäs siis itse ottaa selvää jos ei muuten nii sit internetistä. Taisi olla sama "tikka" kysymyksessä kun sullakin.

        Joo siihe lafkaan ei kuulu palvelu, mut voisivat hieman ystävällisemmin haukkua asiakkaitaan. Minä en enää osta sieltä mitää, mokoma Paska kesko.


      • koneboxin orja

        Just tollast toimintaa. Ostettiin Koneboksista (porttipuisto) taulu tv. Kerettiin käyttämään ko. tuotetta reilun viikon ja sen jälkeen, otti ja laukes. No sitä sit n. 30 km per. siivu kuljettamaan liikkeeseen takas huoltoon. Kolme viikkoahan siinä sitten vierähti. (Eivät edes antaneet tilalle toista telkkaria.!!) Käytiin hakemassa tv. huollosta ja laitettiin päälle.. no parin tunnin verran se sit taas toimi ja ...."*```´! laukes uudestaan. Eli vikaa ei oltu tod. korjattukkaan. Ei muuta ku takas huoltoon ja ei vieläkään annettu toista tilalle. saatikka olisi kauppoja purettu. Nyt on siintä kulunut se kolmeviikkoo ja ei puhettakkaan et tulis tv. KORJATTUNA takas. Seuraavaks lähtee kuluttaja -asiamiehelle soitto!!


    • kokemukset

      Eli koneboksin kanssa on aina mennyt kaupat hyvin ja monta HUONOA kokemusta Verkkokauppa.com ista

      • ..

        Oletko koneboxin kassalla töissä?


      • noniiinnn
        .. kirjoitti:

        Oletko koneboxin kassalla töissä?

        en tosiaan, ja tarkennan vielä että koneboksin myymälässä en ole käynyt, vaan tilannut sen nettikaupasta. olen hyvin tyytyväinen. eli sen verran vedän takaisin päin, että toki sen myymälän asiakaspalvelu voi tosiaan ollakin perseestä, siihen en voikaan ottaa kantaa, en ensin huomannut että puhe oli myymälästä


    • 5+14

      Oli pari vuotta sitten tarkoitus ostaa tietyn mallinen ja merkkinen leivänpaahdin Koneboxista. Netissä varastosaldo näytti vihreää, joten lähdin liikkeeseen. Jäljellä hyllyssä oli naarmuinen ja likainen mallikappale. Myyjältä vielä asiasta kysyin, niin oli kuulemma ainoa kappale. Mahtavaa toimintaa...

      • tilauksesta

        nettikauppa myy tavaraa toimituksella, jos varastosaldo vihreä tavara toimitetaan asiakkaalle. ei kannata mennä nettikaupan myymälään kiukuttelemaan, jossei ole tilannut etukäteen. voi käydä tavan kaupassa.


      • ph
        tilauksesta kirjoitti:

        nettikauppa myy tavaraa toimituksella, jos varastosaldo vihreä tavara toimitetaan asiakkaalle. ei kannata mennä nettikaupan myymälään kiukuttelemaan, jossei ole tilannut etukäteen. voi käydä tavan kaupassa.

        hakenut gigantista,niin olisit saanut niiltä tyypillistä epäkuranttia jolla ei ole minkäänlaista takuuta.Käy niinkuin meillä useilla, että pitäs vielä maksaa että kun ne tutkii ensin että se on rikki vaikkei sitä korjata kuin maksua vastaan.


      • :::::DDDDD
        ph kirjoitti:

        hakenut gigantista,niin olisit saanut niiltä tyypillistä epäkuranttia jolla ei ole minkäänlaista takuuta.Käy niinkuin meillä useilla, että pitäs vielä maksaa että kun ne tutkii ensin että se on rikki vaikkei sitä korjata kuin maksua vastaan.

        EI SE GIGANTTIKAAN PUHTAILLA JAUHOILLA PELAA!!! VOI OLLA HALVAT HINNAT, MUT OSTAPPA SIIHEN TUOTTEELLE TAKUU NI TULEE KALLIIMMAKS KU ESM. EXPERT TAI VAST.


      • paistinpannullekin
        :::::DDDDD kirjoitti:

        EI SE GIGANTTIKAAN PUHTAILLA JAUHOILLA PELAA!!! VOI OLLA HALVAT HINNAT, MUT OSTAPPA SIIHEN TUOTTEELLE TAKUU NI TULEE KALLIIMMAKS KU ESM. EXPERT TAI VAST.

        Gigantissa tarjos kassa kolmen vuoden lisäturvaa paistinpannullekin. En viittiny ottaa riitelyvaivan takia.


    • kyrsiintynyt

      Vastuuttomia/mioraaliitomia

      HEIDÄN AMMATTAITO PERUSTUU VAKUUTTAVAA VALEHTELIMISEEN

    • miu makkuun

      Halpa pitäisi olla, mutta eipä ole omissa vertailuissa pärjännyt.

      • entinen asiakas

        Minun kokemukseni mukaan siellä on pari myyjää jotka näyttää aina hapanta naamaa ja ei millää viitsisi palvella asiakkaita. Huomautin asiasta kassalla olleelle henkilölle ja hän totesi että heillä ei ole asiakaspalvelua.

        No täytyy käydä toisessa liikkeessä mistä saa palvelua.


      • K-oksettaa
        entinen asiakas kirjoitti:

        Minun kokemukseni mukaan siellä on pari myyjää jotka näyttää aina hapanta naamaa ja ei millää viitsisi palvella asiakkaita. Huomautin asiasta kassalla olleelle henkilölle ja hän totesi että heillä ei ole asiakaspalvelua.

        No täytyy käydä toisessa liikkeessä mistä saa palvelua.

        Älä moiti henkilökuntaa. He varmasti toimivat Keskon antamien ohjeiden mukaan. Vertaa Anttila, tokko eroa palvelussaa. Tietysti K-kaupoistakin löytyy lipevää palvelua. Minulla on kokemusta K-raudoista, Rautioista, Mustasta Pörssistä, WW autosta, Interportista...


      • Ottaa välillä niin..
        K-oksettaa kirjoitti:

        Älä moiti henkilökuntaa. He varmasti toimivat Keskon antamien ohjeiden mukaan. Vertaa Anttila, tokko eroa palvelussaa. Tietysti K-kaupoistakin löytyy lipevää palvelua. Minulla on kokemusta K-raudoista, Rautioista, Mustasta Pörssistä, WW autosta, Interportista...

        Pahin on pakkomyyjä. Mulla nousee karvat heti kun myyjä juoksee perässä ja yrittää puoliväkisin myydä jotain paskaa tarjoustuotetta, eikä usko puhetta kun sanoo että sanon sitten kun tarviin apua. Ymmärrän kyllä että on kurssilla opetettu, mutta puhetta pitää ymmärtää. Sitä ei kursseilla opeteta. Minä kierrän kaukaa sellaiset kaupat missä asiakspalvelu on painostavaa !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe